Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв VW Golf GTI 35, технічні характеристики, інтер'єр, конкуренти

  1. Інтер'єр VW Golf GTI
  2. Альтернатива VW Golf GTI

Наша сеть партнеров Banwar

Тридцять п'ять років - серйозний вік для будь-якої моделі. І мало хто в автомобільному світі може похвалитися тим, що у нього в гамі є навіть не модель, а всього лише модифікація, яка без перерви випускається стільки років.

А ось Volkswagen може. І хоча GTI дійсно є лише «підігрітим« Гольфом », три букви в його назви для будь-якого автофанат говорять багато про що. Справа в тому, що саме Golf GTI в далекому 1976 році став родоначальником цілого класу недорогих передньопривідних хетчбеків з форсованим мотором і більш жорсткою підвіскою, які на звивистій дорозі могли задати прочухана багатьом спорткарів.

І ось зараз, через 35 років, вираз «хот-хетч» настільки утвердилося в автомобільному лексиконі, що про його коріння вже мало хто замислюється. Компанія Volkswagen не тільки задумалась, але ще і вирішила запустити у виробництво ювілейну версію найпершого «гарячого хетчбека».

Тридцять п'ять років - серйозний вік для будь-якої моделі

Зовні ювілейний Golf GTI 35 найпростіше дізнатися за скромними шильдикам «35» на передніх крилах і трохи видозміненим переднім бампером з карбоновим сплиттером. Більш уважні цінителі помітять опціональний бі-ксенон з фарами бокового світла і світлодіоди спереду і ззаду.

Golf GTI вже давно все і всім довів: спочатку планувалося випустити всього 5000 автомобілів з шильдиком «Джі-Ті-Ай», проте попит виявився настільки високим, що зараз на конвеєрі стоїть вже шосте покоління «хот-хетча», а загальна кількість GTI, колесять по дорогах усього світу, вже перевищила позначку в 2 мільйони! Будь-якому іншому «гарячого» хетчбеку такий успіх може тільки снитися.

Для VW Golf GTI 35 Edition передбачено дев'ять варіантів забарвлення: три монохромних (Candy White, Tornado Red і Black), чотири «металіка» (Carbon Steel Grey, Reflex Silver, Shadow Blue і United Grey) і два «перлинних» (Blue Graphite і Deep Black).

Чим зазвичай зовні відрізняються такого роду спецверсії від цивільних моделей? Деталями інтер'єру, шильдиками, ну і, може бути, обвісом. І все це у 35 Edition є: передній бампер дещо інший форми, нефарбовані карбонова "губа" під ним, бі-ксенон і поворотні фари. Плюс спеціально для ювіляра придумали нові колісні диски, на крила наклеїли цифри «35», і тими ж цифрами прикрасили передні сидіння.

Інтер'єр VW Golf GTI

Від простого Golf GTI «35-річна» версія всередині відрізняється лише деталями: логотипами «35» на спинках передніх сидінь та яскраво-червоною прострочкою крісел, керма, чохлів стоянкового гальма і важеля коробки передач.

Від простого Golf GTI «35-річна» версія всередині відрізняється лише деталями: логотипами «35» на спинках передніх сидінь та яскраво-червоною прострочкою крісел, керма, чохлів стоянкового гальма і важеля коробки передач

Фірмова риса GTI-сидіння з тканини в традиційну «гольфовской» клітку. Інакше як дивовижними їх і не назвеш. Навіть мінімальних механічних регулювань вистачає «позаочі». Маленький, але цікавий штришок: червоний кант на ременях безпеки.

Маленький, але цікавий штришок: червоний кант на ременях безпеки

Не потрібно забувати, що Golf GTI виріс зі звичайного хетчбека гольф-класу. Тому і багажник тут цілком стандартний для машин даного сегмента: обсяг від 305 до 1305 літрів, але рівної підлоги при складанні спинок задніх сидінь не виходить.

Інтер'єр ще і прострочили «по колу» червоною ниткою, додали можливість замовити опціональні крісла зі шкіри та алькантари. Але у нас -базові, «тряпочние», в шотландську клітку. Абсолютно звичайні, але як гарні! За останній час це кращі сидіння, в яких я сидів. Зразок того, як зробити крісло комфортним, але в той же час спортивним, з відмінною підтримкою як для спини, так і для ніг.

Причепитися можна тільки до досить високій посадці: в автомобілі, що претендує на звання спортивного, хотілося б бути ближче до землі. Та й кермо, опущений вниз, сильно перекриває панель приладів. Але це традиційна для всіх сучасних Volkswagen особливість, до якої ми вже звикли.

Крім всіх цих дизайнерських «фетишів» німці приготували своїм фанатам, а їх серед потенційних покупців напевно буде більшість, ще один подарунок: на Golf GTI 35 Edition встановлюється двигун, потужність якого, на честь ювілею, збільшена до 235 кінських сил. Надбавка в 25 «коней» - така собі, але, тим не менш, вона є.

Під капотом ювілейного «Гольфа» - чергове прочитання старого-доброго 2-літрового турбомотора EA113, знайомого за колишніми «зарядженим» моделях концерну VAG, який, до слова, використовується і на нинішньому Golf R. Цей силовий агрегат можна без особливих проблем налаштувати під будь-яку потужність від 180-ти до мало не 300 кінських сил. У варіанті для Golf GTI 35 Edition турбо-четвірка розвиває 235 сил.

На паспортну потужність новий мотор виходить на тих же 5500 оборотах на хвилину, що і 210-сильний двигун звичайного GTI, а ось крутний момент збільшився на 20 Нм і досягається трохи пізніше - в діапазоні від 2200 до 5500 оборотів, на відміну від 1700-5200 у стандартній модифікації.

Golf GTI завжди суворий і підтягнутий. Незалежно від віку і версії.

Для справжніх фанатів «хот-хетч» давно не секрет, що Golf GTI - машина-компроміс. Напевно, саме тому, що «фольксвагеновци», давно випускають «заряджений Гольф», першими навчилися поєднувати в одному автомобілі спорт і повсякденність. До того ж, маючи можливість бути п'ятидверним, сучасний Golf GTI залишається абсолютно нормальним засобом пересування на кожен день. Потужний мотор ніколи не буде зайвим, а шасі налаштоване таким чином, що дозволяє їздити на роботу і по справах, коли зовсім не хочеться ніяких «гонок», абсолютно без шкоди для своєї «п'ятої точки» і жорстких поштовхів в поперек. Але коли з'явиться бажання «запалити», GTI з радістю цю ініціативу підтримає, а його пружна, зібрана підвіска відразу збереться в кулак і наочно покаже, що 35 років - це не старість, це лише самий розквіт.

У поворотах Golf GTI поводиться спокійно, впевнено, якщо не сказати незворушно. Руки через кермо цей автомобіль не обпалює, але їде при цьому дивно швидко для переднеприводников.

Дороги по берегах Майна і звивисті зв'язки на шляху до Нюрбургрингу, які немов готують водія до зустрічі з найскладнішою гоночною трасою на Землі, підійшли для знайомства з «ювіляром» як не можна краще. Тут було все - і досить довгі прямик, щоб відчути потужність мотора і в черговий раз послухати «перестрілку» патрубків глушника при зміні передач і смачну перегазовку при переході на знижені, і різної крутості віражі, що дозволяють гідно оцінити шасі GTI.

Модернізований двигун зробив ювілейний «хот-хетч» ще універсальніше: полку моменту в 300 Нм настільки широка, що «роботу» DSG не часто потрібно обтяжувати себе зусиллями по зміні ступенів. Хоча і цю вправу дається йому з вже звичною легкістю і передбачуваністю.

У спортивному режимі DSG майже не залишає водієві шансу попрацювати самому: смикати за дуже зручні підрульові пелюстки просто немає потреби. Шкода тільки, що преселективний робот як і раніше не завжди розуміє, що машина знаходиться в повороті і що в цей момент не потрібно жонглювати передачами. Але цієї проблеми можна уникнути, якщо дійсно «валити» на всю котушку: тоді «робот» триматиме ще більш високі обороти і не буде поспішати переходити на підвищену передачу.

Регулювання рівня жорсткості амортизаторів і зусилля на кермі (Comfort - Normal - Sport) носить досить умоглядний характер. Різниця між режимами не дуже велика. Навіть в положенні Sport автомобіль не стає екстремально жорстким, і навіть незважаючи на занижену на 15 міліметрів підвіску не сильно поступається в комфорті звичайному «гольфу».

Підвіска - це неймовірний баланс спортивності і комфорту. Навмисно тисну на клавішу, яка регулює жорсткість амортизаторів, переводячи їх в положення Sport - різниця з «нормальними» характеристиками помітна, але не сильно. Стабільність автомобіля в швидкісних поворотах-дуже висока. Ще одна швидка зв'язка ... Здається, заходжу занадто швидко і вже готуюся максимально распрямлять траєкторію, щоб уникнути зносу, але його немає і в помині. Більш того, GTI 35 навіть не пискнув покришками! Хорош, зараза!

На виході з поворотів хетчбеку допомагає електронна імітація блокування диференціала, яка не дозволяє розвантаженому переднього колеса буксувати.

Поворот за поворотом нарощуємо швидкість -темп, який вдається підтримувати GTI 35 вже близький до граничного для переднього приводу, а автомобіль все так само незворушно пірнає в чергову зв'язку. З цим «Гольфом» не потрібно боротися, він простий, зрозумілий і дозволяє швидко їхати навіть новачкам. І гальм при такій їзді вистачає без проблем. Осаджуючи машину «в підлогу» перед кожним поворотом, я не відчував ніяких ознак перегріву.

Інформація на кермі прозора і зрозуміла, як букви «ШБ» в кабінеті у офтальмолога. Плюс, практично нейтральний баланс поворотності - такого шасі можна було б подарувати мотор і потужніший.

Плюс, практично нейтральний баланс поворотності - такого шасі можна було б подарувати мотор і потужніший

Ось вони - Golf GTI перший і Golf GTI на даний момент останній. Родоначальник роду хот-хетч з'явився на світ в 1976 році. Було заплановано скромно випустити 5000 машин «гарячої» модифікації, але в результаті сумарний тираж Volkswagen Golf GTI перевищив позначку в 2 мільйони автомобілів.

Цікаво, як би на тих же дорогах їхав більш потужний, 270-сильний Golf R. Швидше? Якщо так, то наскільки?

Мій інтерес не просто теоретичний, адже Golf R вже скоро з'явиться в Росії і при цьому буде оснащуватися схожим з ювілейним GTI по потужності мотором, дефорсованим до 255 кінських сил! Правда, «Еркан» оснащується повним приводом і на нашому ринку буде коштувати понад півтора мільйона рублів, тоді як ціну на версію «35» обіцяють утримати на рівні звичайного GTI. Тобто, майже на 400 тисяч дешевше версії R. І це значить, що стати володарем ювілейної версії буде цілком доступно багатьом фанатам «гарячих» хетчбеків.

І це значить, що стати володарем ювілейної версії буде цілком доступно багатьом фанатам «гарячих» хетчбеків

У стандарті VW Golf GTI 35 комплектується 18-дюймовими дисками з шинами розмірності 235/40. Але можна замовити і 19-ие колеса ось такого «хіповую» чорно-білого дизайну з гумою 225/35. Гальмівні диски спереду вентильовані, діаметром 312 міліметрів, ззаду звичайні - 272 міліметра.

І не дивіться, що самому знаменитому «Гольфу» в цьому році виповнюється 35 років. Є речі, які з роками стають дедалі краще, і ювілейна версія VW Golf GTI - одна з них.

Альтернатива VW Golf GTI

SEAT останнім часом проводить досить грамотну цінову політику. Результат - Leon Cupra коштує 1 099 990 рублів. Це дуже непогана пропозиція для нинішніх часів. У Leon'а передній привід і 6-ступінчаста "механіка". Потужність того ж 2.0 TFSI доведена до 240 кінських сил. Можна їздити на 95-му бензині.

Можна їздити на 95-му бензині

Mazda, навпаки, дорога через курс ієни. Тому MPS зараз стала дорожче Leon Cupra-1 181 000 рублей. Правда, Mazda могутніше, у неї 260 кінських сил. Трансмісія, як і у SEAT, «ручка» з шістьма ступенями і передній привід. Mazda офіційно заправку 95-им не схвалює.

Mazda офіційно заправку 95-им не схвалює

Двигун 2.0 TFSI на Scirocco розвиває ті ж самі 210 кінських сил, що і на звичайному Golf GTI. Але Scirocco - машина навіть більш егоїстична, ніж Golf-трьохдверка, хоча і є по суті тим же хетчбеком. Для 210-сильного автомобіля пропонується тільки 6-ступінчаста DSG. Ціна - від 1 196 000 рублей.

Технічні характеристики VW Golf GTI Edition 35

6МКПП / 6DSGТип двигунаБензиновий R4 з турбонаддувомРобочий об'єм, см³тисяча дев'ятсот вісімдесят чотириМакс.потужність, к.с. / об / хв235/5500Макс.момент, Нм / об / хв300/2200 - 5500Тип приводупереднійПередня підвісканезалежна McPhersonЗадня підвісканезалежна багатоважільна зі стабілізаторомГальмадискові вентильовані спереду і ззаду кроковаГабарити (ДхШхВ), мм4,213х1,779х1,469Колісна база, мм2578Дорожній просвіт , мм-Споряджена маса, кг+1401Макс.швидкість, км / год247Розгін 0-100 км / ч, з6,6Витрата палива (комб.), л / 100 км8,1Обсяг багажного відділення, л350 - 1305Об'єм паливного бака, л55Розмір235/40 R18 - 225/35 R19Ціна, руб.н / д

Чим зазвичай зовні відрізняються такого роду спецверсії від цивільних моделей?
Швидше?
Якщо так, то наскільки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов