Наша сеть партнеров Banwar
Нещодавно з'явилася у нас дизельна версія престижного шведського позашляховика за результатами продажів заткнула за пояс всі бензинові. Так, XC90 -D5 найдешевший серед родичів. Але чи тільки в ціні справа?
Глухо застукав по даху краплі дощу зовсім заглушили ледь помітний шелест шин, і зовнішній світ як ніби став від мене ще далі. Я і раніше помічав за цим великим автомобілем вміння ізолювати своїх пасажирів від того, що відбувається за його бортом.
Найзручніші крісла, нічим не дратівливий інтер'єр, яскраве звукове уявлення у виконанні восьми динаміків аудіосистеми «Хай-Перфоманс», легке погойдування кузова на невеликих нерівностях асфальту, а машина котить, рухома немов якоюсь невідомою силою. На спідометрі 130 км / год, але мотора не чутно. Так було на XC90 c бензиновими «п'ятіркою» і «вісімкою». Виявляється, і дизель шведські інженери настільки вміло прикрили шумоізоляцією, що характерний перестук від спалахів палива в циліндрах помітний лише зовні, але ніяк не в салоні.
Притиснувши пару раз педаль газу і не почувши у відповідь характерного гарчання, я навіть засумнівався - а може, тут якась помилка, і я опинився за кермом найдорожчої версії «Вольво», оснащеної V-подібною "вісімкою»? Адже автомобіль напханий різною смакотою під зав'язку. Тут і пафосна, з характерними складочками шкіра «Іскріпшн», і система, що попереджає про появу машин в мертвих зонах. До послуг задніх пасажирів навіть мультимедійний програвач з двома вбудованими в підголовники моніторами і бездротовими навушниками. Але немає, судячи з розміченому до 5000 об / хв тахометру, мотор дійсно дизельний. А що стосується додаткового обладнання, то на вибір атрибутів красивого життя найдоступніший двигун ніяких обмежень не накладає.
Однак як би затишно в машині не було, в місті дизель мені не дуже сподобався. Значні розміри, тоновані стекла і чорний колір кузова джипа на московських вулицях сьогодні вже далеко не у всіх викликають бажання скоріше посунутися. Так що при зміні смуги, статут нескінченно без будь-якої користі блимати «поворотниками», я часом вдавався до військових дій - нахабно засовував ніс машини в сусідній ряд. Як виявилося, така поведінка дизель в парі з «автоматом», м'яко кажучи, не схвалюють. Поки коробка пережує масло і мотор розкрутиться до дозволяють зробити ривок 2000 об / хв, проходить секундадругая. За цей час сусіди по потоку вже встигають перекрити вільні зони. Крім того, в пробках турбодизель випиває літрів 14 палива - неможливо паспортні 12 на сотню. А адже літр "солярки" нині на якихось 50 копійок дешевше 95-го.
Довелося відправитися подалі від столиці. Зрозуміло, попередньо вивчивши в Інтернеті розташування в Московській області надійних АЗС. Нехай поставляються до Росії дизельні XC90 і позбавлені антісажевого фільтра, годувати їх чим завгодно все ж не варто. Втім, в цьому, мабуть, заключалосьедінственное, пов'язане з моєю поїздкою, незручність. На 72-літровому баку я спокійно проїхав 650 км. Адже і не плентався, розглядаючи в задумі берізки. За кермом «Вольво» однаково впевнено себе почуваєш і на 120-ти і на 140 км / ч. Треба обігнати кого-небудь - 400 Нм крутного моменту завжди до ваших послуг аж до 160 км / ч.
Тільки не варто забувати - XC90 за мир. Мчати по прямій, рівній дорозі йому в радість, однак високий автомобіль абсолютно не шанує різкі перестроювання і молодецтво в поворотах - яким би не був його мотор. Ось чому тихий, тяговітий 185-сильний дизель, по-моєму, великому «Вольво» якраз дуже підходить. Так, від досить важкої машини з таким мотором не варто чекати бурхливої динаміки. Зате ХС90-D5 дешевше всіх інших і в будь-якому випадку економічніше. Адже в тих же міських пробках бензинова «п'ятірка» випиває літрів 18, не менше.
Боюся тільки, радіти залишилося недовго. Так, зараз такий «Вольво» на 51 700 рублів дешевше аналогічно оснащеної, але більш потужної версії з двигуном 2,5T. Але у машин 2009 модельного року ціни абсолютно однакові. І як би не був хороший дизель, думаю, шанувальників у нього поменшає. Адже в пошуках АЗС часом і в Інтернет доведеться заглянути, і рукавички для заправки з собою возити, та ще всякі антігелевой присадки взимку купувати.
Ми вирішили:
Дизельний мотор хоч і дешевше інших, однак великий «Вольво» ні крапельки не псує. Але поспішайте, зовсім скоро заощадити при покупці ХС90-D5 не вийде. Автор: Андрій Колтун