Наша сеть партнеров Banwar
Друга генерація шведського седана Volvo S80 добре знайома росіянам - модель з'явилася у продажу в 2006 році і з тих пір користується в нашій країні нехай і невисоким, але стабільним попитом.
За свою довгу (по автомобільних мірках) життя машина двічі оновлювалася. Останній легкий фейсліфтінг був проведений в минулому році: модель отримала нові декоративні елементи кузова, змінену передню панель в салоні і сучасне електронне оснащення.
Volvo S80 - сухопутний лайнер
S80 - це типовий представник автомобілів бізнес-класу (класу E) - просторих, стильних, сучасних, зручних, комфортабельних і дорогих. І, незважаючи на те, що всі основні конкуренти Volvo - Audi, BMW, Mercedes-Benz - вже продають в РФ нові версії своїх «бізнесменом», шведи не поспішають випускати заміну «восьмидесятки». І їх можна зрозуміти: седан хоч і не здатний похвалитися наявністю сучасних мультимедійних «наворотів», експресивним дизайном і зарозумілий розкішшю, але гарантує своєму господареві найвищий рівень безпеки, збалансоване і стабільне поведінку на дорозі, і впевненість в будь-якій ситуації. У чому ваш покірний слуга і переконався під час тест-драйву оновленого Volvo S80 .
Білий колір тільки підкреслює високий статус автомобіля
Все нове - добре забуте старе
За кермом S80 я вже їздив шість років тому - через кілька місяців після російського дебюту моделі. Минулого разу мені дісталася машина з 2.5-літровим мотором потужністю 200 к.с. Сьогодні я сів за кермо оновленого седана з турбодвигуном такого ж літражу, але розвиває 249 к.с. Варто тестовий екземпляр (з урахуванням всього опционального оснащення) 1. 598 877 рублів. Так чому ж «новий» автомобіль відрізняється від «старого»?
Дизайн S80 досі вселяє повагою
Зовні перед нами все той же Volvo S80, що і раніше. Досвідчене око помітить хіба що по-новому оформлені ніші для противотуманок, світлодіодні покажчики поворотів, вбудовані в зовнішні дзеркала і дрібні зміни в головний світлотехніки. Для оновленого автомобіля пропонуються два типи нових колісних дисків.
Класичний профіль класичного седана бізнес-класу
А ось в салоні і в технічному плані змін більше. Нововведення включають нову інформаційну систему Volvo Sensus на базі зручного для користувача інтерфейсу. В системі Sensus вся інформація виводиться на кольоровий екран, розташований у верхній частині центральної консолі.
Вбудована система навігації з голосовими командами, а також система розваг для пасажирів на задніх сидіннях пропонуються в якості опції. У комплект поставки цієї опції входить DVD плеєр, два восьмидюймових екрану, вбудованих в підголовники передніх сидінь, бездротові навушники і пульт дистанційного керування.
Активні бі-ксенонові фари оснащені системою автоматичного регулювання рівняОновлений седан S80 може бути обладнаний системами, що підвищують комфорт управління. Наприклад, в автомобіль може встановлюватися остання версія адаптивного круїз-контролю, яка допомагає в автоматичному режимі підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля, що рухається попереду. Нова функція цієї системи - управління аж до повної зупинки. Як тільки автомобіль попереду знову починає рух, адаптивний круїз контроль автоматично включає прискорення.
З будь-якого ракурсу Volvo S80 сприймається цілісним і збалансованим седаном
Крім цього, в S80 тепер в стандартному оснащенні встановлюється система City Safety. Ця система безпеки дозволяє знизити збиток або повністю уникнути наїзду на автомобіль попереду на швидкості до 30 км / ч.
Виходить, що зовні автомобіль практично не змінився, а от технічні нововведення зробили його ще більш безпечним і зручним в експлуатації.
Велика задня світлотехніка, що заходить на крила - один з елементів безпекиНа ходу
Сівши за кермо розкішного білого «корабля» Volvo S80 відразу розумієш, що «під тобою» автомобіль бізнес-класу без будь-яких застережень. Зручні і м'які крісла, відмінна ергономіка, якісна обробка, найсучасніше електронне оснащення і легендарні системи безпеки Volvo дозволяють забути про все на світі і просто їхати, не важливо куди - на дачу, на ділову зустріч, в магазин за покупками, за дітьми в школу ...
При розмірах 4851х2106х1493мм габарити седана відчуваються чудово і проблем з маневруванням в щільному міському потоці немає
За більш-менш хорошому асфальту седан «біжить» відмінно - вібрацій практично немає, розгойдування (поздовжньої і поперечної) теж, гальма працюють і зовсім ідеально. Єдиний мінус пов'язаний з конструкцією будь-якого потужного передньопривідного автомобіля - при різкому старті з місця провідні колеса розвантажуються і виникає добре відчутна дрібне тремтіння кузова, яка проходить через пару секунд після різкого прискорення. Однак гріх за кермом «Вольво» так розганятися ... Плавні, але потужні прискорення, акуратне гальмування, грамотно поведінку в транспортному потоці - саме так повинен поводитися водій шведського седана бізнес-класу. А «випендрюються» на дорозі нехай інші ...
Тонкі декоративні хромовані смужки на кузові S80 можна зустріти скрізь - вони добре гармонують зі стилем автомобіля
Не можна не відзначити грамотну роботу трансмісії Geatronic - і в автоматичному, і в ручному режимах вона функціонує чітко, а всі її дії передбачувані, але майже непомітні. В цілому поведінки S80 на дорозі можна поставити тверду п'ятірку.
Седани бізнес-класу будуються не тільки для пасажирів (як, наприклад, лімузини), але і для водіїв. І будь-якого «драйверу» «швед» S80 повинен сподобатися з точки зору комфорту і насиченості допоміжної електронікою. У центрі передньої панелі Volvo розташований великий екран, на який виводиться вся необхідна інформація про роботу клімат-контролю, аудіосистеми (звук якої, до слова, може задовольнити навіть найвибагливішого меломана), камери заднього огляду, навігатора, стільникового телефону і інших пристроїв. Управління всією «начинкою» інтуїтивно зрозуміле і покладено на зручні клавіші, розташовані на центральній консолі.
В оновленому S80 ніші, в яких розміщуються протитуманні фари, оформлені елегантніше, ніж у попередникаСамо собою, Volvo S80 пропонує заднім пасажирам зручний і місткий диван, індивідуальні плафони освітлення і повітроводи системи вентиляції. Спинка дивана, природно, складається.
Дорожній «лайнер» Volvo має місткий багажний відсік зі всілякими гачками для фіксації вантаж.
Про конкурентів і місце на ринку
Основних прямих суперників у Volvo S80 зараз три: це Audi A6 (від 1 720 000 рублів), BMW 5 Series (від 1 820 000 рублів), Mercedes-Benz E-Class (від 1 790 000 рублів). З натяжкою до конкурентам відносяться і балансують на межі D- і E-класів Opel Insignia (від 747 000 рублів), Toyota Camry (від 959 000 рублів) і Volkswagen Passat (від 910 000 рублів). «Бізнесмени» можуть запропонувати своїм власникам сучасну зовнішність, велика кількість комплектацій, всілякі передові механічні та електронні «фішки». «Прикордонники» можуть похвалитися відносно низькою ціною і хорошою надійність. А чим же бере за душу Volvo S80?
Ласкаво просимо на борт!
«Швед» доступний в Росії в двох версіях - T5 (тестова машина) з 249-сильним мотором і трьома комплектаціями за ціною від 1 429 000 рублів і T6 з 304-сильним двигуном, повнопривідною трансмісією, двома комплектаціями за ціною від 2 099 000 рублей .
Здавалося б, при середніх для сегмента цінах, невеликому виборі версій і, чого вже таїти - із застарілою з точки зору сучасного дизайну зовнішністю, у Volvo S80 сьогодні не повинно бути шанувальників. Але ж ні ... Вони були, є і будуть. Чому? Вся справа в тій самій «магії Volvo». Подивіться на тих, хто їздить за кермом S80. У більшості випадків - це серйозні сімейні чоловіки старше 35 років, чоловіки, вже багато чого досягли в житті, мають свої цілі і поняття. Такі люди ніколи не женуться за мінливої модою, не ризикують на дорозі і цінують безпеку, комфорт і стабільність. І саме ці цінності завжди поважав і охороняв бренд Volvo. І нинішня версія седана S80 звела ці цінності в абсолют.
Салон S80 - зразок для наслідування! Гарний, зручний, ергономічний, стильний і розкішнийЯким буде наступна генерація S80 (а з'явиться вона, швидше за все, не раніше 2014 року) ніхто не знає ... Може бути седан стане більш молодіжним, менш брутальним і менш харизматичним, можливо він зіллється з потоком ультрамодних і «безхарактерних» «членовозов» ... Однак нинішній S80 не такий! І його коштувати поважати за самобутність і ті якості, які у нього перейняли багато конкурентів, так і не досягнувши в їх розвитку тих висот, яких досяг Volvo S80.
За такої «бубликом» і в «обіймах» такого крісла можна проїхати тисячі кілометрів без дещиці втоми
сподобалося:
- Стильний і нестаріючий дизайн
- Зручний і красивий салон
- Відмінна поведінка на дорозі
- Місткий багажник
- Адекватна ціна
- Великий вибір опцій
Не сподобалося:
- Не дуже хороша звукоізоляція
- Дороге обслуговування
PS Додаткову інформацію про тестовому Volvo S80 можна знайти в підписах до фотографій.
Дякуємо за допомогу в організації тест-драйву автосалон Don Motors і особисто Івана Есикова.
Так чому ж «новий» автомобіль відрізняється від «старого»?А чим же бере за душу Volvo S80?
Чому?