Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Volvo S80 (Вольво С80). інші

  1. КРАШ-ТЕСТ CITROЁN C6
  2. КРАШ-ТЕСТ CHRYSLER 300C
  3. КРАШ-ТЕСТ VOLVO S80
  4. Citroёn C6
  5. Chrysler 300C
  6. Volvo S80

Наша сеть партнеров Banwar

Вибираючи великий седан, багато за традицією віддають перевагу німецькій "класиці". Але чи варто уподібнюватися більшості, коли є шанс проявити індивідуальність?

Адже банального рішення є гідна альтернатива. В особі, наприклад, елегантний Citroёn C6, чудово брутального Chrysler 300C або безпечного, як шведські сірники, Volvo S80 ...

В особі, наприклад, елегантний Citroёn C6, чудово брутального Chrysler 300C або безпечного, як шведські сірники,   Volvo S80

Уміють-таки французи робити красиві автомобілі! Нехай раз на півстоліття, але видають шедевр. За дивну зовнішність спадкоємцю божественної DS, який повернув "Citroеn" розташування сильних світу цього, можна пробачити буквально все. Навіть запаморочливу для «непреміального» бренду ціну. Навіть небезпечно і грубо спотворюють дійсність дзеркала заднього виду. Хоча проблем з перестроюваннями зазвичай не виникає: ви, звичайно, можете когось не помітити, але зацікавлену увагу побратимів по трафіку водієві настільки рідкісного навіть для Москви авто гарантовано.

Інша річ 300C. Оглядовість в ньому теж далеко не ідеальна, як в танку приблизно. А шанобливим інтересом оточуючих "американець" не обласканий. Так що вихід один: морду цеглою - і вперед! Благо екстер'єр у флагмана «Chrysler» відповідний. І добре, що недавній рестайлінг зовнішності автомобіля практично не торкнувся (оновлені машини, що з'явилися у дилерів в лютому, відрізняються лише розширеним вибором кольору кузова та іншим дизайном литих дисків). Хай вже залишається харизматичним монстром.

Все краще, ніж виглядати усередненої посередністю. Хай вибачать мені діючі та потенційні «агенти 008», але на тлі таких яскравих суперників шведський седан саме так і виглядає. Ні, сам по собі автомобіль дуже хороший. А маючи повний привід і будучи напханий всілякими високотехнологічними електронними системами, цілком виправдовує заявки виробника на приналежність до класу преміум.

На електроніці, до речі, хотілося б зупинитися докладніше. Адже крім банальних систем полегшення гальмування і підтримки курсової стійкості в арсеналі S80 є ще маса цікавого. Взяти, приміром, радари. Один допомагає паркуватися, інший стежить за відстанню до йде попереду машини, попереджаючи водія про небезпечне зближення світловими і звуковими сигналами. Чи не автомобіль, а радіолокаційна станція!
Але ж є ще камери в дзеркалах заднього виду, контролюючі так звані мертві зони. Чи потрапить в їх поле зору якої-небудь об'єкт - на передній стійці тривожно замигає червона лампочка. І доведе-таки до нервового тику, оскільки кут огляду послужливий помічник має вельми широкий, а відрізнити попутні авто від зустрічних (так просто транспортний засіб від стовпа) не в змозі.

суперники Volvo нічим таким похвалитися не можуть. Хоча ні - в списку опцій Chrysler 300C теж значиться активний круїз-контроль. Потішне, знаєте, штука. Не тільки підтримує задану швидкість, але сама розганяє або гальмує автомобіль, узгоджуючи з дорожньою ситуацією. Скажімо, наганяє ви машину, радар її засікає, і, підібравшись на обумовлену дистанцію (вибирається при активації системи), ваш екіпаж самостійно знижує швидкість. Чи не сигналить дальнім світлом, не варто на хвості, вимагаючи звільнити дорогу, - просто пригальмовує, вирівнюючи швидкість.

Краса? Саме. Тільки не для наших доріг. Це у них там, за кордоном, добре і чисто. А наша доля - щохвилини зупинятися і протирати ганчірочкою датчики, загиджені мерзотою, що летить з-під коліс попутного транспорту.

Але все одно подібні досягнення цивілізації - велика річ! Якби ще й рулювала сама, можна було б спокійно Кемарі на задньому сидінні. А робити це в нашому випадку краще всього в Citroën. Сів, вибравши максимально комфортну позу (причому не соваючись в кріслі, а змінюючи його нахил за допомогою електроприводів), встановив приємну погоду, поколдовав над індивідуальним блоком налаштувань кліматичної системи та поклацувати перемикачем обігріву сидіння, схилив голову на бічній підголовник з двома ступенями регулювання - і спи спокійно, дорогий товаришу! А коли ноги довгі в спинку крісла впираються, так не біда - зруш його вперед. Для цього в центральному підлокітнику є спеціальна кнопка.

Втім, і без всіх цих атрибутів розкоші, пропонованих за доплату (54 000 рублів) в рамках опціонного пакета Lounge, в салоні C6 цілком комфортно і просторо. Але в Chrysler місця ще більше. Воно й не дивно: маючи колісну базу в три з хвостиком метра і загальну довжину кузова понад п'ять метрів, 300C формально потрапляє в розряд седанів представницького класу (сегмент F). Правда, ніяких особливих переваг, крім власне життєвого простору, пасажирам «американця» це не дає. Масивний шкіряний диван особливою зручністю не відрізняється, а з «комфортних» елементів доступні лише дефлектори обдування та центральний підлокітник з парою підстаканників. Одна надія на нову інформаційно-розважальну мультимедійну систему MyGIG.

Втім, цієї опції на тестовому 300C не було (її стали пропонувати за доплату на рестайлінгових машинах). А ось пасажирам Volvo маятися від нудьги не довелося. Поки водій стоїчно долав столичні пробки, вони кіно дивилися. DVD-плеєр в боксі-підлокітнику між передніми кріслами та інтегровані в підголівники екрани відмінно скрасили тривалу дорогу. Так захопилися переглядом, що навіть на тісноту особливо не скаржилися. Хоча простору для ніг на задніх сидіннях S80 в порівнянні з конкурентами не в надлишку.

Зате водієві добре: підбір посадки - без проблем, пухке кермо так і проситься в руки. Ще б пак крісла були трішки жорсткіше. Взагалі «швед» видався на тлі суперників самим «драйверским» автомобілем. Воно й зрозуміло: їздити довелося на топ-версії з 4,4-літровою 315-сильною V-подібною "вісімкою» і повним приводом. Хоча і з більш демократичними моторами (в гамі силових агрегатів налічується ще чотири атмосферних і турбодвигуна потужністю 145-285 кінських сил) флагман «Volvo» веде себе досить непогано. Завдяки змінним налаштувань рульового управління і підвіски автомобіль здатний підлаштовуватися під настрій водія. Хочеш пошустріть? Не питання! Вибирай в меню налаштувань гідропідсилювача режим High, тисни кнопку Advanced на пульті управління активним шасі - і готово. Кермо наливається інформативною тяжкістю, а «стиснуті" амортизатори чудово тримають кузов в поворотах. Набридло кататися по "пральній дошці" (а саме так сприймаються наші дороги при активному водінні S80) - повертайся в "комфортний" режим.

Правда, такого комфорту і плавності ходу, як в Citroёn з його патентованої гідропневматичної підвіскою, ні Volvo, ні Chrysler забезпечити не в змозі. Та й влізти на високий бордюр без ризику відірвати бампер або пошкодити картер двигуна вони на відміну від C6 не допоможуть (немає у конкурентів змінюваного дорожнього просвіту). Хоча царський ця справа - по бордюрах стрибати? Автомобіль, на якому не соромляться їздити президенти (ось Ніколя Саркозі, наприклад), повинен величаво плисти над дорогою. Але можна і прискоритися. Благо кнопки активації «спортивних» режимів автоматичної трансмісії і підвіски під рукою. Потужності 3-літрового 215-сильного V6 цілком вистачає для активної їзди. Кермо досить інформативний. А стабілізувати машину на високих швидкостях допомагає автоматично висувається з кришки багажника спойлер.

А що ж наш «американець»? Він дуже мускулистий. Особливо якщо під капотом ховається не базовою 193-сильний 2.7 V6, а топовий 6,1-літровий 431-сильний V8 від «Street Racing Technology». Або навіть більше скромна 340-сильна "вісімка" - 5.7 HEMI. Однак жарти в сторону - характер Chrysler 300C розкриває і оптимальна по співвідношенню ціни і якості 3,5-літрова "шістка" (250 к.с.). А він у автомобіля непростий, що поєднує цілком пристойну динаміку з не самою відточеною керованістю. Добре хоч система стабілізації налаштована грамотно. Не знаю щодо "стріт», а для «дрегрейсинга» цей монстр цілком підійде.

КРАШ-ТЕСТ CITROЁN C6

У тестах асоціації EuroNCAP флагманський Citroёn заробив 5 зірок (34 бали). Що, втім, не дивно - міцний кузов, ремені з преднатяжителями і 9 подушок безпеки. У фронтальному краш-тесті автомобіль отримав 14 балів (88%), а в бічному - максимально можливі 17 балів (98%). Добре захищає C6 і маленьких пасажирів: безпека дітей, які подорожують, зрозуміло, в спеціальних кріслах, експерти оцінили в 38 балів (4 зірки). Настільки ж високий і «пішохідний» рейтинг (28 балів), домогтися якого допоміг «підстрибує» при наїзді на людину капот.

КРАШ-ТЕСТ CHRYSLER 300C

Випробування цього великого американського седана асоціація EuroNCAP не проводила. Однак краш-тести NHTSA автомобіль витримав з честю, отримавши максимальні 5 зірок за захист водія і пасажира в імітації фронтального зіткнення (лобовий удар в бетонну стіну на швидкості 56 км / ч). Непогано захищений 300С і з «флангів»: безпека водія оцінена в 4 зірки, а заднього пасажира - в 5 зірок. Зауважимо, що випробувань зазнала модифікація без бічних подушок безпеки, які входять в стандартне оснащення «російських» машин.

КРАШ-ТЕСТ VOLVO S80

Шведський бізнес-седан другого покоління в Європі поки не били. Звіт про тестах EuroNCAP є лише відносно його попередника. Тоді, у 2000 році, S80 отримав досить високий рейтинг - 4 зірки. Про те, як захищає водія і пасажирів новий S80, можна судити за результатами серії краш-тестів американського Інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), проведених влітку минулого року. Автомобіль заробив максимальні оцінки, опинившись досить безпечним у всіх типах зіткнень і проявивши низьку схильність до перекидання.

Citroёn C6

+ Елегантна зовнішність, комфортабельний салон, чудова плавність ходу.

- Незручні прилади, складна конструкція підвіски, погана оглядовість по дзеркалах.

Chrysler 300C

+ Можливість вибору дуже потужного двигуна, яскравий дизайн, енергоємна підвіска.

- Недоліки керованості на великих швидкостях, погана оглядовість, неекономічний.

Volvo S80

+ Широкий вибір силових агрегатів, маса високотехнологічних опцій, хороша керованість.

- Дуже доріг в хорошій комплектації, тіснота ззаду, низька економічність.

Але чи варто уподібнюватися більшості, коли є шанс проявити індивідуальність?
Краса?
Хочеш пошустріть?
Хоча царський ця справа - по бордюрах стрибати?
А що ж наш «американець»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов