Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв вантажного трицикла "Джміль"

  1. Навіщо?
  2. Підійде # атшахі
  3. Політ джмеля"
  4. Що ще?

Наша сеть партнеров Banwar

Тільки побачивши стоїть біля входу в конференц-зал "Джміль", я почав стрімко виробляти зміїну отруту і генерувати тонни цинізму і уїдливості. Тут криво, там косо ... Усередині - бідно до остраху, місця немає ... засверби, начебто, плече, а потім поїздив, з'ясував ціну цього автомобіля і знаєте, що подумав? Мабуть, це один з кращих російських зразків комерційної техніки. Ні-ні, я не хочу образити УАЗ, КамАЗ або, не дай бог, ГАЗ. Просто аж надто тут вдале поєднання вийшло: багато машини за мало грошей. Таке завжди цінується дуже високо. Особливо в Росії.

Навіщо?

З разу виникає питання: навіщо цей "Джміль" взагалі потрібен? Чи не найпопулярніший формат, м'яко кажучи. Але ж ні, популярний. Згадайте легендарний "Муравей" ТМЗ Т200, що простояв на конвеєрі майже п'ятдесят років. Так, кермо тримати доводилося міцно, так, конструкція мала слабкі місця. Але ж купували! І їздили. Деякі - по багато років.

Коли в 1995 мотопроізводство в Тулі успішно загнулася, на російському ринку ніша вантажних моторолерів спорожніла. А за кордоном в неї тим часом виробники ломилися щосили. І там трицикли-вантажівки на своїх трьох колесах стоять впевнено і сьогодні. Але коштують вони майже як чотириколісні автомобілі.

Але коштують вони майже як чотириколісні автомобілі

Наприклад, італійський Piaggio APE TM обійдеться в 7 000 євро, аргентинський Zanella ZMAX 200 - в 4 000. Є, правда, індійський Bajaj Maxima C, який коштує від 300 тисяч рублів, але це саме моторолер з мотоциклетним кермом, якого раптово перепала дах, японський атмосферний дизель (!) і для чогось - задня незалежна підвіска. Якось цей "Бажаж" в Росії не зайшов, і можу зрозуміти, чому. Дизельний моторолер з незалежною підвіскою - це по сміливості конструкторської задумки практично як купе-мінівен на просторовій рамі Renault Avantime, швидко покійний в Бозі.

Інша справа - наша рідна техніка, розроблена в Великому Новгороді силами фахівців компанії "Альтернативна комерційна техніка" (АКТ). Будь ласка, не думайте, що вони щось там скопіювали у західних або східних конкурентів! Триколісна конструкція сама по собі настільки самобутня, що можна зробити все, що завгодно, і все одно це буде схоже на наш "Муравей" або їх Bajaj одночасно.

"Джміль" - продукт типово російський, хоч і з китайським мотором від Lifan: практичний, дешевий і страшненький. Його творці засмучені присутністю імпортного мотора, але російських моторів такого класу просто немає. Чи не ставити ж в цього малюка ЯМЗ-536? Залишимо це розвага любителем чогось свапнуть і подивимося, що вийшло зробити з безлічі російських компонентів, заліза, пластику і ентузіазму.

Підійде # атшахі

З легкої руки адміністраторів легендарного в вузьких колах ВК-спільноти «Пазній Іж» широке поширення отримав хештег # атшахі, що позначає нерідну деталь від ВАЗ-2106 і іноді доопрацьовану за місцем напилком. По суті - засуджуваний і висміювати "колгосп". Але у випадку з "Джміль" використання деталей від вазовской "класики" виправдано на 146%.

Ну, хто не знає, як при необхідності перебрати жигулівський задній міст? Та й деталей (причому копійчаних) в кожному селищі як чудес за лазнею. Так що використання заднього моста від ВАЗа - дуже навіть вдалий хід.

Мотор, як я вже говорив, китайський. Це Lifan 163 ML потужністю 20 л.с. Обсяг - 200 "кубиків", максимальний крутний момент - 15 Нм. У нього рідинна система охолодження і навіть непогана репутація (минуле цього мотора йде до світлих коріння Honda зразка 1975 року). Якщо ви ще не зовсім шоковані характеристиками мотора, до ось вам контрольний удар з ноги в щелепу - це карбюраторний двигун. Олдскул як він є.

Коробка передач тут інтегрована з двигуном. Вона механічна, секвентальная. І в кабіні стоять два важеля трансмісії. Навіщо? Тому що для включення задньої передачі потрібно використовувати реверс редуктора. Тобто тепер передні передачі стають задніми. Так, всі п'ять.

Рама - зварна з металевих труб. Каркас кабіни теж зварений з металу, але зовнішні панелі зроблені з міцного композитного матеріалу, так що вона вийшла легкою і не боїться корозії. Взагалі, кабіні конструктори приділили дуже багато уваги. Незважаючи на кілька несолідний екстер'єр трицикла, до питань безпеки підхід тут серйозний. Набагато серйозніше, ніж було потрібно для отримання ОТТС (схвалення типу транспортного засобу). Тут і все безпечні триплексні скла, і ремені безпеки, і каркас кабіни ... Може, за мірками сучасного автомобіля цього дуже мало, але за мірками трицикла - це дуже багато.

Рульове управління типу "шестерня-рейка" не має Гура. Ну і не боляче-то він потрібен з одним колесом і спорядженої масою 490 кг. До речі, передня підвіска теж родом з Китаю. Це звичайна телескопічна вилка з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами.

А ось в задній підвісці дещо може здивувати. Це "щось" - ресори від уазика. Здавалося б: навіщо цьому малюкові по шість аркушів у кожній ресорі? Відповідь проста. Конструктори знають, де живуть, і абсолютно справедливо вважають, що якщо оголошена вантажопідйомність становить тонну, вантажити в "Шмеля" будуть або поки місце в кузові не закінчиться, або поки рама трісне. Тому деякий запас необхідний. До речі, на випробуваннях "Джміль" віз 1,4 тонни і не розвалився. Але це так, інформація для роздумів.

Ми сьогодні будемо кататися на машині з тентом. Обсяг завантажувального простору - 4 кубометри. Щоб було легше собі уявити цю величину, нагадаю, що, наприклад, обсяг у Газель Фермер ГАЗ-33023 (з подвійною кабіною) становить 4,5 м3, а у звичайній Газелі ГАЗ-3302 - 9 м3. Згоден, вбивця ГАЗелі з "Шмеля" не вийшов. Для цього є інший автомобіль . З іншого боку, і цінова категорія тут зовсім інша.

Габарити кузова що у тентованою, що у бортовий машин однакові - 2х1,5 м. Площа підлоги фургона теж така ж, і завантажувальний простір там точно таке ж - 4 м3.

Ну що, спробуємо покататися?

Політ джмеля"

Я вже говорив, що всередині кабіни цього трицикла так само сумно, як у холодильнику сім'ї бюджетників в середині 90-х. Тут немає навіть солнечнозащітних козирків (хоча, може, це особливість предсерийного зразка?) Сидіння теж більше схожі на табуретки зі спинками, так що про регулюваннях забудьте. Тут треба постаратися прийняти форму автомобіля. Якщо чесно, я б з ергономікою тут ще трохи попрацював.

Вгорі простору вийшло явно більше, ніж внизу. Мої ніжки в черевиках 45-го розміру ніяк не могли знайти собі місця, зате кермо виявився далеченько. Хоча ногам все одно довелося гірше: педальний вузол на мій розмір взуття точно не розрахований. До того ж всі три педалі для чогось зібрали в купу і поставили так, щоб однією ногою можна було тиснути відразу дві педалі. Одним словом, я проти такого педального вузла.

Приладова панель щодо керма зміщена вправо. Я бачив приборки за кермом і в центрі панелі, але так сором'язливо визирає з-за правої частини обода керма я не зустрічав жодного разу. Втім, недоліків у такого компонування я не знайшов. Все видно, все читаемо. Хоча, зізнатися, читати там особливо і нема чого, але весь "джентльменський" набір шкал є: спідометр, тахометр, покажчики температури і рівня палива. Є навіть індикація обраної передачі, що виглядає явним "преміумом" або навіть "лухурі".

Так як мотор у нас карбюраторний, тобто у нас і рукоятка управління повітряної заслінкою карбюратора, вона ж - підсос. Якщо чесно, вона викликає розчулення. Де зараз таке ще зустрінеш?

Де зараз таке ще зустрінеш

Під стільцем (назвемо це так) пасажира коштує акумуляторна батарея, перед його ногами - бачок омивача. Зручно, звичайно ... Особливо якщо врахувати, що до двигуна можна підібратися лише знявши кабіну. Добре, що з цим легко справляється одна людина. І буде просто здорово, якщо ця ж людина буде власником цієї машини, тому що сперти з неї можна багато всякого. Тут і розширювальний бачок на вулиці стоїть, і бензобак ... Інша справа, що все це добро нікому і дарма не здалося: "Джміль" у нас поки не такий популярний, як Логан або Соляріс. Поки що.

Поки що

Мотор, на якому практично сидить водій, чути дуже добре. А звук його, зізнатися, зовсім не як у V10. Так собі звучок. Гаразд, все-таки машина вкрай бюджетна, не будемо чіплятися до звуку. Краще включимо першу передачу і спробуємо на цьому трициклі "повжігать".

Пам'ятайте про момент в 15 Нм? Про максимальну швидкість в 65 км / год? Про п'ять передач? Ага, хтось вже зробив абсолютно правильний вибір: шурувати важелем КПП доводиться постійно. Але якщо вибирати передачі правильно, політ "Шмеля" не виглядає понуро. Не сказати, що "пре" (пре КрАЗ ), Але їде дуже бадьоро. Правда, до секвентальною коробці потрібно звикати. Хоча б хвилин п'ять, потім все стає дуже легко.

А ось до розташування важеля звикнути важче. Під рукою завжди виявляється важіль реверсу, який на ходу краще не чіпати, а важіль КПП занадто зміщений назад. Так як перемикання у секвентальною коробки мотоциклетний (назад - на підвищення передач, вперед - на зниження), то для включення підвищених передач руку доводиться сильно відводити назад.

На жаль, у нас не було можливості повною мірою оцінити здатність машини "тримати дугу" і пряму. Навіть спробувати її в потоці не вийшло: у неї ще немає номерів. Так що це відкладемо на потім, але поки відзначимо приголомшливу маневреність. Протиснутися можна всюди, причому огляд з усіх боків дуже хороший. І ще: в кабіні поруч зі мною сидів представник заводу. Так зійшлися зірки, що він, як і я, чоловік зовсім мініатюрний, а ми обидва одягнені в зимовий одяг. І тим не менше ми один про одного не терлися: місця цілком достатньо і на тісноту скаржитися було б несправедливо. Я ж казав, що автомобіля тут багато?

Що ще?

Як і годиться серйозному виробникові, завод пропонує кілька модифікацій. Це, як я вже говорив, бортова машина, тентована і фургон. Але крім цього можна замовити і інші платформи, наприклад, для пересувної торгівлею кави, фастфудом або морозивом. Непогано машина показала б себе в сфері ЖКГ (на ній зручно їздити по дворах), а ще на платформу можна поставити ... маленький екскаватор. Загалом, будь-який каприз за ваші гроші.

Ну ось і підійшли до головного питання: скільки це чудо коштує. Його ціна мене просто шокувала, причому - в кращому сенсі слова. Базова бортова версія обійдеться всього в 250 тисяч рублів, сама "топова" у вигляді фургона - в 300.

Базова бортова версія обійдеться всього в 250 тисяч рублів, сама топова у вигляді фургона - в 300

В майбутньому навіть планується випуск електричної версії. Правда, на дороги загального користування «електрошмель» випускати не збираються: сучасні батареї достатньої ємності для нього занадто важкі і громіздкі. Але здійснювати які-небудь внутрішньозаводські перевезення він зможе.

А ще його планують випускати в версії самоскида, а якості трансмісії ставити варіатор.

Що ти на це скажеш, Ілон Маск?

Що ти на це скажеш, Ілон Маск

Опитування

Взяли б собі "Шмеля"?

Навіщо?
Засверби, начебто, плече, а потім поїздив, з'ясував ціну цього автомобіля і знаєте, що подумав?
Навіщо?
З разу виникає питання: навіщо цей "Джміль" взагалі потрібен?
Чи не ставити ж в цього малюка ЯМЗ-536?
Ну, хто не знає, як при необхідності перебрати жигулівський задній міст?
Навіщо?
Здавалося б: навіщо цьому малюкові по шість аркушів у кожній ресорі?
Оча, може, це особливість предсерийного зразка?
Де зараз таке ще зустрінеш?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов