Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Alfa Romeo 159

  1. зовні
  2. усередині
  3. В русі
  4. Історія покупки
  5. ремонт
  6. експлуатація
  7. витрати
  8. Історія моделі

Наша сеть партнеров Banwar

Низька ліквідність - ніщо, коли хочеться з любов'ю обертатися на припаркований автомобіль. Захоплені погляди оточуючих і непередавана суміш здивування з презирством від диванних експертів з лишком компенсують складності з пошуком сервісу і капризи електроніки. Справжня лакмусовий папірець для визначення справжніх цінителів автомобільної краси - Alfa Romeo 159.

зовні

Д а, я теж вважаю, що справжня Alfa повинна бути в червоному. На жаль, строгі власники замкнули своїх красунь в червоних сукнях по домівках. Зате сеньйора в костюмі кольору Alfa Argento тут як тут - і він теж їй дуже йде. Вийшла така собі стервозна кар'єристка - впевнена хода, дрес-код в одязі, бесовщінка в очах і апетитні форми, здатні дестабілізувати роботу будь-якого офісу.

Гіпнотичний погляд Шестиокий оптики і блиск щита scudetto - її головна зброя. За естетичне свято треба сказати спасибі маестро Джуджаро. Давній партнер Alfa Romeo привніс в зовнішність сімейного седана пристрасть споркупе, нехай і обійшлося без замаскованих дверних ручок а-ля 156. Поставте поруч Brera - і я помру в муках вибору, не знаючи кому з спокусниць віддати перевагу.

усередині

Салон Alfa Romeo бадьорить навіть в околобазовой комплектації. Обійми передній панелі тішать мій егоїзм. Від погляду на осяяні червоною підсвіткою висять вниз стрілки шкал закипає кров. Спілкуються на італійській мові додаткові прилади змушують згадати відпустку у Флоренції.

Замість шліфованого алюмінію, електроприводів і шкіри - пластик, механічні регулювання і затишний м'який велюр. Погодою завідує звичайний кондиціонер, зате радує бічна підтримка відмінно спрофільованих крісел, які зробили б честь іншому спорткупе. Широко розкриті задні двері гостинно запрошують на другий ряд. Тут просторо і світло, але ... тільки для двох. В Альфі наявність середнього підголівника ще ні про що не говорить.

В русі

У 159 особливий ритуал пробудження. Спочатку, як на шостому Volkswagen Passat, вставляємо ключ без жала в проріз на центральній консолі, потім вичавлюємо зчеплення і тиснемо на кнопку Start, чомусь забарвлену в чорний колір. рядна «Четвірка» з безпосереднім уприскуванням і незвичним для бензинового мотора об'ємом 1,9 літра видає мінімально достатні для седана цього класу 160 к.с. Коробка передач - обожнювана істинними alfisti шестиступінчаста механіка.

М'яке зчеплення, задумлива педаль газу, довгохідний важіль коробки передач - Alfa тестує мене на довіру. Чи не проведеш, я прекрасно знаю яка ти. Цивільні настройки зчеплення бережуть мої ікри, давно не бачили тренажера - спасибі за турботу. Акселератор задумливий лише на початку - з ростом оборотів в неї з'являються належну чіткість, дозволяючи дозувати тягу з аптекарської точністю. Кожна зміна передач чітко ковзаючим в пазах важелем - кайф кинестетика, від якого нікуди не дітися. Верхової характер мотора і тяга в смішні в порівнянні з компресорними Mercedes і турбованим Audi 190 Нм не дають розслабитися правій руці. Я працюю, я зосереджений, і ця робота в радість, причому не тільки мені.

Розохочений «італійка» подає гучний голос вже після 3 000 об / хв, зриваючись в натуральну істерику при підступах до червоної зони. А веселощі тільки починається. Ми стрімголов пролітаємо серію поворотів і не збираємося зупинятися. Досить гостре кермо (трохи більше двох оборотів від упору до упору) не перетворює 159 в неврастенічку. З нею легко і зрозуміло, як з досвідченою партнеркою на танцполі.

Alfa Romeo 159
Витрата на 100 км

Витрата в міському циклі, л Витрата по трасі, л Витрата в змішаному циклі, л 12 8 10

Союз передній двохважелем підвіски від 156 до нової задньої багаторичажка зберіг фамільну нетерпимість Alfa Romeo до крену, заодно подарувавши їй небачену досі плавність ходу. Вилетівши із задоволеною посмішкою з-за повороту, більше немає потреби перевіряти хваткость по-спорткаровской чітких гальм, побачивши попереду розбиті трамвайні колії. На максимальних 18-дюймових колесах (велика розмірність - прерогатива спортпакетом Turismo Internazionale, який передбачає також укорочені пружини підвіски) підвіска Альфи зовсім не намагається витрусити з тебе душу, яка і так вже у неї в кишені.

Як не заперечуй, ні чини опір, ти повністю в її владі. Полонений дизайном, спокушена керованістю, убитий стилем. Позбутися від морока допоможуть лише Maserati та Jaguar. З вогню та в полум'я…

Історія покупки

Toyota, Nissan, Subaru - після багатьох років їзди на «японцях» Володимир в 2016 році вирішив кардинально змінити свої водійські орієнтири. Захотілося чогось південного, пристрасного і красивого, щоб очей не відірвати і душа раділа. За такими критеріями в бюджеті до 600 000 рублей альтернатив Alfa Romeo немає.

При всьому бажанні купити Brera Володимир розумів, що за такі гроші це буде не машина, а набір абияк скріплених запчастин, що вимагає колосальних вкладень. Зате варіант з седаном 159 виявився більш реальним. Особливих вимог крім неодмінною механіки і бензинового мотора у Володимира не було. Перший знайдений екземпляр вражав комплектацією - червоний седан 2.2 JTS з салоном з бежевої шкіри - але засмучував станом навіть по фото, і до того ж перебував у Криму. Зате другий варіант, знайдений в Пітері, виявився тим що потрібно. Alfa Romeo 159 1,9 JTS кольору Alfa Argento з пробігом 100 000 км, ввезена в 2009 році з Німеччини. Ціна склала прийнятні 500 000 рублів.

ремонт

Після покупки Alfa вирушила на повномасштабне ТО із заміною всіх рідин, фільтрів і гальмівних дисків з колодками по колу. При заміні повітряного фільтра було виявлено розрив внутрішніх пиляків передніх ШРУСов. Для ремонту були замовлені два пильовика (1 180 рублів за штуку), два сальника приводу (495 рублів за штуку) і мастило для трипода (480 рублів).

Одна з хвороб 159 - облазить емблеми і зовнішній хром, особливо на щиті scudetto. На своїй машині Володимир вирішив цю проблему, замовивши верхню частину scudetto в зборі з емблемою за 3 200 рублів. Оригінальна емблема на ключ замість витертий обійшлася в 356 рублів. Комплект оригінальних бризковиків - 3 300 рублів.

Причиною падіння потужності і різко виріс витрати палива став розрив мембрани клапана вентиляції картерних газів. Для усунення проблеми Володимир замовив ремкомплект фірми Vaico за 386 рублів. з примх італійської електрики Володимир поки зіткнувся лише з проблемою відкриття багажника з салону. Все вирішилося розбиранням багажника і перепайкой надлому дроти.

Все вирішилося розбиранням багажника і перепайкой надлому дроти

Разом із заміною масла в коробці була оновлена ​​рідина Гура. Заодно був замінений бачок гідропідсилювача, в якому стоїть стаціонарний фільтр.

експлуатація

За два роки Володимир проїхав на свій Альфі 27 000 км. Підвіска за цей час зажадала уваги тільки один раз - для заміни задніх стійок стабілізатора. У двигуні недавно змінювалася ланцюг ГРМ. Володимир все зробив самостійно, тому ремонт обійшовся йому в вартість запчастин (11 000 рублів) - в профільному сервісі одна тільки робота обійшлася б дорожче. У доробках значиться лише установка оригінального роздвоєного вихлопу від версії 2,2 JTS.

витрати

  • ТО із заміною масла в двигуні (Ravenol) і фільтрів - раз в 10 000 км
  • Витрата палива в міському циклі - 12 л / 100 км
  • Витрата палива в по трасі - 8 л / 100 км
  • Витрата палива в змішаному циклі - 10 л / 100 км
  • Паливо - АІ-95

плани

У планах - заміна передніх стійок стабілізатора і маховика зчеплення. Також Володимир перебуває в неспішному пошуку рідного шкіряного салону, для чого регулярно моніторить прибалтійські сайти з продажу запчастин. А недавно з'явилася грішна думка змінити 159 на Maserati Quattroporte.

Історія моделі

У 2005 році на зміну чудовою рестайлінгової Alfa Romeo 156 прийшла не менш ефектна 159. За екстер'єр обох моделей відповідав Джорджетто Джуджаро. Варіантів кузовів, як і раніше, було два - седан і універсал, плюс побудовані на цій же платформі купе Brera і відкритий Spyder, ділили з 159 також деталі інтер'єру.

Варіантів кузовів, як і раніше, було два - седан і універсал, плюс побудовані на цій же платформі купе Brera і відкритий Spyder, ділили з 159 також деталі інтер'єру

Alfa Romeo 159 '2008-09 & 159 Sportwagon' 2008-11

Асортимент двигунів був надзвичайно широкий. Мінімум, на який міг розраховувати покупець - це 140-сильний 1,8, «четвірки» 1,9 і 2,2 з безпосереднім уприскуванням JTS мали 160-190 к.с., турбомотор 1,75 TBi розвивав 200 к.с. і 260 к.с., а ще пропонувався топовий 3,2 V6. У дизелів все починалося з 120 к.с. у 8-клапанною «четвірки» 1,8, а на вершині стояла рядна «п'ятірка» 2,4 потужністю 200-210 к.с.

Під капотом Alfa Romeo 159 '2008-11

Флагманські мотори могли поєднуватися з повним приводом. Базовою коробкою передач була шестиступінчаста механіка, а двухпедальние версії оснащувалися шестишвидкісним автоматом Q-Tronic і роботизованою КПП Selespeed.

Alfa Romeo 159 була знята з виробництва в 2011 році, розійшовшись тиражем близько 240 000 примірників.

Alfa Romeo 159 була знята з виробництва в 2011 році, розійшовшись тиражем близько 240 000 примірників

Alfa Romeo 159 '2008-09 & 159 Sportwagon' 2008-11

Опитування

Чи можна купувати Альфу в сірому кольорі?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов