Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест Nokian Hakkapeliitta 8 SUV та інші пригоди InfoCar.ua в Лапландії.

  1. замість передмови
  2. По дорогах і лісах
  3. По лезу бритви
  4. останні штрихи

Наша сеть партнеров Banwar

Фіни - народ неквапливий і спокійний. Суєта для них пущі катастрофи, а тому все, що вони роблять, вони роблять заздалегідь, щоб в разі чогось непередбаченого залишився час для маневру. Такий їхній спосіб життя, і ми в цьому переконалися, коли ще на початку року вирушили за Північне полярне коло, щоб познайомитися з новинками компанії Nokian Tyres для зимового сезону 2014-2015. Найцікавішим пунктом програми був тест новенькою моделі Hakkapeliitta 8 SUV в рідних для цих шин умовах. Але фіни приготували нам ще кілька сюрпризів. В результаті, поїздка ледь не на край світу вийшла для InfoCar.ua не тільки пізнавальної, але і неймовірно захоплюючою.

Hakkapeliitta 8 SUV

замість передмови

Перш, ніж розповісти про головне, дозволю собі трохи лірики. Якщо ви ніколи не були в Фінляндії, вам неодмінно слід внести відвідування цієї країни в список того, що потрібно встигнути в житті. Тут немає величної європейської архітектури, немає романтики Франції та темпераменту Італії або Іспанії. Тут є щось більше - дивовижне відчуття умиротворення, затишку і усамітнення. Це те місце, де можна по-справжньому відпочити, привести в порядок думки, насолодитися чудовими пейзажами і відмінною кухнею.

Побувати в Фінляндії і не покуштувати оленини - злочин. Фіни цих парнокопитних звели в ранг культу, і безумовно вміють їх готувати. Пильної уваги заслуговує і ароматна лососева вуха. А ось з дегустацією лося і ведмедини поспішати не варто - на любителя. І до речі, будьте готові до того, що м'ясо вам запропонують із солодким джемом з лісових ягід. З ним в Фінляндії їдять практично все, включаючи кров'яну ковбасу. Ну, а якщо виникне бажання випити чогось міцного, у фінів завжди знайдуться всілякі настоянки, лікери та, природно, горілка.

Ну, а якщо виникне бажання випити чогось міцного, у фінів завжди знайдуться всілякі настоянки, лікери та, природно, горілка

Тільки моя вам порада: якщо надумаєте летіти на північ Фінляндії, прокладете свій маршрут так, щоб він не пролягав через московський аеропорт Домодєдово. Хоча, якщо у вас сталеві нерви, вам подобається бути регулярно посланим від однієї стійки реєстрації до іншої, з сектора «А» в сектор «В», від гейта 16 до гейт 20, тоді Домодєдово - ваш вибір. Як бонус там можуть запропонувати відсутність вашого рейсу в базі, через що ви півгодини проторчіте на паспортному контролі, або, наприклад, можливість «зачекініться» за допомогою терміналу, а потім все одно відстояти чергу, щоб роздрукувати квиток, тому що у терміналу з цим виникли якісь проблеми.

Інша справа - аеропорт Ивало, куди ми прилетіли чартерним рейсом з нещасливого Домодєдово. Невеликий будинок з великою кількістю дерева в інтер'єрі, мінімум людей, все просто і зрозуміло, майже по-домашньому. І багато-багато снігу навколо. Ось вона, справжня зимова казка! Але жити ці кілька днів нам треба було не в Ивало, а кілометрів за 30 від нього - в маленькому і дуже симпатичному туристичному містечку Сааріселка, по сусідству з гірськолижним спуском. Втім, нам до нього діла немає. Вже на наступний ранок нас чекало те головне, заради чого ми виконали цей шлях в дві з гаком тисячі кілометрів.

По дорогах і лісах

Прийнято вважати, що в Лапландії чи не цілий рік стоїть пекельний мороз. Я теж так думав, але це чистої води вигадка. У той день, коли в Києві температура опустилася майже до 20 градусів нижче нуля, а в Москві і зовсім до 25, в районі Ивало градусник показував приємні -10 за Цельсієм. І це прекрасно, тому що при -40 для зігріву довелося б чогось прийняти, а після цього за кермо вже не можна, що було б жахливо, тому що з самого ранку групу журналістів чекала колона з півдюжини BMW X3 і Audi Q5, «взутих »в перші серійні зразки нових шипованих шин Nokian Hakkapeliitta 8 SUV. У загальних рисах ми вам про них вже розповідали. Тепер розповімо всі подробиці.

Головне, чим Hakkapeliitta 8 SUV відрізняється від аналогічної шини для легкових автомобілів, це жорсткість конструкції. Особливо боковини, яка в країнах зі складними дорожніми умовами, як в Україні, часто піддаються зовнішнім впливам. І якщо пошкодження протектора можна усунути, то проблеми з боковиною, як правило, не вирішуються, і шину доводиться викидати. Щоб максимально знизити ризик такого розвитку подій, інженери Nokian Tyres застосували в конструкції боковин арамидное волокно - композитний матеріал, який використовується в авіаційній і оборонної промисловості. Він зміцнює гумову суміш, роблячи її більш жорсткою, що збільшує стійкість боковини до розриву, а також до тиску закраїни обода колеса. Як показали тести, проведені фахівцями фінської компанії, при наїзді на 12-сантиметрова перешкоду на швидкості 60 км / год з Hakkapeliitta 8 SUV нічого не відбувається, тоді як шини деяких інших марок в аналогічних умовах піддаються граничним навантаженням і не завжди їх витримують.


Перша частина нашого тесту повинна була продемонструвати, яких успіхів творці шиповану Hakkapeliitta 8 SUV домоглися з точки зору гучності. Багато автомобілістів звертають на цей параметр особливу увагу, хоча я вважаю його таким же безглуздим, як, наприклад, існування Джастіна Бібера. Коли в шину вкручені більше сотні залізяк, вони не можуть не шуміти. Все інше залежить від типорозміру шини, від властивостей дорожнього покриття, від шумоізоляції колісних арок і від того, чи знаєте ви, що таке вушні палички. Головне, що я з'ясував - шумка арок у BMW X3 краще, ніж у Audi Q5. Однозначно!

На крупнозернистому фінському асфальті Hakkapeliitta 8 SUV шумить так само, як шумить будь-яка інша шипована шина (пара дБ різниці вухом не сприймається). Інша справа, що в Nokian Tyres примудрилися втиснути в рамки норм європейського законодавства значно більше шипів, ніж на будь-який інший шині конкуруючих марок. Це стосується і норм по шуму, і норм по впливу на асфальт. У типорозмірі 235/65 R17, наприклад, 190 (!) Шипів, тобто більше 80 шипів на один погонний метр протектора. І скринька, як виявилося, замкнений був не так вже сильно. Під кожним шипом Hakkapeliitta 8 SUV є пом'якшувальний (амортизуючий) шар гумової суміші, який поглинає частину енергії від зіткнення шипа з асфальтом. Все це називається системою Eco Stud і, звичайно ж, запатентовано, так що конкурентам, якщо вони захочуть повторити досягнення Nokian, доведеться придумати щось оригінальне.


За укотив, ясна річ, шуму від Hakkapeliitta 8 SUV значно менше, ніж на асфальті, і ведуть вони себе на такому покритті чудово, забезпечуючи стабільний «держак» і на швидкості, і під час розгонів, і на гальмуваннях. Жодних сюрпризів. За рахунок того самого дуже великої кількості шипів, які, до того ж, розподілені так, щоб жоден шип в плямі контакту не перекривав собою інший, автомобіль немов прилипає до дороги. Свою роль в стабільності шини на гальмуванні зіграли і так звані гальмівні підсилювачі з зазубреним малюнком на задніх крайках шашок протектора. Це ледь помітна деталь, на яку можна і не звернути уваги, але вона, судячи з усього, дійсно ефективна.

За дві години ми встигли поїздити і по засніжених, і по розчищених до асфальту дорогах, але більша частина маршруту пролягала через нескінченний ліс з вузькою колією. Незважаючи на те, що Сонце в Лапландії майже не виповзає з-за обрію (світловий день тут короткий, а полярні ночі - нормальне явище), навіть його не надто яскравого світла буває достатньо, щоб перетворити сніговий покрив в суцільна біла пляма, в якому важко зрозуміти, де колія переходить в глибокі замети. Двадцять сантиметрів убік, і машину всмоктує в сніг по саме не можу. І я в це пастку попався. Вибратися з неї самому на BMW X3 нереально. Volkswagen Amarok, що їхав прямо переді мною, виявився дуже навіть до речі.

Volkswagen Amarok, що їхав прямо переді мною, виявився дуже навіть до речі

Але якщо зовсім вже чесно, то ні сонце, ні що-небудь інше в тому, що мій X3 виявився в заметі, не винне. Замість того щоб розслабитися, я чогось дуже напружився, занадто сконцентрувавши свою увагу на колії - і ось результат. Хоча колеги страшно зраділи тому, що сталося. Повистрибували з машин, і давай веселитися, клацаючи затворами фотоапаратів. А знаєте чому? Тому що фінськими пейзажами потрібно насолоджуватися в піших прогулянках. За кермом вони вганяють в сон своєї монотонністю. У прямому сенсі слова. У другій половині маршруту я навіть подумував: «А чи не закопати мені машину ще разок, щоб підбадьорити себе і народ?» Тим більше що в перший раз я зробив це з X3, а тепер-то їду на Q5 ... Потім передумав. Не хотілося злити організаторів. Вони ще зранку попередили, що кожен, хто закопає машину, ввечері, в якості покарання, буде пірнати в ополонку з крижаною водою. Жартома, звичайно, попередили, але ополонку дійсно мала місце бути, і я в неї стрибнув. Двічі. З доброї волі. Тепер ось пишу ці рядки, ковтаючи парацетамол і не випускаючи з рук носовичок.

Тепер ось пишу ці рядки, ковтаючи парацетамол і не випускаючи з рук носовичок

Але це було потім. А тоді, завершивши першу частину тесту і віддавши машини іншій групі, ми вирушили на замерзле озеро Пасасьярве, де ще недавно розташовувалася школа зимового водіння Porsche. Майже кілометр ширини, більше 5 км довжини і 65 см товщини льоду - ідеальне місце для випробувань шин. Розгін, гальмування, бічне ковзання, Лосиний тест, змійка - все це ми багато разів виконали з Hakkapeliitta 8 SUV, але про це трохи пізніше. Зараз пропоную трохи відволіктися від основної теми.

По лезу бритви

На озері Пасасьярве нас чекало відразу декілька пригод, за допомогою яких фіни хотіли дати нам можливість відчути, що значить керувати автомобілем по льоду на межі можливого. Першим пунктом програми став заїзд на спеціально підготовленому Audi RS6, за кермом якого в березні 2013 року тест-пілот Nokian Tyres Янне Лайтінен встановив світовий рекорд швидкості на льоду - 335,7 км / год. Як і в той знаменний для компанії день, який чекав мене синій німецький монстр був «взутий» в шини Nokian Hakkapeliitta 8 розмірністю 255/35 R20 (97 T XL). За кермом, правда, сидів інший тест-пілот, але це, як кажуть, не суть. Мені в будь-якому випадку була уготована лише роль пасажира. Поставивши на голову шолом і щільно затягнувши ремені безпеки, я приготувався відчути те, що раніше не міг собі й уявити.


Рикнув мотором, RS6 повільно попрямував до точки старту на довгій крижаної прямий. Само собою, десь там, майже на обрії, чергував автомобіль рятувальної служби, щоб в разі необхідності допомогу було надано оперативно, хоча в ті секунди думати про небезпеку майбутнього заходу якось не хотілося. Але хвилювання, зізнаюся, було. Втім, і сліду від нього не залишилося в той момент, коли по рації пролунало дозвіл починати заїзд. Я просто довірився тому хлопцеві, який сидів за кермом. А коли побачив як на швидкості за 200 км / год він філігранно і абсолютно незворушно відловлює норовить піти боком автомобіль, зрозумів, що довірився не дарма. В результаті світовий рекорд ми, звичайно, не повторили (довжини озера Пасасьярве для цього недостатньо), але до позначки 290 км / год все ж дісталися. Непередавані скажу я вам відчуття, коли здається, що все, не може вже бути ніякого зчеплення шин з льодом на такій швидкості, які б там не були шипи, але немає - автомобіль продовжує їхати прямо і прискорюватися. І це на серійних, а не якихось особливих шинах! Просто фантастика!

Ледве видихнувши після яскравих емоцій, я відправився до іншого Audi, вже RS4, за кермом якої можна було повправлятися в проходженні поворотів різної крутизни в режимі вільного ковзання. Але це була лише приманка і розігрів перед ще більш цікавим заїздом по імпровізованій трасі на ралійних Volkswagen Polo і Golf. Стареньких, але від цього нітрохи не менш привабливих. Каркас безпеки, ковші, спортивні кермо і важіль КПП - всі ці атрибути були присутні, але головним елементом були все-таки спеціальні ралійні шини з 4-міліметровими шипами, що забезпечували на льоду такий держак, що пройти поворот в бічному ковзанні потрібно було ще постаратися. На таких шинах відносно не складно бути швидким, але для цього потрібно подолати психологічний бар'єр - перестати аккуратнічать на гальмуваннях, сміливіше працювати кермом і газом. Якщо з цим впоратися, задоволення буде гарантовано. А разом з ним можна отримати ще й дуже цінні навички почуття автомобіля.


останні штрихи

Розваги розвагами, а день добігав кінця, тому довелося залишити кокпіт ралійної машини і повернутися за кермо Audi Q5, щоб встигнути оцінити деякі аспекти керованості Nokian Hakkapeliitta 8 SUV. Причому, на підсвідомому рівні мені все-таки хотілося знайти в новій шині якісь недоліки. І так і сяк виписуючи змійки, розганяючись і оттормажіваясь, різко розвертаючись, знову і знову повторюючи Лосиний тест, я на свій сором так і не виявив приводу для причіпок.

"Як же так? Що ви зробили, щоб шина так впевнено вела себе при маневруванні? »- питаю у технічного директора Nokian Tyres Матті Моррі, буквально виганяють мене з машини, тому що програма випробувань давно закінчилася. «Наш секрет - це 3D-ламелі, - говорить Матті. - Ми використовували два типи таких ламелей. Діагональні в центральній зоні посилюють конструкцію шини і дозволяють швидко реагувати на повороти керма, а самоблокувалися в плечовій зоні при контакті з дорогою фіксують шашкові блоки, поєднуючи їх в одне ціле, що позитивно впливає на керованість при русі по дузі і маневрах на трасі ».

Матті так захоплено говорить про шини, що йому неможливо не вірити ...


Вердикт InfoCar.ua: Nokian Hakkapeliitta 8 SUV - якщо не найкраща, то абсолютно точно одна з кращих зимових шин для кросоверів і позашляховиків. Вона продемонструвала стабільність у всіх основних видах випробувань. При тому ж рівні шуму, що і у конкурентів, Hakkapeliitta 8 SUV оснащена великою кількістю шипів, завдяки чому забезпечується чудове зчеплення як на снігу, так і на льоду.

17 жовтня 2014 року. Артем Кисельов , InfoCar.ua

А знаєте чому?
У другій половині маршруту я навіть подумував: «А чи не закопати мені машину ще разок, щоб підбадьорити себе і народ?
Як же так?
Що ви зробили, щоб шина так впевнено вела себе при маневруванні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов