Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового Hyundai Solaris. друге сонце

  1. Технічні характеристики Hyundai Solaris (дані виробника)

Наша сеть партнеров Banwar

Щось тут не так. Може, справа в надмірно корпоративної зовнішності новинки? Або кузов седана зливається з похмурим нальотом немитих вулиць? Зупиняюся біля чергового світлофора і розумію, що новий Hyundai Solaris абсолютно не цікавий оточуючим. Всім начхати! Навіть власникам Соляріс минулого покоління, які з 2011 року спільними зусиллями розкупили близько 650 000 примірників. Майбутній бестселер? Так чому ж його не помічають ?! Щось тут не так

Говорячи про зовнішність Соляріса, представники Hyundai проводять паралелі з Елантра і навіть з представницьким седаном Genesis. Мовляв, пропорції ті ж, але масштаб подрібніше. Поки для Соляріса пропонується 7 кольорів кузова, але протягом року додадуть ще два відтінку

Solaris першого покоління міг спокійно продаватися ще два-три роки. За 6 років виробництва корейський седан набрав таку інерцію, що спочатку вибився в лідери сегменту, а в минулому році очолив і абсолютний рейтинг продажів з результатом 90 380 автомобілів. Однак корейці не стали вичавлювати з нього останні соки і провели перезапуск виробництво під Пітером, представивши Hyundai Solaris другого покоління.

Довжина, ширина і колісна база додали по 30 мм. Задній звис подовжився на сантиметр, а передній на стільки ж став коротше. Дорожній просвіт не змінився - 160 мм

Зовнішність і справді без одкровень. З побіжного погляду Solaris легко сплутати з Елантра, що, безперечно, потішить самолюбство власників бюджетного седанчика. Втім, не такий вже він і бюджетний. Цінник на вхідні модифікацію з двигуном 1,4 л, яка оснащується виключно 6-ступінчастою «механікою», хоч і починається з 599 000 рублей проти 623 900 рублів раніше, але менш ніж за 700 000 більш-менш нормально оснащений Solaris не купиш. Хочеш мотор потужніший - доплачуй 25 000. Ще 40 000, якщо потрібен «автомат». Проміжна комплектація Comfort в залежності від мотора варто 744 900 або 769 900 рублів, а Solaris 1.6 з «автоматом» в комплектації Elegance, без урахування пакетних опцій, обійдеться в 900 000 рублів. Ось тобі і бюджетник!

Якщо розібратися, нічого дивного в подорожчанні немає. За оснащенням новий Solaris випередив не тільки конкурентів, а й самого себе. Уже в базі є система стабілізації, «трекшн-контроль», дві подушки безпеки і ЕРА-ГЛОНАСС, а також системи допомоги при старті на підйомі і контролю тиску в шинах. За доплату доступні обігріву керма і сидінь, включаючи задній ряд, камера заднього виду, що транслює картинку на 7-дюймовий дисплей мультимедійної системи, навігація ... Ближче до літа з'явиться круїз-контроль, під управління яким на правій спиці рульового колеса залишили місце. Однак спочатку цю опцію обкатають на Кретьєн. До речі, з огляду на попит на Creta, робити з Соляріса 5-дверний хетчбек НЕ будуть: моделі стануть відбивати покупців один у одного. Втім, «хетч» буде у двійника Kia Rio, «пятідверка» з'явиться в наступному році. Solaris-універсал? «Навіть в думках не було», - відповідають представники Hyundai.

«Навіть в думках не було», - відповідають представники Hyundai

Передня панель розгорнута до водія на 7 градусів. Рульове колесо оптимального перетину обігрівається по всьому діаметру. У дорогих версіях воно обшите приємною на дотик шкірою, але пластик салону жорсткий. Підсвічування панелі - отруйно-синя, хоча в дорозі це не заважає. Управління дзеркалами і центральним замком - без підсвічування. Автоматичний режим є тільки у водійського вікна. Бічні дзеркала завузькі, але оглядовість «по колу» непогана

Інтер'єр виглядає охайно. Правда, м'які вставки є лише на дверних панелях, зате куці задні підлокітники тепер доходять до спинки дивана. Однак центрального як не було, так і немає. Покинути задній ряд при заблокованих дверях можна лише розпустивши блокування вручну, тоді як передні двері розчиняються після дворазового ривка за ручку.

Простору в салоні трохи додалося по ширині і довжині, але дах все так же полірує верхівки задніх пасажирів. А ось водієві - роздолля: сидиш з майже прямими ногами, коліна в панель не впираються. Сам-то я середніх розмірів (зріст 180 см, вага 80 кг), але розпитав богатирського виду колегу, вимахнув до 197 см, вагою 140 кг. За його словами, Solaris - один з небагатьох автомобілів в сегменті, в якому він міститься без особливих докорів сумління. Величезний поздовжній діапазон регулювання водійського крісла і керма дозволяють сісти зручно, над головою залишається 5-сантиметровий запас.

Мультимедійна система з навігацією, камерою заднього виду і інтеграцією зі смартфонами (Apple і Android) доступна лише в максимальній комплектації Elegance. Без запалювання «музика» не грає, а після включення системи рівень гучності залишається таким же, як і до виключення.

Не будемо лукавити: минулий Solaris був далеко не пай-хлопчиком. Проблеми із задньою підвіскою і рульовим управлінням, осложнявшие рух на високих швидкостях, існували. Посередня плавність ходу, нікудишня шумоізоляція салону ... Все це було. Про мінуси моделі знали і споживачі, і виробник, тому на зустріч з новим Солярисом я відправився зі значним списком питань від читачів Drom.ru, які ледь вмістилися на п'яти аркушах А4. Але перш відправив цей список представникам Hyundai, щоб ті як слід підготувалися.

У базових седанів в версії Active є лише аудіопідготовка з квартетом динаміків і антеною. Однак простенька аудіосистема доступна вже в наступному рівні Active Plus. Якість звучання - трохи вище середнього.

Найбільше нарікань було до задньої підвіски. На дрібних нерівностях Solaris трусить, на великих справа доходила до пробоїв. Але найгірше, що на високій швидкості через надмірно м'яких амортизаторів задня частина розгойдувалася і втрачала траєкторію. На новому Солярісі ця проблема вирішена кардинально: замість старої напівзалежної балки з кутом нахилу амортизаторів 25 ° застосована та ж підвіска, що ставиться на Елантри і Крети, де амортизатори встановлені майже вертикально (кут нахилу 8,4 °). При цьому налаштування пружних елементів у Соляріса власні для кожної модифікації.

При цьому налаштування пружних елементів у Соляріса власні для кожної модифікації

Соляріс 1.6 вистачає тяги на малих обертах і запалу на максимальних - класний мотор! «Движок» 1.4 менш еластичний і більше годиться для траси, ніж для міста. У щільному потоці доводиться частіше використовувати нижчі передачі, підтримуючи високі обороти

Седан 1,4 л на штатних 15-дюймових колесах цілком комфортний. Трамвайні колії та інші міські нерівності він проїжджає, майже не турбуючи пасажирів. Однак на просідання асфальту слабина задньої підвіски все ж відчувається, особливо при частковому завантаженні салону і багажника. На високій швидкості задня вісь - нехай і в менших амплітудах - все ж гуляє вліво-вправо. Версія 1.6 від цих недоліків позбулася повністю. Підвіски тут трохи жорсткіше, що особливо помітно на дрібних нерівностях, але і енергоємність підвищилася. Розбиті ділянки доріг можна прасувати без зниження швидкості. Остерігатися варто лише глибоких ям з гострими краями. Розгойдування помірна, навіть коли в салоні троє пасажирів з речами.

За розбитим дорогам стало їздити простіше. Особливо на версіях 1,6 л, чия підвіска жорсткіше і не пускається враскачку на хвилях асфальту

Благородної ході Solaris багато в чому зобов'язаний жорсткішого кузову. Правда, Hyundai не афішує значення на кручення і вигин, однак частка високоміцних сталей в конструкції седана разом зросла з 17 до 52%. Ступінь локалізації складе колишні 47-48%. При цьому технологія забарвлення і зварювання кузовів, а також логістика, не змінилися. Левова частка прокату, як і раніше, надходить з Кореї, і лише мала частина - від російського виробника ( «Северсталь»). Заводчани кажуть, що всі зовнішні панелі Соляріса оцинковані, і у відповідь на скарги про передчасної корозії знизують плечима - швидше за все, справа в неякісному кузовному ремонті. А ось проблема з відшаровується плівкою дверних рамок їм відома. Тепер рамки обклеюють нової плівкою з більш чіпким складом.

Шкода, з рульовим управлінням не все так однозначно. Колишня схема з класичним гідропідсилювачем не забезпечувала ні нормальної фіксації керма в околонулевой зоні, ні гідної зворотного зв'язку в поворотах. До того ж «бублик» порожніла після 120 км / ч. Тепер у всіх версій без винятків - електропідсилювач, який забезпечує не тільки постійну продуктивність на різних швидкостях, але і кращу інформативність при відхиленнях керма. З'явився і чіткий «нуль». Однак за фактом їздити на новому Солярісі по прямій трохи простіше, ніж на старому. Якщо раніше по центру керма було «порожньо», то тепер в буквальному сенсі - густо: зайва скутість змушує підправляти траєкторію невеликими ривками.

Втім, на рівному асфальті на швидкостях до 100 км / год курсова стійкість і справді непогана, однак зі зростанням швидкості автомобіль починає плавати. Якщо ж смуга з поздовжньою колійність або ухилом, то Solaris напружує на будь-якій швидкості. Седан зіскакує в поглиблення проти волі водія і вибирається з колії лише при значних відхиленнях керма. На слизькому покритті необережним рухом можна розгойдати машину, пустивши її в занос. Може, винні шини? Мені вдалося поїздити на зимове «взуття» двох різних виробників, проте особливої ​​різниці не помітив. Мабуть, на базових колесах 185/65 R15 Solaris їде навіть впевненіше, ніж на топовом «лиття» 195/55 R16. Менше нишпорить на прямій, краще чинить опір вибоїнах.

Ще одна біда Соляріса - слабка шумоізоляція колісних арок. Точніше, її відсутність. Відігнувши обшивку багажного відсіку, я обмацав зовнішню поверхню арки - голий метал! Тож не дивно, що на ходу в салоні як і раніше дуже шумно. Навіть тим, хто сидів спереду чітко чути гул, що виходить із багажного відсіку, пасажирам другого ряду і зовсім не позаздриш. До речі, багато читачів цікавилися якістю звучання медіасистеми. Так ось, базовий апарат грає цілком стерпно, а топовий з 7-дюймовим сенсорним екраном забезпечує вже цілком пристойним звучанням. Але який сенс, якщо в дорозі музику все одно заглушає дорожній шум ?!

Але який сенс, якщо в дорозі музику все одно заглушає дорожній шум

Звук мотора приємний і домінує в салоні лише при інтенсивних розгонах. А ось шини чутно постійно, причому через гулу задні пасажири часто не можуть підтримати бесіду, хто сидить спереду

На жаль, нічим порадувати і тих, хто скаржився на слабке світло фар. Найбільше претензій було до звичайної оптиці, але і лінзованной фари, що входять в пакет Winter, світять набагато краще. Нехай в них з'явилися статичні секції підсвічування поворотів, проте новий седан висвітлює дорогу навіть гіршим за попередній. Раніше підсліпуваті Соляріс виручали яскраві «противотуманки», тепер же вони виконують швидше декоративну функцію: світять, але не висвітлюють. Чи варто доплачувати 40 000 за пакет Winter? По правді кажучи, купувати те, що посередньо виконує свої функції, просто нерозумно, але для тих, хто часто їздить вночі, вибору, схоже, не залишається.

мотори

Досвідчені Соляріс тестувалися протягом півтора років в різних кліматичних умовах. Від субтропічного Сочі до заполярного Мурманська. За підсумками випробувань в моторному відсіку з'явилися акумулятори на 60 А / ч і генератори на 120 ампер (правда, тільки для версій з мотором 1,6 л, у 1,4-літрових Соляріс - верхній ряд фото - генератори 90-амперні), а також підігріви форсунок омивача і інше розташування упора капота. Але оснастити капот утеплювачем інженери чомусь так і не спромоглися. За компонуванні відсіків Соляріс з різними моторами майже не відрізняються, плотненько в обох случаях.Однако поміняти масло або ремінь генератора самому труднощів не складе. Із заміною ламп возитися також не доведеться, хоча у линзованной оптики доступ трохи краще. Акумулятор і блок АБС відсунуті до моторного щита - при ДТП середньої тяжкості вони не постраждають. Збільшився на 7 літрів паливний бак - до 50 л, в який можна заливати бензин не нижче «дев'яносто за друге». Міжсервісний інтервал - 15 000 км.

Міжсервісний інтервал - 15 000 км

Двигун 1,4 л поставляється з Кореї, а 1,6 л - з Китаю. Інформація по 2,0-літровому мотору не підтвердилася. Молодший агрегат серії Kappa проти 107 к.с. раніше розвиває налоговигодние 99,7 к.с. Однак де-факто в Hyundai зізнаються, що віддача мотора залишилася колишньою, змінилася лише паспортна потужність. Це підтверджують і відчуття при їзді. Solaris 1.4 з механічною коробкою передач легко рушає з місця, але до двох тисяч обертів відмовляється розганятися внатяг, що незручно насамперед для міста. Зате після особливого недоліку динаміки не відчувається, а подолавши чотирьохтисячну позначку, мотор прокидається з помітним підхопленням, ніби включилася невелика турбинка. Обгони на трасі даються легко, без нервів.

Система стабілізації повністю не відключається, але при цьому бореться зі ковзаннями обох осей, не заважаючи досвідченому водієві керувати автомобілем на слизькій дорозі. Поза асфальту допомагає імітація міжколісного блокування, яка прикушує гальмами колеса передньої осі

Молодший мотор може поєднуватися з 6-ступінчастою автоматичною трансмісією, проте на презентації таких седанів не було. Зате Solaris 1.6 вдалося випробувати і з «механікою», і з «автоматом». Тим, хто ще не визначився з мотором, скажу так: про переплату в 25 000 рублів за 1.6 ви забудете в першій же поїздці. Завдяки подвійним фазовращателямі і впускного колектора змінної довжини мотор упевнено тягне з неодружених до максимальних обертів. На такому Солярісі не відчуваєш проблем ні в місті, ні на трасі. Правда, бадьорого підхоплення в верхньому секторі тахометра тут немає, віддача двигуна рівніше. Зате на розгонах відмінно відчувається динамічна перспектива. Відзначу й цілком чіткий механізм вибору передач у «механіки»: ти просто підштовхуєш важіль в потрібному напрямку, і він сам заскакує в «лунку». Тим більше переключатися завдяки тяговитому двигуну доводиться нечасто.

Система курсової стійкості, «антібукс», АБС, а також фронтальні ейрбегамі - вже в базі. Наступний рубіж безпеки - пакет Safety за 40 000 рублів, який доступний починаючи з комплектації Comfort. Крім бічних подушок і фіранок на вікна в нього входять обігрів вітрового скла і форсунок омивача.

Вже краще спробуйте заощадити 40 000 на автоматичної трансмісії. Solaris з «автоматом» менш передбачуваний. Мабуть, первинний відгук на газ - оптимальний: не різкий, як раніше, але і не млявий. Але потім активність розгону трохи знижується, і, щоб не випадати з потоку, доводиться глибше продавлювати акселератор. А при обгонах ще й брати керування на себе, використовуючи мануальний режим. Втім, той хто звик їздити на Соляріс з педаллю газу в підлозі, на подібні півтони навіть не зверне уваги. Тим більше що "автомат" не противиться агресивній їзді, легко перескакуючи вниз на дві-три ступені, а вгору перемикаючись у самій відсічення. Витрати палива? Solaris 1.6 з «механікою» споживає рівно на літр більше, ніж 1,4-літрова версія з тією ж коробкою передач: 8,0-8,2 проти 7,0-7,2 л / 100 км. Седани з «автоматом» десь на 200 грамів прожорливее.

Основний конкурент Соляріса - Volkswagen Polo. Але серед суперників значаться Vesta і навіть недорогий Logan. Однак побоюватися компанії Hyundai потрібно не стільки «чужаків», скільки «свояка» Kia Rio, який надійде в продаж до кінця цього року

Проїхавши на нових Соляріс від Пітера до Пскова і назад, я зрозумів природу байдужості оточуючих до наймасовішого автомобілю Hyundai. Так, модель нова. Зі зміною поколінь плюси російського бестселера стали жирніше, мінуси, навпаки, зблякли, але в загальному знаменнику нічого не змінилося. Солярис залишився Солярисом. Ви ж не стрибаєте до стелі, коли у вашому будинку з'являється новий чайник? Ось і Solaris серії HCr подібний нікому побутового приладу, який зробить ваше життя трохи комфортніше і простіше. Чи не менше, але й не більше.

Технічні характеристики Hyundai Solaris (дані виробника)

1.6 МТ6 (АТ6) * 1.4 МТ6 Кузов Тип Седан Кількість Місць / дверей 5/4 Двигун Тип Бензиновий Бензиновий Розташування двигуна Спереду поперечно Спереду поперечно Кількість и Розташування ціліндрів 4, в ряд 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 1591 1368 Потужність, к.с. при об / хв 123/6300 99,66 / 6000 Крутний момент, Нм при об / хв 150,7 / 4850 132,4 / 4000 трансмісія Привід Передній Передній Коробка передач 6-МКП (6-АКП) 6-МКП Гальма Передні дискові вентильовані Дискові вентильовані Задні Барабанні / Дискові Барабанні Підвіска Передня Незалежна, пружинна, McPherson Незалежна, пружинна, McPherson Задня Напівзалежна, пружинна Напівзалежна, пружинна Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4405/1729/1469 Колісна база, мм 2600 Кліренс , мм 160 Споряджена маса, кг 1160-1221 (1198-1259) / 1580 (1610) 1150-1211 / 1560 Обсяг паливного бака, л 50 Обсяг ба г жника, л 480 185 / 65R15 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 193 (192) 185 Розгін до 100 км / год, сек. 10,3 (11,2) 12,2 Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 8,0 (8,9) / 4,8 (5,3) / 6,0 (6,6) 7,2 / 4,8 / 5,7 Викиди СО2, г / км, ек. клас 140 (153) / Euro-5 133 / Euro-5

* У дужках вказані дані для версії 1,6 л з автоматичною трансмісією

Фотобонус

Може, справа в надмірно корпоративної зовнішності новинки?
Або кузов седана зливається з похмурим нальотом немитих вулиць?
Майбутній бестселер?
Так чому ж його не помічають ?
Solaris-універсал?
Може, винні шини?
Але який сенс, якщо в дорозі музику все одно заглушає дорожній шум ?
Чи варто доплачувати 40 000 за пакет Winter?
Витрати палива?
Ви ж не стрибаєте до стелі, коли у вашому будинку з'являється новий чайник?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов