Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Tест-драйв Volkswagen Golf 1988 - Volkswagen Golf GTI «Правильний» VW Golf. Тест-драйви на Колесах

  1. Незважаючи на спортивний заряд, Golf GTI, як, втім, і личить сімейному автомобілю, не блищить керованістю...
  2. придивляємося
  3. сідаємо
  4. їдемо
  5. Порівнюємо з «однокашниками»
  6. Хороша керованість і бойова динаміка Volkswagen Golf II GTI сусідять зі зручним, містким салоном і...
  7. Коробка з шармом
  8. Рівняючись на Passat
  9. Покажи «характер»!
  10. потрібна тренування

Наша сеть партнеров Banwar

«Правильний» VW Golf
поєднуючи непоєднуване

Незважаючи на спортивний заряд, Golf GTI, як, втім, і личить сімейному автомобілю, не блищить керованістю спортивного купе. Однак до чого ж він «правильний»!

На популярну сімейну малолітражку встановили форсований багатоклапанні двигун На популярну сімейну малолітражку встановили форсований багатоклапанні двигун. Підсумок - «малюк» хизується пристойними ходовими і динамічними параметрами ...
Отже, сьогодні в рубриці «Секонд-тест» - VW Golf II GTI, 1988 року випуску, з пробігом 136 500 км. Комплектація досить гідна ( «гольфи», як правило, зовсім «порожні»): передні електросклопідйомники і механічний люк.

придивляємося

Дизайн кузова можна назвати архаїчним через прямих і гострих кутів Дизайн кузова можна назвати архаїчним через прямих і гострих кутів. Особливо на тлі «биодизайна», який успішно розвивався на початку 90-х років.
Бічні дзеркала заднього виду невеликі. Задня стійка досить масивна. Однак оглядовість цілком на рівні.
Багажник у Volkswagen Golf GTI досить місткий. Ось тільки вантажити в нього важкі речі не зовсім зручно через великий вантажної висоти.
Лише деякі деталі екстер'єру видають всю сутність цього автомобіля: низькопрофільна гума на литих дисках, лейбли GTI, дискові гальма на всіх колесах. Оригінальна (в сенсі, «рідна») «спідниця» зі спойлером спереду, невеликий спойлер на задніх дверях.

сідаємо

Панель приладів багатший, ніж на простому «гольфі». Є тахометр, що для автомобілів цієї марки взагалі-то рідкість. Остання позначка - «8 000 об / хв», що теж зустрінеш нечасто. Червона зона починається з 6 800 об / хв, нагадуючи, що це GTI. Про те ж «твердить» шкала спідометра, отградуірованная аж до 260 км / ч.
Панель приладів багатший, ніж на простому «гольфі» А ще є бортовий комп'ютер, повідомляє про повну загальну середню і миттєву витрату палива, пробігу, середньої швидкості, часу в дорозі і т.д. Інша інформація видається за допомогою контрольних ламп.
Сам дизайн панелі приладів відноситься до шедевру художньо-технічної думки початку далеких сімдесятих років. Але одна перевага вона має - відмінну читаність приладів при будь-яких освітленні і швидкості!

їдемо

Даний Volkswagen Golf GTI - ураган на колесах Даний Volkswagen Golf GTI - ураган на колесах. І це не перебільшення. На невеликому автомобілі встановлений двигун потужністю близько 130 к.с.!
Перша передача, газ в підлогу, кидок зчеплення ... Потужний розгін зберігається приблизно до 4 000 об / хв, а потім автомобіль «вистрілює» вперед, в спинку сидінь вдавлює відчутно.
Не так давно я захоплювався потужним підхопленням на високих оборотах у Honda. Golf в цьому плані не гірше. Хіба що при більш низьких оборотах.
Мотор хороший не тільки на верхах (до речі, «крутильний» двигун для «гольфу» теж свого роду нонсенс). Він дуже непогано тягне і на низах: дозволяє спокійно котитися на п'ятій передачі зі швидкістю 40 км / ч.
Незважаючи на спортивний заряд, Volkswagen Golf GTI, як, втім, і личить сімейному автомобілю, аж ніяк не блищить керованістю спортивного купе. Однак до чого ж він «правильний»! Дорогу тримає просто відмінно, під час руху не вимагає ніяких подруливаний.
Рульове управління гостре, але не до такої міри, щоб заважати в далекій дорозі. При цьому реактивне зусилля достатню, щоб постійно відчувати, куди спрямовані передні колеса. Один мінус: немає гідропідсилювача. На місці або на невеликій швидкості (наприклад, при парковці) кермо важкуватий.
Хороша підвіска. Всупереч очікуванням, зовсім не жорстка. Нерівності гасить відмінно, не передаючи в салон зайву тряску.

Порівнюємо з «однокашниками»

Дуже насичений сегмент ринку. Крім VW Golf II GTI ($ 2 650) * тут присутні: Toyota Corolla ($ 2 640), Mazda 323 ($ 2 380), MMC Lancer ($ 1 900) Honda Civic ($ 2 640), Nissan Sunny ($ 2 150).
Є й інші, менш поширені моделі. Але головний суперник в боротьбі за купівельний гаманець - це, звичайно, ВАЗівської «сімейство» «Самари» ($ 3 500). Чим гарний Golf? В першу чергу - надійністю. До того ж серед іномарок цього класу Golf має найдешевші і доступні запчастини.

* Вказана середня ціна пропозиції за даними блоку безкоштовних приватних оголошень газети «Колеса» на момент публікації статті


Євген КАРІМОВ.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

Хороша керованість і бойова динаміка Volkswagen Golf II GTI сусідять зі зручним, містким салоном і не найгіршою плавністю ходу

«Готовий до праці і «Готовий до праці і ...» - так колега жартома розшифрував абревіатуру GTI, що прикрашала який прибув до нас на тест Volkswagen Golf II. А якщо серйозно, то GTI - це Grand Tourism injection (дослівно: великий туризм, впорскування палива).
Виходить, скромний сімейний автомобіль може бути готовий до швидкісних поїздок на далекі відстані?

Коробка з шармом

Зовнішність цього п'ятидверного хетчбека не являє собою нічого видатного, хоча і не позбавлена ​​оригінальності. Чотири круглі фари різного діаметру вкраплені в чорну смугу облицювання радіатора. Вони були б зовсім буденними, якби їх не прикрили нестандартним білим козирком.
Зовнішність цього п'ятидверного хетчбека не являє собою нічого видатного, хоча і не позбавлена ​​оригінальності Volkswagen Golf II схожий на велику коробку, але якщо придивитися, то видно, що форма його кузова не так вже проста. І все ж Golf першого покоління був куди елегантніше. У другому «коліні» Golf більший і начебто важче. Широкі і плоскі задні стійки, ребра по всій довжині боковин, високий поріг під дверима багажника роблять цей автомобіль незграбним. Втім, ця незграбність надає Golf II особливий шарм. Можливо, за цей шарм модель і любима на всіх континентах.
Стильні пластикові надкрилкі і низький спойлер під переднім бампером є обов'язковими атрибутами версії GTI. Крім цього автомобіль укомплектований легкосплавними дисками коліс. Такими дрібними штрихами вдалося показати, що перед нами зовсім не простий VW Golf II.

Рівняючись на Passat

Оформлення інтер'єру VW Golf II здається грубим в першу чергу через масивної передньої панелі прямокутної форми. Але салон порадував нас пристойними розмірами і якісною обробкою. На недолік внутрішнього простору поскаржиться хіба що досвідчений баскетболіст.
Оформлення інтер'єру VW Golf II здається грубим в першу чергу через масивної передньої панелі прямокутної форми Величезний прямокутник передній панелі хоч і виглядає грубо, але в ньому все скомпоновано зручно. Особливо гарний набір великих клавіш - важко промахнутися. Тут же розташована цілком пристойна магнітола.
Дуже зручні підлокітники і ручки дверей. До речі, дверні панелі нагадують більшу модель Passat, а четирехспіцевий кермо так і зовсім запозичений у нього.
Скло передніх дверей оснащені електроприводами, але клавіші їх управління розташовані не в самому зручному місці - на центральній консолі. Щоб опустити або підняти скла задніх дверей доведеться «попрацювати веслами».

Покажи «характер»!

Про те, що це версія GTI нагадали передні сидіння з яскраво вираженою бічною підтримкою і басовитий вихлоп потужного двигуна. Красивий і зручний кермо позбавлений гідропідсилювача і на малих швидкостях перетворюється в хороший тренажер для рук.
Пам'ятаючи про низький спойлере під переднім бампером, я з особливою акуратністю переїжджав ями на асфальті. При цьому двигун відгукнувся непоганою тягою на малих обертах. Маневрувати на VW Golf II в обмеженому просторі не становить особливих проблем. Треба тільки не забувати, що задня передача включається вліво і вперед.
Вибравшись на рівну ділянку з чистим асфальтом, різко вдавлюю педаль газу, і Golf II GTI показує свій «характер». Він розганяється дуже швидко, а за дорогу тримається чіпко. Важкий, але дуже інформативний кермо дозволяє ідеально відчувати поведінку автомобіля в віражах.

потрібна тренування

Автомобіль Volkswagen Golf II GTI є хорошим прикладом того, що правильною «тренуванням» навіть з незграбного на вигляд сімейного хетчбека можна зробити хороший спринтер. Творцям Golf II GTI вдалося поєднати, здавалося б, несумісні речі. Хороша керованість і бойова динаміка є сусідами з зручним, містким салоном і не найгіршою плавністю ходу.
Костянтин БАЦАЗОВ.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

Чим гарний Golf?
Виходить, скромний сімейний автомобіль може бути готовий до швидкісних поїздок на далекі відстані?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов