Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Hyundai Elantra (Хендай Елантра). У новому стилі: Hyundai Avante / Elantra 2011

  1. Вперед і вище
  2. Кооперація і уніфікація

Наша сеть партнеров Banwar

Чи повірите, в світ вийшло вже V покоління 4-дверний Elantra - від корейської Hyundai Motors. Під такою назвою автомобіль просувається в Північній Америці і на ряді інших ринків.

А в Кореї нова модель представлена ​​як Avante (заводський індекс MD) - традиційне ім'я. У Росії седан з'явиться теж під назвою Avante - звучить чудово.

Avante / Elantra V покоління виглядає свіжо і елегантно Avante / Elantra V покоління виглядає свіжо і елегантно.

Вперед і вище

Само собою, Avante / Elantra 2011 року (розмірний клас D) крупніше колишньої моделі - як раз за габаритами «Сонати» попереднього покоління. Стандартний маркетинговий хід: по суті під ім'ям Avante / Elantra тепер пропонується легковик розряду Sonata. Тоді як «Соната» піднялася - в свою чергу - на нову сходинку сходів автомобільних рангів. Ось так потенційних покупців і ведуть - вперед і вище. І зрозуміло, дорожче.

Динамічний силует седана спрямований до нових рубежів Динамічний силует седана спрямований до нових рубежів.

Виглядає Avante 2011 - в стилістичному ключі Fluidic Sculpture ( «текуча скульптура») - чудово. Динамічний і елегантний спорт-седан - або, якщо завгодно, 4-дверне «купе» - з витонченим контуром даху і трохи «відстовбурченими» крилами. І хоча по суті тут злегка масштабована Sonata, виглядає модель як «штучне» виріб. До розуму продукт зусиль декількох дизайнерських команд Hyundai Motor доводили в фірмовому Design Center (місто Irvine, Каліфорнія). Очолював роботи Phillip Zak - новий керівник каліфорнійського Design Center, і треба визнати, нова модель йому вдалася. Стрункі пропорції, гармонійні обриси. Хіба що дизайн передніх светоблоков дуже вже химерний - в східному стилі. Причому седан відрізняється також, крім привабливої ​​зовнішності, ретельно відшліфованою аеродинамікою: коефіцієнт опору повітря - 0,28. Позначиться на ходу.

На погляд з «корми» корейський седан настільки ж легко пізнаваний, що і в профіль На погляд з «корми» корейський седан настільки ж легко пізнаваний, що і в профіль.

Завдяки подовженій колісній базі у новій моделі на рідкість просторий салон: по внутрішньому простору Avante / Elantra 2011 перевершує навіть місткий Chevrolet Cruze. Ніг водія і переднього пасажира цілком вільно (об'єктивні виміри), тоді як у 2-му ряду місця, природно, трохи менше. Ну а по висоті стелі ззаду (виміри) седан Hyundai поступається декому з конкурентів: витончено спадає лінія даху ... Так чи інакше, на борту без тісноти влаштовуються п'ятеро дорослих - разом з чималою кількістю поклажі. При повній посадці по місцях місткість багажного відділення (EPA) - 450 л. а якщо скласти спинки задніх сидінь (ділені в пропорції 60/40), то утворюється навантажувальний простір для габаритних речей. Плюс численні піддони, «кишені» і відділення для дрібниць, - не кажучи вже про «підстаканниках». Сучасні седани не тільки витончені, але і практичні ...

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

За оформленням і обробці інтер'єру новий Avante / Elantra далеко відірвався від колишньої моделі. За першим враженням, затьмарює Lexus ES (нехай I покоління): оздоблювальні матеріали симпатичною текстури, кнопки управління бортовими системами і перемикачі явно не «бюджетного» асортименту. Дизайн передньої панелі і центральної консолі продовжує тему Fluidic Sculpture: стильна ергономіка. Сидіння водія регулюється не тільки поздовжньо, а й по висоті, а багатофункціональна "бублик" налаштовується за кутом нахилу і вильоту. Певний клас в усьому: німецька школа, корейське виконання.

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

Поки не ясно, як на російському ринку, а в Північній Америці Elantra 2011 представлена ​​в декількох комплектаціях. Ряд недорогих виконань GLS - плюс класні Limited і Premium. Інформаційно-розважальний і комфортне оснащення «бюджетного» GLS Standard скромне: стерео (програвач CD / MP3) на 172 Вт, мінімальний "електропакет" і кондиціонер. А скажімо, в комплектації Limited на кожен долар ціни новий седан Hyundai дає вже помітно більше, ніж конкуренти. Плюс опції, в списку яких шкіряна оббивка сидінь і все таке. Техніка безпеки у Avante / Elantra на сучасному рівні: водія і пасажирів захищають 6 «подушок» і «шторок». А також «активні» підголовники і інші засоби «пасивної» безпеки. Седан ще не піддавався випробуванням "на удар" по американським методикам NHTSA і IIHS (тестування за методикою EuroNCAP йому навряд чи загрожує, оскільки до виходу на європейський ринок нова модель не готується). Перевірка попереду, і є всі підстави вважати, що Elantra витримає її гідно.

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

Avante 2011 збирають на заводі Hyundai Motors в місті Ulsan, республіка Корея. А Elantra - в штаті Алабама, США. У Штатах за седан в «бюджетній» комплектації GLS Standard запитують від 15 тис. 550 дол. (З доставкою). А не саме розкішне виконання Elantra Limited тягне вже на 20 тис. 700 дол. - щонайменше. Що ж, коли довезуть (з Кореї) до Москви, вийде набагато дорожче.

Своєрідний дизайн светоблоков - в східному стилі Своєрідний дизайн светоблоков - в східному стилі.

Кооперація і уніфікація

Новий седан створений на платформі «хетчбеків» Hyundai i30 / Kia cee'd - за деякими модифікаціями. Разом з тим, в Avante / Elantra 2011 проступає Cerato II від «спорідненої» Kia - хіба що колісна база "розтягнута" (рівно на 50 мм). І зовнішність зовсім інша. А в тому, що стосується техніки, - глибока внутрішньокорпоративна кооперація та уніфікація.

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

У «лінійці» силових агрегатів безкомпресорні 16-клапанники на бензині: 1,6-літровий Gamma GDI (безпосереднє уприскування пального в камери згоряння) і новий Nu робочим об'ємом 1,8 л. Цельноалюмініевий Gamma GDI оснащений пристроєм «старт-стоп» ISG і розвиває до 140 к.с. (JIS) при 6300 хв-1, найбільший крутний момент - 167 Нм. А на російський ринок новий Avante вийде, швидше за все, з тим же Gamma, але в колишньому 126-сильному виконанні. З уприскуванням у впускні канали - за якістю бензину. Тоді як призначений для Північної Америки Nu видає за 150 сил (SAE "нетто") при 6500 хв-1; максимальний крутний момент - 178 Нм. «Четвірки» комплектуються 6-ступінчастою ручною КПП; а 6-швидкісний гідромеханічний "автомат" A6GF1 (з примусовим переключенням Shiftronic) покладається в якості опції.

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

Ходова у корейського седана нічим не чудова: спереду стійки McPherson. А ззаду - на відміну від i30 / cee'd - простенька підвіска на поздовжніх сполучених важелях. Як у скромного Cerato II. Гвинтові пружини, поперечні стабілізатори. Покришки розміром від 195 / 65R15 до 215 / 45R на 17-дюймових легкосплавних колесах. Рейковий рульовий механізм працює з електросервоусілітелем EPS (яка не відбирає даремно потужність двигуна). Гальма у Avante / Elantra «по колу» дискові - з 4-канальної ABS. Причому в «штатний» пакет американських виконань входить фірмова електроніка VSM (Vehicle Stability Management - управління стійкістю автомобіля), під контролем якої працюють EPS і ESP. «Активна» техніка безпеки.

Спорт-«кокпіт» оформлений в ключі Fluidic Sculpture Спорт-«кокпіт» оформлений в ключі Fluidic Sculpture. Зверніть увагу на оброблену алюмінієм педаль «газу» - з покриттям кріпленням.

Агрегати і вузли нового седана зібрані на несучій структурі з високоміцної тонколистової сталі. До речі, Hyundai Motors - єдиний в світі автомобілебудівна компанія, який катає свою власну листову сталь. І між іншим, непогану. Так що, за відомостями прес-релізів, жорсткість несучої структури Avante / Elantra 2011 року на 37% вище, ніж у колишньої моделі. Цінно у багатьох відношеннях. Довжина автомобіля - 4530 мм, ширина - 1775, висота - 1435; колісна база - 2700 мм, колія - ​​1563/1576 мм. Споряджений вага седана в американському виконанні (з 1,8-літровим Nu) - від 1210. Зовсім небагато для сучасної моделі такого класу.

Приладова панель в нічному режимі Приладова панель в нічному режимі

Про динаміку Avante / Elantra 2011 поки не повідомляється, але судячи з силовим агрегатам, новий седан не відчепиться від конкурентів. Тест-драйви покажуть. А що стосується економічності по паливу, то за даними прес-релізів, седан з 140-сильною «четвіркою» Gamma GDI і ручної КПП витрачає в середньому 5,9 л на 100 км пробігу (японський цикл 10-15). З «автоматом» - трохи більше 6 л. У американській Elantra витрата бензину (EPA) в міському режимі - 8,1 л на 100 км шляху, тоді як на шосе - менше 6 л на "сотню". Без різниці - з «ручкою» або з «автоматом». Своєрідний розклад.

Hyundai Avante / Elantra 2011 Hyundai Avante / Elantra 2011

Точка зору. Дилерам відомо, що російські автомобілісти (як австралійці і американці) вважають за краще седани. «Хетчбеки» і «універсали» набагато практичніше, проте ж смаки покупців стійкі ... І неважко припустити, що на рідкість привабливий 4-дверний Avante знайде визнання в нашій країні, - якщо продавці не задеруть ціни.

У 2-му ряду комфортно (американський Elantra), але вже не так просторо як спереду У 2-му ряду комфортно (американський Elantra), але вже не так просторо як спереду.

Все так, проте знає водила-ентузіаст вибере «хетчбек» i30 тієї ж марки. Або Kia cee'd - не тільки (і не стільки) в силу гнучкою варіабельності 3 або 5-дверний легковика. Але по ходовим якостям: задня підвіска у них набагато досконалішою, ніж у Avante / Elantra. А з точки зору тримання дороги і керованості, передня підвіска - ніщо, задня - все. Так що ж, елегантний силует седана - або практичність і ходові якості «хетчбека»? Непростий вибір.

Так що ж, елегантний силует седана - або практичність і ходові якості «хетчбека»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов