Наша сеть партнеров Banwar
Російський авторинок сильно «здувся» за останні роки за кількістю пропонованих моделей. Особливо сильно постраждав сегмент звичайних хетчбеків гольф-класу - серед непреміального марок такі продають тепер тільки Kia, Mazda і Volkswagen. Всі вони - нова "трійка", Ceed, а також «ветеран» Golf - в сьогоднішньому тесті Drom.ru.
Автомобільні пристрасті що чужа душа - темний ліс. Ми їдемо з ним в його машині, і він розповідає. Мовляв, в родині є новий кросовер Audi, а я якось прикипів до цього. Купував - продавав, і так двічі. Потім знову випадково побачив, придбав, довів до розуму і експлуатую щодня. Сама по собі тяга до «автостарічкам», звичайно ж, цілком з'ясовна. Але щоб на кожен день ... Але ж я підтримую, поважаю і навіть у чомусь заздрю! Вважається, що автомобілі з 80-х, на відміну від їхніх нащадків з 90-х, сильно не дотягують до сучасних. Справа, звичайно, не в електроніці та мультимедіа - в загальній зручності управління і експлуатації. Але сідаю за кермо - і можна їздити! Не виключено, тому що піді мною легенда, Volkswagen Golf другого покоління.
«Ти чо - неформал ?!». У перебудовні часи неформалами називали всіх, хто не вкладався видом або поведінкою в звичні рамки. Для «рокерів», «металістів», і просто молоді, що живе на своїй хвилі, питання, поставлене руба, як правило, означав одне - будуть бити! В автомобільному світі теж є свої неформали. Кабріолети, купе ... і хетчбеки гольф-класу, яких в темній Росії «мочать» банди кросоверів і седанів. З колишнього розсадника «пятідверок» у продажу залишилося менше десятка моделей. Ми вибрали для тесту три - Volkswagen Golf, Mazda 3 і оновлений DS 4.
Кожна людина мріє про суперкарі. Погодьтеся, приємно «вигуляти» в сонячний вихідний потужного зухвалого «звіра», випустити на волю сотень п'ять-шість «коней», впорснути в кров пару кілограмів адреналіну. Але, на жаль, мати подібний автомобіль - доля обраних. Тому ми сьогодні помріємо про що-небудь простіше, в рамках всього 230 кінських сил, але зате з усіма можливими типами приводу.
Після оголошення про завершення виробництва Mitsubishi Lancer Evolution X в цьому році, у Subaru WRX STI стане на одного суперника менше. Не те щоб конкуренція з боку Evo його особливо лякала, особливо після впевненої перемоги в червні минулого року в сутичці проти 320-сильного BM M235i і 355-сильного Mercedes-Benz CLA45 AMG - а це справжні важковаговики.
«Рррррррр!» Повз мене з утробним ревом проноситься на вигляд нічим особливим не примітний Golf, перед поворотом вивірено і швидко, з чіткими перегазовками «опускається» на пару передач вниз і несеться до горизонту з небаченою для Гольфа спритністю. Слідом знову - «Ррррр!». Трохи тихіше, скромніше, зате з характерним дзвоном оппозитника на верхах і соковитим хлипанням турбіни, повз мчить WRX і з невеликим ефектним ковзанням вистрілює з того ж самого повороту. Хто з цих «гарячих хлопців» крутіше? Хто вкидає в кров максимальну кількість адреналіну? Хто зможе забезпечити нам справжній «вибух мозку»? Volkswagen Golf R або Subaru WRX?
Корейські автовиробники все впевненіше стоять на ногах, і ще одне тому підтвердження - дебют зарядженої версії хетчбека гольф-класу - KIA cee'd GT. Це одне з найвигідніших пропозицій в сегменті. Корейська автомобіль ми вирішили піддати суворій перевірці батьком-засновником жанру - VW Golf GTI. Ну а щоб цим передньопривідним хетчбекам було не нудно, ми взяли ще й BMW 116i.
Всі 38 років своєї історії «Гольф» поглядав на своїх конкурентів трохи зверхньо. Він став родоначальником цілого класу, а потім, протягом шести поколінь, розійшовся по Свєту тиражем більше 30 мільйонів екземплярів, ставши найпопулярнішим автомобілем в Європі. Чим здивує нас сьоме покоління бестселера?
Mazda3 MPS була на нашому зимовому тесті, а сьогодні ми вирішили перевірити її на більш стабільних покриттях. Ну, а щоб було ще веселіше, підібрали їй в пару, мабуть, самого суворого з можливих суддів. Це VW Golf GTI шостого покоління. Техніка створення цього автомобіля у німецького концерну відточена до блиску.
Економія в класі компактних автомобілів: з моделлю Insight виробник Honda приносить на ринок екзотичну гібридну техніку за доступними цінами. VW Golf Bi-Fuel, навпаки, береже бюджет свого власника за рахунок споживання дешевого скрапленого газу.
«Ти чо - неформал ?Хто з цих «гарячих хлопців» крутіше?
Хто вкидає в кров максимальну кількість адреналіну?
Хто зможе забезпечити нам справжній «вибух мозку»?
Volkswagen Golf R або Subaru WRX?
Чим здивує нас сьоме покоління бестселера?