Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв військового Хаммера, AM General HMMWV M998

  1. Хамви, батя Хаммера
  2. Сержант на громадянці
  3. У наближених до бойових
  4. Ірак - Небраска - Каліфорнія

Наша сеть партнеров Banwar

Private property! No trespassing! Authorized vehicles only! Чортихаючись, я кожен раз розгортав ревучого монстра і втикався в гугл-карти в марних спробах знайти бездоріжжі, що не належить ніякому лендлордів або не знаходиться під захистом держави як частина національного парку. Але це Каліфорнія, крихітко! Все поділено до нас ...

Р оняя на клавіатуру сльози неможливості на 100% використовувати колосальний позашляховий потенціал цього автомобіля, розповім, в чому HMMWV виграє у російського "Тигра", чого у нього спільного з Land Rover Defender і Rolls-Royce Silver Seraph, і чому за підсумками тесту я зрозумів , що цивільний Hummer H1 подобається мені навіть більше, ніж його армійський родич.

Хамви, батя Хаммера

Зізнатися, словосполучення «армійський Хаммер» в заголовку я використовував просто для того, щоб читача не збентежило буквене поєднання HMMWV, і всі зрозуміли, про що йде мова. Насправді ж все навпаки ...

HMMWV розшифровується як High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle, тобто «високомобільні багатоцільове колісне транспортний засіб», а повністю "на прізвище-ім'я-по батькові" його звуть AM General HMMWV M998. Але оскільки американці пристрасть як не люблять абревіатури, за життя прагнуть до простоти і замість вселяють хтонічний жах ГБУЗ МІАЦ воліють писати просто Clinic, то в повсякденному житті автомобіль називають співзвучним Humvee, тобто «Хамви».

Але оскільки американці пристрасть як не люблять абревіатури, за життя прагнуть до простоти і замість вселяють хтонічний жах ГБУЗ МІАЦ воліють писати просто Clinic, то в повсякденному житті автомобіль називають співзвучним Humvee, тобто «Хамви»

Проводять ці машини з 1984 року і до цього дня на заводі компанії AM General у місті Мішок, штат Індіана. Тут же з 1992-го по 2006-й випускали Hummer H1 - цивільну версію «Хамви», яка мала таку ж трансмісію і ходову, але більш зручний інтер'єр і вибір моторів, в тому числі бензинових, яких на HMMWV ніколи не ставили. У 1999 році права на бренд Hummer продали General Motors. З'явився в 2002 році Hummer H2, що став потім популярним у реперів в ланцюгах і сутенерів в хутрі, випускався там же, в Мішок, але технічно до Humvee не мав взагалі ніякого відношення - це машина на «візку» GMT820, суто бензинова і набагато більш « асфальтова ».

Hummer H1, Hummer H2, HMMWV M1038

Наостанок, перед тим як сісти за кермо, скажімо пару слів про критику HMMWV. Безліч російських авторів статей на військову тематику з деякою часткою уїдливості пригадують Хамви жертви під час військових операцій США в Іраку і Афганістані в 2000-е. І роблять з цього висновок, що машина показала себе недостатньо захищеною і в бойових умовах повністю провалилася.

І роблять з цього висновок, що машина показала себе недостатньо захищеною і в бойових умовах повністю провалилася

Тут треба зробити пояснення. Базова версія Хамви взагалі не має ніякого бронювання, і головне його амплуа - Всюдихідна. Броньовані версії HMMWV існують, але виробляли їх у відносно невеликих кількостях. Всі 80-е і 90-е роки, коли армія США брала участь в більш-менш "традиційних" військових конфліктах з фронтом і тилом - в Панамі, Перській затоці та Сомалі, до машин було не так багато претензій. Критика в американській пресі, потім підхоплена нашими "експертами", почалася в 2000-х, коли незахищені HMMWV відправили в Афганістан і Ірак.

Критика в американській пресі, потім підхоплена нашими експертами, почалася в 2000-х, коли незахищені HMMWV відправили в Афганістан і Ірак

Фото: commons.wikimedia.org/wiki/Humvee

Хамви стали легкою здобиччю для бойовиків, що атакують із засідки: без броні були уразливі для звичайного стрілецької зброї, а броньованих одиниць банально не вистачало. Крім того, не тільки Хамви, а будь-яка (!) Машина з плоским неброньованих днищем смертельно небезпечна для водія і пасажирів у разі підриву на міні.

1/6

Фото: commons.wikimedia.org/wiki/Humvee

2/6

Фото: commons.wikimedia.org/wiki/Humvee

3/6

HMMWV M1151 '2007-Н.В.

4/6

HMMWV M1114 '1994-2007я

5/6

HMMWV '1994 Н.В.

6/6

HMMWV M1114 '1994-2007

З огляду на затяжний характер конфліктів сучасності і залучення в них формально цивільного населення, важко відмітні від учасників екстремістських угруповань, з 2007 року, вже більше 10 років, армію поступово пересаджують на MRAP - більш важкі броньовані автомобілі захищеного класу з V-подібним днищем, що розсіює вибухову хвилю .

Загалом, помилки в стратегії і тактиці залишимо на совісті американських офіцерів, огульну критику Humvee - на совісті самих критиків, і віддамо належне інженерам, які зробили великий, легкий, неймовірно прохідний і надійний автомобіль.

Сержант на громадянці

Що ріднить Хамви з дефендер? Правильно: кубізм форм, який в американському позашляховику доведений навіть не до абсолюту, а до абсурду. А ще - широке використання алюмінію! Так, нехай це і армійська техніка, проте полегшення конструкції - це зростання і прохідності, і вантажопідйомності. Так що каркас кузова алюмінієвий, кожух двигуна - стеклопластіковий, а двері взагалі брезентові легкос'ёмние, з найпростішими пластиковими замками на пружинах і "вікнами" на блискавках.

Поїздка на Хамви - суцільний атракціон, який починається з першої хвилини. Зачинивши за собою легку «хвіртку», оглядаємо спартанську обстановку, забарвлену в колір кузова, і приступаємо до процедури запуску, яка гідна того, щоб записати про неї коротке відео.

Якщо закрити очі, можна уявити собі, що ти в Камаз. Акустичне схожість легко пояснити: так само, як і на татарському вантажівці, у Хамви під капотом - дизельний V8, який дає не тільки характерне бурчання, що переходить в рев у міру підйому оборотів, але і «восьмёрочние» обертони, настільки приємні мого вуха.

Мотор від Detroit Diesel - втілення олдскул. Наддуву немає, ТНВД механічний, уприскування непрямий через віхрекамери, єдиний распредвал в розвалі блоку і привід клапанів через штовхачі-пушроди. Віддача - 185 сил при 3 600 об / хв і 447 Нм при 2 100 об / хв. Працює все це дуже голосно і відчутно тхне соляркою. Коробка - тільки автоматична, 4-ступінчаста GM 4L80E, максимально витривала і призначена для вантажівок, автобусів, бронетранспортерів, а також важких лімузинів Rolls-Royce.

Педаль газу на Хамви потрібно тиснути повною стопою, від душі. Оскільки дизель «моментний», а трансмісія «коротка» (сумарна передавальне число трансмісії - 5,24: 1!), То сильно швидко наше «високомобільні транспортний засіб» все одно не поїде. Але в потоці втримається.

Ці кадри я писав буквально в перші хвилини поїздки, а потім досить швидко освоївся з габаритами. Насправді, відчувати габарити на Хамви не складніше, ніж на будь-якому іншому автомобілі. У певному сенсі навіть простіше! Передній край добре видно завдяки стирчить решітці «кенгурятника».

Як поводиться ходова на нерівностях? Ну, в общем-то, передбачувано. Важелі підвіски, якими можна при бажанні забивати корабельні цвяхи (але краще не варто), разом з пружинами і амортизаторами прекрасно ізолюють раму від вібрацій і коливань різної амплітуди. А ось кузов скрипить, кришки ящиків під задніми сидіннями брязкають ... Вся ця какофонія трохи псує враження.

Вся ця какофонія трохи псує враження

Управляється Хамви порівняно легко - рульове управління з редуктором і трапецією має ГУР, і зусилля на ньому непогано збалансовано. Маневрування в обмеженому просторі і на малих швидкостях не потрібно перетворювати на змагання з арм-реслінгу: крутити маленьку тонку бублик можна однією правою (можна і лівої, але не дуже зручно тягнутися) - спасибі власнику за встановлену рукоятку, іменовану в середовищі вітчизняних газелістов "грибком ".

Маневрування в обмеженому просторі і на малих швидкостях не потрібно перетворювати на змагання з арм-реслінгу: крутити маленьку тонку бублик можна однією правою (можна і лівої, але не дуже зручно тягнутися) - спасибі власнику за встановлену рукоятку, іменовану в середовищі вітчизняних газелістов грибком

До речі, в це важко повірити, але діаметр розвороту від стіни до стіни у американського всюдихода вельми скромний - всього 25 футів, тобто 7,62 метра (дуже здивувався такому значенню - з рулеткою НЕ міряв, але перевірив ще раз через ряду джерел: всюди така цифра - прим.авт.). Для порівняння, у Toyota Land Cruiser 200 це 11,8 метра, а у Renault Logan - 10,7.

Для порівняння, у Toyota Land Cruiser 200 це 11,8 метра, а у Renault Logan - 10,7

При цьому і на досить високих за мірками HMMWV швидкостях в рульовому немає ні люфтів, ні відчуття, що кермо живе своїм життям, повідомляючи із колесами остільки оскільки. Можна відзначити, що «нуль порожненьке», але не буду - не та категорія техніки. Головне, що їздити можна без відчуття ущербності як за відкритими широким грунтовкам, так і вузькими звивистими доріжками гламурних передмість Лос-Анджелеса.

Розстебнув блискавку на брезентовому двері, відкинув прозору секцію- «вікно», висунув лікоть назустріч набігаючого потоку повітря, і вперед - ловити "лайки" перехожих і водіїв, які на світлофорах цікавляться, "як воно". Відмінно, друже! Сам кайфую!

На дальняк на цій машині поїхати, звичайно, можна, але враження від поїздки будуть специфічними. Про шум я вже говорив - його багато. Витрата, за моїми приблизними вимірами, становить ніяк не менше 20 літрів на 100 км, плюс дуже, навіть занадто добре, відчувається швидкість. На 50 км / год, на яких звичайна громадянська машина пливе, ледь чутно шарудячи шинами, Хамви ніби здійснює операцію «буря і натиск». Перевищувати допустимі обмеження зовсім не хочеться. Одного разу на трасі спробував розігнатися до 100 км / год - це межа по спідометрі. Здалося, що запас ще є, але від такої поїздки недовго і оглухнути.

Правда, вже після тест-драйву я усвідомив, що дечого НЕ чув. А саме - характерного для вітчизняної техніки виття мостів, ні при наборі швидкості, ні при скиданні газу. А адже редукторів тільки в мостах тут аж шість!

Крім того, на Хамви є свого роду «армійський круїз-контроль». Працює він приблизно так:

Категорично не сподобалися сидіння. Регулювання виключно по висоті в трьох фіксованих положеннях - це добре. Але чому такі короткі подушка і спинка? Спина у мене почала нити буквально через півгодини їзди. Думаю, що чисто технічні можливості поліпшити зручність водія були, проте армійська логіка працює інакше. Мабуть, варто сказати спасибі за те, що сидіти потрібно не на дерев'яній лаві, а хоча б на шарі м'якої набивки.

У наближених до бойових

Як я вже говорив на самому початку, досить довго я намагався знайти більш-менш пристойне бездоріжжі, щоб зробити ефектні кадри зі спробою вивісити колеса і відео з підйомами на гору ... Витівка ця не вдалася: максимум, що вдалося знайти в понад міру цивілізованої Каліфорнії - це ось такий грунтовий бугор.

А чому, власне, я так прагнув відшукати оффроуд? Справа в тому, що трансмісія і ходова частина у Хамви прямо-таки просяться в максимально дике місце. Судіть самі:

На цьому моменті скептичний читач, мружачись і відвівши голову трохи вбік, скаже: хвилиночку, дозвольте! Адже портальні мости з трьома редукторами - це зовсім не винахід AM General. Наш вітчизняний УАЗ-3151 мав такі ж, звані «військовими», причому купити машину з ними можна було в салоні у дилера. Ще портальними мостами можуть похвалитися німецькі всюдиходи Mercedes-Benz Unimog, австрійські Puch Pinzgauer, шведські Volvo C303 Laplander, чеські повнопривідні вантажівки Tatra, радянсько-українські ЛуАЗ-969 і не тільки.

Але тільки у Humvee і Toyota Mega Cruiser (а також, можливо, у якихось інших, більш рідкісних машин) мости «гнучкі» - тобто, крутний момент передається від "осьового" на колісні редуктори через півосі з шарнірами рівних кутових швидкостей ( ШРУС). Що, власне, дозволяє встановити на автомобіль незалежну підвіску, покращуючи керованість і прохідність.

Природно, все три диференціала тут блокуються, тому Хамви може пересуватися, поки хоча б одне колесо має зчеплення з твердою поверхнею. Правда, примусово блокується тільки міжосьовий дифф, а в мостах - «самоблок» типу Torsen з обмеженим розподілом моменту (були версії з трьома примусовими, але у нас - стандартна).

Правда, примусово блокується тільки міжосьовий дифф, а в мостах - «самоблок» типу Torsen з обмеженим розподілом моменту (були версії з трьома примусовими, але у нас - стандартна)

Показники геометричної прохідності обіцяють воістину чумні враження. Наприклад, кут в'їзду становить 47 градусів, висота вертикального перешкоди, на яке він гарантовано забереться - 45 сантиметрів. Тут головне, щоб вистачило сміливості у водія!

Тут головне, щоб вистачило сміливості у водія

Тут скептичний читач знову повинен посміхнутися в вуса і запитати: чи далеко поїде ваш важкий Хамви по м'якому ґрунті або снігу? І тут сюрприз: споряджена маса армійського всюдихода - менше, ніж у звичайного Toyota Land Cruiser 200! HMMWV в залежності від модифікації тягне на 2,36-2,67 тонни, а «крузак» - на 2,4-2,72. Але як, Холмс? Багато в чому завдяки полегшеної конструкції, про яку ми говорили на початку. Новий Land Rover Discovery, який також має алюмінієвий кузов, з дизельним мотором, скажімо, важить не набагато менше - 2,23 тонни.

Ну а якщо порівнювати з військовими автомобілями, то згаданий вище Toyota Mega Cruiser з 4-циліндровим дізельком - це 2,9 тонни, а вітчизняний «Тигр» (ГАЗ-2975) навіть в неброньованому варіанті важить аж 5,3. Ось вже на чому в поле я б заїжджати навіть не ризикнув ...

Загалом, цифри і факти такі, що хочеться кинути все і відправитися на пошуки пригод подалі від лос-анджелеської приватної власності. Наприклад, кудись в район Великого Каньйону в Аризоні, де ми в минулому році тестували все той же Land Rover Discovery . Там 30-річний старина Хамви поставив би спеку новобранцям ... Заношу подібну поїздку в свій "список мрій". І роблю позначку, що вибирати краще все ж цивільний варіант Hummer H1, де така ж визначна ходова і трансмісія, зате можна вибрати турбодизель потужніший, а в салоні є більш-менш нормальні сидіння і кондиціонер. Хоча чого гріха таїти, в спартанському армійському виконанні, яке їде "з шумом і пилом", є своє нераціональне чарівність.

Ірак - Небраска - Каліфорнія

Господар машини, Метт Ріно з Лос Анджелеса, кличе її Грейсі. Він купив HMMWV 1988 року випуску з аукціону, який проводила військова база в Небрасці - армія активно розпродає порядком застарілий транспорт в рамках оновлення парку. Всюдиходи від AM General поступово витісняються JLTV - "загальними легкими тактичними автомобілями" від компанії Oshkosh, які головним чином відрізняються "вродженої" захистом від мін (вироблені зараз Humvee відправляються виключно на експорт).

На мирну службу в Небрасці, судячи з документів, машину привезли з "гарячої точки" в 2006 році. Де саме несла до того службу Грейсі, невідомо, але судячи по рідному брудно-жовтого окрасу (американці називають цей колір "Desert Tan Carc"), десь в Іраку або Афганістані. Возила вона солдат і вантажі, в бойових діях, схоже, не брала участі - це в цілому визначило непогане початковий стан.

Повна реставрація Грейсі не знадобилася - мотор і коробка взагалі не потребувала втручання, крім заміни масла і витратних матеріалів. Метт заново пофарбував кузов зовні і всередині, поміняв пошарпані двері і просіженние сидіння, поставив нові акумулятори, замінив дві шини ... І все! Залишалося небагато допрацювати автомобіль для "цивільного" використання: встановити "музику", фаркоп для трейлера, конвертор для харчування 12-вольтової мережі причепа від 24-вольтової мережі Хамви, а крім того - нову оптику. Як цінитель стічних янгтаймеров, не можу не відзначити, що забарвлення місцями виконана недбало (інтер'єр, схоже, не розбирали - деякі контрольні лампи частково зафарбовані), а фари прекрасно б себе почували і без чужорідних світлодіодів.

Так чи інакше, в свій бальзаківський вік Грейсі входить у відмінній формі - їй пощастило бути врятованої і від атак талібів, і від преса при списанні. Зараз вона "працює" в якості прокатного автомобіля в Р2Р-каршерінге (де приватні особи здають машини один одному) і іноді возить Метта з його сімейством в подорожі по Південній Каліфорнії, тягаючи величезний вінтажний причіп-будинок Airstream.

До речі, якщо раптом Грейсі, як і мені, запала вам у душу, то у неї є аккаунт в Інстаграме - підписуйтесь, щоб додати в вашу стрічку трохи теплого каліфорнійського вітру з запахом солярки.

Опитування

Припустимо, що з грошима немає проблем.Взяли б собі Humvee?

Як поводиться ходова на нерівностях?
Але чому такі короткі подушка і спинка?
А чому, власне, я так прагнув відшукати оффроуд?
Тут скептичний читач знову повинен посміхнутися в вуса і запитати: чи далеко поїде ваш важкий Хамви по м'якому ґрунті або снігу?
72. Але як, Холмс?
Взяли б собі Humvee?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов