Наша сеть партнеров Banwar
Світова прем'єра нового компактного кросовера Volvo XC60 відбулася в 2008 році на Міжнародному моторшоу в Женеві. З цього моменту компанія Volvo включилася в боротьбу за лідерство в цьому сегменті з BMW X3 і Infiniti EX35. Згодом до них приєдналися Audi Q5 і Mercedes GLK. Нинішній модельний ряд скандинавського автовиробника Volvo - це вже не незграбні автомобілі для людей поважного віку, а елегантні та стильні моделі, серед яких кожен може вибрати собі автомобіль до душі, виходячи зі статусу, бажань і потреб.
">">
З приходом в дизайн-бюро Volvo Cars британця Стіва Маттіна, який прославився в Mercedes-Benz, в модельному ряду Volvo з'явився XC60, в красі і елегантності якого немає ніяких сумнівів.
">
З приходом в дизайн-бюро Volvo Cars британця Стіва Маттіна, який прославився в Mercedes-Benz, в модельному ряду Volvo з'явився XC60, в красі і елегантності якого немає ніяких сумнівів. Стрімкий силует, що починається від сильно заваленої передньої стійки, закінчується вигнутою кормою з елегантними ліхтарями, в яких зяє червона стрічка світлодіодних вогнів. Великі 18-дюймові диски і хижий передок чітко вписують Volvo XC60 в преміальний сегмент компактних кросоверів, в якому він став одним з найефектніших представників, перемігши своїх німецьких конкурентом.
">">
Стрімкий силует, що починається від сильно заваленої передньої стійки, закінчується вигнутою кормою з елегантними ліхтарями, в яких зяє червона стрічка світлодіодних вогнів.
">
Всередині «Швед» не менше елегантний, ніж зовні: коричнево-бежева шкіряна обробка сидінь виглядає дорого і солідно. Фірмова «плаває» консоль, оброблена натуральним деревом і дбайливо повернена до водія, натякає на домашній затишок. Матеріали обробки - не причепишся. Ергономіка також на висоті. Але хто здогадався обробити відмінно спрофільовані сидіння такий слизькій шкірою? При кожному мало-мальськи різкому повороті, слизька обробка так і норовить викинути тіло пасажира зі своїх обіймів. Приладова панель, запозичена у флагманської S80 , Інформативна і приваблива. За «розкішності» обробки XC60 перевершує хіба що Infiniti EX35 з його шикарним бежевим салоном і торпедою, обшили шкірою.
">">
Коричнево-бежева шкіряна обробка сидінь виглядає дорого і солідно. Матеріали обробки - не причепишся. Ергономіка також на висоті.
">
На вершині центральній консолі розташувався міні-дисплей, що відображає інформацію аудіосистеми. Трохи нижче - кольоровий екран «опціональною» навігаційної системи, доплата за яку становить 99 500 рублів. Управління «навігацією» здійснюється за допомогою дистанційного пульта, або спеціального джойстика на тильній стороні керма. У зв'язку з тим, що екран не має функцію «тачскрін», введення потрібної адреси потребують неабияких маніпуляцій з вищезгаданими джойстиком або пультом. Плюс до того, крім як навігаційної, ніякими іншими функціями цей дисплей не обтяжений.
">">
Рульове управління Volvo грішить недоліком інформативності, навіть незважаючи на наявність системи зміни зусилля на бублику в залежності від швидкості руху.
">
Завдяки колісній базі в 2,77 метра гальорка Volvo XC60 є однією з найбільш просторих в класі. Тут цілком можуть розміститися і троє дорослих, плечима пасажири не стикаються і коліна до вух не притискаючись. Обсяг багажника при піднятих задніх сидіннях, що розкладаються в пропорціях 40:20:40, становить 495 л. Якщо задній диван скласти, то обсяг збільшується до 1 455 л.
">">
Volvo XC60 буквально напханий різними системами безпеки. Нова система City Safety, яка встановлюється же в базі, постійно задіяна на швидкостях до 30 км / год і автоматично пригальмовує автомобіль при загрозі зіткнення з впередіїдущие автомобілем. Крім того, Volvo XC60 можна опціонально оснастити системою стеження за мертвими зонами (BLIS), адаптивними бі-ксеноновими фарами, системою контролю розмітки (LDW), а також моніторингом уваги водія (DAC)
">
На російський ринок Volvo XC60 поставляється з турбированной бензинової «шісткою» потужністю 285 к.с. і 2,4-літровим п'ятициліндровим турбодизелем потужністю 185 к.с. В якості трансмісії для бензинової версії пропонується тільки 6-діапазонний «автомат» Geartronic. У «базі» дизельна модифікація комплектується 6-ступінчастою «механікою», а за АКПП доведеться доплатити 59 900 рублів. У нас на тесті побувала дизельна версія шведського кросовера. Заявлений виробником розгін до 100 км / год складає 9,9 секунди, максималка - 200 км / ч.
На практиці дизельний XC60 має непогані динамічними характеристиками. АКПП плавно і спритно клацає шістьма ступенями, забезпечуючи шведському кросоверу досить пристойну динаміку. Пік крутного моменту пятицилиндрового двигуна доводиться на досить невеликий робочий діапазон - від 2000 до 2750 об / хв. Середньостатистичний водій за визначенням не може тримати всі ці цифри в голові, тому на «ручці» динамічний рух з частими гальмуваннями підтримати досить важко. АКПП, навпаки, всі дані пам'ятає і при найменшій можливості переходить на підвищену ступінь, тримаючи двигун в списом потужності. В результаті міські світлофорні старти і маневрування в потоці доставляють одне задоволення.
">">
У крутих поворотах слизька шкіра буквально викидає тіла пасажирів з сидінь. Галерка Volvo XC60 є однією з найбільш просторих в класі. Обсяг багажника при піднятих задніх сидіннях, що розкладаються в пропорціях 40:20:40, становить 495 л. Якщо задній диван скласти, то обсяг збільшується до 1 455 л.
">
На трасі переваги дизеля тануть на очах: при досягненні 120-130 км / ч Volvo XC60 явно втрачає в динаміці, в результаті чого швидкісні обгони потрібно планувати заздалегідь. Незважаючи на хорошу шумоізоляцію, на високих оборотах гул від галасливого дизельного двигуна постійно розбурхує слух пасажирів.
Дорожній просвіт в 230 мм дозволяє «Шведу» без проблем штурмувати дворові бордюри і невеликі замети. Чи не протипоказано XC60 і легке бездоріжжя. Що стосується «офф-роад» серйозніше, то тут філософія Volvo схожа з BMW: цей автомобіль створений в першу чергу для доріг. Система повного приводу на чолі з муфтою Haldex в звичайному стані передає до 95% моменту на передні колеса, при прослизанні якого гідравлічне багатодискове зчеплення перерозподіляє до 65% тяги на зад.
">">
Приладова панель, запозичена у флагманської S80, інформативна і приваблива. АКПП Geartronic плавно і спритно клацає шістьма ступенями, забезпечуючи шведському кросоверу досить пристойну динаміку. Екран навігаційної системи не наділений функцією «тачскрін», тому введення потрібної адреси потребують неабияких маніпуляцій з джойстиком на кермі або пультом. Плюс до того, крім як навігаційної, ніякими іншими функціями цей дисплей не обтяжений. А коштує це задоволення майже 100 тис. Рублів
">
Керованість Volvo XC60 схильна до комфортних характеристикам. Тестовий кросовер був оснащений опціональною системою FOUR-C вартістю 67 800 рублів, яка дозволяє змінювати жорсткість амортизаторів. Незважаючи на великий кліренс, в режимі Comfort крен не великі, та й на трасі XC60 відрізняється відмінною стійкістю. При перекладі амортизаторів в Sport реакції підвіски стають гостріше, крен в поворотах фактично пропадають і в салон починають надходити відгуки від дорожніх нерівностей.
">">
Система повного приводу на чолі з муфтою Haldex в звичайному стані передає до 95% моменту на передні колеса, при прослизанні якого гідравлічне багатодискове зчеплення перерозподіляє до 65% тяги на зад.
">
Рульове управління Volvo грішить недоліком інформативності, навіть незважаючи на наявність системи зміни зусилля на бублику в залежності від швидкості руху. Крім автоматичного режиму, в меню бортової системи можна вибрати найбільш підходящі характеристики сервоприводу: легкий, стандартний і спортивний. Але навіть в спортивному режимі кермо ледь наповнюється необхідним зусиллям, і в віражах водій змушений фактично на дотик шукати потрібну траєкторію.
Окремо відзначимо водовідштовхувальне покриття бічних стекол, що пропонує в якості опції за 27 100 рублів. Навіть на швидкісній трасі шлейф брудних бризок від автомобіля попереду скочується зі стекол дрібними краплями, залишаючи ідеальний огляд.
">">
Дорожній просвіт в 230 мм дозволяє «Шведу» без проблем штурмувати дворові бордюри і невеликі замети. Чи не протипоказано XC60 і легке бездоріжжя. Що стосується «офф-роад» серйозніше, то тут філософія Volvo схожа з BMW: цей автомобіль створений в першу чергу для доріг.
">
За словами представників компанії Volvo, кросовер XC60 - найнадійніша модель всіх часів шведського автовиробника. Виною тому стала нова система запобігання зіткнень на малих швидкостях City Safety, яка входить в стандартну комплектацію. Нова система постійно задіяна на швидкостях до 30 км / год і автоматично пригальмовує автомобіль при загрозі зіткнення з впередіїдущие автомобілем. Якщо ж різниця швидкостей з попереду йде машиною менше 15 км / год, то електроніка може сама повністю зупинити XC60. На додаток в City Safety Volvo XC60 можна опціонально оснастити системою стеження за мертвими зонами (BLIS), адаптивними бі-ксеноновими фарами, системою контролю розмітки (LDW), а також моніторингом уваги водія (DAC). Базова вартість дизельного Volvo XC60 з МКПП становить 1 400 100 рублів. Бензинова версія дорожче майже на 300 тисяч. Тестовий автомобіль, до відмови напханий всіма можливими опціями, коштує 2 324 500 рублів.
Для шведського автовиробника поява Volvo XC60 стало вагомим кроком вперед. Незважаючи на те, що за останні роки компанія Volvo випустила цілий ряд вдалих моделей, поява нового кросовера ознаменувало не лише присутність в новому для компанії сегменті, але і новий стиль, інший рівень їздових якостей і подальше поширення інноваційних систем безпеки.
Автор: Руслан ГалімовАле хто здогадався обробити відмінно спрофільовані сидіння такий слизькій шкірою?