Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Volvo C30: Пекучий скандінавец

Наша сеть партнеров Banwar

Протягом усієї своєї історії автомобілі виробництва шведської компанії   Volvo   славилися надійністю, комфортом і безпекою, які зробили цю марку відомої на весь світ Протягом усієї своєї історії автомобілі виробництва шведської компанії Volvo славилися надійністю, комфортом і безпекою, які зробили цю марку відомої на весь світ. Як і у кожного автовиробника, у Volvo є своя впізнавана стилістика, завдяки якій, неозброєним поглядом можна виділити будь-яку шведську модель із загального потоку, навіть, незважаючи на шильдики і назви. З причини динамічного світового автомобільного ринку, виробникам вже не досить просто показати оновлену модель. Щоб залучити нових шанувальників марки, потрібно створювати щось нове і оригінальне.

При створенні Volvo C30 шведський концерн пішов саме цим шляхом. Новинка вийшла дійсно гарна і динамічна. В основу Volvo C30 лягла компактна платформа Ford C1, яка відома по автомобілях Ford Focus і Mazda3. Після презентації концептуальної моделі С30 на автосалоні в Детройті мало хто вірив, що автомобіль взагалі піде в серію. Занадто сильно хетчбек вибивається з традиційної ідеології, яку пропагує марка Volvo. Усі сумніви були розвіяні на Паризькому автосалоні, де і була представлена ​​серійна версія. До речі, за заявами представників компанії основна маса покупців Volvo C30 - це молоді самотні або одружені люди, що живуть у великих містах, які стурбовані своєю кар'єрою і вважають за краще динамічний спосіб життя.

У нас на тесті побувала Volvo C30, оснащена бензиновим 2,5-літровим турбованим силовим агрегатом Т5 з двома системами постійної зміни фаз газорозподілу потужністю 220 к.с. і 6-ступінчастою механічною трансмісією. Якщо вірити фірмової індексації компанії Volvo, то новий C30 - це купе. Насправді - це звичайний трьохдверний хетчбек. На наш суб'єктивний погляд, екстер'єр автомобіля повністю вдався. Передок з чорними фарами головного світла, запозичений у S40 , Підкреслює грізний норов спортивного автомобіля. Динамічний силует з нерівною лінією даху нагадує, що перед нами стоїть «боєць», який не дасть себе в образу і готовий показати всю міць будь-якому супернику. Динамічність і спортивність розбавляє корми - овальна кришка багажника, виконана зі скла, окантована червоними ліхтарями, які розташувалися по всій висоті задніх стійок.
Дійсно стильне і оригінальне рішення, що додає спортивного та агресивного вигляду Volvo C30 гармонію і збалансованість. У той же час, в задньому бампері видно два патрубки вихлопної системи, які нагадують про те, що перед нами стоїть модель з топовим двигуном Т5. Ще одним вдалим дизайнерським рішенням на наш погляд є пластик, яким обрамлена нижня частина кузова. З одного боку таке рішення носить суто практичний характер - пластик захищає лакофарбове покриття від каменів і невдалої паркування біля високого бордюру, з іншого - виглядає він ефектно і помітно виділяє цей автомобіль на тлі інших.
Інтер'єр «шведа» випромінює таке ж витонченість, як і зовнішній вигляд. Оздоблення рясніє високоякісним пластиком і шкірою. Мультифункціональний рульове колесо має регулювання по висоті і по вильоту, приладова панель скандинавською строга і інформативна - всі свідчення читаються легко. Важливим фактом є те, що меню і свідчення ботів компьтера русифіковані. Обидва передніх сидіння з відмінним профілем оснащені електрорегулюванням і пам'яттю. Взагалі ергономіка водійського місця у Volvo C30 на висоті. Фірмова «вольвовского» центральна консоль, оснащена безліччю кнопок і чотирма поворотними регуляторами, що відповідають за управління аудіосистемою і 2-зонного кліматичної установкою. Хотілося б відзначити, що кнопки на центральній консолі досить дрібні, і управляти ними наосліп навряд чи вийде, в той час як основні регулятори досить зручні у використанні.
На задньому ряду сидінь цілком комфортно можуть розміститися дві людини середнього зросту. Крім того, заднє сидіння має досить вдалим профілем, в зв'язку з чим, поїздка на задньому дивані може завдати чимало комфорту. На жаль, трьом тут місця зовсім мало, та й ремінь для третього пасажира тут не передбачений, тому Volvo C30 можна сміливо називати чотиримісним. Об'єм багажного відділення складає 233 л. Незважаючи на це, за рахунок вдалої конструкції скляної задньої двері, речі вантажити зручно. При розкладених задніх сидіннях утворюється абсолютно рівна підлога, а обсяг вантажного відсіку збільшується в кілька разів. Вдалим рішенням є те, що розкласти задній ряд сидінь можна прямо з багажника.
Тестовий Volvo C30 був оснащений дворівневими фронтальними і бічними подушками безпеки, а також надувними завісами. Завдяки цьому в результаті краш-тесту за методикою EuroNCAP шведський хетчбек отримав максимальну оцінку в п'ять зірок за захист пасажирів і чотири зірки за захист дітей в салоні.
Особливу увагу слід приділити системі інформування про наявність автомобіля в «мертвій зоні» BLIS, яка особливо корисна при русі в щільному транспортному потоці. За допомогою спрямованих назад цифрових камер, розташованих в дзеркалах заднього виду, вона стежить за транспортними засобами, що рухаються збоку від вас. При появі в «мертвій зоні» автомобіля система попереджає водія за допомогою невеликого індикатора, вбудованого в область кріплення відповідного бічного дзеркала. Система активується при швидкості автомобіля понад 10 км / год і виявляє транспортні засоби всіх типів. Але цілком довіряти їй свою безпеку ми не рекомендуємо, іноді вона грішить і сигналізує про небезпеку, яка знаходиться ще дуже далеко, а іноді «забуває» інформувати вас про рухається небезпеки, яка при певному положенні на дорозі не засікається камерами.
Тестовий С30 був оснащений 2,5-літровим рядним 5-циліндровим турбомотором потужністю 220 к.с. і механічною 6-ступінчастою коробкою передач. Головною перевагою цього мотора є те, що максимальне значення крутного моменту в 320 Нм він досягає в діапазоні від 1500 об / хв до 4800 об / хв. Заявлений час розгону до «сотні» за 6,7 секунд цілком відповідає дійсності. Легкий хетчбек вагою трохи менше 1350 кг демонструє потужний розгін. Чітка і точна керованість може принести задоволення як і запеклому гонщику так і більш врівноваженого водієві. Але все-таки цей автомобіль, та ще й з механічною трансмісією, постійно провокує на агресивний стиль їзди. Рульове управління відрізняється точністю - найменший рух керма і «гарячий» хетчбек вже готовий виконати будь-яку примху водія.
Честь і хвала тому конструктору, який розробив коробку передач для Volvo C30: трансмісія спрацьовує чітко, а важіль КПП ходить як по маслу, перемикання передач - одне з найприємніших занять в C30. У разі занесення або втрати керування на допомогу негайно приходить система ESP, яка коригує дії водія. До речі, система стабілізації встановлюється на Volvo С30 вже в базовому оснащеніі.Несмотря на досить жорстку підвіску, яка відчуває дрібні ямки і нерівності, Volvo C30 втратила ту приголомшливу плавність ходу, яка властива автомобілям цієї марки. Їзда по рівному шосе з хорошим асфальтом приносить справжнє задоволення. По плавності ходу цей невеликий хетчбек може посперечатися навіть з деякими автомобілями представницького класу. З рівній прямій автомагістралі з'їжджає на звивисту дорогу з безліччю поворотів. Тут «маленький» Volvo теж не підкачав - він добре тримає траєкторію, буквально занирівая в поворот. У міру гостре рульове управління має гарну зворотним зв'язком.
Гальмівна система теж не викликала ніяких нарікань. Автомобіль добре осаджується як з великих, так і з маленьких швидкостей. Система ABS завжди вчасно приходить на допомогу зазівався водітелю.Компанія Volvo показала, що розробки принципово нових моделей у них виходять ані трохи не гірше, ніж у інших. Новий хетчбек Volvo C30 хороший в усіх відношеннях. За час тест-драйву ми не знайшли в цьому автомобілі жодного істотного вади. Гарний, динамічний і інноваційний зовнішній вигляд поєднуються з гідними їздовими характеристиками і потужним двигуном. Єдиним місцем спотикання між покупцем і Volvo C30 T5 може встати його ціна, а вона зовсім не маленька. Незважаючи на це, немає ніякого сумніву, що «гарячий» шведський хетчбек знайде своїх шанувальників, адже дизайн, міць і комфорт, з'єднані разом - це справжня сила.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов