Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового Камаз-65806

  1. Куди подівся повітря?
  2. чудеса перетворення
  3. За кермом Камаза-65806
  4. Чого доброго в Камаз?
  5. Чого ще хотілося б сказати про новий Камаз-65806?

Наша сеть партнеров Banwar

Навіть не намагайтеся знайти інформацію про цю машину в Вікіпедії або десь ще: ми стали першими, кого пустили за кермо нового тягача з Набережних Човнів. І тест-драйв цього Камаза проходив прямо на треку випробувального полігону підприємства.

Куди подівся повітря?

Ті, хто читає наш журнал частіше, ніж інструкцію балончику освіжувача повітря, пам'ятають, що не так давно ми їздили на новому магістральному тягачі Камаз-5490 . Погодьтеся, ці машини зовні схожі. І все-таки ще більше новий автомобіль схожий на модель 65206. Це не випадково: новий тягач багато в чому є продовженням серії, але одночасно сильно відрізняється від 65206. Ось тільки побачити це неозброєним поглядом досить складно, адже як у будь-якої іншої техніки найцікавіше у цього Камаза знаходиться всередині.

У нас, на жаль, немає рентгенівського зору, тому на полігоні з нами був присутній один з інженерів підприємства Марат Мухамедом, який розповів про цю машину багато цікавого. Але поки подивимося на неї самі і спробуємо обійтися без підказок: що нового-то?

Як уже все знають, донором для кабіни нового Камаза став Mercedes Axor. Звідси і зовнішню схожість, і - що більш важливо - дуже непоганий рівень комфорту. Сьогодні на КамАЗ використовують кабіни нового покоління декількох типів: з одним або двома спальними місцями, високу або низьку. На новому 65806 кабіна буде тільки з одним спальним місцем, а в самосвальной модифікації планується встановлювати кабіну без «спальника». Але це не означає, що в цьому Камаз ніхто і ніколи не зможе заснути удвох - тепер всім править маркетинг.

Справа в тому, що ті часи, коли підприємство могло собі дозволити штампувати «універсальних солдатів» і чекати, коли їх забере випадковий покупець, канули в Лету. Зараз ПАТ «Камаз» - сучасне, гнучке підприємство, а це значить, що всі автомобілі, що сходять з головного складального конвеєра, вже мають своїх покупців. Та й можливостей стало більше, тому не треба впадати у відчай, якщо раптом у вас виникне бажання купити самоскид з двома «спальниками», а в прайсі такої машини немає. Технічна можливість зібрати машину під замовлення у заводу є, доведеться тільки почекати трохи довше. Хоча, зізнаюся, я не думаю, що самоскиду потрібні два «спальника».

Отже, із зовнішнім виглядом кабіни все начебто зрозуміло. Підемо кружляти далі. Тягач 5490 - двовісний, а ось 65806, як і схожий 65206, має колісну формулу 6х4. Що можна розгледіти в задній візку?

По-перше, підвіска стала ресорної, пневматичних елементів тут немає. Куди подівся «повітря» з підвіски? Це як раз одна з принципових відмінностей Камаза-65806 від 206-го. Було потрібно максимально збільшити вантажопідйомність - як в складі автопоїзда, так і самоскиду. Тому і застосували ззаду балансирних ресорну підвіску, та й мости тут стоять наші, татарські, а не Daimler, Dana або китайські Hande. Звідси і максимально допустиме навантаження на візок - 26 тонн. Ну, вже якщо почали називати цифри, то подивимося ще на деякі цікаві показники.

Технічно допустима маса

Камаз-65806

33 500 кг

Споряджена маса автомобіля складає 10 200 кг, з яких 5 350 кг доводиться на передню вісь, решта 4 850 - на задній візок. Технічно допустима маса автомобіля досягає 33 500 кг, маса буксированого напівпричепа - 64 тонни. І, нарешті, технічно допустима максимальна маса в складі автопоїзда може досягати 74 350 кг (це значення ще буде встановлюватися точніше після закінчення випробувань). Я говорю про технічно допустимих величинах з тієї причини, що за російським законодавством максимальна маса автопоїзда все одно не повинна перевищувати 44 тонн - саме таку масу має трохи легший Камаз-65206.

Я говорю про технічно допустимих величинах з тієї причини, що за російським законодавством максимальна маса автопоїзда все одно не повинна перевищувати 44 тонн - саме таку масу має трохи легший Камаз-65206

Зрозуміло, цими даними ділився інженер - на око машину не зважити. Не будемо поки його відпускати винаходити новий Камаз, а попросимо показати, чого ще тут з'явилося нового.

По-перше, змінився повітряний фільтр. Завод ретельно відстежує претензії власників своїх виробів, і зміна корпусу повітряного фільтра сталося якраз на прохання покупців. У старий фільтр періодично потрапляла вода, що ніяк не радувало фільтруючий елемент.

По-друге, на Камаз-65806 ставлять акумулятори підвищеної потужності - 210 Ач, а не 190, як було раніше - їх, кажуть, не завжди вистачало.

З більш серйозним «залізом» все вже встигли познайомитися з іншим лінійок вантажівок - мова йде про двигун Mercedes-Benz ОМ-457 і коробці передач ZF. І тим не менше, ми ще раз скажемо про них по парі слів - цілком друкованих, тому що говорити про них приємно.

Завзято тягати важкий Камаз-65806 по дорогах може тільки найпотужніший з встановлюваних на цих машинах «мерседесовский» мотор, потужністю 428 л. с. і обсягом 11,97 літра. З тих пір як двигуном керує не тільки набір залозок і нога людини, а й купа не всім зрозумілою електроніки, у творців моторів пропала необхідність міняти потужність моторів за допомогою зміни його елементів, зараз це робиться за допомогою прошивки. Тому дизелі серії ОМ мають потужність від 401 л. с. до 428 л. с., на тягачах Камаз-65206 і новому 65806 використовується тільки 428-сильний агрегат.

Це турбодизель, який має проміжне охолодження наддувочного повітря. Максимальний момент - 2 100 Нм, досягається він вже при 1 100 оборотах в хвилину. Двигун має, мабуть, найпоширенішу схему серед моторів вантажної техніки - рядну шестициліндрову. Про те, як працює двигун, КПП та інші системи, розповімо трохи пізніше - під час тест-драйву. А зараз подивимося кабіну.

чудеса перетворення

Чого й казати - кабіна нового покоління зовсім не схожа не те, що стояло у Камаза раніше. Правда, це не означає, що від старих кабін відмовилися - їх так і випускають, причому більше, ніж нових. Але на сідельних тягачах стоять саме такі - нові, взяті у Мерседеса. Їх виробництвом займаються в Набережних Челнах, цикл поки не повний, але ще не вечір - буде і там свій завод. Немає сенсу говорити про те, чим ця кабіна відрізняється від старої, докладно про це ми вже розповідали в матеріалі про Камаз-5490 . Відзначимо тільки найцікавіші деталі.

Якщо раніше при вигляді татарського вантажівки автостопщики тікали в кущі, затискали носи і затримували дихання, то зараз, думаю, покататися в кабіні КамАЗа захочуть не тільки вони. Тепер сюди можна запрошувати навіть панянок (я не про те, про що ви подумали).

Дійсно, ні запаху солярки, ні обдертого металу - нічого цього немає. Пластик, зручні сидіння, продумане салонне освітлення - все це є і в Камаз. Навіть на спальному місці передбачений блок управління автономним нагрівником і освітленням. Над дверима з'явився пожежний датчик.

Трохи незвично розташована горловина бачка рідини склоомивача - майже в дверному отворі, поруч з кнопкою відкривання інструментального ящика. Є розетки на 12 і 24 вольт і безліч скриньок, відсіків, поличок і сіточок для дріб'язку. Думаю, в цій кабіні водій Камаза відчує себе людиною, а не просто водієм Камаза. Та й нам уже пора сісти за кермо цього по-справжньому красивого (треба ж, я все-таки це сказав!) Автомобіля.

За кермом Камаза-65806

Зізнаюся: поки Камаз слідом за нами в'їжджав на територію полігону, я дихав вкрай нерівно. Начебто звичайний тягач, але є в ньому щось привабливе. Може, не самий приївся колір або чарівність нового автомобіля? Не можу сказати. Але за кермо я сідав з однією думкою: чи не розчаруй мене, дружок! І він не підвів.

Регулювань сидіння цілком достатньо, щоб розташуватися за кермом з зручністю. Як і у випадку з 5490, педаль гальма надійно захована за рульовою колонкою, але промазати повз неї не можна, втім, як і по всіх інших педалей. На машині стоїть механічна коробка передач ZF 16S2220TO. Вона восьмиступенчатая, з подільником виходить 16 передач. Лаконічна панель приладів не викликає ніяких питань, можна запускати двигун і їхати.

Відпускаємо гальмо стоянки, вичавлюємо педаль зчеплення. Привід зчеплення - пневмогидравлический, зусилля на педалі якраз в міру - вона не порожня, а й топтати її всією вагою теж не треба. Включаємо відразу третю передачу і рушаємо.

Яка ж це краса - тягач без фури!

Майже відразу переходимо на четверту швидкість і ще трохи натискаємо на педаль газу. І летимо по треку - аж волосся назад.

Але як тільки доводиться переходити на п'яту, оптимізму стає трохи менше. Вперед і назад важіль ходить відмінно, чіткість включення передач теж не викликає ніяких питань, а ось вліво і вправо переміщати важіль КПП виявляється не так просто. З огляду на, що він трохи зміщений назад, часті перемикання особливої ​​радості не викликали. І вже якщо я знайшов щось погане, то відразу скажу пару слів про гальма.

І вже якщо я знайшов щось погане, то відразу скажу пару слів про гальма

Не знаю, чим були погані дискові гальма, встановлені на 5490, але тут стоять істинно «камазівські» барабанні механізми. Реакція на натиснення педалі не найкраща - хто пам'ятає пневматичні гальма середньостатистичного радянського вантажівки, той зрозуміє. Після натискання на педаль спочатку нічого не відбувається, зате трохи пізніше події починають розвиватися аж надто стрімко.

Здається, якщо звалити на тягач навантажений фуру, гальмування буде більш передбачуваним і адекватним. А ось зараз нога водія змушена працювати точніше руки хірурга. Втім, угробити машину неправильним гальмуванням (навіть водінням) не так просто: є тут і система курсової стійкості ESP, і ABS, і противобуксовочная система ASR. Чуть-чуть звикнувши до гальм, продовжую нарізати кола. Але спокійно покататися не вийшло - з мене зажадали розігнатися якнайшвидше для того, щоб фотограф зняв «Камаз в русі». Злі, безжальні люди! Трек-то не прямий, для розгону є тільки пара ділянок довжиною метрів по триста - але ж мені треба ще встигнути зупинитися. Гаразд, мистецтво вимагає жертв. Робимо морду цеглою і йдемо на перший візит.

Максимальна маса в складі автопоїзда

74 350 кг

Навряд чи хтось буде в реальному житті влаштовувати на Камаз дрег-рейсинг. Він не дуже для цього підходить: передачі дуже короткі, так і дизель не дуже сприяє цьому, максимальний момент доступний при 1 100 об / хв, а потужність - при 1 900. Можна, звичайно, крутити мотор і до двох з половиною тисяч обертів , але швидше тягач від цього не поїде.

Можна, звичайно, крутити мотор і до двох з половиною тисяч обертів , але швидше тягач від цього не поїде

Доводиться частіше перемикати передачі, а ось тут-то не все гладко - часу для переходу, наприклад, з п'ятої на шосту передачу потрібно багато, тому що зрушити важіль вправо не так просто, як хотілося б. Перша спроба пройшла, йдемо на друге коло. Тут вже виходить краще, покладені 90 км / год Камаз набирає легко. Але його ще треба зупинити ... Можна, звичайно, натиснути на педаль гальма трохи сильніше, але тоді втриматися в кріслі буде вельми проблематично.

Маса Камаз-65806

Споряджена маса, кг Маса передньої осі, кг Маса задньої осі, кг 10 200 5 350 4 850

Безумовно, все описане в попередньому абзаці - дитячість. У реальному житті ніхто такими речами займатися не буде, але нам гріх було не скористатися можливість: коли ще доведеться побувати на полігоні Камаза? Та й задоволення від поїздки отримали неміряна. Камаз-65806 просто відмінно йде по не самому кращому асфальту і навіть на штучних нерівностях радує комфортом. Окремо відзначимо дуже приємне рульове управління з Гуром фірми ZF: на крутих поворотах треку можна було вписуватися в вигини дороги точно, як на легковому автомобілі.

Само собою, двовісний 5490 в повороти входить помітно легше важкого 65806, але ми не забуваємо, що у нас ззаду візок з двох мостів. Тут хочеш не хочеш доводиться шукати компроміс: крутити машину 6х4 на п'ятачку складніше, ніж 4х2, але у першій є дві переваги - вона більш вантажопідйомна, крім того, на трасі Триосний машина все ж варто впевненіше.

Тут хочеш не хочеш доводиться шукати компроміс: крутити машину 6х4 на п'ятачку складніше, ніж 4х2, але у першій є дві переваги - вона більш вантажопідйомна, крім того, на трасі Триосний машина все ж варто впевненіше

Як би ми не їхали, в кабіні нічого ні разу не скрипнуло і не стукнуло, а хороший огляд через скла і в дзеркала заднього виду дозволив бачити інші вантажівки, присутні на треку, просто боковим зором, не відволікаючись від дороги. Одним словом, Камаз-65806 радував всім, чим міг. Навіть чому не зміг, все одно порадував. І знаєте, як це вийшло?

Чого доброго в Камаз?

Нагадаю: машина, яку нам дали на тест-драйв, ще не зовсім закінчена, її випробування ще йдуть. Як тільки я вийшов з-за керма, супроводжуючий інженер запитав про мої враження. І я дуже нескромно і нетактовно відгукнувся про гальма і механізм перемикання передач. І тут же отримав відповіді на всі питання, пов'язані з цими системами.

Виявляється, претензії до гальм були не тільки у мене. Випробувачі теж повідомляли про необхідність зміни налаштувань. І якраз зараз це питання знаходиться в стадії пошуку рішення - зауваження не залишаються непочутими.

Камаз-65806

Короткі технічні характеристики

двигун

Mercedes-Benz OM457LA.V / 4

Об'єм двигуна

11,97 л

потужність

428 к.с.

Трансмісія

механічна, ZF 16S 2220

акумулятор

2х12 / 210 В / А · год

Трохи інакше йде справа з перемиканням передач. Сама по собі коробка ZF працює цілком чітко, але от регулювання механізму перемикання потрібно особливо точна. І з цим на заводі теж вже стикалися. Вихід очевидний: якщо в ході заїзду по треку у водія з'являються претензії до цього вузла, механізм просто проходить регулювання. Після цього проблем більше немає. Але так як ми на заводі дуже нили і просили дати зовсім рідкісну і нову машину, то отримали те, що було - з не до кінця відрегульованим механізмом. На тих машинах, що вже йдуть і будуть йти замовнику, передачі перемикаються легко.

Чого ще хотілося б сказати про новий Камаз-65806?

Коли світло тільки побачив родинні 806-му 5490 і 65206, міжсервісні їх інтервали були обмежені в 40 тисяч кілометрів. Але досить швидко їх підняли до 60 - машини показали себе цілком надійними. Міжсервісний інтервал для 65806 відразу встановили в 60 тисяч - і це непоганий показник. Гарантію, правда, дають не найбільшу - 150 тисяч км або два роки, але дещо пробачити КамАЗу можна - як би там не було, але він поки найдоступніший новий тягач в Росії. І тим більше приємно, що на якості або бажанні зробити щось краще невисока вартість не відбивається. А що для цього роблять на виробництві - ми розповімо наступного разу.

А що для цього роблять на виробництві - ми розповімо наступного разу

Куди подівся повітря?
Чого ще хотілося б сказати про новий Камаз-65806?
Куди подівся повітря?
Але поки подивимося на неї самі і спробуємо обійтися без підказок: що нового-то?
4. Що можна розгледіти в задній візку?
Куди подівся «повітря» з підвіски?
Може, не самий приївся колір або чарівність нового автомобіля?
У реальному житті ніхто такими речами займатися не буде, але нам гріх було не скористатися можливість: коли ще доведеться побувати на полігоні Камаза?
І знаєте, як це вийшло?
Чого доброго в Камаз?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов