- Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність Свого часу на тестах «Автоцентру» побували...
- великий городянин
- резюме
- Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність
- Око за око
- великий городянин
- резюме
- Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність
- Око за око
- великий городянин
- резюме
Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність
Наша сеть партнеров Banwar
Свого часу на тестах «Автоцентру» побували різні варіанти Nissan X-Trail другого покоління. У тому числі і турбодизельная версія. Але до сьогоднішнього часу модель на важкому паливі оснащувалася виключно механічною коробкою передач. Нарешті шанувальники дизельних X-Trail зможуть купити модель з варіатором - Xtronic.
Нагадаємо: до літа 2017 р моторна лінійка X-Trail була представлена єдиним турбодизелем - 130-сильним 1,6-літровим двигуном dCi, розробленим альянсом Nissan-Renault. Хоча зазначимо, що, наприклад, по розгінної динаміці така машина була навіть швидше 2,0-літрового 150-сильного X-Trail першого покоління. Але найближчим часом в Україні стартує продаж найпотужнішого X-Trail за всю історію моделі. І він також турбодизель 177-сильний об'ємом 2,0 л. Але це предмет вже наступного тест-драйву, а ми повернемося до сьогоднішнього героя.
Читайте також:
Око за око
Поява варіатора в симбіозі з дизелем має помітно освіжити інтерес до Nissan X-Trail. Правда, автомобіль додав у ціні приблизно 60 тис. Грн (в ідентичних комплектаціях). Але завдяки скромному апетиту 1,6-літрового dCi в порівнянні з 2,0-літровим бензиновим двигуном при експлуатації в місті цінова різниця окупиться швидко - приблизно за 40 тис. Км пробігу. Далі власник дизельного X-Trail буде тільки економити, причому істотно. Адже щоб прогодувати бензинову версію в місті, на кожні 100 км буде потрібно практично вдвічі більше пального - 11,2 л бензину проти всього 5,8 л солярки на турбодизельними X-Trail.
Відзначимо і особливість новинки. На відміну від версії з механікою, X-Trail з 1,6-літровим dCi і варіатором може бути тільки моноприводним. Повнопривідний X-Trail на важкому паливі також буде, але в варіації з вищезазначеним 2,0-літровим мотором. Правда, він буде в дещо іншій ціновій категорії.
Багажник X-Trail величезний: 550 л в похідному стані. При складених спинках заднього ряду сюди входить майже 2 куб. м вантажу. Відзначимо і рівну підлогу. Багаті версії оснащені електроприводом дверей вантажного відсіку з сенсорним відкриванням
В цілому ми неодноразово хвалили 1,6-літровий dCi за чуйність, хорошу тягу і низьке споживання палива. X-Trail - автомобіль не маленький (довжиною 4,6 м) і не легкий (в спорядженому стані його вага становить 1600 кг). Проте, показники витрати солярки при спокійній їзді тут цілком відповідають більшості турбодизельних легковиків С-класу. Навіть в місті, активувавши режим Eco, я без особливих проблем укладався в показники близько 5 л на 100 км пробігу. При активній їзді з бака кожну сотню зникало близько 8 л солярки. Більш того, настройки варіатора якраз більше підходять любителям поганяти. Xtronic з 7 віртуальними передачами дуже чуйний. Хороший він і при уповільненні, адже оперативно змінює передавальне число трансмісії.
В активному драйві відзначимо не дуже інформативне рульове управління. Підвіска також розхлябаний, на ямах постукує, і крен у віражах помітні. Зате робота ESP хороша. Вона багато дозволяє та втручається дуже делікатно.
Навігаційна система запропонована в трьох з семи комплектацій і в симбіозі з 7-дюймовим дисплеєм. Двозонний клімат-контроль є у всіх турбодизельних Nissan X-Trail
Читайте також:
великий городянин
Серед всіх версій Nissan X-Trail цей - найкращий вибір для експлуатації в місті, коли повний привід не дуже необхідний. Варіатор дозволить не відволікатися на перемикання передач, турбодизель мотор дасть відмінну економію, високий кліренс в 210 мм легко впорається з міськими бордюрами. А всередині, як і будь-який X-Trail автомобіль просторий і комфортний.
Nissan X-Trail 1,6 dCi
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4640/1820/1715 Колісна база, мм 2705 Кліренс, мм 210 Маса споряджена / повна, кг 1610/2150 Об'єм багажника, л 550/1982 Обсяг бака, л 60 Тип диз. з непоср. впр. турбо Обсяг, см куб. Тисячі п'ятсот дев'яносто вісім Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 96 (130) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 320/1750 Тип приводу передній КП варіатор Макс. швидкість, км / год 180 Розгін 0/100 км / ч, з 10,4 Расх. траса-місто, л / 100 км 4,7 - 5,8 Мін. стоїмо., грн * 725 060 Стоїмо. тест. авто, грн * 896 010
резюме
+ Просторий, комфортний салон. Багате оснащення навіть в початковій комплектації. Сучасні системи безпеки, наприклад, контроль рядності руху, моніторинг сліпих зон і виявлення рухомих об'єктів з автоматичним гальмуванням. Завдяки камерам кругового огляду X-Trail, легко паркувати.
- Слабка шумоізоляція. Посередню якість зображення з камер. Гучна підвіска.
5,1 л на 100 км
180 км / год
130 к.с.
320 Нм
10,4 с
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність
Свого часу на тестах «Автоцентру» побували різні варіанти Nissan X-Trail другого покоління. У тому числі і турбодизельная версія. Але до сьогоднішнього часу модель на важкому паливі оснащувалася виключно механічною коробкою передач. Нарешті шанувальники дизельних X-Trail зможуть купити модель з варіатором - Xtronic.
Нагадаємо: до літа 2017 р моторна лінійка X-Trail була представлена єдиним турбодизелем - 130-сильним 1,6-літровим двигуном dCi, розробленим альянсом Nissan-Renault. Хоча зазначимо, що, наприклад, по розгінної динаміці така машина була навіть швидше 2,0-літрового 150-сильного X-Trail першого покоління. Але найближчим часом в Україні стартує продаж найпотужнішого X-Trail за всю історію моделі. І він також турбодизель 177-сильний об'ємом 2,0 л. Але це предмет вже наступного тест-драйву, а ми повернемося до сьогоднішнього героя.
Читайте також:
Око за око
Поява варіатора в симбіозі з дизелем має помітно освіжити інтерес до Nissan X-Trail. Правда, автомобіль додав у ціні приблизно 60 тис. Грн (в ідентичних комплектаціях). Але завдяки скромному апетиту 1,6-літрового dCi в порівнянні з 2,0-літровим бензиновим двигуном при експлуатації в місті цінова різниця окупиться швидко - приблизно за 40 тис. Км пробігу. Далі власник дизельного X-Trail буде тільки економити, причому істотно. Адже щоб прогодувати бензинову версію в місті, на кожні 100 км буде потрібно практично вдвічі більше пального - 11,2 л бензину проти всього 5,8 л солярки на турбодизельними X-Trail.
Відзначимо і особливість новинки. На відміну від версії з механікою, X-Trail з 1,6-літровим dCi і варіатором може бути тільки моноприводним. Повнопривідний X-Trail на важкому паливі також буде, але в варіації з вищезазначеним 2,0-літровим мотором. Правда, він буде в дещо іншій ціновій категорії.
Багажник X-Trail величезний: 550 л в похідному стані. При складених спинках заднього ряду сюди входить майже 2 куб. м вантажу. Відзначимо і рівну підлогу. Багаті версії оснащені електроприводом дверей вантажного відсіку з сенсорним відкриванням
В цілому ми неодноразово хвалили 1,6-літровий dCi за чуйність, хорошу тягу і низьке споживання палива. X-Trail - автомобіль не маленький (довжиною 4,6 м) і не легкий (в спорядженому стані його вага становить 1600 кг). Проте, показники витрати солярки при спокійній їзді тут цілком відповідають більшості турбодизельних легковиків С-класу. Навіть в місті, активувавши режим Eco, я без особливих проблем укладався в показники близько 5 л на 100 км пробігу. При активній їзді з бака кожну сотню зникало близько 8 л солярки. Більш того, настройки варіатора якраз більше підходять любителям поганяти. Xtronic з 7 віртуальними передачами дуже чуйний. Хороший він і при уповільненні, адже оперативно змінює передавальне число трансмісії.
В активному драйві відзначимо не дуже інформативне рульове управління. Підвіска також розхлябаний, на ямах постукує, і крен у віражах помітні. Зате робота ESP хороша. Вона багато дозволяє та втручається дуже делікатно.
Навігаційна система запропонована в трьох з семи комплектацій і в симбіозі з 7-дюймовим дисплеєм. Двозонний клімат-контроль є у всіх турбодизельних Nissan X-Trail
Читайте також:
великий городянин
Серед всіх версій Nissan X-Trail цей - найкращий вибір для експлуатації в місті, коли повний привід не дуже необхідний. Варіатор дозволить не відволікатися на перемикання передач, турбодизель мотор дасть відмінну економію, високий кліренс в 210 мм легко впорається з міськими бордюрами. А всередині, як і будь-який X-Trail автомобіль просторий і комфортний.
Nissan X-Trail 1,6 dCi
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4640/1820/1715 Колісна база, мм 2705 Кліренс, мм 210 Маса споряджена / повна, кг 1610/2150 Об'єм багажника, л 550/1982 Обсяг бака, л 60 Тип диз. з непоср. впр. турбо Обсяг, см куб. 1598 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 96 (130) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 320/1750 Тип приводу передній КП варіатор Макс. швидкість, км / год 180 Розгін 0/100 км / ч, з 10,4 Расх. траса-місто, л / 100 км 4,7 - 5,8 Мін. стоїмо., грн * 725 060 Стоїмо. тест. авто, грн * 896 010
резюме
+ Просторий, комфортний салон. Багате оснащення навіть в початковій комплектації. Сучасні системи безпеки, наприклад, контроль рядності руху, моніторинг сліпих зон і виявлення рухомих об'єктів з автоматичним гальмуванням. Завдяки камерам кругового огляду X-Trail, легко паркувати.
- Слабка шумоізоляція. Посередню якість зображення з камер. Гучна підвіска.
5,1 л на 100 км
180 км / год
130 к.с.
320 Нм
10,4 с
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Nissan X-Trail: перевірка на економічність
Свого часу на тестах «Автоцентру» побували різні варіанти Nissan X-Trail другого покоління. У тому числі і турбодизельная версія. Але до сьогоднішнього часу модель на важкому паливі оснащувалася виключно механічною коробкою передач. Нарешті шанувальники дизельних X-Trail зможуть купити модель з варіатором - Xtronic.
Нагадаємо: до літа 2017 р моторна лінійка X-Trail була представлена єдиним турбодизелем - 130-сильним 1,6-літровим двигуном dCi, розробленим альянсом Nissan-Renault. Хоча зазначимо, що, наприклад, по розгінної динаміці така машина була навіть швидше 2,0-літрового 150-сильного X-Trail першого покоління. Але найближчим часом в Україні стартує продаж найпотужнішого X-Trail за всю історію моделі. І він також турбодизель 177-сильний об'ємом 2,0 л. Але це предмет вже наступного тест-драйву, а ми повернемося до сьогоднішнього героя.
Читайте також:
Око за око
Поява варіатора в симбіозі з дизелем має помітно освіжити інтерес до Nissan X-Trail. Правда, автомобіль додав у ціні приблизно 60 тис. Грн (в ідентичних комплектаціях). Але завдяки скромному апетиту 1,6-літрового dCi в порівнянні з 2,0-літровим бензиновим двигуном при експлуатації в місті цінова різниця окупиться швидко - приблизно за 40 тис. Км пробігу. Далі власник дизельного X-Trail буде тільки економити, причому істотно. Адже щоб прогодувати бензинову версію в місті, на кожні 100 км буде потрібно практично вдвічі більше пального - 11,2 л бензину проти всього 5,8 л солярки на турбодизельними X-Trail.
Відзначимо і особливість новинки. На відміну від версії з механікою, X-Trail з 1,6-літровим dCi і варіатором може бути тільки моноприводним. Повнопривідний X-Trail на важкому паливі також буде, але в варіації з вищезазначеним 2,0-літровим мотором. Правда, він буде в дещо іншій ціновій категорії.
Багажник X-Trail величезний: 550 л в похідному стані. При складених спинках заднього ряду сюди входить майже 2 куб. м вантажу. Відзначимо і рівну підлогу. Багаті версії оснащені електроприводом дверей вантажного відсіку з сенсорним відкриванням
В цілому ми неодноразово хвалили 1,6-літровий dCi за чуйність, хорошу тягу і низьке споживання палива. X-Trail - автомобіль не маленький (довжиною 4,6 м) і не легкий (в спорядженому стані його вага становить 1600 кг). Проте, показники витрати солярки при спокійній їзді тут цілком відповідають більшості турбодизельних легковиків С-класу. Навіть в місті, активувавши режим Eco, я без особливих проблем укладався в показники близько 5 л на 100 км пробігу. При активній їзді з бака кожну сотню зникало близько 8 л солярки. Більш того, настройки варіатора якраз більше підходять любителям поганяти. Xtronic з 7 віртуальними передачами дуже чуйний. Хороший він і при уповільненні, адже оперативно змінює передавальне число трансмісії.
В активному драйві відзначимо не дуже інформативне рульове управління. Підвіска також розхлябаний, на ямах постукує, і крен у віражах помітні. Зате робота ESP хороша. Вона багато дозволяє та втручається дуже делікатно.
Навігаційна система запропонована в трьох з семи комплектацій і в симбіозі з 7-дюймовим дисплеєм. Двозонний клімат-контроль є у всіх турбодизельних Nissan X-Trail
Читайте також:
великий городянин
Серед всіх версій Nissan X-Trail цей - найкращий вибір для експлуатації в місті, коли повний привід не дуже необхідний. Варіатор дозволить не відволікатися на перемикання передач, турбодизель мотор дасть відмінну економію, високий кліренс в 210 мм легко впорається з міськими бордюрами. А всередині, як і будь-який X-Trail автомобіль просторий і комфортний.
Nissan X-Trail 1,6 dCi
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4640/1820/1715 Колісна база, мм 2705 Кліренс, мм 210 Маса споряджена / повна, кг 1610/2150 Об'єм багажника, л 550/1982 Обсяг бака, л 60 Тип диз. з непоср. впр. турбо Обсяг, см куб. 1598 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 96 (130) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 320/1750 Тип приводу передній КП варіатор Макс. швидкість, км / год 180 Розгін 0/100 км / ч, з 10,4 Расх. траса-місто, л / 100 км 4,7 - 5,8 Мін. стоїмо., грн * 725 060 Стоїмо. тест. авто, грн * 896 010
резюме
+ Просторий, комфортний салон. Багате оснащення навіть в початковій комплектації. Сучасні системи безпеки, наприклад, контроль рядності руху, моніторинг сліпих зон і виявлення рухомих об'єктів з автоматичним гальмуванням. Завдяки камерам кругового огляду X-Trail, легко паркувати.
- Слабка шумоізоляція. Посередню якість зображення з камер. Гучна підвіска.
5,1 л на 100 км
180 км / год
130 к.с.
320 Нм
10,4 с
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.