Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Volvo XC90 (Вольво ХС90). На всі руки майстер

  1. скандинавський стиль
  2. Він сказав: «Поїхали!»
  3. Безпека понад усе
  4. Шведи, німці і японці

Наша сеть партнеров Banwar

Кросовер преміум-класу Volvo XC90 дебютував майже п'ять років тому, а в минулому році світ побачив його оновлену версію. Автомобіль трохи видозмінився зовні і отримав модифікований інтер'єр. Оновлення моделі пішло тільки на користь - попит на XC90 не тільки не впав, але і в деякій мірі виріс, що зрозуміло: і без того оригінальна машина стала більш сучасною і функціональніша. Кросовер преміум-класу   Volvo XC90   дебютував майже п'ять років тому, а в минулому році світ побачив його оновлену версію

компанія Volvo позиціонує XC90 як комфортабельний позашляховик, здатний з честю виконувати як бізнес-завдання, так і справлятися з сімейними «труднощами» власника. У тому, що XC90 - дійсно майстер на всі руки ми переконалися під час тест-драйву. Відразу відзначимо, що компанію нам склала не сама «наворочена» версія XC90, а цілком адекватна за ціною модифікація з пятицилиндровим турбомотором об'ємом 2.5 літра, потужністю 210 к.с. і стоїть $ 64050 (базова версія пропонується за ціною від $ 57900).

У комплектацію авто входять (крім таких звичних опцій як електропакет, клімат-контроль, бортовий комп'ютер, системи ABS, RSC, DSTC, DSTC, 4 подушки безпеки і 2 надувні «фіранки» і т.д.) електропривод сидінь водія і пасажира, система контролю якості повітря, магнітола з кнопками управління на кермі, литі 17-дюймові колісні диски і бокс для вантажу на даху.

скандинавський стиль

Екстер'єр оновленого Volvo XC90 вселяє повагу: брутальні форми, велика і яскрава світлотехніка, велика площа скління, великі дзеркала заднього виду, з вбудованими повторювачами сигналів поворотів. У будь-якому ракурсі автомобіль сприймається як гармонійне і добре скроєна транспортний засіб.

Інтер'єр моделі типовий для авто марки Volvo: легко, просторо, багато повітря і світла. Примітною особливістю є наявність «ножник», замість звичного всім «ручника».

Салон оброблений дуже якісним і досить дорогим матеріалами, а його ергономіка на висоті. Дерев'яна обробка панелей сусідить з металевою: виглядає така комбінація розкішно.

Дерев'яна обробка панелей сусідить з металевою: виглядає така комбінація розкішно

Передня частина салону нагадує кокпіт спортивного авто: панелі як би обтікають водія і пасажира - всі органи управління в зоні досяжності, відчуття тісноти не виникає.

Найцікавіше у «нутрощах» XC90 - це можливість широкої трансформації сидінь і здатність варіювати місткість і корисність внутрішнього обсягу салону на свій розсуд.

Салон автомобіля 7-місний, однак ніщо не заважає вам перетворити внутрішній простір у велику ліжко або ж величезний багажник: для цього варто лише скласти заважають крісла. Перекласти в салоні не сім, а п'ять пасажирів - будь ласка: складайте тільки два задніх сидіння. Загалом, можливостей для трансформації у салону Volvo XC90 - маса. І це зайвий раз доводить, що кросовер зі Швеції - не тільки авто для бізнесменів, а й для старанних сім'янинів.

Уже п'ятий рік дизайн Volvo XC90 не старіє Уже п'ятий рік дизайн Volvo XC90 не старіє.

Він сказав: «Поїхали!»

Досить порожніх розмов - пора в дорогу. Сідаємо в автомобіль, «відчалюємо» від автосалону та вливаємося в насичений транспортний потік.

Спочатку займаю місце переднього пасажира і відразу ж відзначаю високу посадку, яка дозволяє дивитися на все легковика зверху вниз. Одночасно з цим відчуваю якесь незрозуміле почуття відгородженості від зовнішнього світу: виною тому - чи то своєрідна посадка, то чи цілковита звукоізоляція салону, то чи масивна центральна консоль, яка як би відсуває дійсність, яка існує за бортом машини, дуже далеко ... Загалом - дивно і незвично. Ні в одному позашляховику подібного відчувати не доводилося.

Доброзичливий екстер'єр XC90 так і манить в далеку дорогу

Зручно влаштуватися на сидінні виходить дуже швидко - широкий діапазон регулювань і великий простір для ніг дозволяють зробити це без праці. Прокотившись в ролі пасажира кілька кілометрів пересаджуюся за кермо.

Взявши в руки «баранку» з шкіряною обшивкою, рушивши з місця і прямуючи в місто ловлю себе на думці про те, що не відчуваю абсолютно ніякого дискомфорту, який прийнято називати «звиканням» до машини. До Volvo XC90 не потрібно звикати - в цей автомобіль сідаєш і їдеш - не замислюючись про великих габаритах, характер мотора, особливості роботи АКПП і гальм.

Про турбований силовий агрегат говорити особливо і нема чого .... Він відмінно справляється з покладеними на нього завдання, турбо-ями у нього практично немає і потужності в 210 «коней» майже завжди досить. Хоча, для такої немаленькою машини як XC90 потрібен V8, який і є присутнім у лінійці моторів для цієї моделі.

При своїй значній довжині (4800 мм) габарити кросовера з салону відчуваються чудово При своїй значній довжині (4800 мм) габарити кросовера з салону відчуваються чудово.

По нормальному асфальту (місцями мокрому і слизькому) кросовер їде дуже впевнено - підвіска гасить всі коливання від лисин на дорозі, а постійний повний привід дозволяє дуже впевнено і напористо їхати, незважаючи на погоду і стан дорожнього полотна.

Говорячи про систему повного приводу відзначимо, що в звичайних умовах руху машини, коли колеса не прослизають, XC90 - майже повністю передньопривідний автомобіль: 95% крутного моменту подається на передні колеса. Однак якщо датчики виявляють, що починається пробуксовка, відбувається блокування багатодискової муфти Haldex і на задні колеса подається вже більший потік крутного моменту, аж до 65%.

Великі ксенонові фари забезпечені ховаються в бампер омивачами.

Варто згадати і про наявність унікальної системи ROPS (Roll-over Protection System). Вона має на увазі наявність сенсорів, що стежать за креном, які відстежують поведінку автомобіля в горизонтальній площині. Тобто якщо комп'ютер вирішує, що швидкість наростання кута крену досягла граничного порогу, система розцінює це як ризик перекидання і, одночасно зі зменшенням подачі палива, дає команду на пригальмовування навантажених (зовнішніх по відношенню до центру повороту) коліс.

Гальма в машині досить потужні, з чітко прогнозованим зусиллям на педалі. Кермо, при звичайних міських швидкостях - до 60 км / ч, легкістю не відрізняється, але радує його непогана зворотний зв'язок.

Дорожній просвіт автомобіля - 218 мм.

При русі по поганому дорожньому полотну - з ямами і вибоїнами - наголошую стабільну роботу підвіски: вона з легкістю обробляє всі нерівності і не докучає сторонніми шумами.

Автоматична 5-ти ступінчаста КПП Geartronic, з можливістю ручного перемикання передач, функціонує адекватно в будь-яких умовах: вчасно «підтикає» швидкості і перемикає їх абсолютно непомітно. Ручний режим в коробці часто виручає при обгонах на трасі, так як він дозволяє моментально включити знижену передачу.

На високих швидкостях Volvo XC90 поводиться добре: поріг комфортної швидкості, в межах якого авто слухняно в управлінні і не докучає розгойдуванням, розташований в районі 150 - 160 км / ч., Що для такого великого і важкого позашляховика досить непогано. При швидкісній їзді докучає лише аеродинамічний шум, та й той, швидше за все, - наслідок додатково встановленого багажного кофра на даху.

Низькорозташованим елементів трансмісії навряд чи сподобається їзда по пересіченій місцевості Низькорозташованим елементів трансмісії навряд чи сподобається їзда по пересіченій місцевості.

Важке бездоріжжя не входило в програму тест-драйву. І це зрозуміло: кому може прийти в голову їздити по непролазній бруду на розкішному автомобілі преміум-класу ... Повний привід потрібний цій машині, щоб без проблем проїхати по засніженому паркінгу, виїхати в найближчий ліс на пікнік. І з усіма цими завданнями XC90 чудово впорається. А для підкорення розкислих грунтовок і боліт є інші автомашини.

Безпека понад усе

Як і всі сучасні автомобілі Volvo, кросовер XC90 відрізняється насиченістю пасивними і активними елементами безпеки. Крім згаданих вище подушок безпеки і систем DSCT, ROPS в розпорядженні автомобіля є пристрій WhiPS, яке при ударі ззаду дозволяє знизити перевантаження і здатне відхилення спинки сидінь назад.

Задня світлотехніка розтягнулася до самого верху бічних стійок кузова Задня світлотехніка розтягнулася до самого верху бічних стійок кузова.

Говорячи про результати краш-тестів, проведених авторитетної європейської асоціацією EuroNCAP, відзначимо, що XC90 має незвично міцним кузовом, який забезпечує безпеку і повний захист знаходяться всередині людей. Унікальність автомобіля полягає ще і в тому, що всередині нього можна встановити дитячі крісла ISOFIX будь-якого розміру. У загальному рейтингу EuroNCAP Volvo XC90 отримав п'ять зірок з п'яти можливих.

Шведи, німці і японці

Volvo XC90 - дуже солідний, комфортний і багатоцільовий автомобіль. На ньому можна поїхати і на ділову зустріч і на пікнік з друзями. Даний кросовер - це якась річ в собі, яка підійде автолюбителю, що цінує стиль і харизму шведської марки. XC90 може претендувати і на роль другого автомобіля в сім'ї, який займе в гаражі гідне місце поруч із представницьким седаном Volvo S80.

Джерело шуму на високих швидкостях - бокс на даху Джерело шуму на високих швидкостях - бокс на даху.

Серед конкурентів моделі можна відзначити BMW X5, Lexus RX, Mercedes-Benz ML. Так, деякі з них дорожче XC90, деякі відрізняються кращим поведінкою на шосе, ну а деякі більш сучасною зовнішністю. Однак, варто пам'ятати, що Volvo XC90 і хороший тим, що він вбирає в себе всі кращі якості моделей-конкурентів, і разом з ними пропонує майже недосяжний для інших рівень безпеки. Згадавши про конкурентів XC90, відзначимо що «німці» - BMW X5 і Mercedes ML, доступні за ціною від 61900 євро і від 61300 євро відповідно. «Японець» - Lexus RX350 - пропонується дилерами за ціною від $ 64700.

На завершення розповіді додамо, що крім тестованих автомобіля, в салонах дилерів Volvo доступна і модифікація з двигуном V8, об'ємом 4.4 л. Ця машина пропонується за ціною від $ 79900. На нашу думку, саме в базовій комплектації Volvo XC90 є відмінним вибором, однак для тих, хто любить погарячіше »варто звернути увагу саме на топовий XC90.

Гарантія на автомобіль складає 2 роки або 100 000 км. пробігу, міжсервісний інтервал - 15 000 км.

+ Високий рівень безпеки (пасивної і активної), адекватна поведінка на дорозі, якісна збірка і обробка, трансформований багажний відсік, солідний зовнішній вигляд, гідний рівень базового оснащення.

- Нижня частина радіатора слабо захищена, досить дороге ТО, невеликий простір для ніг на задньому сидінні.

Дякуємо автосалон Don-Motors (м Ростов-на-Дону) за наданий на тест автомобіль.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов