Наша сеть партнеров Banwar
Середньорозмірний кросовер Toyota Highlander був вперше показаний публіці в 2000 році на автосалоні в Нью-Йорку.
Highlander вдає із себе перейменовану модель Kluger, яка продавалася на ринку Японії та Австралії. Перше покоління "горця", а саме так перекладається на російську назву "Хайлендер", можна похвалити за строгий і досить симпатичний зовнішній вигляд, просторий салон з якісними матеріалами обробки, а так само за повністю незалежну підвіску і нормальний набір силових установок. Серед них - стандартна 2.4-літрова "четвірка" на 160 к.с., а також топова модифікація з V6 на 3.3 літра потужністю 232 к.с. Система повного приводу реалізована за допомогою міжосьового диференціала, який має можливість блокування.
Третє покоління Toyota Highlander отримало досить непогану зовнішність
Друге покоління дебютувало в 2007 році, дизайн моделі придбав більш грубі риси, габаритні розміри значно зросли, а внутрішнє оздоблення стало виглядати ще багатшими.
Платформу другий Highlander ділить з "легковиком" Camry, а під капотом найбільш продуктивною бензинової модифікації захований V6 на 273 к.с., установка ця забезпечує пристойне прискорення, перша "сотня" долається за 8.2 секунди.
Носова частина виглядає брутально - спасибі передній оптиці і величезною радіаторних гратахТретя генерація моделі постала в 2013 році, а до Росії дісталася тільки в кінці січня цього року. Розберемося в тонкощах новинки.
зовнішність
Екстер'єр третього Highlander виглядає ще агресивніше ніж раніше. Такий явною "крокоділістості" як в RAV4, тут немає. Новинка виглядає стильно і навіть брутально!
Висока підвіконна лінія і симпатичні задні стійки даху
Носова частина радує більш масивною радіаторної гратами з красивим хромованим молдингом у верхній її частині, прекрасно поєднуються з гратами і нові завужені фари, "растекшіеся" по горизонталі. Доповнює всю цю картину досить строгий бампер зі скромними вирізами під противотуманки. Загалом, "передок" вийшов цікавим.
Toyota Highlander 2013
Профіль цікавий грамотно проробленої високою віконної лінією і, звичайно ж, низькими задніми стійками даху. Ліхтарі розташовані в двох площинах, а корми до пари передку - виглядає дуже мужньо. За це спасибі ліхтарям, грамотної опрацювання бампера і задніх дверей.
Габарити: довжина - 486.5 см; ширина - 192,5 см; висота - 173 см; колісна база - 279 см. У порівнянні з попередником довжина і ширина зросли, довжина бази залишилася колишньою, а висота зменшилася на 3 см. Toyota Highlander 2013
усередині
Інтер'єр радує якістю оздоблювальних матеріалів і привабливим дизайном передньої панелі. Остання може похвалитися м'яким пластиком з прострочкою у верхній її частині, прекрасної підгонкою елементів і, звичайно ж, величезною центральною консоллю. На "горищі" - крихітний монохромний дисплейчик і індикатор подушок безпеки, нижче - блок складається з дефлекторів системи опалення, а також 8-дюймового екрану мультимедійної системи - у варіанті для Росії система носить назву Toyota Touch 2. Ще нижче знайшов собі місце блок двухзонной кліматичної установки і відкрита полиця під дріб'язок.
Toyota Highlander 2013
Розетка, USB-порт, клавіші включення зимового режиму, блокування багатодискової муфти, протівобуксовочной системи і системи допомоги при спуску, відносяться швидше за все до центрального тунелю. На ньому ж розташовані підстаканники і відкривається бокс з різними відділеннями. Другий ряд став ще просторіше, є регулювання спинки і регулювання в поздовжньому напрямку. До іншим зручностей середнього ряду варто віднести блок кліматичної установки з монохромним дисплеєм. Є ще й третій ряд, який так само став просторіше.
Toyota Highlander 2013
Обсяг багажника в мінімумі дорівнює 391 л, в максимумі цифра зростає до 2370 л. Під підлогою вантажного відсіку сховалися інструменти.
Технічні аспекти
третє покоління Toyota Highlander все так же побудовано на платформі моделі Camry, правда в порівнянні з попередником, новинка отримала ряд удосконалень. Найголовніше - ззаду тепер "красується" підвіска, яку інженери запозичили у Lexus RX. Крім того, пружини і амортизатори стали жорсткіше, також була модернізована програма управління електропідсилювачем.
Toyota Highlander 2013
Під капотом базової модифікації мотор 1AR-FE, який при обсязі 2.7 літра видає 188 к.с. Крутний момент досягає 252 нм. У поєднанні з переднім приводом і автоматичною коробкою передач кросовер розганяється стерпно, але зі збільшенням кількості пасажирів в салоні, тяга просідає. Впевнено здійснювати обгін можна лише з одним пасажиром всередині.
Toyota Highlander 2013
Топова модифікація оснащена двигуном 2GR-FE з V-подібним розташуванням циліндрів. При обсязі в 3.5 літра віддача дорівнює 270 к.с., а момент в 337 нм реалізується при 4700 об / хв. Цікаво, що у версії для Росії, потужність буде дорівнювати 249 к.с. - ідеально для податків. Для даної варіації передбачена оновлена система повного приводу з багатодисковою електронно-керованої муфтою JTEKT - при пробуксовці передніх коліс, тому може надсилатися до 50 відсотків моменту. З шестиступінчастим "автоматом", машина їде чудово.
Toyota Highlander 2013
Рівня тяги досить практично для будь-яких умов, впевнено обганяти попутний транспорт можна і з чотирма пасажирами в салоні, та й "автомат" в спортивному режимі досить спритно міняє і підбирає потрібні передачі. Витрата палива в змішаному циклі дорівнює 11.7 літра.
Допрацьована підвіска добре демонструє себе на дорозі, крен при проходженні поворотів стали відчутно менше. Поліпшилася і зворотний зв'язок керма. Дрібні нерівності тепер дають про себе знати більше, зате середні і великі Highlander обробляє добре. Версії для Росії отримають злегка м'якші пружини і амортизатори.
Оформлення передньої панелі стало виглядати дорожче, присутній м'який пластик з прострочкоюУ нас на батьківщині стандартний автомобіль з мотором 2.7 літра і переднім приводом оцінюється в 1 мільйон 760 тисяч рублів, за топову модифікацію в топової комплектації з повним приводом і мотором 3.5 просять 2 мільйона 138 тисяч.