Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Peugeot Traveller

  1. Євреї, не жалійте заварки: як і на чому їздять в Ізраїлі

Наша сеть партнеров Banwar

Ми вже розповідали про те, що російський підрозділ концерну PSA, не найвдалішим чином пройшовши через економічні бурі кризових років, вирішило вибрати для направлення контрудару зростаючий, але поки ще не набрав сили сегмент мінівенів. Результатом стала поява на нашому ринку «двох зі скриньки, неоднакових з обличчя» - Peugeot Traveller і Citroen SpaceTourer. Про SpaceTourer ми вже вам розповіли, причому зовсім недавно , І ось - зустріч з Peugeot Traveller.

З обстоювання, то, що «Крістобаль Хозевич встиг першим», і «Космічний турист» першим опинився на нашому тесті (хоча в концерні саме марка Peugeot вважається провідною, адже навіть назва PSA розшифровується як Peugeot Société Anonyme), було чистим справою випадку. Але так чи інакше, мені все одно мимоволі доводиться порівнювати ці два дуже схожих автомобіля. Так що там схожих - однакових! Причому однакових практично у всьому, крім оформлення передньої частини. Ось вона - точно різна.

Лобатий SpaceTourer з масивними хромованими горизонталями і вписаним в них «подвійним шевроном» - це втілений у металі принцип Creative technologie, «креативна технологія». Ну а Traveller - це сама солідність. Не дарма у себе на батьківщині, у Франції, Peugeot нерідко називають «французький Mercedes».

На цей образ працює і чорна «3D» облицювання решітки радіатора, і гордий «монбельярдскій» геральдичний лев, і вписані в елегантно вигнуті хромовані молдинги денні ходові вогні, і прекрасно проглядається через прозорі ковпаки блок-фар логотип марки ...

У всьому іншому зовнішність двох мінівенів відмінностей не має: і трохи незграбний, «вагонообразний» кузов з вертикальними бортами, і двоє зсувних дверей, що ведуть у пасажирську зону, і суцільна лінія тонованих стекол, і навіть кокетливо нахилений і вписаний в колісну арку люк бензобака - все це виглядає абсолютно однаково.

Власне кажучи, якби на тесті у нас були Peugeot і Citroen в однакових комплектаціях, то на цьому написання статті можна було б вважати закінченим. На щастя, наданий на тест SpaceTourer був версією зі «середньої» довжиною кузова в відносно демократичною комплектації Feel (аналогічна комплектація Peugeot називається Active), а ось Traveller, який ми мали випробувати, хизувався максимальної диною кузова (5 308 мм проти 4 956) та 7-місцевої комплектацією Business VIP (такий же Citroen називається Business Lounge). А це значить, що мені все-таки знайдеться, про що розповісти ...

обсяг багажника

Всі розуміють, що для мінівена, особливо такого, близького по архітектурі і місткості до невеликого мікроавтобуса, організація внутрішнього простору і можливості трансформації салону важливіше зовнішності. І ось тут серйозні відмінності почалися буквально відразу. У невелику подорож на Citroen SpaceTourer я відправився в складі команди з шести дорослих. Зрозуміло, що адекватний тест автомобіля, що носить ім'я Traveller, тобто «Мандрівник», теж не може бути чимось іншим, ніж подорожжю.

У салоні Traveller нас теж було шестеро. Але якщо в багажник SpaceTourer з восьмимісному салоном і укороченим кузовом особисті речі шести чоловік помістилися на превелику силу, то Traveller вмістив всю взяту з собою поклажу без будь-яких проблем. Нам навіть не довелося складати частину спинки заднього тримісного дивана. Ось тільки не дивлячись на всю «навороченность» комплектації Business VIP, величезну, як козирок над під'їздом, задні двері потрібно піднімати вручну.

Так, у автомобіля є така опція, як функція відкривання дверей «без рук». Але при помахом ноги під кутом заднього бампера відкривається відповідна бічна, а не задні двері! Ризикну припустити, що французькі інженери просто не зуміли розробити досить надійний сервомеханизм, керуючий рухом настільки здоровенного шматка штампованого металу ... Загалом, на мій погляд, функція ця стосовно і до випадку з Citroen SpaceTourer, і до випадку з Peugeot Traveller досить безглузда, і платити за неї не варто.

Загалом, на мій погляд, функція ця стосовно і до випадку з Citroen SpaceTourer, і до випадку з Peugeot Traveller досить безглузда, і платити за неї не варто

А ось відкривається заднє скло, як виявилося, «свою дію надає і кругом себе виправдовує». Тому що якщо ви припаркували мінівен так, що його корми виявилася занадто близько до стіни будівлі або іншому автомобілю, то ви просто не зможете відкрити задні двері - і ось тут можливість завантажити речі «через кватирку» виявляється просто незамінною, особливо якщо вантажити вам потрібно не величезні коробки або валізи, а відносно невеликі рюкзаки і сумки. За ідеєю, така опція повинна бути передбачена і для SpaceTourer, але у конкретного автомобіля, який був у нас на тесті, скло не відкривалося.

За ідеєю, така опція повинна бути передбачена і для SpaceTourer, але у конкретного автомобіля, який був у нас на тесті, скло не відкривалося

Комплектація Business VIP відрізняється від демократичною Active шкіряною оббивкою сидінь, а також тим, що і в другому ряду пасажирських сидінь стоять «капітанські» крісла з підлокітниками. Плюс сидіння правого пасажира має повний набір регулювань з сервоприводами (у Active всі регулювання механічні, а передній пасажир не може регулювати висоту подушки). Два окремі крісла другого ряду дозволили помістити між ними «тумбочку-трансформер» з додатковою ємністю для дрібниць. У конфігурації «тумбочка» підштампувань-підстаканників в ній немає, але пасажири другого ряду можуть користуватися відкидними столиками в спинках передніх крісел.

Незважаючи на солідні габарити крісел другого ряду, завдяки широким дверних отворів посадка на третій ряд досить проста і не вимагає акробатичних вправ. До речі, в Росії Business VIP пропонується з тримісним третім рядом, що складається з двомісного «диванчика» і ще одного крісла. У Європі можна вибрати і шестимісний варіант, де в третьому ряду теж стоять два окремі крісла з підлокітниками. Що ж стосується робочого місця водія, то воно організовано точно так же, як у SpaceTourer в комплектації Feel: все зручно і раціонально. Всі достоїнства я вже перерахував, та й недоліки (серед яких - не найзручніше розміщення підстаканників) теж зазначив.

Статті / Подорожі

Євреї, не жалійте заварки: як і на чому їздять в Ізраїлі

Про вибір машини Вирушаючи в поїздку, варто завчасно забронювати машину, скориставшись яким-небудь онлайн-сервісом. Справа в тому, що Ізраїль - країна з офіційною державною релігією, і ця релігія ...

14.02.2017

Але ось все влаштувалися на своїх місцях, і ми вирушаємо в подорож по маршруту Загорськ-Рязань-Константиново. Насправді, використання мінівена в якості маленького, але комфортабельного екскурсійного автобуса цілком виправдано. Не знаю, як у нас, а ось в такий туристичної країні, як Ізраїль , Дуже багато приватних гіди пропонують організацію екскурсій для «малих груп». Зрозуміло, що коштує така послуга трохи дорожче, ніж поїздка на великому автобусі в складі групи з декількох десятків людей, але ж і плюсів дуже багато! Ну наприклад, їдете ви по історичній частині міста, і екскурсовод вимовляє своє сакраментальне «подивіться наліво ... справа ви бачите ...». А сидите ви, припустимо, як раз зліва, так що огляд в цю сторону у вас цілком нормальний, а ось в протилежну - все закривають інші члени вашої групи, що сидять через прохід. Ну а в мінівені ви прекрасно бачите і те, що зліва, і те, що справа, і навіть дещо прямо перед собою.

Думаю, що і в Росії, яка останнім часом серйозну увагу приділяє розвитку туризму, цілком знайдеться місце такій послузі. А раз так, то гід, що працює як індивідуальний підприємець або за контрактом з турфірмою, буде вибирати оптимальний баланс між комфортом екскурсійного мікроавтобуса і його ціною, і тут його вибір цілком може зупинитися на Traveller.

Але ... Як же без цих неприємних «але»! Не можу сказати, що в салоні занадто шумно. Наприклад, звук працюючого двигуна в нього вообше майже не проникає. А ось шини шумлять неабияк, тим більше, що на заводі Traveller оснащується всесезоннимі Michelin Agile Alpin категорії M + S. Для вантажної версії того ж автомобіля, развозного фургона Expert - цілком нормальний вибір, а ось для комфортного і респектабельного «бізнес-вена» бажана взування помягче і тихіше.

Споряджена маса

В результаті розмови в салоні явно розділилися на три зони. З одного боку - добре, ніхто нікому не заважає ... А з іншого - для того, щоб його почули пасажири на «гальорці», екскурсоводу явно довелося б підвищувати голос.

Ну ось що заважало використовувати мікрофон системи hands-free і внутрішні динаміки для організації гучного зв'язку? З точки зору виробництва - витрати абсолютно копійчані, внутрішня прошивка головного пристрою медіасистеми плюс одна кнопка, що включає всі це «рало». Просто ніхто про це не подумав. А ось конкуренти з Volkswagen - подумали, і хоча робота в якості екскурсійного автобуса не вважається основним призначенням такої моделі, як Multivan, там така система є.

Середня витрата палива на 100 км

По дорозі я довго намагався знайти хоч якісь відмінності в поведінці Citroen SpaceTourer і Peugeot Traveller, тим більше, що на пряме запитання технічні фахівці Peugeot відповідали, що якась, нехай невелика, різниця в налаштуванні все-таки є. Ось її-то я і намагався відчути - і не зміг. Ну а ледь відчутна різниця в динаміці цілком пояснюється тими додатковими кілограмами, які дає подовжений на 30 см кузов. Та й ця різниця настільки мала, що їй можна просто знехтувати.

В іншому все те ж саме: відмінна узгодженість роботи 150-сильного дизеля і 6-ступеневої автомата, відмінна плавність ходу на хорошому асфальті, розгойдування на пологій хвилі (і ось вона-то цілком може доставити неприємні відчуття людям зі слабким вестибулярним апаратом) і відверта нелюбов до енергійним маневрів.

Тут же активний круїз-контроль », який вміє керувати газом, але не вміє гальмувати і сигналізує водієві про необхідність вступити в свої обов'язки при небезпечному зближенні. Системи контролю смуги руху і наявності об'єктів в сліпих зонах, також обмежуються сигналами водієві. І дуже зручний обмежувач граничної швидкості. Словом, Traveller - це автомобіль, за кермом якого я цілком міг би, не втомлюючись, провести довгі години і подолати не одну сотню кілометрів.

Ну а наша подорож йшло своєю чергою. Першою точкою став Зарайський кремль, єдина повністю збереглася фортеця XVI століття на території Московської області. Літопис 1528 року говорить: "Того ж літа заклав князь Великий на осетра місто кам'яної, а в ньому церква камену Ніколу чудотворця Заражскаго» ... «Князь Великий» - це Василь III. Відносно невеликий, суворо прямокутний в плані кремль з значними кутовими і надбрамними вежами неодноразово облягали ворогами, але жодного разу не був узятий штурмом. У самому Кремлі - відмінний музей, головними перлинами якого стали колекція дворянських і купецьких портретів кінця XVIII - початку XIX ст., Колекція російського, західноєвропейського і східного порцеляни, а також колекція кам'яних і кістяних знарядь праці і творів палеолітичного мистецтва, виявлених в процесі вивчення стоянки стародавньої людини, знайденої буквально у фортечних стін.

Але ось уявіть - вирушили ви в такий екскурсійний VIP-тур. Можливо, після екскурсії ви захочете перекусити, відпочити, записати дорожні враження ... У такому випадку цілком можна розгорнути другий ряд сидінь спиною до лобового скла. Зробити це нескладно, але певні фізичні зусилля докласти все-таки доведеться: кожне з крісел потрібно спочатку вийняти з автомобіля, а потім знову встановити на напрямні. Потім можна зрушити назад «тумбочку-трансформер» і перевести її в конфігурацію столика. Робиться це буквально трьома рухами: крила столика відкидаються «по-авіаційному», як столики крісел авіалайнера в салоні бізнес-класу.

Робиться це буквально трьома рухами: крила столика відкидаються «по-авіаційному», як столики крісел авіалайнера в салоні бізнес-класу

Звичайно, якщо ви гість VIP-туру або власник офісу на колесах, то вас взагалі не буде хвилювати, наскільки складно трансформувати салон. А ось якщо ви той самий приватний гід або найманий водій цього самого саморушного офісу - ось тоді готуйтеся: силові вправи із розвороту крісел вам доведеться проробляти досить регулярно.

А ось якщо ви той самий приватний гід або найманий водій цього самого саморушного офісу - ось тоді готуйтеся: силові вправи із розвороту крісел вам доведеться проробляти досить регулярно

Ну а наш маршрут триває - нас чекає Рязань ... Сьогодні важко повірити, що колись, в XIV столітті, Рязань разом з Твер'ю змагалися у Москви право називатися стати центром, що збирає розрізнені після навали Батия російські землі. І суперництво це далеко не завжди було мирним: бувало, дзвеніли мечі і лилася кров, причому Москва далеко не завжди виходила переможцем. Так, в березні 1385 року військо Олега Рязанського захопило Коломну і з великими трофеями повернулося додому. У відповідь на це Дмитро Донський відправив проти рязанців великий загін на чолі зі своїм двоюрідним братом, князем Володимиром Серпуховским (в битві на Куликовому полі він командував Засадним полком). У битві біля Первітска москвичі були розбиті ...

У битві біля Первітска москвичі були розбиті

Можливо, усобица тривала б і далі, але втрутився найбільш шанований церковний діяч тієї епохи, настоятель Троїцького монастиря Сергій Радонезький. Саме його авторитет дозволив посадити ворогів за стіл переговорів, які завершилися укладенням «Вічного миру» і одруженням сина рязанського князя Федора на дочці московського князя Софії. З тих пір рязанські і московські князі більше між собою не воювали ...

Peugeot Traveller

Короткі технічні характеристики:

Габарити (Д х Ш х В):

5 309 × 1 920 × 1 940

двигун:

дизельний, L4, 2,0 л, 150 к.с., 370 Нм

Трансмісія:

автоматична, шестиступінчаста

привід:

передній

Максимальна швидкість:

183 км / год

Розгін 0-100 км / ч:

12,7 з

А ось суворий військовий дух рязанців - залишився. Недарма біля в'їзду в місто гостей зустрічає стела «Рязань - столиця ВДВ», і для цього є всі підстави: адже саме в Рязані розташоване вище повітряно-десантне командне училище, кузня офіцерських кадрів для самого елітного виду збройних сил. У сквері, що носить ім'я Маргелова, височіє бронзовий пам'ятник «Дяді Васі», Василю Пилиповичу Маргелову, людині, який розробив теорію застосування десантних військ і зробив їх потужним інструментом, здатним вирішувати стратегічні завдання. Ну а в самій будівлі училища розмістився музей історії ВДВ, де можна наочно побачити на всі етапи цього становлення, від перших парашутів конструкції Котельникова і зухвалих експериментів 30-х до найостанніших зразків озброєння і славних бойових епізодів.

Надзвичайно цікаві зразки коштують і біля фасаду будівлі. Наприклад, легка десантована самоходка АСУ-57. Вона була розроблена на початку 50-х років минулого століття головним конструктором легких гусеничних танків і САУ Миколою Олександровичем Астровим. Його ім'я, звісно ж, відомо кілька менше, ніж імена творців Т-34 Михайла Кошкіна або конструктора важких КВ і ІС Жозефа Котіна, але в конструкторської біографії Астрова - і герої битви за Москву і прориву блокади Ленінграда, Т-60, і незаслужено забуті рядові битви на Курській дузі, Т-70, і, звичайно ж, знамениті «голожопие Фердинанди» - легкі самохідки СУ-76. Мабуть, саме досвід роботи над СУ-76 став тією основою, на якій була створена АСУ-57, маленька машина, з якої почалося набуття «крилатої піхоти» власної броньовий мощі, процес, який привів на сьогодні до прийняття на озброєння грізної БМД-3 . Але поряд з ними є і ще один цікавий приклад - самодвижущаяся гармата СД-57.

Зроблена вона була на заводі №9 на моїй батьківщині, в місті Свердловську, і, по суті, за принципом «я його зліпила з того, що було». Рецепт простий: беремо протитанкову 57-мм гармату Ч-26, оснащуємо колісний хід 18-сильним мотоциклетним двигуном М-42 з коробкою передач, а на лівій станини кріпимо кероване колесо з кермом автомобільного типу, жорстке сидіння водія і педалі газу, гальма і зчеплення . Вуаля - готово саморушне знаряддя, здатне самостійно переміщатися по дорозі зі швидкістю до 40 км / год, але що ще важливіше - вміє без допомоги тягача міняти позицію на полі бою.

Втім, Рязань - це не тільки місто «Військ Дяді Васі», а й місто науки. Наприклад, тут, в тихій купецької частини старої Рязані, варто музей-садиба академіка Павлова. Тут він народився, звідси ходив на навчання спочатку в 1864 році в Рязанське духовне училище, а потім в рязанської духовну семінарію. І тут ретельно бережуть пам'ять і про наукові досягнення першого російського нобелівського лауреата, і про його життя. Тут вам покажуть опудало «собаки Павлова», пояснять, у чому полягала вся геніальність «Павлівської фістули», і чому саме ця операція на шлунку стала ключем до розкриття таємниць вищої нервової діяльності, продемонструють друкарську машинку Erika, на якій академік і нобелівський лауреат писав свої статті, і численні наукові дипломи та регалії. А ще музей Павлова - це дивовижний зразок старої Рязані, грунтовної, садибної і патріархальної.

Ну а на другий день тесту настала моя черга розмістітіся на іншому ряду салону и перекваліфікуватіся з «машиніста» в «пасажира». Ну що можу Сказати? Подорожувати на другому ряду Peugeot Traveller нітрохи не менш зручно, ніж поруч з водієм, а в чомусь - навіть і краще. Від сліпучого сонця вас захистять сітчасті шторки на вікнах і на панорамної даху, стаканчик з кавою можна прилаштувати на відкидний столик ... Потрібно тільки бути готовим раз у раз тягнутися до стельової консолі управління кліматом, тому що мешканці третього ряду до ручок управління самі дотягнутися не можуть. Ось і доведеться вам періодично відгукуватися на прохання то обдув збільшити, то зробити повітря трохи тепліше або прохолодніше.

Розважаючись таким чином, ми і дісталися спочатку до розважального комплексу «В деякому царстві», а потім - до батьківщини Єсеніна, села Константиново. До речі, якщо вам прийде в голову вивезти кудись сім'ю на вихідні, то сміливо бронюйте місця в «Деякі царстві» і вирушайте на 13-й кілометр траси Рязань-Клепіки. Там правда здорово, там в ставках плавають лебеді і плещуть хвостами коропи, а на мальовничих доріжках, по яких можна покататися на взятому напрокат велосипеді, вас чекають зустрічі то з тридцятьма трьома богатирями, то з окатий грибами, які, як відомо, водяться тільки на рязанської землі.

Обсяг паливного бака

Ну а Константиново ... Я тут ніколи раніше не був, але ось що я відчув зовсім чітко: щоб зрозуміти вірші Єсеніна, потрібно обов'язково побачити панораму заплави Оки, що відкривається від огорожі храму Казанської ікони Божої Матері, тієї самої церкви, в якій 24 вересня 1985 року немовля, що народилося в селянській родині Олександра Микитовича і Тетяни Федорівни Єсеніна, був названий Сергієм. І як вийшло, що вже через 15 років з-під пера недолугого і шебутной пацана, який то залишався на другий рік, то отримував похвальний лист, раптом почали виходити такі на перший погляд нехитрі, але чомусь безжально ятрять душу рядки:

Серебрится річка.
Серебрится струмок.
Серебрится трава
Зрошуваних степів ...

Наша подорож закінчувалося, Traveller взяв курс на Москву, а я, перебуваючи в такому романтично-елегійному настрої, намагався оцінити ринкові перспективи автомобіля. В суті, вони виглядають дуже непогано ... «Мандрівник» цілком придатний нести службу і в якості корпоративного VIP-транспорту, і в ролі офісу на колесах, а якщо його забезпечити системою гучного зв'язку, буде дуже непоганий і як екскурсійне транспортний засіб. Якщо порівнювати його з основними конкурентами, то той же Hyundai H1 він перевершує по оснащеності і числу доступних опцій, а від продукції Volkswagen і Mercedes його відрізняє істотно нижча ціна. Загалом, стартові позиції в ринковій гонці можна вважати дуже непоганими. Головне - зуміти ними скористатися.

Опитування

Взяли б собі Peugeot Traveller?

Ну ось що заважало використовувати мікрофон системи hands-free і внутрішні динаміки для організації гучного зв'язку?
Ну що можу Сказати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов