Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Volvo V40 Cross Country: Зарядка для мізків

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасна техніка створюється для недосвідчених користувачів, щоб не треба було вникати і вчитися: інтуїтивні телефони, автоматичні фотоапарати, інтелектуальні автомобілі - все прагнуть зробити одну кнопку «щоб було круто». Тим дивніше, що ще зустрічаються масові продукти, для насолоди якими спершу потрібно уважно прочитати мануал. новий Volvo V40 Cross Country - це суміш кросовера, зарядженого хетчбека С-класу і сучасного гаджета, в результаті якої народилася «невідома тваринка» з кліренсом 145 мм, що не відключається повним приводом (не в базовій версії), «заводним» характером (три 5-циліндрових мотора на вибір : Т4 2.0 потужністю 180 л. с., Т5 2.0 про 213 «кобилах» і Т5 2.5 з 249 л. с.), симпатичною зовнішністю і незвичайним інтелектом. «Змовитися» з нею без належного «освіти» не вийде.

Cross

2013 Volvo V40 Cross Country. Фото: Кирило Калапи.

Мені пощастило відчувати цей явно молодіжний (незважаючи на те, що він Volvo) автомобіль нинішньої «недовесной»: 10 см свіжого снігу змінилися в'язкою кашею, а потім перетворилися в лід. V40 Cross Country прекрасно вписується в такі умови: повний привід корисний як на нечищених вулицях спальних районів, так і на трасі під час подорожей удвох (пасажирам ззаду не так комфортно, щоб змушувати їх переносити довгі пробіги). Компактні розміри і, хоч не видатний, але вище середнього кліренс допомагають з паркуванням в загачені місті. Ефективна система клімат-контролю і додаткові опції (підігрів вітрового скла, передпусковий підігрів салону) - те, що треба для нашої мінливої ​​погоди.

Незважаючи на безліч електроніки, в Volvo головний - водій. Фото: Кирило Калапи.

Зовнішність нового V40 Cross Country особисто мені подобається: витончені форми задньої частини несподівано гармонійно поєднуються з простими лініями переду і милим виразом «зверушечьей» мордочки. Але широкі, хоч і похилі передні стійки і мізерне скло багажних дверей значно звужують огляд, а в дощ або сльота машина сильно забризкується брудом. Кнопка же відкривання багажника з брелока або з салону не передбачена в принципі.

Ергономіка салону Volvo мені завжди здавалася краще, ніж навіть у еталонної для багатьох Audi , Але це, як і дизайн, багато в чому річ суб'єктивна. Внутрішнє оздоблення в автомобілі такого класу відповідна, не причепишся: безліч опцій і близько десятка колірних варіантів оббивки, а також три теми цифрової панелі приладів - є де проявитися індивідуальності.

2013 Volvo V40 Cross Country. Фото: Кирило Калапи.

Однак все це по суті звичайні і навіть обов'язкові якості для легкового автомобіля даної цінової категорії. Цікаве і унікальне починається тоді, коли забираєшся в V40 Cross Country (для задніх пасажирів завдання нетривіальне - надто вже вузькі двері!) І зручно влаштовуєшся в кріслі: Volvo завжди мене вражали тим, як в них комфортно - сів і відразу звик!

Недарма Volvo бореться за звання автомобіля високої культури водіння і безпеки: такої електронної начинки навіть близько немає ні у одного з потенційних конкурентів (тільки у нового VW Golf є частково схожі). Всі передові системи активної і пасивної безпеки, які тільки є на озброєнні шведів, доступні для моделі V40 Cross Country: адаптивний круїз-контроль, системи запобігання зіткнень з об'єктами спереду і ззаду, подушка безпеки для пішохода (!), Система моніторингу сліпих зон, помічник -парковщік, системи утримання в смузі і впізнання дорожніх знаків, «консьєрж» Volvo On-Call і ще цілий таз добірного наваристого «фаршу».

Ергономіка, комфорт та оздоблення салону - на висоті. Фото: Кирило Калапи.

Ось вона, мрія: зі смартфона з додатка VOC (для iOS і Android) передав маршрут на навігаційну систему, включив прогрів автомобіля, перевірив, скільки залишилося бензину, вийшов, знайшов по карті, де залишив автомобіль, сів в теплу, відтанула машину, налаштував адаптивний круїз-контроль, який «чіпляється» до попереду йде автомобілю і слід за ним, повторюючи його гальмування-прискорення, доїхав до місця, автоматично запарковался (до речі, паркувальник дійсно дуже адекватно працює!), пішов у справах, знову ж зі смартфона переконався , чи закриті двері ... Просто казка! Проблема тільки в тому, що казка з реальністю не завжди співвідноситься.

Чому адаптивний круїз працював-працював, але раптом відключився? Чому старт-стоп то включається, то немає? Чи зупиниться машина автоматично перед заметом або парканом або тільки перед іншою машиною і людиною? З'ясовувати закономірності роботи електроніки методом тику можна дуже довго. Є ризик так і не розібратися і забити на всю цю «нелогічну» начинку. Так що рекомендую, як це ні сумно, почати знайомство з V40 з уважного читання мануала - дізнаєтеся багато цікавого!

Теми цифровий «приборки» відрізняються не тільки кольором, але і відображеними даними. Фото: Кирило Калапи.

Наприклад, що основні системи активної безпеки - City Safety (йде в «базі»!), CMS (Collision Mitigation System) з функцією виявлення пішоходів - отримують інформацію від радара і відеокамери. При цьому камера в сутінки «бачить» гірше, а в темряві практично сліпне, радару ж можуть заважати бруд, сніг, інші предмети, загороджують «огляд». Або що система попередження про зіткнення виявляє тільки пішохода зі «стандартними людськими формами і характером поведінки», тобто людина повинна вийти з мертвої зони датчиків і здатися в повний зріст (вище 80 см). У пробці або на світлофорах адаптивний круїз-контроль відновлює роботу після коротких зупинок протягом 3 секунд, а якщо проходить більше часу, перш ніж автомобіль попереду знову починає рухатися, круїз-контроль переходить в режим очікування.

У пробці або на світлофорах адаптивний круїз-контроль відновлює роботу після коротких зупинок протягом 3 секунд, а якщо проходить більше часу, перш ніж автомобіль попереду знову починає рухатися, круїз-контроль переходить в режим очікування

Задні сидіння не менш зручні, ніж передні, але місця для ніг замало, і двері ну дуже вузькі. Фото: Кирило Калапи.

В камеру «зашиті» силуети людей, автомобілів, мотоциклів, причепів і навіть катерів, перевезених на цих причепах. А радар реагує на металеві та світловідбиваючі елементи, наприклад, держномери. Але якщо номер брудний, то система може його і не розпізнати. Як і занесену снігом розмітку. Або замет, на який вона не розрахована. У будь-якому випадку, головний для Volvo завжди водій: легке натиснення на педалі або поворот керма, і системи передають управління в ваші руки. Вони, як автоматична КП, як навігатор або дорожні знаки, створені, щоб допомагати вести машину, але не варто покладатися на них, як на «автопілот», здатний провести автомобіль по маршруту замість вас, залишивши вам тільки привілей попивати каву або лазити по соцмережах в очікуванні приїзду на роботу. Хочете розслабитися і нічого не робити, користуйтеся громадським транспортом, а водити автомобіль, особливо такий розумний, треба вчитися.

наш вердикт

Новий хетчбек Volvo V40 Cross Country хоч і не можна записати в повноцінні кросовери, але для міста і подорожей удвох навіть по російських дорогах він підійде відмінно. Особливо добре за кермом будуть виглядати сучасні соціально відповідальні молоді люди, для кого безпека - своя і пішоходів - варто портраченних грошей, або хто просто дуже любить наворочені гаджети.

Наталя Умнова

А кого з конкурентів виберете Ви?Натисніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Чому адаптивний круїз працював-працював, але раптом відключився?
Чому старт-стоп то включається, то немає?
Чи зупиниться машина автоматично перед заметом або парканом або тільки перед іншою машиною і людиною?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов