Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест драйв Газ 3302 1994, огляд ГАЗ 3302 1994 фото

Наша сеть партнеров Banwar

Будь нижегородец по-особливому ставиться до долі газовской автомобілів

Будь нижегородец по-особливому ставиться до долі газовской автомобілів ... Вони для нас якісь свої, рідні. Так, ми лаємо їх, критикуємо конструкторів і виробників, порівнюємо із зарубіжними однокласниками, які в рази дорожче, але заробляти як показує практика можна тільки на них. Тим більше що у ГАЗу одна перевага, якою не володіє жоден «китаєць» або «орусевшій європеєць» - це досвід. Досвід тисяч і тисяч водіїв, які вже багато років експлуатують Волги, ГАЗелі, вантажівки ... Відтепер ГАЗ вирішив використовувати свій безцінний ресурс в цілковитій мірі і зробив це стосовно своєї наймасовішою моделі - автомобілю сімейства ГАЗель.

Конструкторські роботи нової « ГАЗелі-бізнес »Були розпочаті фахівцями ГАЗу ще в кризовому 2008 році. За цей час проведено численні дослідження, опитування дилерів, сервісних станцій , Споживачів, вивчення попиту запчастин . Після підведення статистичних розрахунків були виявлені найслабші місця ГАЗелі і приступили до їх усунення. Навіть ім'я «Бізнес» було вибрано голосуванням в мережі Інтернет. Всього в автомобіль внесено понад 20 конструктивних і більше 130 виробничо-технологічних змін, в системах, агрегатах і вузлах автомобіля застосовані компоненти провідних зарубіжних виробників. В ході випробувань автомобіль пройшов більше 2 млн. Км.

Км

Зізнатися чесно, готуючись до тест-драйву нової ГАЗелі, ми перечитали безліч анонсів, прес-релізів і рекламних брошур. Зрозуміло відразу - зовні ГАЗель не сильно змінилася, однак виробник обіцяє нам абсолютно новий автомобіль внутрі.В зв'язку з цим, головним завданням нашого тест-драйву була визначена оцінка саме практичних змін в автомобілі.

Ми приїхали в салон офіційного дилера ГАЗ, компанію «Луидор», якраз після оголошеного Бо Андерсеном «Національного дня ГАЗелі» і початку продажів «ГАЗелі-бізнес». Відразу біля входу бачимо дві нові ГАЗелі - 7-місний вантажно-пасажирський фургон і 13-місцевий мікроавтобус . Зовні автомобіль відрізняє бампер іншої форми, з інтегрованою гратами радіатора (в інших комплектаціях може бути пофарбований в колір кузова). Тепер бампер кріпиться до кабіни автомобіля, а не до рами як на минулому поколінні Газелей, це дозволило зробити менше зазор між бампером і кабіною. Задні ліхтарі теж зазнали змін. Кинулися в очі і нові великі дзеркала заднього виду з повторювачами повороту і підігрівом навіть в базовій комплектації. Доступних кольорів забарвлення обіцяють вісім. Зміни екстер'єру закінчуються новою емблемою. З мінусів варто відзначити невдало розташовані звукові сигнали - солоні зими не люблять неприкритих проводів і контактів.


- Ми вже повідомили «ГАЗовци» про невдалому розташуванні сигналів - виправлять. - коментує Сергій Панкратов, водій компанії «Луидор».

- І що, дійсно прислухаються і виправляють? - дивуємося ми.

- Вони опитування проводили, дізнавалися про недоліки старої моделі. Знаю, точно - майже все, що я пропонував виправити - виправлено. Я на цій машині не одну тисячу кілометрів намотав, в Москву їздив, а на старих ГАЗель - так і взагалі багато років працюю. - не без задоволення відповідає Сергій, що ще раз підтверджує, що ГАЗ став цілком використовувати досвід власників своїх автомобілів.


Відкриваємо водійські двері і відразу розуміємо - перед нами абсолютно новий автомобіль! Панель приладів німецької компанії EDAG, нове кермо з кнопками управління магнітолою (ставлять німецький Blaupunkt). Стильно, сучасно, зручно, функціонально. Сріблястий колір обробки панелі освіжає інтер'єр, замок запалювання працює від того ж ключа, що відкриває двері або багажник. Панель приладів має тепер три підсклянники і три бардачка, один з яких під формат А4. Підстаканники і попільничка з мікроліфтом м'яко виїжджають і чітко фіксуються, ніяких заїдань.

На панель виведений додаткове джерело живлення на 12 вольт, покращено салонне освітлення. Виробник говорить про вдосконаленій системі опалення. Кліматична установка управляється за допомогою електронного блоку, інформація з якого виводиться на рідкокристалічний екран на панелі, а сама система має новий кроковий двигун багатоступінчастого 11-лопатевого вентилятора, дуже корисний режим рециркуляції повітря і режим відтавання лобового скла! Крім того, для зими встановлений акумулятор збільшеної місткості 66 А / ч, силіконові високовольтні дроти, і свічки запалювання Brisk, Bosch. Склоочисник теж модернізований - збільшилася кількість ходів щіток, притискне зусилля, мотор більшої потужності, і нові двохструмного форсунки.

В цілому, салон не просто посвіжів, а повністю змінився і залишив у нас дуже сприятливе враження, тепер він ні в чому не поступається інтер'єрам західних комерційних автомобілів.

Дорога.

Сідаємо за кермо і виявляємо ще одну приємну доопрацювання - регульовану рульову колонку, для чого це необхідно знають багато. Тестуємо автомобіль по трасі, точніше по вулиці Ларіна їдемо за місто. Забігаючи вперед, скажу, що нововведення поліпшили ГАЗель. Педаль зчеплення дійсно стала як на легковому автомобілі (з меншим зусиллям, ніж у минулому ГАЗелі) якщо в цифрах - з 18 до 10 кг., Передачі включаються чітко і легко. Рушання з місця плавне, без ривків і вібрацій. Що ж змінило поведінку ГАЗелі? Зчеплення тепер імпортне фірми ZF Sachs (Німеччина), в коробці передач встановлені нові підшипники первинного і вторинних валів фірми SKF (Німеччина), синхронізатори Hoerbiger (Німеччина). Крім того виробник стверджує що виключені течі через манжети коробки передач - вони теж імпортні фірми Rubena (Чехія). Все це в сукупності дає непоганий результат.


Що ховається під капотом ГАЗелі-бізнес? Знайомий зовні, незнайомий всередині Ульяновський двигун УМЗ 4216, з нормами токсичності Євро-3. Потужність даного силового агрегату 123 к.с., при 4000 об / хв. При їзді створюється враження, що двигун еластичний, але не млявий. За запевненням Сергія, силовий агрегат позбавлений старої хвороби - масляного голодування. Та й для установки газобалонного обладнання він більше підходить.

Заявлені 130 кілометрів на годину ГАЗель-бізнес набирає досить енергійно, за рахунок зміни передавального відносини в головній парі. На цій швидкості шумовий фон трохи вище, але дозволяє розмовляти в салоні не підвищуючи голос. При виїзді за межі міста в салоні стало ще менше шумно, що зроблено за рахунок збільшення жорсткості дверей і поліпшених шумуізоляціонних матеріалів. Рівень вібрацій також вдалося знизити - заслуга нових підвісок двигуна фірми ANVIS (Німеччина), з обмежувачами осьових переміщень і термоекранамі опор. Корпус повітряного фільтра тепер зроблений з пластика. Доопрацювання двигуна дозволила знизити споживання палива до 11,5 літрів на 100 км. і вже цього літа ГАЗ збирається випустити ГАЗель-бізнес з дизельним двигуном, але про нього поки нічого не відомо ...

і вже цього літа ГАЗ збирається випустити ГАЗель-бізнес з дизельним двигуном, але про нього поки нічого не відомо

Управляється ГАЗель-бізнес, без зайвої скромності, на відмінно, - заслуга німецького гідропідсилювача рульового управління ZF. Інформативність і зворотний зв'язок на кермі зросла, дуже легко передбачити в якому становищі перебувають колеса в даний момент і поставити їх в потрібне положення. Маневрувати в міських умовах стало приємніше. На трасі автомобіль не нишпорить по колії, а чітко встає на задану водієм траєкторію. Імітація переставки підтвердила очікування - ГАЗель прогнозована і легко керована, навіть на швидкостях. Рухи керма відразу передаються на колеса, практично без занесення і коливання. Управління більш передбачуване і не можна порівняти з попередньою моделлю ГАЗелі! Фірмові амортизатори роблять рух автомобіля більш плавним, і мають досить великий запас ходу (не спрацьовують на відбій), стійкість на трасі також заслуговує похвали. Зміна передньої підвіски, карданної передачі, і заднього моста дозволяють позбутися від сторонніх шумів при проїзді нерівностей, відсутності вібрацій.

При гальмуванні легко дозується зусилля на педаль, нога відчуває коли потрібно дотиснути педаль або припустити - заслуга німецьких комплектуючих - вакуумний підсилювач BOSCH (Німеччина). Зчеплення з гальмами має один бачок на двох, що знову ж таки спрощує конструкцію і експлуатацію. Гальмівний шлях скоротився майже на 3 метри (на 8%), в деяких комплектаціях ГАЗелі-бізнес встановлюється антиблокувальна система BOSCH (Німеччина).

Післямова.

ГАЗель-бізнес - та ж ГАЗель, тільки краще. Зміни торкнулися, перш за все, технічних агрегатів автомобіля, то, що раніше було хворими місцями ГАЗелі - тепер стало її перевагою. Іншими словами, конструкторам вдалося позбутися від старих болячок і зробити якісний продукт за доступною ціною. До речі про ціни. Вартість тестового екземпляра становила 470 тисяч рублів. Вартість звичайної бортовий Газелі починається з позначки 425 тис. Рублів. Минула ГАЗель коштувала 395 тисяч. Подорожчання 30 тисяч, але продукт зовсім іншого рівня! При цьому ресурс автомобіля виріс до 300 000 км, міжсервісний інтервал тепер становить 15 т.км, замість колишніх 10 т.км, гарантія до 100 т.км. Не забуваємо і про програму утилізації старих автомобілів, як федеральної (до 50 000 рублів), так і регіональної (до 100 000 рублів). Ось і виходить, що вартість ГАЗелі-бізнес при утилізації старого автомобіля може становити всього 275 000 рублів! Де ще ви бачили новий сучасний комерційний автомобіль за такі гроші?

Звичайно, прочитавши наш матеріал, важко повірити в те, що знайома ГАЗель стала настільки краще. Ми б теж не повірили, якби не зазнали все самі, чого і вам настійно радимо! Особливо всім любителям покритикувати вітчизняний автопром, але так і не спромоглася проїхати на Volga Siber або ГАЗелі хоча б пару кілометрів.

Ми відчували ГАЗель-бізнес в автосалоні «Луидор», що на вул. Ларіна, 18, де очікування автомобіля для тест-драйву і супроводжуючого співробітника салону у нас зайняло не більше пари хвилин.


Список основних змін «ГАЗель-бізнес»:

Нова «ГАЗель-бізнес» - це гарантія до 100 тис.км., міжсервісний інтервал 15 тис.км., ресурс автомобіля 300 тис.км., рульове управління з ГУР ZF, КПП (підшипники SKF, синхронізатори Hoerbiger), амортизатори і зчеплення Sachs, гальма BOSCH, опори двигуна Anvis, котушка запалювання Bosch, кардан Tirsan Kardan, манжети Rubena, модернізація двигуна, заднього моста, КПП, ресор, передній осі, системи впуску, підвищення корозійної стійкості автомобіля (борт, рама, елементи трансмісії, ресори, бензобак), акумулятор підвищеної ємності 66Ач, силіконові високовольтні дроти, св чи запалювання Brisk, Bosch, установка двухходового японського радіатора T-Rad, застосування 11-ти лопатевого вентилятора, нове програмне забезпечення, гальмівний шлях скоротився на 8%, імпортні амортизатори, склоочисники більшої продуктивності, дзеркала з електропідігрівом, підвищення жорсткості кузова і дверей, модернізований обігрівач підвищеної продуктивності, безшумний багатоступінчастий вентилятор, режим рециркуляції, функція швидкого відтавання скла, панель приладів (німецької компанії EDAG) з додатковими місцями для збер ия, вбудованими підстаканниками, нове рульове колесо і важелі управління, єдиний ключ, керування вбудованою магнітолою на кермі (опціонально), новий інтегрований бампер з облицюванням радіатора, забарвлення бампера і дзеркал в колір кузова (опціонально), нова колірна гамма - 8 кольорів.

При повному або частковому передрукуванні матеріалів сайту активне посилання на www.drivenn.ru обов'язкове.

І що, дійсно прислухаються і виправляють?
Що ж змінило поведінку ГАЗелі?
Що ховається під капотом ГАЗелі-бізнес?
Де ще ви бачили новий сучасний комерційний автомобіль за такі гроші?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов