- Лояльність або хворобливість
- BMW дуже здорової людини: тест-драйв велосипеда BMW MINI Black
- Огляд з пристрастю
- Дорога або офф-роуд?
- Крути педалі!
- Погнали?
Наша сеть партнеров Banwar
Якщо здатися на людях в куртці з логотипом Honda верхом на мотоциклі Harley-Davidson, можна уславитися диваком. Чого вже говорити, якщо на даху BMW X5 буде прикручений велосипед Peugeot ? Дивно, правда? Ось і в Мюнхені вирішили так само ...
Лояльність або хворобливість
З ачастую покупка автомобіля або мотоцикла якогось бренду призводить до того, що незабаром лейбл улюбленої марки красується на всіх, від авторучок до трусів. Маркетологи називають це лояльністю до бренду, психологи - брендозавісімостью. Так чи інакше, над поширенням цієї хвороби працюють цілі відділи в штаб-квартирах виробників - і потрібно відзначити, що свій хлібець вони їдять зовсім не дарма. Але про теорію насадження лейбла в мізки ми сьогодні говорити не будемо, а поговоримо про результат.
Здоровий спосіб життя, фітнес і активний відпочинок нині в моді. І велосипед - один з найбільш доступних і приємних способів тримати себе в формі і в тренді одночасно. В будь-які теплі вихідні на заміських трасах можна зустріти сотні машин з «прибитими» до дахів «великами». Корисне і модне має бути забрендувати, вирішили баварці - і випустили цілу лінійку велосипедів з синьо-білим "пропелером» на рамі. З автомобілями BMW ми знайомі дуже тісно, з мотоциклами - не менше. Настав час дізнатися, чи настільки гарні велосипеди BMW, як їх моторна техніка?
Нещодавно мій колега вже встиг оцінити переваги «Спорідненої» марки велосипедів MINI . Проте одна справа - «розкладачка» для міста як альтернатива громадському транспорту, і зовсім інше - великий «дорослий» велосипед.
Тест-драйви / Поодинокі
BMW дуже здорової людини: тест-драйв велосипеда BMW MINI Black
Від виробника автомобілів? Так BMW ще з 1950-х років минулого століття велосипеди розробляє. Складається? Ну і чудово! Важить 11 кілограмів? Непоганий результат - тим паче, що ні пластмасовий же він, а ...
30.08.2016
BMW Cruise Bike, як і випливає з його назви - «великий» суто прогулянковий. Можна було б зарахувати його до «гірським», як у нас люблять називати все, у чого є більше трьох швидкостей, проте це, звичайно ж, не так. У мене на тесті великий прогулянковий велосипед з пропелером ... мало не написав «на баку». На рамі. Питань багато: скільки коштує? Чим відрізняється від велосипедів «велосипедних» виробників? Чи варто своїх грошей? Для чого придатний і для чого немає? Ну і, звичайно ж, має сенс така покупка? Спробуємо знайти відповіді.
Огляд з пристрастю
Отже, перед нами не аби що, а велосипед преміум-бренду. Правда, автомобільного, а не велосипедного. І це добре, тому як якщо б автомобільщікі вели таку ж цінову політику, як велосіпедчікі, то BMW M2 коштував би кілька десятків мільйонів рублів.
У салонах дилерів «великий» продається за 79 900 рублів, що за мірками BMW - недорого, а за мірками «крутих велосипедів» - взагалі практично задарма. Якщо ж абстрагуватися від топових велобрендов і спуститися в наш звичайний повсякденний велосипедний світ, то цінник виявиться досить-таки адекватним.
За без малого 80 тисяч рублів ми маємо пристойний набір навішування. Наприклад, алюмінієву раму, досить простеньку пружинну вилку SR Suntour навіть без регулювання преднатяга пружини, зате з швидким стопором пружини, що дозволяє перетворити вилку в жорстку і не втрачати кінетичну енергію при русі по гладкому асфальту.
Регульований по висоті винос керма і дискові гальма з гідравлічним приводом Shimano лінійки Acera з дисками діаметром 180 мм спереду і 160 - ззаду. Перемикачі - куркового типу Shimano лінійки Deore. Приємно здивувало кількість швидкостей - три зірки спереду і десять (!) В касеті дають нетипові для подібних «великов» 30 швидкостей! Не сказати, що зі звичними 27 було б сильно гірше, але, мабуть, позначається остання автомобільна мода на багатоступінчасті коробки. Ну не може ж BMW бути «як усі»!
Доповнює набір красива (саме красива) алюмінієва рама, розроблена в стінах КБ BMW. Рама дійсно витончена і видно, що до її створення доклали руку інженери, не позбавлені почуття прекрасного. Рама і обіддя коліс пофарбовані в металік «синя вода». До речі, фарбовані в колір кузова обіддя (спасибі дисковим гальмах, завдяки яким це і стало можливо) виглядають дуже і дуже стильно.
Бонус - акуратно заховані в надра рами троси управління і гальмівні магістралі, а також пухкі асфальтові покришки Continental CruiseContact не найбільш поширеного діаметра - 28 дюймів (це і не «стандартні» 26 дюймів, і не «найнери» на 29 "). Очевидно, що BMW не може стояти на землі на якийсь там азиатчине начебто Kenda - тут важливо тримати марку. Та й дивний розмір коліс - теж, швидше за все, данина стилю і автомобільним коріння, де великі колеса завжди були ознакою дорожнечі.
В цілому, велосипед зібраний дуже якісно, виглядає дійсно дорого і породисте - як і годиться будь-якого BMW. Я б навіть сказав, що «великий» виглядає дорожче своєї ціни.
BMW Cruise Bike
NBG III
витрата шаверму на 100 км
2 шт
У всякому разі, на даху X5 або туринга п'ятої серії він буде виглядати дуже органічно. Адже, очевидно, це і є перша мета його існування в природі.
Дорога або офф-роуд?
Збільшений розмір коліс, якщо вже говорити про гірських велосипедах, почали встановлювати на Гірники не так давно - «твентінайнери», або великі з колесами діаметром 29 дюймів, помітно краще «переварюють» купини, ямки і інші байраки при катанні по пересіченій місцевості. На нашому ж піддослідному встановлені 28-дюймові колеса - начебто теж натяк на офф-роуд, але абсолютно асфальтова гума виключає використання «велика» десь, крім доріг з твердим покриттям. Їх максимум - сухі втоптані стежки в парку. Звичайно, можна перевзути «вів» в щось більш зубасте, але, чесно кажучи, мені було б шкода піддавати такий гарний і сяючий металликом апарат всіляких офф-роудних негараздам. Навіть бруднити не хотілося.
За великим рахунком, за своїм характером і призначенню, він дуже схожий на кросовери компанії. Практично брат-близнюк X5 або X6, тільки двоколісний. Великий, лакований, красивий і мужній, на великих колесах ... Теоретично може влізти в бездоріжжі і навіть вилізти з нього, але без крайньої необхідності робити цього не буде. Асфальтовий житель, любитель фітнесу. І м'язи його, рельєфні і треновані, потрібні для краси і спокушання панянок, а не для навантаження мішків з цементом.
Крути педалі!
Зате на асфальті «великий» поводиться, як і належить BMW. Кататися на ньому приємно, комфортно і ... трохи незвично - 28 дюймові колеса тому причиною. Я все життя проїздив на звичайних 26-дюймових колесах, і висота і плавність ходу BMW здавалися мені просто королівськими.
На фізичний і акустичний комфорт вплинула, звичайно, і гума Continental: без вираженого протектора і має досить пухкий профіль, вона, по-перше, має відмінний викочування і майже нульовий шум при коченні, а по-друге, непогано амортизує. Плюс до всього - в міру вузьке «напівспортивний» сідло і можливість підлаштувати висоту керма, які дозволяють дуже точно підігнати ергономіку під себе.
Не обійшлося і без пари казусів. Незважаючи на те, що я на велосипеді пересуваюся, мабуть, приблизно з тих же пір, як почав ходити, дискові гідравлічні гальма зіткнулися зі мною вперше. Як і я з ними - просто ніколи не бачив в них необхідності при моїх прогулянкових режимах їзди. Так що перша ж спроба виконати «стоппи» привела до вельми закономірним наслідків. Дискові гальма дійсно помітно могутніше і різкіше класичних V-брейків - це я засвоїв! Однак, звичайно ж, звинувачувати в цьому «великий» не можна.
А ось наявність пластмасовою підніжки-підставки найдешевшого штибу засмутило. Зрозуміло, що такий лакований-полірований апарат шкода просто кидати на асфальт і навіть на травичку, але по-перше, завжди є, до чого велосипед культурно притулити, а по-друге, підніжки, на мій погляд - аксесуар, властивий в основному «ашанбайкам », коли зайва залізяка - привід виправдати ціну, або зовсім вже міським машинам зразок того ж складного MINI.
BMW Cruise Bike
NBG III
ціна
79 900 рублів
Та й шайтан би з нею, з підніжкою, але явно слабка пружина в її надрах (так, тут теж дизайнер попрацював) виявилася занадто слабкою, і підставка невпинно деренчала навіть під час їзди по рівному покриттю. Словом, будь моя воля, я б її відкрутив і викинув. До честі техніки BMW, цей «косяк» виявився єдиним.
Погнали?
Отже, з ареалом використання ми більш-менш розібралися. «Великий», як хороший кросовер, може стати «лайтовим Гірники», але лише в разі крайньої необхідності. Зате на асфальті дарує дійсно приємні моменти. Гарний зовні, досить непоганий з технічної точки зору. Звичайно, можна було б очікувати, що в преміальному байці буде використаний більш просунутий обвіс, хоча і апаратура Deore і Acera всесвітньо відомої марки Shimano цілком справляються з завданнями, які можуть виникнути перед прогулянковим велосипедом.
Повертаючись же до брендозавісімості, то тут, мабуть, іншого виходу немає. Якщо автомобіль, тим більше преміального бренду - це завжди показник статусу його власника, то чому б і велосипеду не бути таким? Зрозуміло, можна купити який-небудь Scott або Cannondale за ціною п'яти-шести BMW Cruise, але по-перше, оцінити «багатство» зможуть одиниці з числа велофріков і продавців подібної техніки, а по-друге, звичайна людина навряд чи зможе зрозуміти і в повною мірою використовувати весь потенціал велосипеда за півмільйона рублів.
А ось синьо-білий «пропелер» на рамі дуже красномовно розповість усім оточуючим, навіть тим, хто і на «велике» ніколи не сидів, про свого власника. Ну і, зрозуміло, на даху X5 така штука буде виглядати надзвичайно органічно. Тепер, головне - щоб цю статтю не побачила моя дружина. Адже мотоцикл BMW у неї вже є, і мотоекіпіровка BMW, і ...
Опитування
Як на мене, велосипед BMW - це ...Погнали?Дивно, правда?
Настав час дізнатися, чи настільки гарні велосипеди BMW, як їх моторна техніка?
Складається?
Важить 11 кілограмів?
Питань багато: скільки коштує?
Чим відрізняється від велосипедів «велосипедних» виробників?
Чи варто своїх грошей?
Для чого придатний і для чого немає?
Ну і, звичайно ж, має сенс така покупка?