Наша сеть партнеров Banwar
Оу! Здається, фантазії про те, що автомобілі скоро будуть їздити без допомоги водія, не так вже й далекі від реальності! Черговий тест-драйв довів, що компанія Volvo, як і раніше, - високий гарант безпеки, а ось в плані комфорту седан S60 помітно поступається шведським хетчбекам і позашляховиків.
Зовні S60 нагадує мені маленьку мишку з ледве помітними вушками з боків - так-так, дзеркала хотілося б трохи більше, втім, і цей розмірчик, як то кажуть, підійде. Адже ставка в цьому автомобілі робиться зовсім на інше. Величезна кількість датчиків і всіляких радарів навіть важко уявити, куди заховано. Взагалі машина виглядає акуратно: м'які і плавні риси обличчя дозволяють ще здалеку запримітити побратима.
Але найголовніше в Volvo - це, безумовно, безпека. Саме на неї робили ставку виробники, розробляючи систему моніторингу сліпих зон BLIS (якщо справа або зліва перешкода, нехай і в сліпій зоні - датчики, вбудовані в бічні дзеркала починають блимати, сигналізуючи про небезпеку зіткнення), City Safety (можна більше не боятися, що не встигнете натиснути на педаль гальма і зупинитися вчасно, Volvo здатний гальмувати самостійно, проте датчики реагують тільки на світловідбиваючі деталі - шлагбауми, фари автомобілів, стовпчики, але не ліхтарні) ... До речі, всі ці пристрої анітрохи не заважають. Ну, а якщо ви все одно не мають наміру відволікатися на підказки, то просто відключіть датчики.
Під красивою обгорткою заховано найсолодше - п'ятициліндровий 2,5-літровий двигун. Постійний запас потужності з такою «цукеркою» гарантований. Низькопрофільна гума і 18-й радіус коліс - може, звичайно, і красиво, і стильно, але аж ніяк не практично, навіть в умовах міста. Особливо на розтанули після зими дорогах.
Зізнаюся, S60 залишив приємне враження, однак підтвердив мою нелюбов до седанам в загальному і цілому. Але це анітрохи не говорить про якість автомобіля. Повнопривідний стильний «модник», нашпигований різними засобами безпеки і потужним двигуном, змушує задуматися про покупку такої машини, проте на дівчат крісло водія, незважаючи на величезну кількість регулювань, не розраховане - підголовники моторошно незручні і, якщо ви нижче 180, то оптимальне положення знайти не так вже й легко.
Зате пробок можна більше не боятися: включив собі DVD, натиснув кнопку круїз-контролю, виставив обмеження в 30 км / год - і насолоджуйся! Машина вибирає собі жертву і прилаштовується за нею, збільшуючи або зменшуючи швидкість руху відповідно до йде попереду. Ось такі справи! А ви говорите: машини без водія - фантастика ... Зовсім ні, ось тільки сильно розслаблятися не варто, обов'язково знайдеться хтось, хто пірне між вами і іншою машиною, а датчики, як відомо, на боки авто не спрацьовують - там адже немає світловідбивних частинок.
Взагалі ця машина схожа на космічний корабель - практично пливе по будь нерівності, ніби й не стосується колесами асфальту зовсім - настільки м'яка підвіска. Втім, на трасі це може зіграти з водієм жорстокий жарт: мене, наприклад, заколисує миттєво. Ще одна приємна «витівка»: Volvo on call - можливість з'єднання з оператором прямо з крісла водія. Так ви можете отримати необхідну консультацію або просто замовити номер у готелі, поки прямуєте в інше місто. А якщо ви щасливий володар смартфона - сміливо завантажуйте відповідну програму і насолоджуйтеся віддаленим доступом до автомобіля і можливістю контролювати рівень палива, місце розташування машини і багато іншого, а також включати обігрів салону віддалено, ну або просто запрограмуйте необхідний час.
А що стосується ціни, то вона цілком собі конкурентна, хоча від половини опцій можна і відмовитися, але базової версії буде явно недостатньо. А ще Volvo грішать дорогим обслуговуванням, так що перш ніж обзавестися машиною мрії (а S60 можна сміливо до таких віднести), доведеться спочатку подбати про потовщення власного гаманця. Але ніхто ж не казав, що втілити фантастику в реальність легко ... Чи не правда? ..
Чи не правда?