Наша сеть партнеров Banwar
У солідних універсалів в Росії нелегка доля, за ними закріпився імідж «сільських возів», придатних тільки для перевезення різноманітної поклажі та численних друзів або родичів.
Варто поглянути на жвавий транспортний потік, щоб зрозуміти - «сараї» не користуються в нашій країні таким попитом, як седани і кросовери. І дарма ... Ось європейці давно розкусили всі принади автомобілів з двохоб'ємний кузов і використовують не тільки в якості практичних транспортних засобів, а й як машини для самовираження - деякі тюнінгові ательє дуже люблять їх за монолітність і «прокачують» по повній програмі.
Volvo - автомобіль не для всіх
Особлива каста - це полноприводники зі збільшеним дорожнім просвітом. Вони - вже не зовсім легковика, але ще й не кросовери. І ось такі моделі представляють певний інтерес для росіян. Вибір подібних автомобілів в нашій країні невеликий і один з основних представників «валіз для активного відпочинку» - Volvo XC70 .
Третє покоління шведської машини випускається з 2008 року, а в 2011 році воно трохи оновилося
Третє покоління шведської машини випускається з 2008 року, а в 2011 році воно трохи оновилося. Незважаючи на солідний вік, універсал не збирається йти на «пенсію». І на те є вагомі причини. Які? Щоб відповісти на це питання, я взяв на тест Volvo XC70 D5 AWD в топової комплектації (ціна - 2 393 000 руб.) І провів з ним свій робочий день.
Довга база і звиси, маленький кут рампи і невеликі ходи підвісок не дозволять сунутися на даний бездоріжжя
повна гармонія
Ваш покірний слуга неодноразово говорив про те, що Volvo - автомобіль не для всіх. Машину цієї марки можна придбати з ходу, спонтанно зважившись на покупку за порадою сусіда або колеги. Ви можете або давно знати про існування бренду, цінувати його ідеологію і мати нордичний характер, або байдуже ставитися до шведської марки. Третього не дано. Зайдіть в будь-який шоу-рум Volvo: в ньому ви не побачите молодих гламурних панянок, тикають пальчиками в красиві машинки і округлює очі від списків модних опцій, багатіїв, які обирають солідні і статусні машини по принципам «щоб подорожче, крутіші» і «на заздрість сусідові -олігарху ». У салонах Volvo завжди тихо і бродять по ним люди з задумливими обличчями, які бажають купити стильну і добротну машину на всі випадки життя. І багато зупиняють свої погляди на «дідка» XC70.
Якщо надумаєте пов'язати своє життя зі скандинавським «другом», вибирайте версію D5 - більш збалансований і врівноважений автомобіль знайти важко ...
Універсал Volvo XC70 має значні габарити (довжина - 4838 мм, ширина (з урахуванням бічних дзеркал) - 2119 мм, висота - 1604 мм, колісна база - 2815 мм) і може похвалитися оригінальною, але разом з тим - не дуже помітною зовнішністю. Про те, що «Вольво» - «майже кросовер», кажуть великі колеса, чималий дорожній просвіт (210 мм), обвіс з чорного пластику, інтегровані пороги і довгі рейлінги на даху.
У солідних універсалів в Росії нелегка доля
Передню і задню частини автомобіля прикрашають об'ємні бампери з декоративними сріблястими накладками, а також велика і дуже потужна світлотехніка (головний - активна).
Модель може похвалитися великою площею скління (в дорогих комплектаціях є люк в даху) і красивим антикрилом на двері багажного відсіку.
Volvo XC70 опціонально оснащується активною підвіском Four-C, яка пропонує водієві три рівня настройки роботиЗовнішність Volvo XC70 можна назвати дуже збалансованою: незважаючи на пристойні габарити, машина не схожа на банальний «сарай», а, завдяки грамотній декоративній обробці, сприймається цілісним і закінченим твором інженерного мистецтва.
Деякі автолюбителі до сих пір цокають мовами при згадці того факту, що Volvo - преміальна марка. Не віриться їм, чому то ... У людей, що мають очі і не скаржаться на свої тактильні відчуття, даний факт давно не викликає сумніву. Салон XC70 - відмінне підтвердження високого статусу шведського бренду. Якість його збірки ідеальне, в обробці використані дорогі матеріали - шкіра декількох сортів, м'який пластик, полірований метал, дерево (для деяких комплектацій). Інтер'єр хороший в будь-якому кольорі - світле, як у тестового автомобіля, і темному.
Незважаючи на солідний вік, універсал не збирається йти на «пенсію». І на те є вагомі причиниПро стиль і ергономіці можна нічого не говорити ... Вони типові для «Вольво» і неповторні. Кнопочки, перемикачі, важелі, шухлядки, екранчики, полички - всі ці елементи на своїх місцях і легко досяжні. Форми панелей і крісел радують око.
Місце водія дуже зручне - багатофункціональний кермо з алюмінієвими пелюстками перемикання передач трансмісії (опція) - оптимального діаметра; сидіння - приємне і з великим електричних кількістю регулювань; перед очима - многорежимная напівелектронним панель приладів; праворуч - центральна консоль з фірмовими елементами управління і екраном системи Sensus Connect з можливістю доступу до різних онлайн-сервісів і виходу в Інтернет через вбудований браузер; вгорі - велике самозатемняющееся дзеркало заднього виду; під правою рукою - елегантний селектор автоматичної КПП і місткий бокс для речей; під лівою - електричний ручник.
Універсал Volvo XC70 має значні габаритиVolvo XC70 обладнаний електронікою і системами активної безпеки по вищому розряду: є бесьключевой доступ, 2-зонний клімат-контроль, повний електропакет, парктроніки з камерою заднього огляду, потужна аудіосистема, підігрів крісел, керма, переднього і заднього стекол, система контролю швидкості при спуску зі схилу, навігатор, круїз-контроль, система виявлення об'єктів в «мертвій зоні», система попередження зіткнень, система автоматичної зупинки перед перешкодами City Safety, система контролю руху по смузі, система монітори нга втоми водія, купа подушок безпеки, системи ABS, ESP і т.д. і т.п.
Cтихи Volvo XC70 - мегаполіси (будь-які і в будь-який час року), швидкісні магістралі і розмоклих від весняних дощів путівці
Якщо звичайний універсал - практичний автомобіль, то XC70 - сверхпрактічний автомобіль! На задньому «дивані» дуже просторо дорослим і зручно дітям (є вбудовані бустери), а багажник (максимальний обсяг якого при складених сидіннях - аж 1580 л) вимагає окремого опису.
Пол багажного відділення обладнаний алюмінієвими направляючими і пересуваються кріпленнями для фіксації багажу. Якщо кріплення не використовуються, їх можна «втопити» в напрямних планках. У бічних панелях багажного відділення вбудовані вушка, які також використовуються для кріплення вантажу. Більш того, тут можуть бути встановлені додаткові багатофункціональні кріплення багажу з використанням гаків, сіток, роздільників багажного відділення та інших аксесуарів. Дуже зручно, чи не так? Найцікавіше, що система трансформації продумана так ретельно, що процес перетворення багажника в безрозмірне нутро так простий і інтуїтивно зрозумілий, що з ним впорається навіть 10-річна дитина.
Про те, що «Вольво» - «майже кросовер», кажуть великі колеса, чималий дорожній просвіт (210 мм), обвіс з чорного пластику, інтегровані пороги і довгі рейлінги на дахуБезперечно, в статиці Volvo XC70 хороший! А який він у динаміці? Перевіримо ...
низько летимо
Як повинен їхати великий сімейний універсал? Напевно, спокійно, повільно - чинно, благородно. Однак це який-небудь інший універсал може пересуватися тільки так, а XC70 здатний не тільки на розмірену їзду ...
Тестовий Volvo XC70 «ніс» під своїм кузовом тяговітий 215-сильний дизель, 6-ступінчастий "автомат" з можливістю ручного перемикання передач, повнопривідну трансмісію з гідравлічною міжосьовий муфтою і активне шасі Four-C з трьома режимами роботи. Приголомшливий «колектив», треба сказати.
Модель може похвалитися великою площею скління (в дорогих комплектаціях є люк в даху) і красивим антикрилом на двері багажного відсікуЗазначу, що я люблю їздити в автомобілях один, машини для мене - індивідуальні інтимні капсули зі своїми унікальними характерами. Можу запевнити, що їзда в XC70, з одного боку, розслаблює, з іншого - дає зрозуміти, що «під тобою» не просто «коробок» з вузлами і агрегатами, а живий організм, здатний відгукуватися на будь-які побажання.
Передню і задню частини автомобіля прикрашають об'ємні бампери з декоративними сріблястими накладками, а також велика і дуже потужна світлотехніка (головний - активна)
Отже, дизельний мотор XC70 в своєму розпорядженні п'ять циліндрами, 2.4 літрами робочого об'єму і турбіною. Максимальна потужність - 215 к.с. - доступна при 4000 об / хв., Максимальний крутний момент - 440 Нм - реалізується в діапазоні 1500 - 3000 об / хв. Що означають всі ці цифри? А то, що універсал однаково добре їде не поспішаючи в місті, не досаждая водія «торохкотінням» і вібрацією, і впевнено почуває себе на заміському шосе, дозволяючи здійснювати затяжні обгони і швидко розганятися з середніх швидкостей - тяги завжди з надлишком. Радує низький витрата солярки - не більше 6.4 л. на 100 км. в змішаному режимі їзди.
Volvo XC70 обладнаний електронікою і системами активної безпеки по вищому розряду
Автоматична коробка передач, незважаючи на невелике, за сучасними мірками, кількість ступенів (всього шість), відмінно підлаштовується під будь-який стиль їзди. Негативних моментів в її роботі я не знайшов - передачі перемикається чітко, плавно і швидко. Наявний ручний режим - баловство, навряд чи хтось буде користуватися ним постійно.
Зовнішність Volvo XC70 можна назвати дуже збалансованою
Volvo XC70 опціонально оснащується активною підвіском Four-C, яка пропонує водієві три рівня настройки роботи. Вибір того чи іншого режиму - Comfort, Sport, Advanced - дійсно змінює «характер» автомобіля. Після натискання клавіші Comfort універсал перетворюється в машину з м'якою підвіскою, іноді трохи розгойдується на поперечних хвилях асфальту. Після вибору режиму Sport, підвіска «групується» і хід XC70 стає жорстким, ідеально відповідним для гладкого асфальту і високій швидкості. Після активації режиму Advanced, Volvo XC70 перетворюється в хороший «снаряд» для азартного водія - на асфальті він стоїть як укопаний.
Як повинен їхати великий сімейний універсал? Напевно, спокійно, повільно - чинно, благородно. Однак це який-небудь інший універсал може пересуватися тільки так, а XC70 здатний не тільки на розмірену їзду ...
Компанія Volvo позиціонує свій універсал як автомобіль, призначений для активного відпочинку. Так, повний привід дозволить заїхати в ліс на пікнік, але ілюзій на рахунок шведської формули «4х4» плекати не варто. Довга база і звиси, маленький кут рампи і невеликі ходи підвісок не дозволять сунутися на справжнє бездоріжжя. Саме тому стихія Volvo XC70 - мегаполіси (будь-які і в будь-який час року), швидкісні магістралі і розмоклих від весняних дощів путівці.
Компанія Volvo позиціонує свій універсал як автомобіль, призначений для активного відпочинку
Поїздивши на Volvo XC70 по різних дорогах і в різних умовах, можу сказати, що цей універсал - дволикий автомобіль, на якому і всією сім'єю на відпочинок можна зі спокійною душею відправитися, і себе улюбленого порадувати - подолати кілька сотень кілометрів за один присід і отримати задоволення від взаємодії з чуйною машиною.
Якщо звичайний універсал - практичний автомобіль, то XC70 - сверхпрактічний автомобіль
Ціни, місце на ринку
Росіянам доступні чотири версії стильного «шведа»: D4 Drive-E (дизель - 181 л.с, передній привід, від 1 659 000 рублів), D4 AWD (дизель - 181 к.с., повний привід, від 1 729 000 рублей ), D5 AWD (дизель - 215 к.с., повний привід, від 1 889 000 рублів) і T6 AWD (бензин - 304 к.с., повний привід, від 2 395 100 рублів). Модифікації з трансмісією 4х4 пропонуються з 6-ступінчастою АКПП Geartronic, а моноприводних модель оснащується 8-ступінчастим "автоматом".
Тестовий Volvo XC70 «ніс» під своїм кузовом тяговітий 215-сильний дизель
Тлумачний конкурент у Volvo XC70 тільки один, і це не тільки особиста думка, так вважають багато моїх колег по цеху - Subaru Outback (від 1 385 000 рублів). Інші універсали відповідного класу значно дорожче (наприклад, базова ціна Audi A6 allroad quattro - 2 645 000 рублів), а за сукупністю якостей, «Вольво» кладе на лопатки інші подібні машини - Opel Insignia Country Tourer (від 1 741 000 рублів) і Volkswagen Passat Alltrack (від 1 656 000 рублів).
Салон XC70 - відмінне підтвердження високого статусу шведського бренду
XC70 грає на своєму полі, і грає успішно - це підтверджують обсяги продажів: модель досить тривалий час є однією з найпопулярніших в лінійці Volvo. Ще б пак - вона відрізняється поєднанням практичності, безпеки, комфортності, зручності і надійності. Так, можна сказати, що автомобіль морально застарів, але це не робить його менш цікавим, скоріше навпаки - з роками «вольвовци» відшліфували універсал і довели його майже до досконалості. У всіх сенсах. І моя вам порада - якщо надумаєте пов'язати своє життя зі скандинавським «другом», вибирайте версію D5 - більш збалансований і врівноважений автомобіль знайти важко ...
Якість збірки ідеальне
плюси:
- Місткий і дуже зручний багажний відсік
- Тяговітий і економічний дизель
- Ергономічний салон з відмінною обробкою
- Сучасне оснащення
- Брутальний зовнішній вигляд
- Відмінна поведінка на будь-яких дорогах
мінуси:
- Довгі звиси
- Маленький кут рампи
В обробці використані дорогі матеріали - шкіра декількох сортів, м'який пластик, полірований метал, дерево (для деяких комплектацій)Дякуємо автосалон Don-Motors за наданий для тест-драйву автомобіль
Про стиль і ергономіці можна нічого не говорити ... Вони типові для «Вольво» і неповторні Місце водія дуже зручне - багатофункціональний кермо з алюмінієвими пелюстками перемикання передач трансмісії (опція) - оптимального діаметра Місця для ніг переднього пасажира багато Ящик для рукавичок не дуже великий, але може похвалитися продуманою конструкцією Вгорі - велике самозатемняющееся дзеркало заднього виду Пелюстки перемикання передач виконані з алюмінію Перед очима водія - многорежимная напівелектронним панель приладів Кнопочки, перемикачі, важелі, шухлядки, екранчики, полички - всі ці елементи на своїх місцях і легко досяжні Елегантна центральна консоль оброблена металом Під правою рукою водія - елегантний селектор автоматичної КПП і місткий бокс для речей Інтерфейс системи управління автомобілем простий і зрозумілий Камера заднього виду дуже допомагає при маневруванні Система Sensus Connect дозволяє виходити в Інтернет Світла оббивка - звичайно, не саме практичне рішення для перевезення вантажів, але виглядає дуже красиво! Система трансформації продумана так ретельно, що процес перетворення багажника в безрозмірне нутро так простий і інтуїтивно зрозумілий, що з ним впорається навіть 10-річна дитина Пол багажного відділення обладнаний алюмінієвими направляючими і пересуваються кріпленнями для фіксації багажу (напрямні заховані під ковриком) Максимальний обсяг багажника при складених сидіннях - аж 1580 л Спеціальна складна сітка відокремлює пасажирів від поклажі Під підлогою багажного відсіку є додаткові ніші У бічних панелях багажного відділення вбудовані вушка, які також використовуються для кріплення вантажу Більш того, тут можуть бути встановлені додаткові багатофункціональні кріплення багажу з використанням гаків, сіток, роздільників багажного відділення та інших аксесуарів На задньому «дивані» дуже просторо дорослим і зручно дітям (є вбудовані бустери) Дизельні двигуни Volvo XC70 Бензиновий двигун Volvo XC70 Технічні характеристики Volvo XC70 c дизельними моторами Технічні характеристики Volvo XC70 c бензиновим мотором Які?Дуже зручно, чи не так?
А який він у динаміці?
Що означають всі ці цифри?
Як повинен їхати великий сімейний універсал?