- Тест літніх шин 225/40 R18 (EVO) Дата початку тесту 01 Августа 2017 Дата закінчення тесту: 10 Августа...
- підсумки
Тест літніх шин 225/40 R18 (EVO) - Дата початку тесту 01 Августа 2017
- Дата закінчення тесту: 10 Августа 2017
- Якість доріг: Відмінне
- Автомобіль: VW Golf
Наша сеть партнеров Banwar
Експерти видання EVO до нового літнього сезону протестували дев'ять шин популярного типорозміру 225/40 R18.
Для проведення випробувань був обраний автомобіль Фольксваген Гольф.
При закупівлі гуми найдорожчими виявилися Pirelli. За ними розташувалися Michelin, Bridgestone, Continental, Falken, Goodyear, Dunlop і Hankook. Toyo виявилися найдешевшими з представлених.
Як проходили випробування літньої гуми?
Тести проходили на тестовому полігоні Continental Contridrom в околицях Ганновера, що дозволяє проводити різні типи випробувань на практично будь-яких типах поверхонь і трасах різної конфігурації.
Випробування на мокрому асфальті - одні з найбільш показових, але на цей раз дійсно хороших виступів на 1823 метровій трасі було мало. Швидше за все проходження траси завершили шини Pirelli, яким знадобилося 84.13 секунди - всього на секунду менше, ніж шинам Michelin. Обидві моделі показали дійсно потужне зчеплення і точну реакцію рульового управління, хоча Pirelli, незважаючи на швидкість, суб'єктивно виявилися трохи гіршими французьких покришок. На третьому місці - шини Continental, швидкі, але не вселяють особливої впевненості і не викликають бажання хвацько маневрувати на залитому водою асфальті, на четвертому - шини Bridgestone, не найшвидші, але досить точні і підтримують хороше зчеплення. Гірше за всіх виступили шини Toyo, яким для проходження траси знадобилося 89,79 секунди і зчеплення яких теж складно назвати потужним.
У випробуваннях на гальмування, які проходили на сухому і мокрому асфальті (зі швидкості в 100 і 80 км / год до повної зупинки) лідирували Michelin, Pirelli та Continental. У Michelin виявився найкоротший гальмівний шлях на мокрому асфальті (29,8 метра), у Pirelli - на сухому (35 метрів). Шини Continental посіли друге місце на мокрому асфальті і третє - на сухому (30,7 і 36,1 метра відповідно), але в цілому, з урахуванням того, що в мокрих випробуваннях шин Pirelli до повної зупинки треба було досить велику відстань (31,1 метра), покришки німецького виробника змогли посісти друге місце. Найгірші показники знову у Toyo: для шини такого рівня гальмівний шлях в 38,8 метра на сухому асфальті і 33,2 на мокрому просто нікуди не годиться!
Потім настав час для випробувань на аквапланування. На прямій кращі показники були у шин Michelin, також добре виступили Goodyear і Pirelli, а в повороті найменш схильними до аквапланування виявилися шини Dunlop, від яких лише незначно відстають Goodyear.
Реакцію управління експерти EVO оцінювали на швидкості 145 км / год на трасі, що комбінує прямі ділянки і повороти і дозволяє оцінити, як шини реагують на кермо. На сухій трасі цілком передбачувано лідирували шини Pirelli і Michelin. На думку тест-пілотів, найкраще «тримають дорогу» і пропонують високий комфорт руху Michelin і Continental.
підсумки
Єдиними шинами, які не рекомендують фахівці стали Toyo Proxes Sport. Покришки набрали 86,9 балів з 100 можливих. У них виявили всього один плюс - стійкість до ефекту поперечного аквапланування. Покришки показали найгаласливіші результати і низьку швидкість на випробуваннях. Довжина гальмівного шляху настільки велика, що експерти відзначили її небезпека.
90,7 бала набрали Goodyear, зайнявши передостанню позицію. Це пов'язано з маневреністю на сухій дорозі і ціновою категорією шин. Покришки показали гідну мокру маневреність і протистояння ефекту аквапланування.
Hankook зайняли сьому позицію, заробивши 91,6 бала. Покришки у всіх випробуваннях виявлялися в середині. Шини добре показали себе на сухій поверхні, але гірше на мокрій.
Bridgestone набрали 91,8 балів, посівши 6 місце. Переваги - опір коченню, чіткий відгук на рухи керма і маневреність.
Покришки від Dunlop розташувалися на п'ятій позиції, набравши 92,1. Шини показали хороший акустичний і їздовий комфорт в поєднанні з позитивними оцінками за маневреність на сухій дорозі. Мінуси - реакції на рухи керма і «мокрі» показники.
Шини Falken вийшли на 4 місце завдяки своїй стійкості до ефекту аквапланування. Також добре показали себе на обох типах поверхонь. Мінус - опір коченню.
Трійку лідерів відкриває Continental. Шини відзначилися акустичним комфортом, плавністю ходу і стабільними відгуками на управління. В інших мокрих тестах покришки потрапляли до трійки лідерів. Підсумкова оцінка - 94,3.
На другій позиції розташувалися Pirelli. Покришки підвело опір коченню. Інші показники були трохи нижче переможця. У мінус зіграла і ціна. Загальний бал - 95,7.
До Michelin не було жодної претензії. Експерти не виявили недоліків. Покришки набрали 98,1 бала зі 100.
Як проходили випробування літньої гуми?