Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Volvo XC60: визнаємо Volvo XC60 кращою моделлю на платформі SPA

Наша сеть партнеров Banwar

Можливо, не дарма кажуть: найвагоміше споживче властивість товару - ціна. Як інакше пояснити те, що в Європі, через десять конвеєрних років, Volvo XC60 першого покоління лідирує в своєму сегменті з впевненим відривом від німецьких зубрів? Притому що клас росте на 25% щорічно! Середньорозмірний кросовер став ще й самим продаваним в світі Volvo. Однак новий XC60 серйозно подорожчав. Щоб утримати ринок, потрібно запропонувати щось особливе.

Найсвіжіший Volvo на платформі SPA - найгармонійніший. Новий XC60 комфортніше, ніж XC90 , А настройки рульового механізму навіть азартніше, ніж у седана S90 .

Масштабування XC90 зробило XC60 одним з найпривабливіших кросоверів. Силует знайшов ласу спортивність. Ходові вогні витягнуті до решітки радіатора, підвіконна лінія різкіше йде до задньої стійки, ліхтарі - а-ля універсал V90 . Потужні стегна, що формуються від задніх дверей, сексуальні, але в Volvo немає навмисної агресії. Непомітні і недбалості збірки, якими відлякує Jaguar F-Pace . наступному поколінню BMW X3 потрібно виглядати принаймні не гірше, інакше доведеться важко.

наступному поколінню   BMW X3   потрібно виглядати принаймні не гірше, інакше доведеться важко

У порівнянні з попередником автомобіль став всього на 44 мм довшим і при цьому на 55 мм нижче. Головне - майже десятисантиметровими надбавка до колісній базі.

Перш XC60 випускали під Брюсселем, а тепер збирають на головному конвеєрі в Гетеборзі разом з 90-ю серією - всі вони ділять модульну платформу SPA. У двох кросоверів Volvo половина деталей загальні, включаючи силові агрегати, шасі, електроніку і елементи інтер'єру. Але XC60 на 26 см коротше і на 12 нижче. До речі, бельгійський завод уже переобладнано для випуску «сорокових» моделей на компактній «візку» CMA.

Завдяки шпонированной вставці на панелі, цей інтер'єр - найбільш гармонійний серед соплатформенних Volvo. Вертикально орієнтовані дефлектори з хромованими важелями - відсилання до S90. Чотиризонний клімат - опція.

На всіх Volvo з 2017 року спрощено управління запалюванням: ручка стартера обертається тільки за годинниковою. На центральному тунелі передбачені місткі ніші, в підлокітнику - два USB-роз'єму. Бентежить жорсткий пластик під кермом.

Відчуттям простору, і високою посадкою «шестідесятки» всередині нагадує XC90. Геометрично вивірені сидіння настільки ж жорсткі, а рульова колонка позбавлена ​​електрорегулювання. Власнику старого XC60 доведеться звикати до мінімалізму, планшету на передній панелі, а ще бурчати, що задній диван, ставши набагато просторіше, як і раніше не рухається, хоча хоча у Q5 і Disco Sport він встановлений на санчатах.

Власнику старого XC60 доведеться звикати до мінімалізму, планшету на передній панелі, а ще бурчати, що задній диван, ставши набагато просторіше, як і раніше не рухається, хоча хоча у Q5 і Disco Sport він встановлений на санчатах

Місця в ногах ззаду додалося, і сидіти дуже зручно. Побажання власників попередніх XC60 щодо трансформації не були почуті. Вона стала навіть скромніше.

Що огинає центральну консоль вставка з неполірованого шпону, скандинавський прапорець, що маскує стик панелей, - в увазі до деталей проявляється суть Volvo. Матеріали якісні, чітко спрацьовують клавіші, двері соковито прицмокує. У тестових машин з подвійними скельцями прекрасна шумоізоляція. Більмо на оці, точніше, в очах, - тьмяний і зернистий дисплей приладової панелі. На питання, чому не використаний дисплей краще, інженери тиснуть плечима.

Інтерфейс системи Sensus злегка доопрацьований, але два додаткових «робочих столу» як і раніше мельчат одноманітними іконками. Пропонується користуватися голосовими командами. Власники XC90, а вам зручно? За доплату - камери кругового огляду.

Ми не раз докоряли автомобілі на платформі SPA за брак плавності ходу в поєднанні з недрайверскім характером. Мої співрозмовники запевняють, що два роки в серії не пройшли безслідно, йде постійна робота над настройками. Наприклад, для більшого комфорту все SPA-автомобілі недавно отримали більш м'які верхні опори стійок. У XC60 - найдосконаліша версія платформи. Чесно кажучи, я був сповнений скепсису з цього приводу, але приємно здивований.

Чесно кажучи, я був сповнений скепсису з цього приводу, але приємно здивований

На XC60 дебютували кілька систем превентивної безпеки. Volvo здатний самостійно піти від перешкоди в «мертвій» зоні при спробі перестроювання, повернутися в смугу при небезпечному зсуві убік зустрічного автомобіля і допомогти обертати кермо при об'їзді перешкоди.

Якщо базовий кросовер використовує комбінацію пружин спереду і поперечної композитної ресори ззаду (у версій R-Design пружні елементи на третину жорсткіше), то презентаційні машини - з тими ж, що в XC90, пневмостойкі Continental . Налагоджено шасі інакше: шведи, за їхніми словами, прагнули додати драйву, але еволюціонувала за пару років платформа дозволила зробити XC60 не тільки азартнішою, але і комфортніше.

Заявлений кліренс зі звичайною підвіскою становить 216 мм. У стандартному положенні кузова при наявності пневмобаллонов - 209. На швидкості приблизно 130 км / год дорожній просвіт зменшується на 20 мм. А в режимі Off-road збільшується на 40.

Великий XC90 не любить гострі нерівності, ями і стики, а XC60 навіть з 20-дюймовими колесами мчить по розбитим іспанським путівцях несподівано оксамитово, розгладжуючи вельми серйозні вади, не допускаючи грубих стусанів. На рівному асфальті відмінно фільтрує мікропрофіль, створюючи відчуття польоту. Прибрати б ще залишкові вібрації після проїзду високих лежачих поліцейських і додати ніжності на продавлених люках, буде ідеально. Перевіримо при нагоді на менших колесах.

Перевіримо при нагоді на менших колесах

Характерною для пневмопідвіски плавної розгойдування, яка помітна в седані S90 і, скажімо, в кросовері Mercedes GLC, у XC60 немає. Істотної зміни плавності ходу при переході з режиму Comfort в Dynamic я не помітив.

Істотної зміни плавності ходу при переході з режиму Comfort в Dynamic я не помітив

До клавішах на кермі потрібно звикати. Дозвіл уніфікованої панелі приладів - все 1440? 540 пікселів. Наприклад, в Мерседесах при тій же діагоналі 12,3 дюйма - 1920? 720. У «базі» - зовсім скромний восьмидюймовий екран, зате з покажчиком температури охолоджуючої рідини.

Поліпшення взаємозв'язку по керму - немов відповідь на скарги з мого тесту S90 з таким же механізмом. На парковці кермо і раніше був легкий - здається, його можна розкрутити, як велосипедне колесо. В результаті оптимізації софта електропідсилювача зникла зайва вага на ходу. Зусилля тепер змінюється логічно - з'явилося відчуття передніх коліс. Просіяв від компліменту інженер каже по секрету, що в кінці року ті ж настройки отримають S90 і XC90. Чекаємо-чекаємо.

На кермо XC60 відгукується точно, жваво і навіть жвавіше седана S90. Крен невеликі. Залишається сподіватися, що в коліях кросовер буде спокійніше. Ті, кому не подобається занадто легка бублик, можуть підняти зусилля, сконфігурованої режим Individual.

Ходові вогні, що стосуються решітки радіатора, витончено замаскували стик між капотом і бампером, добре помітний на XC90.

Самий скромні колеса - діаметром 17 дюймів. Тестові автомобілі взуті в шини 255/45 R20, а топові - 22-дюймові!

Силовому агрегату версії D5 все ще не завадить доробка. Управляти тягою зручно, але в складних ситуаціях восьмиступінчастою "автомат" Aisin нагадує про себе мікроривкамі. Бітурбодізелем сімейства Drive-E, незважаючи на 235 сил і цілих 480 Н • м, тягне скромно, ніби XC60 важче седана S90 нема на 90 кг, а куди серйозніше. Якщо порівняти з GLC і Q5, які на 145 кг легше, починаєш переживати за базову 190-сильну версію D4: як би спокій Volvo не стало флегматизм. В Іспанії таких не було.

В Іспанії таких не було

Трохи задумлива початкова реакція на газ - особливість версії D5, прямо як у седана S90.

Бензинової версії T6 зневіру не загрожує. Чесні 320 сил: прискорення по-справжньому потужний, праву педаль хочеться топтати. На холостих і середніх оборотах такий мотор тихіше дизельного, але на верхах дзижчить набагато голосніше, навіть занадто. Зрозуміло, T6 - штучний товар, найбільш ходовими в Європі будуть версії D5 і D4. На останню у нас припадало понад 90% продажів попереднього покоління.

Обсяг багажника збільшився всього на десять літрів до 505. У GLC, Q5 і X3 по 550 л. Відсік і проріз - правильної форми, але спинка заднього дивана тепер складається не трьома частинами, а двома в пропорції 60:40. Плюс люк для лиж.

Електропривод п'ятої двері - «в базі». Під підлогою - невелика ніша з герметиком або докатка за доплату в 90 євро. Спинка заднього сидіння з дистанційним відмиканням фіксаторів - опція. Машина з пневмопідвіскою може опустити корму для полегшення завантаження.

В результаті зростання цін наш попит може зміститися в сторону версії D5 або навіть збільшити інтерес до T6, адже Volvo тепер звертається до більш заможної аудиторії. У Європі новий XC60 подорожчав в середньому на п'ять тисяч євро, а у випадку з D5 - майже на сім. Німецькі конкуренти тепер дешевше приблизно на тисячу. Крок сміливий, але і автомобіль дуже хороший. Старшому братові, XC90, висока ціна не заважає змагатися за першість в сегменті з BMW X5 .

До вересня новий XC60 буде випускатися паралельно з колишнім, на який припадає третина всіх продажів Volvo. Всього з 2008 року реалізовано трохи більше мільйона таких кросоверів.

Чекати XC60 у нас доведеться в кращому випадку до кінця 2017 го. Але набагато цікавіше, що буде далі. Адже шведам не дають спокою калінінградських BMW і калузький Audi , А тут ще й підмосковний завод Мерседеса заклали. І хоча Volvo чи визначиться з майданчиком і способом збірки найближчим часом, у XC60 є шанси стати нашим першим локальним Volvo.

техніка

Як і фольксвагеновская матриця MQB, модульна платформа Volvo SPA (Scalable Product Architecture) має на увазі фіксовану відстань від передньої осі до педального вузла. Всі інші розміри можуть змінюватися за потребою, включаючи і висоту передка. Колісна база XC60 становить 2865 мм, у S90 - 2941, у XC90 - 2984.

Базова передня двухричажка - пружинна, а многоричажка ззаду - з поперечною композитної ресорою. Пасивні амортизатори поставляє китайський концерн BWI, що володіє брендом Delphi. У шасі в комплектації R-Design пружні елементи на 30% жорсткіше. За доплату - пневмостойкі Continental (зліва) з адаптивними амортизаторами Tenneco, усередині яких електроннокеровані клапани від партнерів-земляків з Ohlins. Електропідсилювач з мотором, змонтованим на рейці, виробляє ZF-Bosch.

Кузов XC60 - це комбінація сталей різного типу і міцності і невеликої кількості алюмінієвих сплавів, з яких зроблені підсилювач переднього бампера, короткі ділянки лонжеронів і опори передніх стійок з підсилювачем між ними. «Клітка» салону майже цілком складається з боросодержащей сталей гарячого штампування. В XC60 на них припадає 34% маси кузова. Для порівняння: в S90 - 35%, в XC90 - 40.

Всі мотори - з модульного сімейства Drive-E. У алюмінієвих бензинових і дизельних «четвірок» єдиний блок з діаметром циліндра 82 мм (хід поршня - 93,2 мм). Відмінності - в системах наддуву, паливної апаратури та навісному обладнанні. У бензинових двигунів - безпосереднє уприскування, фазовращатели на обох распредвалах, балансирні вали, регульований масляний насос і електричний насос охолоджуючої рідини. На версії T5 (254 к.с.) використовується один турбокомпресор, на T6 (320 к.с.) він доповнений приводним нагнітачем Eaton і більш ефективною системою охолодження.

У дизельних моторів - акумуляторний уприскування i-Art від Denso з індивідуальним контролем тиску по циліндрах (до 2500 бар) і інше охолодження з механічним насосом. У D4 (190 к.с.) і D5 (235 к.с.) - два послідовно розташованих турбокомпресора, причому на більш потужної версії один з них із змінною геометрією. А фішка D5 - система PowerPulse. Електрокомпрессор нагнітає повітря в дволітровий резервуар (показаний зеленим), а при різкому натисканні на газ стиснене повітря через електронноуправляемий клапан подається в випускний колектор, допомагаючи вихлопних газів розкручувати турбіну. У парі з усіма двигунами працює восьмиступінчастою "автомат" Aisin і муфта Haldex п'ятого покоління в приводі задньої осі.

Безпека

Система екстреного гальмування City Safety є стандартним оснащенням XC60. Вона активна з 4 км / год, в тому числі в темний час доби, і включає в себе кілька надбудов. Якщо на шляху XC60 виникають транспортні засоби, які нерухомі або рухаються повільніше в тому ж напрямку, то при відсутності реакції водія машина самостійно загальмує. При різниці в швидкості до 60 км / год система з великою ймовірністю повністю запобіжить зіткнення.

Якщо водій намагається об'їхати перешкоду, то на швидкостях 50-100 км / ч, електропідсилювач допоможе обертати кермо в потрібну сторону, а система стабілізації «прикус» внутрішні по відношенню до маневру колеса. Забавно, що демонстраційний автомобіль на відео натякає на Volvo S60 наступного покоління.

Коли зіткнення неминуче, при наявності відповідної опції передні ремені безпеки автоматично підтягуються. Також машина розпізнає пішоходів (на швидкості до 70 км / ч), велосипедистів і великих тварин. Є три стадії роботи: візуальне і звукове попередження, допомога в екстреному уповільненні і повне автоматичне гальмування. Крім того, XC60 самостійно зупиниться, якщо при проїзді перехрестя є ризик зіткнення із зустрічним автомобілем. Адаптивний круїз-контроль, що допомагає утримувати смугу, на XC60, на відміну від XC90 і S90, - опція.

Система запобігання зіткнень із зустрічним транспортом спрацьовує, якщо водій з якихось причин не контролює небезпечне зміщення за осьову. На швидкостях 60-140 км / ч XC60 самостійно повернеться на свою смугу. З 2017 роки так вміють і Volvo 90-й серії.

Контролер «мертвих» зон BLIS (опція), що працює приблизно з 10 км / год, тепер не тільки попереджає про невидиму заваді, але і відрулює від неї, щоб уникнути попутного зіткнення.

Автор: Олександр Тичинін

Власники XC90, а вам зручно?
Дозвіл уніфікованої панелі приладів - все 1440?
Наприклад, в Мерседесах при тій же діагоналі 12,3 дюйма - 1920?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов