- Тест-драйв Volkswagen Golf GTI: Епоха бунтаря Своєю стилістикою хетчбек нового покоління перекидає...
- Тест-драйв Volkswagen Golf GTI: Епоха бунтаря
Тест-драйв Volkswagen Golf GTI: Епоха бунтаря
Наша сеть партнеров Banwar
Своєю стилістикою хетчбек нового покоління перекидає тимчасової місток в минуле - в еру ще першого GTI (1974), але сучасними технологіями міцно тримає нас в сьогоденні.
Ера Volkswagen Golf GTI відзначена червоними елементами обробки, чорними стелями, кріслами в клітку і відчайдушним драйвом. Нагадування про цей час в буквальному сенсі слова «червоною лінією» проходить і через новий Golf GTI.
Знайомлячись з «сьомим» Golf ( «АЦ» №10'2013 ), Ми побачили обладнання, яким зовсім недавно могли похвалитися лише авто преміум-сегмента. І Golf з іншим силовим агрегатом можна «навчити» самостійно заїжджати на парковку і виїжджати з неї, визначати перешкоди навколо себе, при ударі ззаду затискати колодки і багато іншого, що вміє і GTI. Наприклад, легко міняти свій характер. Але саме в GTI ця зміна найбільш разюча.
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
Volkswagen Golf VII GTI 2013 р
двигун
2,0 Turbo
2,0 Turbo
Потужність двигуна
210 к.с.
220 к.с.
Розгін 0-100 км / ч
6,9 с
6,5 з
максимальна швидкість
238 км / год
244 км / год
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
альтернатива
Ford Focus ST 2,0 л Turbo (250 к.с.), МКП. Від 327 033 грн. *
* Поставляється під замовлення
Renault Megane RS 2,0 л Turbo, МКП. Від 312000 грн.
Mazda3 MPS 2,3 л Turbo (260 к.с.), МКП. Від 259 900 грн.
максимум спокою
У самому спокійному режимі Golf GTI легко їздить, як звичайний цивільний автомобіль, який дбає про економію і екології. Мотор працює на невисоких оборотах (коробка максимально рано перемикається на високі передачі), на газ реагує з демонстративним спокоєм і старанно вимикається при коротких зупинках. Клімат-контроль працює по щадить витрата палива програмі, підвіска досить комфортно відпрацьовує дефекти, а кермо дозволяє легко маневрувати на парковках. Повернення до нормального режиму трохи оживляє цей GTI, але і без того весь час відчуваєш, що їдеш не в звичайному Volkswagen Golf.
Навіть на невисоких оборотах вихлоп низько басить за спиною. А варто повністю втопити педаль газу, як закінчення чергової передачі зазначається неголосним соковитим бавовною. І мотор, яким би поступливим він не виглядав, все одно готовий до різких дій - роботизована коробка DSG акуратно підставляє знижені передачі, і її в будь-який момент можна перевести в спортивний режим роботи.
Але кожен раз, коли ти просто їдеш по справах або катаєшся з сім'єю, Volkswagen Golf GTI готовий за помахом однієї віртуальної кнопки на екрані тачскрін набагато підняти рівень емоційності.
Самий потужний бензиновий мотор громадянського «Гольфа» розвиває 140 л. с., а в GTI - 220 л. с. Але прибавка «силоньок» в порівнянні з двигуном GTI на базі «шостого» Golf GTI (210 л. С.) Не настільки велика.
бунтарська душа
У режимі Sport новий GTI НЕ перетворюється в максимально екстремальний автомобіль. Але вже точно перетворюється в «запальничку» для задоволення. Коробка тут же перемикається вниз, а обороти двигуна злітають вгору, вихлоп робиться гучним і дзвінким, зриваючись на крик в момент максимального прискорення - інший Golf не може так гарчати, тому що тут відкриваються спеціальні клапани у випускній системі. І хлопки в кінці кожного ступеня можна почути сильніше і частіше.
Варто піднести руку до монітора тачскрін, як спливають кнопки додаткового меню. Навіть при спортивних настройках двигун вимикається на коротких зупинках, а машина може автоматично ставати на «ручник». Дізнатися про те, що обраний будь-який режим, крім звичайного, просто - в цьому випадку кнопка виклику меню біля важеля підсвічується.
Вся машина максимально напружена. DSG з завидною постійністю використовує знижені ступені, з гучними перегазовками підставляючи їх при кожному зручному випадку. Кермо тут же стає важким, а керованість хетчбека набуває точність і гостроту картингу.
Я б нізащо не наважився критикувати GTI за жорсткий хід, але навіть коли амортизатори з електронним управлінням затискаються, його ходова щільна, але нетряская. На відміну від звичайних бензинових «Гольфів» задня підвіска у GTI незалежна. Машина дуже надійно тримається на високій швидкості навіть на мокрому шосе. А після вимкнення мотора GTI зберігає спортивні настройки, хоча зазвичай інші авто пам'ятають тільки економічні. Можна зібрати і свою конфігурацію налаштувань різних вузлів.
Golf VII у версії GTI дозволяє відсікати час кола на трек-днях. Тільки лічильник вмикається та вимикається кнопкою на кермі, а не автоматично.
головна відмінність
На дорозі господарі інших хетчбеків (особливо з потужними моторами) ставляться до тебе за кермом Golf GTI шанобливо. Ти ж не витратив більше 40 тисяч доларів на кросовер або універсал, ти показав свою прихильність до цілій епосі.
Але вибираючи Golf GTI, я розписуюся в готовності стерти підошву лівого черевика про тугу педаль зчеплення. До того ж версія з «механікою» ще дешевше на 18 тисяч гривень. Та й конкуренти у нас пропонуються тільки з МКП (що вже обмежує покупця у виборі, про це він буде пам'ятати в кожній пробці), а якісь - виключно в 3-дверному варіанті (що не дуже зручно для сімейного використання). І нехай на їх тлі Golf GTI не виділяється потужністю, він залишається більш зручним у повсякденному експлуатації. А бунтарський дух ... так він готовий проявитися в будь-який момент.
Volkswagen Golf GTIЗагальні дані Трансмісія Тип кузова хетчбек Тип приводу передній Дверей / місць 5/5 КП 6-ст. робот. DSG Габарити, Д / Ш / В, мм 4268/1799/1442 Ходова частина База, мм 2631 Гальма передні / задні діск.вент. / Диск. Колія передн. / Задн., Мм 1528/1517 Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. Кліренс, мм 148 Підсилювач електро Маса споряджена / повна, кг 1370/1840 225/45 R17 Обсяг багажника, л 380/1270 Експлуатаційні показники Обсяг бака, л 50 Максимальна швидкість, км / год 244 Двигун Розгін 0-100 км / ч, з 6,5 Тип бенз. з непоср. впр. турбо Расх. траса-місто, л / 100 км 5,3-8,1 Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Обсяг, см куб. 1984 Періодичність ТО, км 15000 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 162 (220) / 4500-6200 Вартість ТО, грн. 968 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 350 / 1500-4400 Мін. стоїмо., грн. * 333 918 Стоїмо. тест. авто, грн. ** 419880
* Для авто з 5-дверним кузовом і коробкою DSG
** За курсом НБУ на 17.10.2013 р
резюме
Кузов і комфорт
За економію мотора відповідають, в числі іншого, системи рекуперації енергії гальмування і Start & Stop. Навіть на спортивній підвісці (стандартне обладнання для GTI) машина не вибиває пломби із зубів. Пропонує вибір кузовів з 3- і 5-дверного.
За додаткові двері доведеться доплачувати понад 9 тисяч гривень.
Силовий агрегат і динаміка
Динаміка в порівнянні з найпотужнішим цивільним Golf у GTI краще на 2 секунди. Витрата палива в розміреному стилі у нас лежав в районі 8,0 л / 100 км. А загальна витрата за час тесту склав 10,5 л / 100 км.
При різкому старті складно реалізувати тягу на мокрій дорозі. Навіть під наглядом електроніки передні колеса з ударами скачуть в арках на перших двох передачах.
Фінанси і оснащення
У стандартному оснащенні GTI - 9 подушок безпеки, система запобігання вторинним зіткнень, ходові вогні LED, червоні лаковані гальмівні супорти, електронна імітація блокування міжколісного диференціала XDS, електронний гальмо стоянки з автоматичним режимом роботи, мультимедійний комплекс з екраном діагоналлю 12,7 см і 17- дюймові колісні диски.
Система вибору профілю їзди Mode - опція вартістю $ 180 для всіх Golf VII. Доторкнутися до історії і бунтарського духу коштує понад 60 тисяч гривень - настільки версія GTI дорожче комплектації Highline при однакових коробках і кузовах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Volkswagen Golf GTI: Епоха бунтаря
Своєю стилістикою хетчбек нового покоління перекидає тимчасової місток в минуле - в еру ще першого GTI (1974), але сучасними технологіями міцно тримає нас в сьогоденні.
Ера Volkswagen Golf GTI відзначена червоними елементами обробки, чорними стелями, кріслами в клітку і відчайдушним драйвом. Нагадування про цей час в буквальному сенсі слова «червоною лінією» проходить і через новий Golf GTI.
Знайомлячись з «сьомим» Golf ( «АЦ» №10'2013 ), Ми побачили обладнання, яким зовсім недавно могли похвалитися лише авто преміум-сегмента. І Golf з іншим силовим агрегатом можна «навчити» самостійно заїжджати на парковку і виїжджати з неї, визначати перешкоди навколо себе, при ударі ззаду затискати колодки і багато іншого, що вміє і GTI. Наприклад, легко міняти свій характер. Але саме в GTI ця зміна найбільш разюча.
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
Volkswagen Golf VII GTI 2013 р
двигун
2,0 Turbo
2,0 Turbo
Потужність двигуна
210 к.с.
220 к.с.
Розгін 0-100 км / ч
6,9 с
6,5 з
максимальна швидкість
238 км / год
244 км / год
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
альтернатива
Ford Focus ST 2,0 л Turbo (250 к.с.), МКП. Від 327 033 грн. *
* Поставляється під замовлення
Renault Megane RS 2,0 л Turbo, МКП. Від 312000 грн.
Mazda3 MPS 2,3 л Turbo (260 к.с.), МКП. Від 259 900 грн.
максимум спокою
У самому спокійному режимі Golf GTI легко їздить, як звичайний цивільний автомобіль, який дбає про економію і екології. Мотор працює на невисоких оборотах (коробка максимально рано перемикається на високі передачі), на газ реагує з демонстративним спокоєм і старанно вимикається при коротких зупинках. Клімат-контроль працює по щадить витрата палива програмі, підвіска досить комфортно відпрацьовує дефекти, а кермо дозволяє легко маневрувати на парковках. Повернення до нормального режиму трохи оживляє цей GTI, але і без того весь час відчуваєш, що їдеш не в звичайному Volkswagen Golf.
Навіть на невисоких оборотах вихлоп низько басить за спиною. А варто повністю втопити педаль газу, як закінчення чергової передачі зазначається неголосним соковитим бавовною. І мотор, яким би поступливим він не виглядав, все одно готовий до різких дій - роботизована коробка DSG акуратно підставляє знижені передачі, і її в будь-який момент можна перевести в спортивний режим роботи.
Але кожен раз, коли ти просто їдеш по справах або катаєшся з сім'єю, Volkswagen Golf GTI готовий за помахом однієї віртуальної кнопки на екрані тачскрін набагато підняти рівень емоційності.
Самий потужний бензиновий мотор громадянського «Гольфа» розвиває 140 л. с., а в GTI - 220 л. с. Але прибавка «силоньок» в порівнянні з двигуном GTI на базі «шостого» Golf GTI (210 л. С.) Не настільки велика.
бунтарська душа
У режимі Sport новий GTI НЕ перетворюється в максимально екстремальний автомобіль. Але вже точно перетворюється в «запальничку» для задоволення. Коробка тут же перемикається вниз, а обороти двигуна злітають вгору, вихлоп робиться гучним і дзвінким, зриваючись на крик в момент максимального прискорення - інший Golf не може так гарчати, тому що тут відкриваються спеціальні клапани у випускній системі. І хлопки в кінці кожного ступеня можна почути сильніше і частіше.
Варто піднести руку до монітора тачскрін, як спливають кнопки додаткового меню. Навіть при спортивних настройках двигун вимикається на коротких зупинках, а машина може автоматично ставати на «ручник». Дізнатися про те, що обраний будь-який режим, крім звичайного, просто - в цьому випадку кнопка виклику меню біля важеля підсвічується.
Вся машина максимально напружена. DSG з завидною постійністю використовує знижені ступені, з гучними перегазовками підставляючи їх при кожному зручному випадку. Кермо тут же стає важким, а керованість хетчбека набуває точність і гостроту картингу.
Я б нізащо не наважився критикувати GTI за жорсткий хід, але навіть коли амортизатори з електронним управлінням затискаються, його ходова щільна, але нетряская. На відміну від звичайних бензинових «Гольфів» задня підвіска у GTI незалежна. Машина дуже надійно тримається на високій швидкості навіть на мокрому шосе. А після вимкнення мотора GTI зберігає спортивні настройки, хоча зазвичай інші авто пам'ятають тільки економічні. Можна зібрати і свою конфігурацію налаштувань різних вузлів.
Golf VII у версії GTI дозволяє відсікати час кола на трек-днях. Тільки лічильник вмикається та вимикається кнопкою на кермі, а не автоматично.
головна відмінність
На дорозі господарі інших хетчбеків (особливо з потужними моторами) ставляться до тебе за кермом Golf GTI шанобливо. Ти ж не витратив більше 40 тисяч доларів на кросовер або універсал, ти показав свою прихильність до цілій епосі.
Але вибираючи Golf GTI, я розписуюся в готовності стерти підошву лівого черевика про тугу педаль зчеплення. До того ж версія з «механікою» ще дешевше на 18 тисяч гривень. Та й конкуренти у нас пропонуються тільки з МКП (що вже обмежує покупця у виборі, про це він буде пам'ятати в кожній пробці), а якісь - виключно в 3-дверному варіанті (що не дуже зручно для сімейного використання). І нехай на їх тлі Golf GTI не виділяється потужністю, він залишається більш зручним у повсякденному експлуатації. А бунтарський дух ... так він готовий проявитися в будь-який момент.
Volkswagen Golf GTIЗагальні дані Трансмісія Тип кузова хетчбек Тип приводу передній Дверей / місць 5/5 КП 6-ст. робот. DSG Габарити, Д / Ш / В, мм 4268/1799/1442 Ходова частина База, мм 2631 Гальма передні / задні діск.вент. / Диск. Колія передн. / Задн., Мм 1528/1517 Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. Кліренс, мм 148 Підсилювач електро Маса споряджена / повна, кг 1370/1840 225/45 R17 Обсяг багажника, л 380/1270 Експлуатаційні показники Обсяг бака, л 50 Максимальна швидкість, км / год 244 Двигун Розгін 0-100 км / ч, з 6,5 Тип бенз. з непоср. впр. турбо Расх. траса-місто, л / 100 км 5,3-8,1 Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Обсяг, см куб. 1984 Періодичність ТО, км 15000 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 162 (220) / 4500-6200 Вартість ТО, грн. 968 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 350 / 1500-4400 Мін. стоїмо., грн. * 333 918 Стоїмо. тест. авто, грн. ** 419880
* Для авто з 5-дверним кузовом і коробкою DSG
** За курсом НБУ на 17.10.2013 р
резюме
Кузов і комфорт
За економію мотора відповідають, в числі іншого, системи рекуперації енергії гальмування і Start & Stop. Навіть на спортивній підвісці (стандартне обладнання для GTI) машина не вибиває пломби із зубів. Пропонує вибір кузовів з 3- і 5-дверного.
За додаткові двері доведеться доплачувати понад 9 тисяч гривень.
Силовий агрегат і динаміка
Динаміка в порівнянні з найпотужнішим цивільним Golf у GTI краще на 2 секунди. Витрата палива в розміреному стилі у нас лежав в районі 8,0 л / 100 км. А загальна витрата за час тесту склав 10,5 л / 100 км.
При різкому старті складно реалізувати тягу на мокрій дорозі. Навіть під наглядом електроніки передні колеса з ударами скачуть в арках на перших двох передачах.
Фінанси і оснащення
У стандартному оснащенні GTI - 9 подушок безпеки, система запобігання вторинним зіткнень, ходові вогні LED, червоні лаковані гальмівні супорти, електронна імітація блокування міжколісного диференціала XDS, електронний гальмо стоянки з автоматичним режимом роботи, мультимедійний комплекс з екраном діагоналлю 12,7 см і 17- дюймові колісні диски.
Система вибору профілю їзди Mode - опція вартістю $ 180 для всіх Golf VII. Доторкнутися до історії і бунтарського духу коштує понад 60 тисяч гривень - настільки версія GTI дорожче комплектації Highline при однакових коробках і кузовах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Volkswagen Golf GTI: Епоха бунтаря
Своєю стилістикою хетчбек нового покоління перекидає тимчасової місток в минуле - в еру ще першого GTI (1974), але сучасними технологіями міцно тримає нас в сьогоденні.
Ера Volkswagen Golf GTI відзначена червоними елементами обробки, чорними стелями, кріслами в клітку і відчайдушним драйвом. Нагадування про цей час в буквальному сенсі слова «червоною лінією» проходить і через новий Golf GTI.
Знайомлячись з «сьомим» Golf ( «АЦ» №10'2013 ), Ми побачили обладнання, яким зовсім недавно могли похвалитися лише авто преміум-сегмента. І Golf з іншим силовим агрегатом можна «навчити» самостійно заїжджати на парковку і виїжджати з неї, визначати перешкоди навколо себе, при ударі ззаду затискати колодки і багато іншого, що вміє і GTI. Наприклад, легко міняти свій характер. Але саме в GTI ця зміна найбільш разюча.
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
Volkswagen Golf VII GTI 2013 р
двигун
2,0 Turbo
2,0 Turbo
Потужність двигуна
210 к.с.
220 к.с.
Розгін 0-100 км / ч
6,9 с
6,5 з
максимальна швидкість
238 км / год
244 км / год
Volkswagen Golf VII GTI 2008 р
альтернатива
Ford Focus ST 2,0 л Turbo (250 к.с.), МКП. Від 327 033 грн. *
* Поставляється під замовлення
Renault Megane RS 2,0 л Turbo, МКП. Від 312000 грн.
Mazda3 MPS 2,3 л Turbo (260 к.с.), МКП. Від 259 900 грн.
максимум спокою
У самому спокійному режимі Golf GTI легко їздить, як звичайний цивільний автомобіль, який дбає про економію і екології. Мотор працює на невисоких оборотах (коробка максимально рано перемикається на високі передачі), на газ реагує з демонстративним спокоєм і старанно вимикається при коротких зупинках. Клімат-контроль працює по щадить витрата палива програмі, підвіска досить комфортно відпрацьовує дефекти, а кермо дозволяє легко маневрувати на парковках. Повернення до нормального режиму трохи оживляє цей GTI, але і без того весь час відчуваєш, що їдеш не в звичайному Volkswagen Golf.
Навіть на невисоких оборотах вихлоп низько басить за спиною. А варто повністю втопити педаль газу, як закінчення чергової передачі зазначається неголосним соковитим бавовною. І мотор, яким би поступливим він не виглядав, все одно готовий до різких дій - роботизована коробка DSG акуратно підставляє знижені передачі, і її в будь-який момент можна перевести в спортивний режим роботи.
Але кожен раз, коли ти просто їдеш по справах або катаєшся з сім'єю, Volkswagen Golf GTI готовий за помахом однієї віртуальної кнопки на екрані тачскрін набагато підняти рівень емоційності.
Самий потужний бензиновий мотор громадянського «Гольфа» розвиває 140 л. с., а в GTI - 220 л. с. Але прибавка «силоньок» в порівнянні з двигуном GTI на базі «шостого» Golf GTI (210 л. С.) Не настільки велика.
бунтарська душа
У режимі Sport новий GTI НЕ перетворюється в максимально екстремальний автомобіль. Але вже точно перетворюється в «запальничку» для задоволення. Коробка тут же перемикається вниз, а обороти двигуна злітають вгору, вихлоп робиться гучним і дзвінким, зриваючись на крик в момент максимального прискорення - інший Golf не може так гарчати, тому що тут відкриваються спеціальні клапани у випускній системі. І хлопки в кінці кожного ступеня можна почути сильніше і частіше.
Варто піднести руку до монітора тачскрін, як спливають кнопки додаткового меню. Навіть при спортивних настройках двигун вимикається на коротких зупинках, а машина може автоматично ставати на «ручник». Дізнатися про те, що обраний будь-який режим, крім звичайного, просто - в цьому випадку кнопка виклику меню біля важеля підсвічується.
Вся машина максимально напружена. DSG з завидною постійністю використовує знижені ступені, з гучними перегазовками підставляючи їх при кожному зручному випадку. Кермо тут же стає важким, а керованість хетчбека набуває точність і гостроту картингу.
Я б нізащо не наважився критикувати GTI за жорсткий хід, але навіть коли амортизатори з електронним управлінням затискаються, його ходова щільна, але нетряская. На відміну від звичайних бензинових «Гольфів» задня підвіска у GTI незалежна. Машина дуже надійно тримається на високій швидкості навіть на мокрому шосе. А після вимкнення мотора GTI зберігає спортивні настройки, хоча зазвичай інші авто пам'ятають тільки економічні. Можна зібрати і свою конфігурацію налаштувань різних вузлів.
Golf VII у версії GTI дозволяє відсікати час кола на трек-днях. Тільки лічильник вмикається та вимикається кнопкою на кермі, а не автоматично.
головна відмінність
На дорозі господарі інших хетчбеків (особливо з потужними моторами) ставляться до тебе за кермом Golf GTI шанобливо. Ти ж не витратив більше 40 тисяч доларів на кросовер або універсал, ти показав свою прихильність до цілій епосі.
Але вибираючи Golf GTI, я розписуюся в готовності стерти підошву лівого черевика про тугу педаль зчеплення. До того ж версія з «механікою» ще дешевше на 18 тисяч гривень. Та й конкуренти у нас пропонуються тільки з МКП (що вже обмежує покупця у виборі, про це він буде пам'ятати в кожній пробці), а якісь - виключно в 3-дверному варіанті (що не дуже зручно для сімейного використання). І нехай на їх тлі Golf GTI не виділяється потужністю, він залишається більш зручним у повсякденному експлуатації. А бунтарський дух ... так він готовий проявитися в будь-який момент.
Volkswagen Golf GTIЗагальні дані Трансмісія Тип кузова хетчбек Тип приводу передній Дверей / місць 5/5 КП 6-ст. робот. DSG Габарити, Д / Ш / В, мм 4268/1799/1442 Ходова частина База, мм 2631 Гальма передні / задні діск.вент. / Диск. Колія передн. / Задн., Мм 1528/1517 Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. Кліренс, мм 148 Підсилювач електро Маса споряджена / повна, кг 1370/1840 225/45 R17 Обсяг багажника, л 380/1270 Експлуатаційні показники Обсяг бака, л 50 Максимальна швидкість, км / год 244 Двигун Розгін 0-100 км / ч, з 6,5 Тип бенз. з непоср. впр. турбо Расх. траса-місто, л / 100 км 5,3-8,1 Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Обсяг, см куб. 1984 Періодичність ТО, км 15000 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 162 (220) / 4500-6200 Вартість ТО, грн. 968 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 350 / 1500-4400 Мін. стоїмо., грн. * 333 918 Стоїмо. тест. авто, грн. ** 419880
* Для авто з 5-дверним кузовом і коробкою DSG
** За курсом НБУ на 17.10.2013 р
резюме
Кузов і комфорт
За економію мотора відповідають, в числі іншого, системи рекуперації енергії гальмування і Start & Stop. Навіть на спортивній підвісці (стандартне обладнання для GTI) машина не вибиває пломби із зубів. Пропонує вибір кузовів з 3- і 5-дверного.
За додаткові двері доведеться доплачувати понад 9 тисяч гривень.
Силовий агрегат і динаміка
Динаміка в порівнянні з найпотужнішим цивільним Golf у GTI краще на 2 секунди. Витрата палива в розміреному стилі у нас лежав в районі 8,0 л / 100 км. А загальна витрата за час тесту склав 10,5 л / 100 км.
При різкому старті складно реалізувати тягу на мокрій дорозі. Навіть під наглядом електроніки передні колеса з ударами скачуть в арках на перших двох передачах.
Фінанси і оснащення
У стандартному оснащенні GTI - 9 подушок безпеки, система запобігання вторинним зіткнень, ходові вогні LED, червоні лаковані гальмівні супорти, електронна імітація блокування міжколісного диференціала XDS, електронний гальмо стоянки з автоматичним режимом роботи, мультимедійний комплекс з екраном діагоналлю 12,7 см і 17- дюймові колісні диски.
Система вибору профілю їзди Mode - опція вартістю $ 180 для всіх Golf VII. Доторкнутися до історії і бунтарського духу коштує понад 60 тисяч гривень - настільки версія GTI дорожче комплектації Highline при однакових коробках і кузовах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.