Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового Пріуса PHV - наш суперник Пріус HV

  1. Три акценту розробників
  2. Екологічність / ходові якості, ефективне використання електроенергії
  3. Суперник - гібридний Пріус
  4. Технічні характеристики Toyota Prius PHV (дані виробника)

Наша сеть партнеров Banwar

PHV (Plug-in Hybrid Vehicle, заряджає гібрид) - як мейнстрім нового покоління екокарів

PHV (Plug-in Hybrid Vehicle, заряджає гібрид) - як мейнстрім нового покоління екокарів.

На треку Sodegaura Forest Raceway в префектурі Тіба (Японія) провели тест-драйв нової моделі Приуса PHV. Він повністю підтвердив те, що Тойота, вклавши в створення машини гігантські зусилля, повністю впевнена в її можливостях. Адже недарма компанія сама проголосила: «Плагін-гібридні автомобілі (PHV) - це головний напрямок наступного етапу еволюції екокарів, спадкоємці гібридів (HV)».

Адже недарма компанія сама проголосила: «Плагін-гібридні автомобілі (PHV) - це головний напрямок наступного етапу еволюції екокарів, спадкоємці гібридів (HV)»

Перше покоління Пріус PHV розробили на базі родоначальника Пріус, були продажу, назвати які успішними, на жаль, не можна. Причини цього найрізноманітніші, варто згадати одну дуже істотну: споживач не був зачарований машиною настільки, щоб платити більше, ніж коштував той самий звичайний суперпопулярний гібридний Пріус з нітрохи не гіршими дизайном і технічними характеристиками. З дебютом в 2014 році автомобіля Мірай на паливних елементах всім здалося, що Тойота перескочила відразу від гібридів до воднемобіль. І європейські конкуренти один за іншим видавали на-гора інтригуючі PHV-моделі, що вселяло враження, мовляв, ще чуть-чуть, і плагіни повністю займуть ринок.

І європейські конкуренти один за іншим видавали на-гора інтригуючі PHV-моделі, що вселяло враження, мовляв, ще чуть-чуть, і плагіни повністю займуть ринок

Три акценту розробників

За словами головного інженера Кодзі Тоесіма, розробники з самого початку зробили три акценту: 1 - дизайн; 2 - екологічність / ходові якості; 3 - ефективне використання електроенергії.

Візьмемо той же дизайн: він, на відміну від попередника, яскраво індивідуальний. Попереду з кожного боку, зліва і справа, вишикувалися по чотири світлодіода, встановлені фари з системою активного верхнього світла, автоматично змінюють оптимальну зону освітлення в залежності від швидкості руху та місця знаходження. Рисами «обличчя» автомобіль нічим не нагадує звичайний Пріус, ставши ближче до світу.

Задня частина машини ще більш оригінальна: скло глибоко продавлено по центру - Double bubble window, а лінія ліхтарів нагадує за формою помах крил. Через такого складного рельєфу немає заднього "двірника", але пейзаж в склі, коли дивишся зсередини, постає без спотворень. Каркас задньої фронтальної дверей виконаний з карбону, що разом зі зменшенням опору повітря дає зниження ваги на 40% в порівнянні з алюмінієм. Коли піднімаєш двері вгору, то погляду відкриваються голі карбонові ділянки - привід для почуття переваги у господаря, якщо той поборник прогресу.

Коли піднімаєш двері вгору, то погляду відкриваються голі карбонові ділянки - привід для почуття переваги у господаря, якщо той поборник прогресу

Великорозмірний 11,6-дюймовий дисплей, встановлений на центральній панелі, доводить, що машина не просто йде в ногу з часом, але і знаходиться на крок попереду. У вертикального розташування є свої особливі плюси: якщо вивести на весь екран карту навігатора, то видно далеко вперед по курсу руху; а якщо розділити екран по горизонталі на дві частини, то одночасно видно панель управління і карта навігатора. Застосовано ємнісний сенсорний екран, користування яким нічим не відрізняється від дисплея смартфона.

Застосовано ємнісний сенсорний екран, користування яким нічим не відрізняється від дисплея смартфона

Задні сидіння: всього два місця, розділені підлокітником з бардачком і гніздами для напоїв. Максимальна місткість автомобіля - чотири людини, як у Мірай, що стало ще однією відмінністю від HV.

Пол в багажнику, на жаль, став трохи вище, тому що під ним помістили іонно-літієвий акумулятор. Але два кофра для гольфу завантажити вийде.

Екологічність / ходові якості, ефективне використання електроенергії

Екологічність / ходові якості, ефективне використання електроенергії

Система PHV значно зробила крок вперед. У порівнянні з попередником максимальний пробіг в режимі «електрокар» виріс з 26,4 км до 60 км, економічність в гібридному режимі - з 31,6 км / л до 37,0 км / л, також максимальна швидкість в режимі «електрокар» зі 100 км / год піднялася до 135 км / год, ємність іонно-літієвих акумуляторів збільшилася з 4,4 кВт-год до 8,8 кВт-год. Також, завдяки використанню в системі розподілі приводу односторонньої муфти, генератор може виконувати і роль двигуна: система, здатна видавати здвоєне зусилля маршового електромотора (163 Нм) і генератора (40 Нм), називається Dual motor drive system. Інакше кажучи, можна вважати, що це практично електричне турбо, тому в режимі електромобіля у машини відмінний потужний хід (76 кВт / 203 Нм).

Інакше кажучи, можна вважати, що це практично електричне турбо, тому в режимі електромобіля у машини відмінний потужний хід (76 кВт / 203 Нм)

Під капотом прихований 4-циліндровий 1,8-літровий ДВС з максимальною потужністю 72 кВт (98 к.с.) і максимальним обертовим моментом 142 Нм, гібридна система видає 90 кВт (122 к.с.).

Розміщена на даху сонячна панель виробництва Панасонік, що поставляється опціонально, в новій моделі може заряджати ходової акумулятор. Це перша в світі система з зарядкою від сонця на серійному автомобілі, здатна поповнювати ходову енергію від сонячного світла. У режимі EV на енергії за один день зарядки від сонця можна проїхати максимально 6,1 км або в середньому 2,9 км. Таким чином, в рік тільки на одній сонячної енергії можна подолати 1000 км. Зарядка від сонця дуже чутлива до погоди, тіням, тому на дисплеї є можливість в режимі реального часу перевірити її швидкість. Девайс, який обов'язково сподобається любителям всього екологічного.

Ахіллесовою п'ятою колишнього PHV була проблема ефективного обігріву салону при низьких температурах на вулиці, тому вперше в світі на автотранспорті впроваджена клімат-система на тепловому насосі з проміжним уприскуванням холодоагенту в порожнину стиснення, що дозволило, не вдаючись до запуску ДВС, вирішити проблему опалення. Зарядна система сумісна з усіма варіантами зарядки: «паливний» люк знаходиться ззаду-праворуч, передбачені швидкісна зарядка (за 20 хв. До 80%), зарядка від мережі 200 В (2 ч. 20 хв.) І від мережі 100 в (14 ч).

Суперник - гібридний Пріус

Суперник - гібридний Пріус

Цього разу на тест-драйві вдалося порівняти поточну модель HV, нову модель PHV і стару PHV. Навіть гібридний Пріус (HV) дарує за кермом приємні відчуття, недарма він побудований на тій же самій що і PHV новітній платформі TNGA, що вже говорити про нову модель PHV, яка показала ще більш видатні ходові якості. Точніше буде сказати, що сама структура ходу зовсім інша. Уявіть, що ви пересіли з веселого пурхає «француза» на добротного солідного «німця». PHV на 100-150 кг важче HV, що ущільнює амортизатори і пружини його підвіски і відмінно поєднується з потужним прискоренням, що видаються системою Dual motor drive.

PHV на 100-150 кг важче HV, що ущільнює амортизатори і пружини його підвіски і відмінно поєднується з потужним прискоренням, що видаються системою Dual motor drive

Після останнього повороту виходжу на головну пряму автодрому Sodegaura Forest Raceway і різко розганяються до 120 км / год - швидкість і тишу в режимі EV можна відчути тільки на новому PHV. Хоча на наступному за ним прямому підйомі на миті підключиться ДВС, проте жодна з інших моделей не зможе змагатися за тривалістю роботи тільки в режимі EV. Тестомобіль був взутий в 15-дюймові диски (існує 17-дюймова модель) і навіть на малих швидкостях показав відмінні ходові якості.

Я особисто думаю, що якщо купувати, то саме цю 15-дюймову модель з сонячною панеллю на даху. Ідеальна форма володіння мені бачиться так: за будні дні, поки машина мені не потрібна, вона на сонечку набирається енергії, а в суботу-неділю на накопиченої енергії ми з сім'єю їдемо за покупками і т.п.

п

Нова модель усунула всі недоліки, виявлені першої, її поява вперше за технічними властивостями відповідає екологічної ідеології Тойоти: «чим більше екокарів, тим більше внесок в охорону навколишнього середовища». Ціна, в залежності від комплектації, від 3,26 до 4,22 млн єн. Ну а головний суперник і конкурент - як і раніше гібридний Пріус, що продається по сусідству в тому ж самому магазині.

Ну а головний суперник і конкурент - як і раніше гібридний Пріус, що продається по сусідству в тому ж самому магазині

Технічні характеристики Toyota Prius PHV (дані виробника)

Габарити (довжина / ширина / висота), мм 4645/1760/1470 міжосьових база, мм 2700 Маса, кг 1510 Число пасажирів 4 Формула приводу FF (передній) ДВС рядний 4-циліндровий Обсяг циліндрів, л 1,797 Октанове число 89 або більше Обсяг бензобака , л 43 Макс. потужність, кВт (к.с.) / об.хв 72 (98) / 5200 Макс. крутний момент, Нм / об.мин 142/3600 Макс. потужність електродвигуна, кВт (к.с.) 53 (72) Макс. крутний момент електродвигуна (Нм) 163 Макс. потужність гібридної системи, кВт (к.с.) 90 (122) Трансмісія електроваріатор Витрата палива по циклу JC08, км / л 37,0 Ціна автомобіля 3,26-4,22 млн ієн

Джерело: інформагентство « JIJI PRESS »
Переклад: Чингіз Тугутов, акціонерна компанія « Мірай-Сико »

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов