Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Volvo XC70 (Вольво ХС70). Volvo XC70: Дволикий унікум

  1. повна гармонія
  2. низько летимо
  3. Ціни, місце на ринку
  4. плюси:
  5. мінуси:

Наша сеть партнеров Banwar

У солідних універсалів в Росії нелегка доля, за ними закріпився імідж «сільських возів», придатних тільки для перевезення різноманітної поклажі та численних друзів або родичів.

Варто поглянути на жвавий транспортний потік, щоб зрозуміти - «сараї» не користуються в нашій країні таким попитом, як седани і кросовери. І дарма ... Ось європейці давно розкусили всі принади автомобілів з двохоб'ємний кузов і використовують не тільки в якості практичних транспортних засобів, а й як машини для самовираження - деякі тюнінгові ательє дуже люблять їх за монолітність і «прокачують» по повній програмі.

Volvo - автомобіль не для всіх Volvo - автомобіль не для всіх

Особлива каста - це полноприводники зі збільшеним дорожнім просвітом. Вони - вже не зовсім легковика, але ще й не кросовери. І ось такі моделі представляють певний інтерес для росіян. Вибір подібних автомобілів в нашій країні невеликий і один з основних представників «валіз для активного відпочинку» - Volvo XC70 .

Третє покоління шведської машини випускається з 2008 року, а в 2011 році воно трохи оновилося Третє покоління шведської машини випускається з 2008 року, а в 2011 році воно трохи оновилося

Третє покоління шведської машини випускається з 2008 року, а в 2011 році воно трохи оновилося. Незважаючи на солідний вік, універсал не збирається йти на «пенсію». І на те є вагомі причини. Які? Щоб відповісти на це питання, я взяв на тест Volvo XC70 D5 AWD в топової комплектації (ціна - 2 393 000 руб.) І провів з ним свій робочий день.

Довга база і звиси, маленький кут рампи і невеликі ходи підвісок не дозволять сунутися на даний бездоріжжя Довга база і звиси, маленький кут рампи і невеликі ходи підвісок не дозволять сунутися на даний бездоріжжя

повна гармонія

Ваш покірний слуга неодноразово говорив про те, що Volvo - автомобіль не для всіх. Машину цієї марки можна придбати з ходу, спонтанно зважившись на покупку за порадою сусіда або колеги. Ви можете або давно знати про існування бренду, цінувати його ідеологію і мати нордичний характер, або байдуже ставитися до шведської марки. Третього не дано. Зайдіть в будь-який шоу-рум Volvo: в ньому ви не побачите молодих гламурних панянок, тикають пальчиками в красиві машинки і округлює очі від списків модних опцій, багатіїв, які обирають солідні і статусні машини по принципам «щоб подорожче, крутіші» і «на заздрість сусідові -олігарху ». У салонах Volvo завжди тихо і бродять по ним люди з задумливими обличчями, які бажають купити стильну і добротну машину на всі випадки життя. І багато зупиняють свої погляди на «дідка» XC70.

Якщо надумаєте пов'язати своє життя зі скандинавським «другом», вибирайте версію D5 - більш збалансований і врівноважений автомобіль знайти важко Якщо надумаєте пов'язати своє життя зі скандинавським «другом», вибирайте версію D5 - більш збалансований і врівноважений автомобіль знайти важко ...

Універсал Volvo XC70 має значні габарити (довжина - 4838 мм, ширина (з урахуванням бічних дзеркал) - 2119 мм, висота - 1604 мм, колісна база - 2815 мм) і може похвалитися оригінальною, але разом з тим - не дуже помітною зовнішністю. Про те, що «Вольво» - «майже кросовер», кажуть великі колеса, чималий дорожній просвіт (210 мм), обвіс з чорного пластику, інтегровані пороги і довгі рейлінги на даху.

У солідних універсалів в Росії нелегка доля У солідних універсалів в Росії нелегка доля

Передню і задню частини автомобіля прикрашають об'ємні бампери з декоративними сріблястими накладками, а також велика і дуже потужна світлотехніка (головний - активна).

Модель може похвалитися великою площею скління (в дорогих комплектаціях є люк в даху) і красивим антикрилом на двері багажного відсіку.

Volvo XC70 опціонально оснащується активною підвіском Four-C, яка пропонує водієві три рівня настройки роботи

Зовнішність Volvo XC70 можна назвати дуже збалансованою: незважаючи на пристойні габарити, машина не схожа на банальний «сарай», а, завдяки грамотній декоративній обробці, сприймається цілісним і закінченим твором інженерного мистецтва.

Деякі автолюбителі до сих пір цокають мовами при згадці того факту, що Volvo - преміальна марка. Не віриться їм, чому то ... У людей, що мають очі і не скаржаться на свої тактильні відчуття, даний факт давно не викликає сумніву. Салон XC70 - відмінне підтвердження високого статусу шведського бренду. Якість його збірки ідеальне, в обробці використані дорогі матеріали - шкіра декількох сортів, м'який пластик, полірований метал, дерево (для деяких комплектацій). Інтер'єр хороший в будь-якому кольорі - світле, як у тестового автомобіля, і темному.

Незважаючи на солідний вік, універсал не збирається йти на «пенсію». І на те є вагомі причини

Про стиль і ергономіці можна нічого не говорити ... Вони типові для «Вольво» і неповторні. Кнопочки, перемикачі, важелі, шухлядки, екранчики, полички - всі ці елементи на своїх місцях і легко досяжні. Форми панелей і крісел радують око.

Місце водія дуже зручне - багатофункціональний кермо з алюмінієвими пелюстками перемикання передач трансмісії (опція) - оптимального діаметра; сидіння - приємне і з великим електричних кількістю регулювань; перед очима - многорежимная напівелектронним панель приладів; праворуч - центральна консоль з фірмовими елементами управління і екраном системи Sensus Connect з можливістю доступу до різних онлайн-сервісів і виходу в Інтернет через вбудований браузер; вгорі - велике самозатемняющееся дзеркало заднього виду; під правою рукою - елегантний селектор автоматичної КПП і місткий бокс для речей; під лівою - електричний ручник.

Універсал Volvo XC70 має значні габарити

Volvo XC70 обладнаний електронікою і системами активної безпеки по вищому розряду: є бесьключевой доступ, 2-зонний клімат-контроль, повний електропакет, парктроніки з камерою заднього огляду, потужна аудіосистема, підігрів крісел, керма, переднього і заднього стекол, система контролю швидкості при спуску зі схилу, навігатор, круїз-контроль, система виявлення об'єктів в «мертвій зоні», система попередження зіткнень, система автоматичної зупинки перед перешкодами City Safety, система контролю руху по смузі, система монітори нга втоми водія, купа подушок безпеки, системи ABS, ESP і т.д. і т.п.

Cтихи Volvo XC70 - мегаполіси (будь-які і в будь-який час року), швидкісні магістралі і розмоклих від весняних дощів путівці Cтихи Volvo XC70 - мегаполіси (будь-які і в будь-який час року), швидкісні магістралі і розмоклих від весняних дощів путівці

Якщо звичайний універсал - практичний автомобіль, то XC70 - сверхпрактічний автомобіль! На задньому «дивані» дуже просторо дорослим і зручно дітям (є вбудовані бустери), а багажник (максимальний обсяг якого при складених сидіннях - аж 1580 л) вимагає окремого опису.

Пол багажного відділення обладнаний алюмінієвими направляючими і пересуваються кріпленнями для фіксації багажу. Якщо кріплення не використовуються, їх можна «втопити» в напрямних планках. У бічних панелях багажного відділення вбудовані вушка, які також використовуються для кріплення вантажу. Більш того, тут можуть бути встановлені додаткові багатофункціональні кріплення багажу з використанням гаків, сіток, роздільників багажного відділення та інших аксесуарів. Дуже зручно, чи не так? Найцікавіше, що система трансформації продумана так ретельно, що процес перетворення багажника в безрозмірне нутро так простий і інтуїтивно зрозумілий, що з ним впорається навіть 10-річна дитина.

Про те, що «Вольво» - «майже кросовер», кажуть великі колеса, чималий дорожній просвіт (210 мм), обвіс з чорного пластику, інтегровані пороги і довгі рейлінги на даху

Безперечно, в статиці Volvo XC70 хороший! А який він у динаміці? Перевіримо ...

низько летимо

Як повинен їхати великий сімейний універсал? Напевно, спокійно, повільно - чинно, благородно. Однак це який-небудь інший універсал може пересуватися тільки так, а XC70 здатний не тільки на розмірену їзду ...

Тестовий Volvo XC70 «ніс» під своїм кузовом тяговітий 215-сильний дизель, 6-ступінчастий "автомат" з можливістю ручного перемикання передач, повнопривідну трансмісію з гідравлічною міжосьовий муфтою і активне шасі Four-C з трьома режимами роботи. Приголомшливий «колектив», треба сказати.

Модель може похвалитися великою площею скління (в дорогих комплектаціях є люк в даху) і красивим антикрилом на двері багажного відсіку

Зазначу, що я люблю їздити в автомобілях один, машини для мене - індивідуальні інтимні капсули зі своїми унікальними характерами. Можу запевнити, що їзда в XC70, з одного боку, розслаблює, з іншого - дає зрозуміти, що «під тобою» не просто «коробок» з вузлами і агрегатами, а живий організм, здатний відгукуватися на будь-які побажання.

Передню і задню частини автомобіля прикрашають об'ємні бампери з декоративними сріблястими накладками, а також велика і дуже потужна світлотехніка (головний - активна) Передню і задню частини автомобіля прикрашають об'ємні бампери з декоративними сріблястими накладками, а також велика і дуже потужна світлотехніка (головний - активна)

Отже, дизельний мотор XC70 в своєму розпорядженні п'ять циліндрами, 2.4 літрами робочого об'єму і турбіною. Максимальна потужність - 215 к.с. - доступна при 4000 об / хв., Максимальний крутний момент - 440 Нм - реалізується в діапазоні 1500 - 3000 об / хв. Що означають всі ці цифри? А то, що універсал однаково добре їде не поспішаючи в місті, не досаждая водія «торохкотінням» і вібрацією, і впевнено почуває себе на заміському шосе, дозволяючи здійснювати затяжні обгони і швидко розганятися з середніх швидкостей - тяги завжди з надлишком. Радує низький витрата солярки - не більше 6.4 л. на 100 км. в змішаному режимі їзди.

Volvo XC70 обладнаний електронікою і системами активної безпеки по вищому розряду Volvo XC70 обладнаний електронікою і системами активної безпеки по вищому розряду

Автоматична коробка передач, незважаючи на невелике, за сучасними мірками, кількість ступенів (всього шість), відмінно підлаштовується під будь-який стиль їзди. Негативних моментів в її роботі я не знайшов - передачі перемикається чітко, плавно і швидко. Наявний ручний режим - баловство, навряд чи хтось буде користуватися ним постійно.

Зовнішність Volvo XC70 можна назвати дуже збалансованою Зовнішність Volvo XC70 можна назвати дуже збалансованою

Volvo XC70 опціонально оснащується активною підвіском Four-C, яка пропонує водієві три рівня настройки роботи. Вибір того чи іншого режиму - Comfort, Sport, Advanced - дійсно змінює «характер» автомобіля. Після натискання клавіші Comfort універсал перетворюється в машину з м'якою підвіскою, іноді трохи розгойдується на поперечних хвилях асфальту. Після вибору режиму Sport, підвіска «групується» і хід XC70 стає жорстким, ідеально відповідним для гладкого асфальту і високій швидкості. Після активації режиму Advanced, Volvo XC70 перетворюється в хороший «снаряд» для азартного водія - на асфальті він стоїть як укопаний.

Як повинен їхати великий сімейний універсал Як повинен їхати великий сімейний універсал? Напевно, спокійно, повільно - чинно, благородно. Однак це який-небудь інший універсал може пересуватися тільки так, а XC70 здатний не тільки на розмірену їзду ...

Компанія Volvo позиціонує свій універсал як автомобіль, призначений для активного відпочинку. Так, повний привід дозволить заїхати в ліс на пікнік, але ілюзій на рахунок шведської формули «4х4» плекати не варто. Довга база і звиси, маленький кут рампи і невеликі ходи підвісок не дозволять сунутися на справжнє бездоріжжя. Саме тому стихія Volvo XC70 - мегаполіси (будь-які і в будь-який час року), швидкісні магістралі і розмоклих від весняних дощів путівці.

Компанія Volvo позиціонує свій універсал як автомобіль, призначений для активного відпочинку Компанія Volvo позиціонує свій універсал як автомобіль, призначений для активного відпочинку

Поїздивши на Volvo XC70 по різних дорогах і в різних умовах, можу сказати, що цей універсал - дволикий автомобіль, на якому і всією сім'єю на відпочинок можна зі спокійною душею відправитися, і себе улюбленого порадувати - подолати кілька сотень кілометрів за один присід і отримати задоволення від взаємодії з чуйною машиною.

Якщо звичайний універсал - практичний автомобіль, то XC70 - сверхпрактічний автомобіль Якщо звичайний універсал - практичний автомобіль, то XC70 - сверхпрактічний автомобіль

Ціни, місце на ринку

Росіянам доступні чотири версії стильного «шведа»: D4 Drive-E (дизель - 181 л.с, передній привід, від 1 659 000 рублів), D4 AWD (дизель - 181 к.с., повний привід, від 1 729 000 рублей ), D5 AWD (дизель - 215 к.с., повний привід, від 1 889 000 рублів) і T6 AWD (бензин - 304 к.с., повний привід, від 2 395 100 рублів). Модифікації з трансмісією 4х4 пропонуються з 6-ступінчастою АКПП Geartronic, а моноприводних модель оснащується 8-ступінчастим "автоматом".

Тестовий Volvo XC70 «ніс» під своїм кузовом тяговітий 215-сильний дизель Тестовий Volvo XC70 «ніс» під своїм кузовом тяговітий 215-сильний дизель

Тлумачний конкурент у Volvo XC70 тільки один, і це не тільки особиста думка, так вважають багато моїх колег по цеху - Subaru Outback (від 1 385 000 рублів). Інші універсали відповідного класу значно дорожче (наприклад, базова ціна Audi A6 allroad quattro - 2 645 000 рублів), а за сукупністю якостей, «Вольво» кладе на лопатки інші подібні машини - Opel Insignia Country Tourer (від 1 741 000 рублів) і Volkswagen Passat Alltrack (від 1 656 000 рублів).

Салон XC70 - відмінне підтвердження високого статусу шведського бренду Салон XC70 - відмінне підтвердження високого статусу шведського бренду

XC70 грає на своєму полі, і грає успішно - це підтверджують обсяги продажів: модель досить тривалий час є однією з найпопулярніших в лінійці Volvo. Ще б пак - вона відрізняється поєднанням практичності, безпеки, комфортності, зручності і надійності. Так, можна сказати, що автомобіль морально застарів, але це не робить його менш цікавим, скоріше навпаки - з роками «вольвовци» відшліфували універсал і довели його майже до досконалості. У всіх сенсах. І моя вам порада - якщо надумаєте пов'язати своє життя зі скандинавським «другом», вибирайте версію D5 - більш збалансований і врівноважений автомобіль знайти важко ...

Якість збірки ідеальне Якість збірки ідеальне

плюси:

- Місткий і дуже зручний багажний відсік

- Тяговітий і економічний дизель

- Ергономічний салон з відмінною обробкою

- Сучасне оснащення

- Брутальний зовнішній вигляд

- Відмінна поведінка на будь-яких дорогах

мінуси:

- Довгі звиси

- Маленький кут рампи

В обробці використані дорогі матеріали - шкіра декількох сортів, м'який пластик, полірований метал, дерево (для деяких комплектацій)

Дякуємо автосалон Don-Motors за наданий для тест-драйву автомобіль

Про стиль і ергономіці можна нічого не говорити ... Вони типові для «Вольво» і неповторні Місце водія дуже зручне - багатофункціональний кермо з алюмінієвими пелюстками перемикання передач трансмісії (опція) - оптимального діаметра Місця для ніг переднього пасажира багато Ящик для рукавичок не дуже великий, але може похвалитися продуманою конструкцією Вгорі - велике самозатемняющееся дзеркало заднього виду Пелюстки перемикання передач виконані з алюмінію Перед очима водія - многорежимная напівелектронним панель приладів Кнопочки, перемикачі, важелі, шухлядки, екранчики, полички - всі ці елементи на своїх місцях і легко досяжні Елегантна центральна консоль оброблена металом Під правою рукою водія - елегантний селектор автоматичної КПП і місткий бокс для речей Інтерфейс системи управління автомобілем простий і зрозумілий Камера заднього виду дуже допомагає при маневруванні Система Sensus Connect дозволяє виходити в Інтернет Світла оббивка - звичайно, не саме практичне рішення для перевезення вантажів, але виглядає дуже красиво! Система трансформації продумана так ретельно, що процес перетворення багажника в безрозмірне нутро так простий і інтуїтивно зрозумілий, що з ним впорається навіть 10-річна дитина Пол багажного відділення обладнаний алюмінієвими направляючими і пересуваються кріпленнями для фіксації багажу (напрямні заховані під ковриком) Максимальний обсяг багажника при складених сидіннях - аж 1580 л Спеціальна складна сітка відокремлює пасажирів від поклажі Під підлогою багажного відсіку є додаткові ніші У бічних панелях багажного відділення вбудовані вушка, які також використовуються для кріплення вантажу Більш того, тут можуть бути встановлені додаткові багатофункціональні кріплення багажу з використанням гаків, сіток, роздільників багажного відділення та інших аксесуарів На задньому «дивані» дуже просторо дорослим і зручно дітям (є вбудовані бустери) Дизельні двигуни Volvo XC70 Бензиновий двигун Volvo XC70 Технічні характеристики Volvo XC70 c дизельними моторами Технічні характеристики Volvo XC70 c бензиновим мотором

Які?
Дуже зручно, чи не так?
А який він у динаміці?
Що означають всі ці цифри?
Як повинен їхати великий сімейний універсал?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов