Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel - Автомобільні новини - Ліцензійна копія Mitsubishi Lancer VI покоління в китайському виконанні стала трохи вальяжнее, але не змінила задерикуватий характер | СЬОГОДНІ

  1. Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel
  2. АВТОР:
  3. Орфографічна помилка в тексті:
  4. Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel
  5. АВТОР:
  6. Орфографічна помилка в тексті:
  7. Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel
  8. АВТОР:
  9. Орфографічна помилка в тексті:

Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel

Наша сеть партнеров Banwar

24 червня 2007, 16:09 Переглядів:

До китайським автомобілям ставлення, м'яко кажучи, насторожене: з одного боку, симпатичні і добре оснащені моделі коштують в порівнянні навіть з корейськими аналогами набагато дешевше.

З іншого - ще свіжі в пам'яті китайські дешеві вироби у формі магнітол, плеєрів, навушників і іншої техніки, з цієї самої технікою, крім зовнішнього вигляду, нічого спільного не має як за якістю, так і за терміном служби. А з третього - на українських дорогах з'являється все більше машин з емблемами китайських брендів, і не звертати увагу на цей факт вже просто неможливо.

Ось і виникає перед споживачем непростий вибір: чи то купити машинку відомого, перевіреного виробника, в якій не буде навіть електросклопідйомників, або за ті ж гроші взяти "повний фарш" в китайському виконанні, та ще й класом вище.

Але ... чи варто? Однозначної відповіді на це питання, безумовно, не існує. Але "Сегодня" все ж спробувала на нього відповісти, для чого ми провели власний тест-драйв і оцінили деякі супутні фактори експлуатації "китайців".

КОПІЯ ВІРНА. ВИПРАВЛЕНОМУ ВІРИТИ?

Soueast Lioncel ми вибрали для тесту не випадково, адже цей автомобіль - представник якогось чи характерною для китайського автопрому тенденції "чесного" "рімейка" відомої моделі з дотриманням всіх юридичних норм. Свого часу корейські автовиробники пішли саме таким шляхом, і результат виявився вельми гідним.

Китайці ж такими дрібницями, як дотримання авторських прав особливо не "заморочуються": спереду "Лексус", ззаду - "БМВ", ну і що? Рідний уряд "прикриє", а покупець залишиться задоволений, купивши за невеликі гроші "майже" Мерседес ".

Загалом, від "Лайонсела" ми чекали відповідь на питання: наскільки точно і якісно китайський автопром здатний "відтворити" ліцензійну копію з відомою, добре зарекомендувала себе моделі. І що з цього вийде в експлуатаційному плані.

РОДОВІД

Компнія South East Motor Co, яка є власником марки Soueast, створена як спільне підприємство державної Fujian Motor Industry Group і приватної China Motor Co. Спочатку South East Motor Co займалася складанням деяких моделей Mitsubishi під контролем японської сторони для внутрішнього ринку і найближчих «сусідів».

Згодом компанія, довівши власну спроможність у плані якості, отримала від Mitsubishi право випускати деякі моделі під власним брендом Soueast (що в Китаї вважається більш патріотичним). Серед "викуплених" моделей - і Mitsubishi Lancer VI покоління. У китайському виконанні він має назву Soueast Lioncel. Для його випуску South East Motor Co отримала від японців всю технічну документацію.

ЕКСТЕР'ЄР

Перше враження від зовнішнього вигляду "Лайонсела" позитивне. У порівнянні з "Ланцер" злегка змінені фари, трохи більше - бампера і зовсім трохи - решітка радіатора. Зовнішність стала спокійніше, втратила майже всю агресивність, властиву прародичу. Що правильно: це п'ятнадцять років тому шосте покоління мало явні спортивно-агресивні претензії дорожнього забіяки.

Сьогодні ж ходові параметри "шістки" спортивними назвати важкувато ... Зате додавши в вигляд поважності, китайці отримали добротний середній клас без особливих претензій, але все ж має деякий плюсовій запас керованості і "бесінку" в характері.

А з приводу деякої "немодності" вигляду, то дуже багатьом автолюбителям форма класичного седана набагато більше до душі, ніж сучасна "Колобкова".

Інтер'єр і ЕРГОНОМІКА

Знайомі риси! Все саме так, як було в "Ланцере". Але - в багатшою версії: вже в "базі" йде трехспицевий, більш зручний кермо, масивний "набалдашник" ручки перемикання швидкостей, підлокітник з відкидною кришкою. Навіть у мінімальній комплектації власник отримує гідропідсилювач керма (ГУР), кондиціонер, чотири електричних склопідіймача і дзеркала з електроприводом і обігрівом.

Посадка не настільки комфортна, як в "Ланцере": сидіння більш аморфне, не вистачає бічної підтримки і регулювання підпору спини. Але влаштуватися зручно все ж вдається. Запасу ходу санчат сидінь вистачає навіть для дуже довгоногого водія, а регулювання висоти рульової колонки додатково дозволяє підлаштувати кермо "під себе".

Ззаду враження ті ж: трохи "не така" форма седушек, спинка трохи зайве "завалена" назад. Але якщо розслабитися, то виявиться, що напівлежачи теж можна комфортно влаштуватися. Шкода, немає підголівників, тільки невеликі піднесення на місцях крайніх пасажирів - мінус безпеки. Двом ззаду цілком привільно, трьом - так собі.

ТОРПЕДО

Панель приладів інформативна, показання дуже легко читаються: тут немає новомодних "колодязів" і дрібних цифр, що додають красивості, але знижують зручність користування. Все на місці, все логічно. Не пам'ятаю, чи були в інтер'єрі прародителя висувні підстаканники, у спадкоємця - є.

Кондиціонер працює добре, навіть "розпеченої" на сонці машина з закритими вікнами остигала в мічення хвилини. Порадувала продуктивність самого вентилятора подачі повітря (його ще називають вентилятором обігрівача): на максимальній потужності потік навіть надмірний. А адже малопотужний вентилятор обігрівача - хвороба "китайців".

Аудіопідготовка цілком дозволяє навіть вимогливому меломанові, що не кривлячись. дожити до кращих часів, коли з'явиться можливість провести звуковий тюнінг автомобіля. Менш вимогливі слухачі можуть їздити і так: штатний Сі-Ді-ресивер "Панасонік" укупі з чотирма хорошими динаміками дозволяє цілком якісно відтворювати звук аж до значної гучності. Нічого не хрипить, не деренчить, в загальному, тверде "чотири".

Шумоізоляція не супер, але цілком дозволяє обійтися без додаткової "антішумкой": мотор чути тільки після 3,5 тисячі обертів, та й то під навантаженням. А ось колісні арки і кузов знизу могли б обробити і трохи краще: стук дрібних камінчиків на брудній дорозі чути чітко.

"Торпедо" На мою особисту думку, недорогий коричневий пластик передньої панелі виглядає не дуже. Але коли в машину села знайома і захопилася на предмет того, як здорово гармонує колір панелі з бежево-коричневим велюром оббивки, я вирішив даної теми не торкатися. Як і самої "фірмовою" китайської світлої оббивки. На смак і колір ...

ДРАЙВ

Ходові і їздові якості, керованість, стійкість на дорозі, динаміка - все це і становить в сумі то поняття, що має назву задоволенням від водіння. При чому зіпсувати кайф від водіння авто може будь-який негатив. Навіть, як в нашому випадку, кілька літрів поганого бензину. "Чи не їде!" - було перше враження від автомобіля.

Яка керованість, яка стійкість - НЕ ЇДЕ !!! Добре, що палива в баку було небагато, і зовсім розчаруватися я просто не встиг. Зате після заправки на наступний ранок "Лайонсел" несподівано "ожив". Ось тут вже "підоспіли" в плюс і керованість, і інформативність на органах управління, і спортивні задатки прародителя.

Підвіска трохи м'якше, ніж у "Ланцера". Але за сучасними "американистого" тенденціям, все одно вона оцінюється скоріше як "зі спортивним ухилом": тримає машину в плавних поворотах без кренів, на критичних кутах і швидкостях не виникає знос передньої осі і занесення задньої при попаданні на нерівності. У той же час енергоємності підвіски цілком вистачає, щоб не помічати віддачу від середніх вибоїн.

Органи управління дуже сподобалися своєю інформативністю. Кулиса коробки спрацьовує чітко, рука інтуїтивно "розуміє", яка передача в даний момент включена. Кермо на місці обертається важкувато, і покерувати одним пальцем гідропідсилювач не дозволяє.

Але для людини, яка воліє інформативність легкості, - те, що треба! Відмінно, просто фізично відчуваєш ту грань повороту керма, після якої він вже буде критичним і почнеться знесення "передка".

І як потім при тестах інших авто мені не вистачало строго дозованої, пропорційно зусиллю реагує педалі гальма! Отдозірованние ступінь гальмування можна було з неймовірною точністю. Хоча, знову-таки, така педаль не кожній жіночій ніжці буде "за смаком" - жестковата.

ПІД КАПОТОМ

Динаміка. Після зміни палива автомобіль змінився на краще, а досить короткі, майже спортивні ряди коробки передач створювали враження, що автомобіль набагато динамічніше, ніж це написано в характеристиках.

(Приклад "коротких рядів": перемикання на підвищену передачу при високих оборотах двигуна призводить не до падіння швидкості обертання двигуна до рівня холостого ходу, а залишає стрілку тахометра в середньому діапазоні і дозволяє далі динамічно розганятися - авт.).

У всякому разі, на трасі питання "чи встигну обігнати?" просто не виникало: навіть зі швидкості 140 машина охоче йшла на прискорення і абсолютно непомітно досягала гранично відведених для неї електронікою 180 км / год.

До речі, незважаючи на відносно невеликій літраж двигуна, стандартна в таких випадках "хвороба" - млявість на низьких оборотах була не сильно помітна. Безумовно, на оборотах ближче до трьох тисяч з'являвся веселий "підхоплення", але і на 1500 оборотів двигун тягнув не особливо "тоскно", а рушити взагалі не було проблемою навіть на холостому ходу.

Що засмутило. Як це зазвичай буває, не обійшлося без ложки дьогтю. Уже в перший момент виникло відчуття, що в підвісці "щось не так". На дрібних нерівностях виникав невеликий "тремтячий" стукіт, ніби-то "продірявилися" гумки опори стійки. А надалі цей звук, тільки вже більш "серйозно" заявив про себе при спрацьовуванні стійки "на відбій" (коли, наприклад, полотно ремонтованої дороги різко ставало нижче).

Консультація на СТО відповіді на питання не дала: всі деталі в нормі. У чому причина, з'ясувати так і не вдалося. Менеджер автосалону, прийнявши мене по телефону за звичайного покупця, відразу зрозумів, про що я говорю, і спробував "заспокоїти": "Не звертайте уваги, ці стійки просто так шумно працюють. У всіх". А адже "Ланцеровская" ходова славилася своєю неубіваємостью ...

ПО МЕЛОЧИ

- Бреше датчик палива. Після того, як стрілка "лягла і не ворушилася", я в страху стихнути кинувся шукати заправку. Знайшов не відразу. З замовлених 50 літрів (ємність бака по паспорту) увійшло цілих ... тридцять вісім. Дрібниця, звичайно, але виникає питання до точності показань інших приладів, набагато важливіших.

- При включеній вищій передачі і різкому натисканні на газ при оборотах нижче 1500 оборотів в хвилину двигун "давиться" і "тупить". При відпуску педалі - "підхоплює".

Підозрюю, що не зовсім вдало прошитий або просто барахлить контролер сумішоутворення. Що само по собі досить дивно: вся електроніка під капотом, починаючи з датчиків і закінчуючи АБС, "бошівських". Такий нюанс у поведінці системи харчування може привести до зайвої витрати палива.

- Виробник рекомендує заливати замість "А-95" 92-й бензин. Я не повірив. І дарма: двигун "дев'яносто п'ятий" просто "не сприймає" - стає злегка "тупіше" і не знижує витрату. Та й детонаційних стукотів за весь час тесту я ні разу не чув навіть на 92-му. Так навіщо платити більше?

- Чи то мені здалося, чи то у мотора маховик став важчим. При спробі перейти "в спортивний режим" для обгону (різке переключення на знижену передачу при досить високих оборотах) отримав відчутний поштовх ременем безпеки в груди: «Не балуйся!". Потрібна невелика "перегазовка".

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Заявлені виробником 8,4 літра на "сотню" в міському циклі мені особисто здалися відповідають дійсності: рух в утренне-вечірніх "пробках" і постійно працює кондиціонер (який, як відомо, на двигунах подібного літражу збільшує витрату на 15-20%) призвели до цифри 9,5 літрів, що дуже непогано.

А ось на трасі кілька спроб рухатися зі швидкістю 90-100 км / год просто закінчувалися раптовим розумінням, що машина давно вже їде 140. Тому покладених по паспорту 6,6 літрів у мене не вийшло (що не дивно), але о восьмій ми з "Лайонселом" "вписалися" цілком.

КОМЕНТАРІ ФАХІВЦІВ

Олександр Салюк, десятиразовий чемпіон України в різних дисциплінах автоспорту, абсолютний чемпіон України з авторалі 2006: "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

"Добротна, хороша машина. На дорозі поводиться передбачувано, керованість гідна. Знову-таки, на ось цьому з'їзді багато автомобілів вже чіпляють" черевом ", Лайонсел пройшов, не торкнувшись. Для наших доріг - гарна якість!

А ось тут я спеціально намочив колеса і екстрено загальмував - АБС ​​відпрацювала на рівні, ефективність гальмування відмінна.

Двигун для свого об'єму тягне непогано. Машина заправлена ​​92-м, але навіть на найнижчих оборотах при різкому натисканні на газ детонації немає - швидше за все, двигун дефорсирован.

А, значить, став ресурсного, буде довше ходити. Загалом, "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

Юрій Солодкий, старший майстер сервісного центру "Ніколь Моторс": "Буде ходити!".

"Дійсно, це" ланцеровская "" ходова ", все один в один. Автомобіль зібраний акуратно, зварні шви рівні, обробка кузова знизу хороша. На гумових втулках і пильовиках сліди зносу не виявлені. Причину гучної роботи передніх стійок з'ясувати ми не змогли - по Цілком ймовірно, справа в конструкції самого вузла.

Є невелике запотівання на правій передній стійці, але воно настільки незначне, що навряд чи це можна розцінювати як починається проблему (мається на увазі розгерметизація вузла - авт.). Автомобіль пройшов більше 6 тисяч км, але ослабленого кріплення немає. Вдалося на чверть обороту довернуть тільки гайку кріплення опори передньої стійки. Думаю, машина буде ходити ".

ДЕШЕВО І СЕРДИТО?

Питання "чи варто" китаєць "своєї дешевизни" можна розділити на кілька підпунктів: різниця у вартості в порівнянні з аналогами в даному класі, порівняльні експлуатаційні витрати, ліквідність в разі продажу і, нарешті, супутні фактори при купівлі (такі, наприклад, як відношення банків до кредитування китайського авто). Розберемо кожен пункт докладно.

Ціна і багата комплектація "бази"

З одного боку, при покупці "китайця" основним аргументом на користь саме такого вибору служить розрекламована дешевизна багатьох базових комплектацій. Але так чи дешевий китайський автомобіль?

Lioncel порівнювати відносно легко: він є практично повною копією Mitsubishi Lancer VI покоління. І хоча материнською компанією шостий "Лансер" вже не випускається, в Україні продається Lancer дев'ятого покоління. І коштує він "в базі" $ 18100. Безумовно, різниця, в порівнянні з $ 14000, які потрібно сплатити за "Лайонсел", істотна.

Але існує адже між ними і різниця в три автомобільних покоління! Дев'ятий "Лансер" - зовсім інша машина і за рівнем, і інтер'єру, і за зовнішнім виглядом, в кінці кінців. Настільки, що порівнювати їх просто некоректно. До речі, "японець" в "базі" має багатшу комплектацію (наприклад, 2 подушки безпеки).

А ось Lioncel NEW, пропонований дилерами South East Motor Co, варто вже 16700 у.о, а відрізняється лише інтер'єром та екстер'єром, маючи "на борту" такий же двигун і ходову, що і звичайний "Лайонсел". Отже, різниця вже складає $ 1400.. І останній нюанс: в автосалонах приблизно місяць тому з'явився Lancer Х. Зазвичай після появи нової моделі ціни на стару (Lancer I Х) з часом стають нижче, а ще пізніше роблять навіть акції розпродажу.

вартість обслуговування

У цьому пункті все однозначно в "плюс" "китайцеві": нормогодини на СТО дилерів Mitsubishi - близько 180 грн., Нормогодини обслуговування у дилерів South East - близько 80. А адже навіть елементарне ТО після перших 10 тисяч вимагає

Різниця у вартості запасних частин і того більше - японська деталь в середньому обійдеться в три рази дорожче.

Все це, безумовно, важливо лише в тому випадку, якщо "Лайонсел" буде таким же надійним, як і прабатько, на що дозволяє сподіватися ліцензія від Mitsubishi.

Справи кредитні плюс ліквідність

Як це не сумно, для банків все китайські авто "на одну особу": кредити на їх придбання видають вельми неохоче, пояснюючи низькою ліквідністю такої застави. Банкам видніше! А якщо і видають, то максимум на чотири роки (п'ять банків з п'яти опитаних). Покупку ж "японця" без проблем кредитують на сім років.

Виходить, що виплачувати за той же Lioncel в місяць при ануїтетному (рівними частинами) погашенні потрібно мінімально близько $ 380, а за Lancer I Х - близько $ 320. Так, на три роки більше, але за більш сучасний "японець", та й розмір щомісячного мінімального внеску може відігравати вирішальну роль!

висновки

Підсумок такий: при покупці за "готівка", безумовно, різниця суттєва, і конкретно Lioncel, хоча і міг би бути дешевше (в Китаї він продається в роздріб за $ 10 тис.), Проте співвідношення ціни і якості, в загальному, варто. Ну, а платити за нього по кредиту просто складніше.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Тест-драйв" китайця "Soueast Lioncel". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Ніколаєнко Олександр

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel

24 червня 2007, 16:09 Переглядів:

До китайським автомобілям ставлення, м'яко кажучи, насторожене: з одного боку, симпатичні і добре оснащені моделі коштують в порівнянні навіть з корейськими аналогами набагато дешевше.

З іншого - ще свіжі в пам'яті китайські дешеві вироби у формі магнітол, плеєрів, навушників і іншої техніки, з цієї самої технікою, крім зовнішнього вигляду, нічого спільного не має як за якістю, так і за терміном служби. А з третього - на українських дорогах з'являється все більше машин з емблемами китайських брендів, і не звертати увагу на цей факт вже просто неможливо.

Ось і виникає перед споживачем непростий вибір: чи то купити машинку відомого, перевіреного виробника, в якій не буде навіть електросклопідйомників, або за ті ж гроші взяти "повний фарш" в китайському виконанні, та ще й класом вище.

Але ... чи варто? Однозначної відповіді на це питання, безумовно, не існує. Але "Сегодня" все ж спробувала на нього відповісти, для чого ми провели власний тест-драйв і оцінили деякі супутні фактори експлуатації "китайців".

КОПІЯ ВІРНА. ВИПРАВЛЕНОМУ ВІРИТИ?

Soueast Lioncel ми вибрали для тесту не випадково, адже цей автомобіль - представник якогось чи характерною для китайського автопрому тенденції "чесного" "рімейка" відомої моделі з дотриманням всіх юридичних норм. Свого часу корейські автовиробники пішли саме таким шляхом, і результат виявився вельми гідним.

Китайці ж такими дрібницями, як дотримання авторських прав особливо не "заморочуються": спереду "Лексус", ззаду - "БМВ", ну і що? Рідний уряд "прикриє", а покупець залишиться задоволений, купивши за невеликі гроші "майже" Мерседес ".

Загалом, від "Лайонсела" ми чекали відповідь на питання: наскільки точно і якісно китайський автопром здатний "відтворити" ліцензійну копію з відомою, добре зарекомендувала себе моделі. І що з цього вийде в експлуатаційному плані.

РОДОВІД

Компнія South East Motor Co, яка є власником марки Soueast, створена як спільне підприємство державної Fujian Motor Industry Group і приватної China Motor Co. Спочатку South East Motor Co займалася складанням деяких моделей Mitsubishi під контролем японської сторони для внутрішнього ринку і найближчих «сусідів».

Згодом компанія, довівши власну спроможність у плані якості, отримала від Mitsubishi право випускати деякі моделі під власним брендом Soueast (що в Китаї вважається більш патріотичним). Серед "викуплених" моделей - і Mitsubishi Lancer VI покоління. У китайському виконанні він має назву Soueast Lioncel. Для його випуску South East Motor Co отримала від японців всю технічну документацію.

ЕКСТЕР'ЄР

Перше враження від зовнішнього вигляду "Лайонсела" позитивне. У порівнянні з "Ланцер" злегка змінені фари, трохи більше - бампера і зовсім трохи - решітка радіатора. Зовнішність стала спокійніше, втратила майже всю агресивність, властиву прародичу. Що правильно: це п'ятнадцять років тому шосте покоління мало явні спортивно-агресивні претензії дорожнього забіяки.

Сьогодні ж ходові параметри "шістки" спортивними назвати важкувато ... Зате додавши в вигляд поважності, китайці отримали добротний середній клас без особливих претензій, але все ж має деякий плюсовій запас керованості і "бесінку" в характері.

А з приводу деякої "немодності" вигляду, то дуже багатьом автолюбителям форма класичного седана набагато більше до душі, ніж сучасна "Колобкова".

Інтер'єр і ЕРГОНОМІКА

Знайомі риси! Все саме так, як було в "Ланцере". Але - в багатшою версії: вже в "базі" йде трехспицевий, більш зручний кермо, масивний "набалдашник" ручки перемикання швидкостей, підлокітник з відкидною кришкою. Навіть у мінімальній комплектації власник отримує гідропідсилювач керма (ГУР), кондиціонер, чотири електричних склопідіймача і дзеркала з електроприводом і обігрівом.

Посадка не настільки комфортна, як в "Ланцере": сидіння більш аморфне, не вистачає бічної підтримки і регулювання підпору спини. Але влаштуватися зручно все ж вдається. Запасу ходу санчат сидінь вистачає навіть для дуже довгоногого водія, а регулювання висоти рульової колонки додатково дозволяє підлаштувати кермо "під себе".

Ззаду враження ті ж: трохи "не така" форма седушек, спинка трохи зайве "завалена" назад. Але якщо розслабитися, то виявиться, що напівлежачи теж можна комфортно влаштуватися. Шкода, немає підголівників, тільки невеликі піднесення на місцях крайніх пасажирів - мінус безпеки. Двом ззаду цілком привільно, трьом - так собі.

ТОРПЕДО

Панель приладів інформативна, показання дуже легко читаються: тут немає новомодних "колодязів" і дрібних цифр, що додають красивості, але знижують зручність користування. Все на місці, все логічно. Не пам'ятаю, чи були в інтер'єрі прародителя висувні підстаканники, у спадкоємця - є.

Кондиціонер працює добре, навіть "розпеченої" на сонці машина з закритими вікнами остигала в мічення хвилини. Порадувала продуктивність самого вентилятора подачі повітря (його ще називають вентилятором обігрівача): на максимальній потужності потік навіть надмірний. А адже малопотужний вентилятор обігрівача - хвороба "китайців".

Аудіопідготовка цілком дозволяє навіть вимогливому меломанові, що не кривлячись. дожити до кращих часів, коли з'явиться можливість провести звуковий тюнінг автомобіля. Менш вимогливі слухачі можуть їздити і так: штатний Сі-Ді-ресивер "Панасонік" укупі з чотирма хорошими динаміками дозволяє цілком якісно відтворювати звук аж до значної гучності. Нічого не хрипить, не деренчить, в загальному, тверде "чотири".

Шумоізоляція не супер, але цілком дозволяє обійтися без додаткової "антішумкой": мотор чути тільки після 3,5 тисячі обертів, та й то під навантаженням. А ось колісні арки і кузов знизу могли б обробити і трохи краще: стук дрібних камінчиків на брудній дорозі чути чітко.

"Торпедо" На мою особисту думку, недорогий коричневий пластик передньої панелі виглядає не дуже. Але коли в машину села знайома і захопилася на предмет того, як здорово гармонує колір панелі з бежево-коричневим велюром оббивки, я вирішив даної теми не торкатися. Як і самої "фірмовою" китайської світлої оббивки. На смак і колір ...

ДРАЙВ

Ходові і їздові якості, керованість, стійкість на дорозі, динаміка - все це і становить в сумі то поняття, що має назву задоволенням від водіння. При чому зіпсувати кайф від водіння авто може будь-який негатив. Навіть, як в нашому випадку, кілька літрів поганого бензину. "Чи не їде!" - було перше враження від автомобіля.

Яка керованість, яка стійкість - НЕ ЇДЕ !!! Добре, що палива в баку було небагато, і зовсім розчаруватися я просто не встиг. Зате після заправки на наступний ранок "Лайонсел" несподівано "ожив". Ось тут вже "підоспіли" в плюс і керованість, і інформативність на органах управління, і спортивні задатки прародителя.

Підвіска трохи м'якше, ніж у "Ланцера". Але за сучасними "американистого" тенденціям, все одно вона оцінюється скоріше як "зі спортивним ухилом": тримає машину в плавних поворотах без кренів, на критичних кутах і швидкостях не виникає знос передньої осі і занесення задньої при попаданні на нерівності. У той же час енергоємності підвіски цілком вистачає, щоб не помічати віддачу від середніх вибоїн.

Органи управління дуже сподобалися своєю інформативністю. Кулиса коробки спрацьовує чітко, рука інтуїтивно "розуміє", яка передача в даний момент включена. Кермо на місці обертається важкувато, і покерувати одним пальцем гідропідсилювач не дозволяє.

Але для людини, яка воліє інформативність легкості, - те, що треба! Відмінно, просто фізично відчуваєш ту грань повороту керма, після якої він вже буде критичним і почнеться знесення "передка".

І як потім при тестах інших авто мені не вистачало строго дозованої, пропорційно зусиллю реагує педалі гальма! Отдозірованние ступінь гальмування можна було з неймовірною точністю. Хоча, знову-таки, така педаль не кожній жіночій ніжці буде "за смаком" - жестковата.

ПІД КАПОТОМ

Динаміка. Після зміни палива автомобіль змінився на краще, а досить короткі, майже спортивні ряди коробки передач створювали враження, що автомобіль набагато динамічніше, ніж це написано в характеристиках.

(Приклад "коротких рядів": перемикання на підвищену передачу при високих оборотах двигуна призводить не до падіння швидкості обертання двигуна до рівня холостого ходу, а залишає стрілку тахометра в середньому діапазоні і дозволяє далі динамічно розганятися - авт.).

У всякому разі, на трасі питання "чи встигну обігнати?" просто не виникало: навіть зі швидкості 140 машина охоче йшла на прискорення і абсолютно непомітно досягала гранично відведених для неї електронікою 180 км / год.

До речі, незважаючи на відносно невеликій літраж двигуна, стандартна в таких випадках "хвороба" - млявість на низьких оборотах була не сильно помітна. Безумовно, на оборотах ближче до трьох тисяч з'являвся веселий "підхоплення", але і на 1500 оборотів двигун тягнув не особливо "тоскно", а рушити взагалі не було проблемою навіть на холостому ходу.

Що засмутило. Як це зазвичай буває, не обійшлося без ложки дьогтю. Уже в перший момент виникло відчуття, що в підвісці "щось не так". На дрібних нерівностях виникав невеликий "тремтячий" стукіт, ніби-то "продірявилися" гумки опори стійки. А надалі цей звук, тільки вже більш "серйозно" заявив про себе при спрацьовуванні стійки "на відбій" (коли, наприклад, полотно ремонтованої дороги різко ставало нижче).

Консультація на СТО відповіді на питання не дала: всі деталі в нормі. У чому причина, з'ясувати так і не вдалося. Менеджер автосалону, прийнявши мене по телефону за звичайного покупця, відразу зрозумів, про що я говорю, і спробував "заспокоїти": "Не звертайте уваги, ці стійки просто так шумно працюють. У всіх". А адже "Ланцеровская" ходова славилася своєю неубіваємостью ...

ПО МЕЛОЧИ

- Бреше датчик палива. Після того, як стрілка "лягла і не ворушилася", я в страху стихнути кинувся шукати заправку. Знайшов не відразу. З замовлених 50 літрів (ємність бака по паспорту) увійшло цілих ... тридцять вісім. Дрібниця, звичайно, але виникає питання до точності показань інших приладів, набагато важливіших.

- При включеній вищій передачі і різкому натисканні на газ при оборотах нижче 1500 оборотів в хвилину двигун "давиться" і "тупить". При відпуску педалі - "підхоплює".

Підозрюю, що не зовсім вдало прошитий або просто барахлить контролер сумішоутворення. Що само по собі досить дивно: вся електроніка під капотом, починаючи з датчиків і закінчуючи АБС, "бошівських". Такий нюанс у поведінці системи харчування може привести до зайвої витрати палива.

- Виробник рекомендує заливати замість "А-95" 92-й бензин. Я не повірив. І дарма: двигун "дев'яносто п'ятий" просто "не сприймає" - стає злегка "тупіше" і не знижує витрату. Та й детонаційних стукотів за весь час тесту я ні разу не чув навіть на 92-му. Так навіщо платити більше?

- Чи то мені здалося, чи то у мотора маховик став важчим. При спробі перейти "в спортивний режим" для обгону (різке переключення на знижену передачу при досить високих оборотах) отримав відчутний поштовх ременем безпеки в груди: «Не балуйся!". Потрібна невелика "перегазовка".

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Заявлені виробником 8,4 літра на "сотню" в міському циклі мені особисто здалися відповідають дійсності: рух в утренне-вечірніх "пробках" і постійно працює кондиціонер (який, як відомо, на двигунах подібного літражу збільшує витрату на 15-20%) призвели до цифри 9,5 літрів, що дуже непогано.

А ось на трасі кілька спроб рухатися зі швидкістю 90-100 км / год просто закінчувалися раптовим розумінням, що машина давно вже їде 140. Тому покладених по паспорту 6,6 літрів у мене не вийшло (що не дивно), але о восьмій ми з "Лайонселом" "вписалися" цілком.

КОМЕНТАРІ ФАХІВЦІВ

Олександр Салюк, десятиразовий чемпіон України в різних дисциплінах автоспорту, абсолютний чемпіон України з авторалі 2006: "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

"Добротна, хороша машина. На дорозі поводиться передбачувано, керованість гідна. Знову-таки, на ось цьому з'їзді багато автомобілів вже чіпляють" черевом ", Лайонсел пройшов, не торкнувшись. Для наших доріг - гарна якість!

А ось тут я спеціально намочив колеса і екстрено загальмував - АБС ​​відпрацювала на рівні, ефективність гальмування відмінна.

Двигун для свого об'єму тягне непогано. Машина заправлена ​​92-м, але навіть на найнижчих оборотах при різкому натисканні на газ детонації немає - швидше за все, двигун дефорсирован.

А, значить, став ресурсного, буде довше ходити. Загалом, "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

Юрій Солодкий, старший майстер сервісного центру "Ніколь Моторс": "Буде ходити!".

"Дійсно, це" ланцеровская "" ходова ", все один в один. Автомобіль зібраний акуратно, зварні шви рівні, обробка кузова знизу хороша. На гумових втулках і пильовиках сліди зносу не виявлені. Причину гучної роботи передніх стійок з'ясувати ми не змогли - по Цілком ймовірно, справа в конструкції самого вузла.

Є невелике запотівання на правій передній стійці, але воно настільки незначне, що навряд чи це можна розцінювати як починається проблему (мається на увазі розгерметизація вузла - авт.). Автомобіль пройшов більше 6 тисяч км, але ослабленого кріплення немає. Вдалося на чверть обороту довернуть тільки гайку кріплення опори передньої стійки. Думаю, машина буде ходити ".

ДЕШЕВО І СЕРДИТО?

Питання "чи варто" китаєць "своєї дешевизни" можна розділити на кілька підпунктів: різниця у вартості в порівнянні з аналогами в даному класі, порівняльні експлуатаційні витрати, ліквідність в разі продажу і, нарешті, супутні фактори при купівлі (такі, наприклад, як відношення банків до кредитування китайського авто). Розберемо кожен пункт докладно.

Ціна і багата комплектація "бази"

З одного боку, при покупці "китайця" основним аргументом на користь саме такого вибору служить розрекламована дешевизна багатьох базових комплектацій. Але так чи дешевий китайський автомобіль?

Lioncel порівнювати відносно легко: він є практично повною копією Mitsubishi Lancer VI покоління. І хоча материнською компанією шостий "Лансер" вже не випускається, в Україні продається Lancer дев'ятого покоління. І коштує він "в базі" $ 18100. Безумовно, різниця, в порівнянні з $ 14000, які потрібно сплатити за "Лайонсел", істотна.

Але існує адже між ними і різниця в три автомобільних покоління! Дев'ятий "Лансер" - зовсім інша машина і за рівнем, і інтер'єру, і за зовнішнім виглядом, в кінці кінців. Настільки, що порівнювати їх просто некоректно. До речі, "японець" в "базі" має багатшу комплектацію (наприклад, 2 подушки безпеки).

А ось Lioncel NEW, пропонований дилерами South East Motor Co, варто вже 16700 у.о, а відрізняється лише інтер'єром та екстер'єром, маючи "на борту" такий же двигун і ходову, що і звичайний "Лайонсел". Отже, різниця вже складає $ 1400.. І останній нюанс: в автосалонах приблизно місяць тому з'явився Lancer Х. Зазвичай після появи нової моделі ціни на стару (Lancer I Х) з часом стають нижче, а ще пізніше роблять навіть акції розпродажу.

вартість обслуговування

У цьому пункті все однозначно в "плюс" "китайцеві": нормогодини на СТО дилерів Mitsubishi - близько 180 грн., Нормогодини обслуговування у дилерів South East - близько 80. А адже навіть елементарне ТО після перших 10 тисяч вимагає

Різниця у вартості запасних частин і того більше - японська деталь в середньому обійдеться в три рази дорожче.

Все це, безумовно, важливо лише в тому випадку, якщо "Лайонсел" буде таким же надійним, як і прабатько, на що дозволяє сподіватися ліцензія від Mitsubishi.

Справи кредитні плюс ліквідність

Як це не сумно, для банків все китайські авто "на одну особу": кредити на їх придбання видають вельми неохоче, пояснюючи низькою ліквідністю такої застави. Банкам видніше! А якщо і видають, то максимум на чотири роки (п'ять банків з п'яти опитаних). Покупку ж "японця" без проблем кредитують на сім років.

Виходить, що виплачувати за той же Lioncel в місяць при ануїтетному (рівними частинами) погашенні потрібно мінімально близько $ 380, а за Lancer I Х - близько $ 320. Так, на три роки більше, але за більш сучасний "японець", та й розмір щомісячного мінімального внеску може відігравати вирішальну роль!

висновки

Підсумок такий: при покупці за "готівка", безумовно, різниця суттєва, і конкретно Lioncel, хоча і міг би бути дешевше (в Китаї він продається в роздріб за $ 10 тис.), Проте співвідношення ціни і якості, в загальному, варто. Ну, а платити за нього по кредиту просто складніше.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Тест-драйв" китайця "Soueast Lioncel". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Ніколаєнко Олександр

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

Тест-драйв "китайця" Soueast Lioncel

24 червня 2007, 16:09 Переглядів:

До китайським автомобілям ставлення, м'яко кажучи, насторожене: з одного боку, симпатичні і добре оснащені моделі коштують в порівнянні навіть з корейськими аналогами набагато дешевше.

З іншого - ще свіжі в пам'яті китайські дешеві вироби у формі магнітол, плеєрів, навушників і іншої техніки, з цієї самої технікою, крім зовнішнього вигляду, нічого спільного не має як за якістю, так і за терміном служби. А з третього - на українських дорогах з'являється все більше машин з емблемами китайських брендів, і не звертати увагу на цей факт вже просто неможливо.

Ось і виникає перед споживачем непростий вибір: чи то купити машинку відомого, перевіреного виробника, в якій не буде навіть електросклопідйомників, або за ті ж гроші взяти "повний фарш" в китайському виконанні, та ще й класом вище.

Але ... чи варто? Однозначної відповіді на це питання, безумовно, не існує. Але "Сегодня" все ж спробувала на нього відповісти, для чого ми провели власний тест-драйв і оцінили деякі супутні фактори експлуатації "китайців".

КОПІЯ ВІРНА. ВИПРАВЛЕНОМУ ВІРИТИ?

Soueast Lioncel ми вибрали для тесту не випадково, адже цей автомобіль - представник якогось чи характерною для китайського автопрому тенденції "чесного" "рімейка" відомої моделі з дотриманням всіх юридичних норм. Свого часу корейські автовиробники пішли саме таким шляхом, і результат виявився вельми гідним.

Китайці ж такими дрібницями, як дотримання авторських прав особливо не "заморочуються": спереду "Лексус", ззаду - "БМВ", ну і що? Рідний уряд "прикриє", а покупець залишиться задоволений, купивши за невеликі гроші "майже" Мерседес ".

Загалом, від "Лайонсела" ми чекали відповідь на питання: наскільки точно і якісно китайський автопром здатний "відтворити" ліцензійну копію з відомою, добре зарекомендувала себе моделі. І що з цього вийде в експлуатаційному плані.

РОДОВІД

Компнія South East Motor Co, яка є власником марки Soueast, створена як спільне підприємство державної Fujian Motor Industry Group і приватної China Motor Co. Спочатку South East Motor Co займалася складанням деяких моделей Mitsubishi під контролем японської сторони для внутрішнього ринку і найближчих «сусідів».

Згодом компанія, довівши власну спроможність у плані якості, отримала від Mitsubishi право випускати деякі моделі під власним брендом Soueast (що в Китаї вважається більш патріотичним). Серед "викуплених" моделей - і Mitsubishi Lancer VI покоління. У китайському виконанні він має назву Soueast Lioncel. Для його випуску South East Motor Co отримала від японців всю технічну документацію.

ЕКСТЕР'ЄР

Перше враження від зовнішнього вигляду "Лайонсела" позитивне. У порівнянні з "Ланцер" злегка змінені фари, трохи більше - бампера і зовсім трохи - решітка радіатора. Зовнішність стала спокійніше, втратила майже всю агресивність, властиву прародичу. Що правильно: це п'ятнадцять років тому шосте покоління мало явні спортивно-агресивні претензії дорожнього забіяки.

Сьогодні ж ходові параметри "шістки" спортивними назвати важкувато ... Зате додавши в вигляд поважності, китайці отримали добротний середній клас без особливих претензій, але все ж має деякий плюсовій запас керованості і "бесінку" в характері.

А з приводу деякої "немодності" вигляду, то дуже багатьом автолюбителям форма класичного седана набагато більше до душі, ніж сучасна "Колобкова".

Інтер'єр і ЕРГОНОМІКА

Знайомі риси! Все саме так, як було в "Ланцере". Але - в багатшою версії: вже в "базі" йде трехспицевий, більш зручний кермо, масивний "набалдашник" ручки перемикання швидкостей, підлокітник з відкидною кришкою. Навіть у мінімальній комплектації власник отримує гідропідсилювач керма (ГУР), кондиціонер, чотири електричних склопідіймача і дзеркала з електроприводом і обігрівом.

Посадка не настільки комфортна, як в "Ланцере": сидіння більш аморфне, не вистачає бічної підтримки і регулювання підпору спини. Але влаштуватися зручно все ж вдається. Запасу ходу санчат сидінь вистачає навіть для дуже довгоногого водія, а регулювання висоти рульової колонки додатково дозволяє підлаштувати кермо "під себе".

Ззаду враження ті ж: трохи "не така" форма седушек, спинка трохи зайве "завалена" назад. Але якщо розслабитися, то виявиться, що напівлежачи теж можна комфортно влаштуватися. Шкода, немає підголівників, тільки невеликі піднесення на місцях крайніх пасажирів - мінус безпеки. Двом ззаду цілком привільно, трьом - так собі.

ТОРПЕДО

Панель приладів інформативна, показання дуже легко читаються: тут немає новомодних "колодязів" і дрібних цифр, що додають красивості, але знижують зручність користування. Все на місці, все логічно. Не пам'ятаю, чи були в інтер'єрі прародителя висувні підстаканники, у спадкоємця - є.

Кондиціонер працює добре, навіть "розпеченої" на сонці машина з закритими вікнами остигала в мічення хвилини. Порадувала продуктивність самого вентилятора подачі повітря (його ще називають вентилятором обігрівача): на максимальній потужності потік навіть надмірний. А адже малопотужний вентилятор обігрівача - хвороба "китайців".

Аудіопідготовка цілком дозволяє навіть вимогливому меломанові, що не кривлячись. дожити до кращих часів, коли з'явиться можливість провести звуковий тюнінг автомобіля. Менш вимогливі слухачі можуть їздити і так: штатний Сі-Ді-ресивер "Панасонік" укупі з чотирма хорошими динаміками дозволяє цілком якісно відтворювати звук аж до значної гучності. Нічого не хрипить, не деренчить, в загальному, тверде "чотири".

Шумоізоляція не супер, але цілком дозволяє обійтися без додаткової "антішумкой": мотор чути тільки після 3,5 тисячі обертів, та й то під навантаженням. А ось колісні арки і кузов знизу могли б обробити і трохи краще: стук дрібних камінчиків на брудній дорозі чути чітко.

"Торпедо" На мою особисту думку, недорогий коричневий пластик передньої панелі виглядає не дуже. Але коли в машину села знайома і захопилася на предмет того, як здорово гармонує колір панелі з бежево-коричневим велюром оббивки, я вирішив даної теми не торкатися. Як і самої "фірмовою" китайської світлої оббивки. На смак і колір ...

ДРАЙВ

Ходові і їздові якості, керованість, стійкість на дорозі, динаміка - все це і становить в сумі то поняття, що має назву задоволенням від водіння. При чому зіпсувати кайф від водіння авто може будь-який негатив. Навіть, як в нашому випадку, кілька літрів поганого бензину. "Чи не їде!" - було перше враження від автомобіля.

Яка керованість, яка стійкість - НЕ ЇДЕ !!! Добре, що палива в баку було небагато, і зовсім розчаруватися я просто не встиг. Зате після заправки на наступний ранок "Лайонсел" несподівано "ожив". Ось тут вже "підоспіли" в плюс і керованість, і інформативність на органах управління, і спортивні задатки прародителя.

Підвіска трохи м'якше, ніж у "Ланцера". Але за сучасними "американистого" тенденціям, все одно вона оцінюється скоріше як "зі спортивним ухилом": тримає машину в плавних поворотах без кренів, на критичних кутах і швидкостях не виникає знос передньої осі і занесення задньої при попаданні на нерівності. У той же час енергоємності підвіски цілком вистачає, щоб не помічати віддачу від середніх вибоїн.

Органи управління дуже сподобалися своєю інформативністю. Кулиса коробки спрацьовує чітко, рука інтуїтивно "розуміє", яка передача в даний момент включена. Кермо на місці обертається важкувато, і покерувати одним пальцем гідропідсилювач не дозволяє.

Але для людини, яка воліє інформативність легкості, - те, що треба! Відмінно, просто фізично відчуваєш ту грань повороту керма, після якої він вже буде критичним і почнеться знесення "передка".

І як потім при тестах інших авто мені не вистачало строго дозованої, пропорційно зусиллю реагує педалі гальма! Отдозірованние ступінь гальмування можна було з неймовірною точністю. Хоча, знову-таки, така педаль не кожній жіночій ніжці буде "за смаком" - жестковата.

ПІД КАПОТОМ

Динаміка. Після зміни палива автомобіль змінився на краще, а досить короткі, майже спортивні ряди коробки передач створювали враження, що автомобіль набагато динамічніше, ніж це написано в характеристиках.

(Приклад "коротких рядів": перемикання на підвищену передачу при високих оборотах двигуна призводить не до падіння швидкості обертання двигуна до рівня холостого ходу, а залишає стрілку тахометра в середньому діапазоні і дозволяє далі динамічно розганятися - авт.).

У всякому разі, на трасі питання "чи встигну обігнати?" просто не виникало: навіть зі швидкості 140 машина охоче йшла на прискорення і абсолютно непомітно досягала гранично відведених для неї електронікою 180 км / год.

До речі, незважаючи на відносно невеликій літраж двигуна, стандартна в таких випадках "хвороба" - млявість на низьких оборотах була не сильно помітна. Безумовно, на оборотах ближче до трьох тисяч з'являвся веселий "підхоплення", але і на 1500 оборотів двигун тягнув не особливо "тоскно", а рушити взагалі не було проблемою навіть на холостому ходу.

Що засмутило. Як це зазвичай буває, не обійшлося без ложки дьогтю. Уже в перший момент виникло відчуття, що в підвісці "щось не так". На дрібних нерівностях виникав невеликий "тремтячий" стукіт, ніби-то "продірявилися" гумки опори стійки. А надалі цей звук, тільки вже більш "серйозно" заявив про себе при спрацьовуванні стійки "на відбій" (коли, наприклад, полотно ремонтованої дороги різко ставало нижче).

Консультація на СТО відповіді на питання не дала: всі деталі в нормі. У чому причина, з'ясувати так і не вдалося. Менеджер автосалону, прийнявши мене по телефону за звичайного покупця, відразу зрозумів, про що я говорю, і спробував "заспокоїти": "Не звертайте уваги, ці стійки просто так шумно працюють. У всіх". А адже "Ланцеровская" ходова славилася своєю неубіваємостью ...

ПО МЕЛОЧИ

- Бреше датчик палива. Після того, як стрілка "лягла і не ворушилася", я в страху стихнути кинувся шукати заправку. Знайшов не відразу. З замовлених 50 літрів (ємність бака по паспорту) увійшло цілих ... тридцять вісім. Дрібниця, звичайно, але виникає питання до точності показань інших приладів, набагато важливіших.

- При включеній вищій передачі і різкому натисканні на газ при оборотах нижче 1500 оборотів в хвилину двигун "давиться" і "тупить". При відпуску педалі - "підхоплює".

Підозрюю, що не зовсім вдало прошитий або просто барахлить контролер сумішоутворення. Що само по собі досить дивно: вся електроніка під капотом, починаючи з датчиків і закінчуючи АБС, "бошівських". Такий нюанс у поведінці системи харчування може привести до зайвої витрати палива.

- Виробник рекомендує заливати замість "А-95" 92-й бензин. Я не повірив. І дарма: двигун "дев'яносто п'ятий" просто "не сприймає" - стає злегка "тупіше" і не знижує витрату. Та й детонаційних стукотів за весь час тесту я ні разу не чув навіть на 92-му. Так навіщо платити більше?

- Чи то мені здалося, чи то у мотора маховик став важчим. При спробі перейти "в спортивний режим" для обгону (різке переключення на знижену передачу при досить високих оборотах) отримав відчутний поштовх ременем безпеки в груди: «Не балуйся!". Потрібна невелика "перегазовка".

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Заявлені виробником 8,4 літра на "сотню" в міському циклі мені особисто здалися відповідають дійсності: рух в утренне-вечірніх "пробках" і постійно працює кондиціонер (який, як відомо, на двигунах подібного літражу збільшує витрату на 15-20%) призвели до цифри 9,5 літрів, що дуже непогано.

А ось на трасі кілька спроб рухатися зі швидкістю 90-100 км / год просто закінчувалися раптовим розумінням, що машина давно вже їде 140. Тому покладених по паспорту 6,6 літрів у мене не вийшло (що не дивно), але о восьмій ми з "Лайонселом" "вписалися" цілком.

КОМЕНТАРІ ФАХІВЦІВ

Олександр Салюк, десятиразовий чемпіон України в різних дисциплінах автоспорту, абсолютний чемпіон України з авторалі 2006: "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

"Добротна, хороша машина. На дорозі поводиться передбачувано, керованість гідна. Знову-таки, на ось цьому з'їзді багато автомобілів вже чіпляють" черевом ", Лайонсел пройшов, не торкнувшись. Для наших доріг - гарна якість!

А ось тут я спеціально намочив колеса і екстрено загальмував - АБС ​​відпрацювала на рівні, ефективність гальмування відмінна.

Двигун для свого об'єму тягне непогано. Машина заправлена ​​92-м, але навіть на найнижчих оборотах при різкому натисканні на газ детонації немає - швидше за все, двигун дефорсирован.

А, значить, став ресурсного, буде довше ходити. Загалом, "Міцубісі" не змогли зіпсувати навіть китайці! "

Юрій Солодкий, старший майстер сервісного центру "Ніколь Моторс": "Буде ходити!".

"Дійсно, це" ланцеровская "" ходова ", все один в один. Автомобіль зібраний акуратно, зварні шви рівні, обробка кузова знизу хороша. На гумових втулках і пильовиках сліди зносу не виявлені. Причину гучної роботи передніх стійок з'ясувати ми не змогли - по Цілком ймовірно, справа в конструкції самого вузла.

Є невелике запотівання на правій передній стійці, але воно настільки незначне, що навряд чи це можна розцінювати як починається проблему (мається на увазі розгерметизація вузла - авт.). Автомобіль пройшов більше 6 тисяч км, але ослабленого кріплення немає. Вдалося на чверть обороту довернуть тільки гайку кріплення опори передньої стійки. Думаю, машина буде ходити ".

ДЕШЕВО І СЕРДИТО?

Питання "чи варто" китаєць "своєї дешевизни" можна розділити на кілька підпунктів: різниця у вартості в порівнянні з аналогами в даному класі, порівняльні експлуатаційні витрати, ліквідність в разі продажу і, нарешті, супутні фактори при купівлі (такі, наприклад, як відношення банків до кредитування китайського авто). Розберемо кожен пункт докладно.

Ціна і багата комплектація "бази"

З одного боку, при покупці "китайця" основним аргументом на користь саме такого вибору служить розрекламована дешевизна багатьох базових комплектацій. Але так чи дешевий китайський автомобіль?

Lioncel порівнювати відносно легко: він є практично повною копією Mitsubishi Lancer VI покоління. І хоча материнською компанією шостий "Лансер" вже не випускається, в Україні продається Lancer дев'ятого покоління. І коштує він "в базі" $ 18100. Безумовно, різниця, в порівнянні з $ 14000, які потрібно сплатити за "Лайонсел", істотна.

Але існує адже між ними і різниця в три автомобільних покоління! Дев'ятий "Лансер" - зовсім інша машина і за рівнем, і інтер'єру, і за зовнішнім виглядом, в кінці кінців. Настільки, що порівнювати їх просто некоректно. До речі, "японець" в "базі" має багатшу комплектацію (наприклад, 2 подушки безпеки).

А ось Lioncel NEW, пропонований дилерами South East Motor Co, варто вже 16700 у.о, а відрізняється лише інтер'єром та екстер'єром, маючи "на борту" такий же двигун і ходову, що і звичайний "Лайонсел". Отже, різниця вже складає $ 1400.. І останній нюанс: в автосалонах приблизно місяць тому з'явився Lancer Х. Зазвичай після появи нової моделі ціни на стару (Lancer I Х) з часом стають нижче, а ще пізніше роблять навіть акції розпродажу.

вартість обслуговування

У цьому пункті все однозначно в "плюс" "китайцеві": нормогодини на СТО дилерів Mitsubishi - близько 180 грн., Нормогодини обслуговування у дилерів South East - близько 80. А адже навіть елементарне ТО після перших 10 тисяч вимагає

Різниця у вартості запасних частин і того більше - японська деталь в середньому обійдеться в три рази дорожче.

Все це, безумовно, важливо лише в тому випадку, якщо "Лайонсел" буде таким же надійним, як і прабатько, на що дозволяє сподіватися ліцензія від Mitsubishi.

Справи кредитні плюс ліквідність

Як це не сумно, для банків все китайські авто "на одну особу": кредити на їх придбання видають вельми неохоче, пояснюючи низькою ліквідністю такої застави. Банкам видніше! А якщо і видають, то максимум на чотири роки (п'ять банків з п'яти опитаних). Покупку ж "японця" без проблем кредитують на сім років.

Виходить, що виплачувати за той же Lioncel в місяць при ануїтетному (рівними частинами) погашенні потрібно мінімально близько $ 380, а за Lancer I Х - близько $ 320. Так, на три роки більше, але за більш сучасний "японець", та й розмір щомісячного мінімального внеску може відігравати вирішальну роль!

висновки

Підсумок такий: при покупці за "готівка", безумовно, різниця суттєва, і конкретно Lioncel, хоча і міг би бути дешевше (в Китаї він продається в роздріб за $ 10 тис.), Проте співвідношення ціни і якості, в загальному, варто. Ну, а платити за нього по кредиту просто складніше.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Тест-драйв" китайця "Soueast Lioncel". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Ніколаєнко Олександр

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

И варто?
ВИПРАВЛЕНОМУ ВІРИТИ?
Китайці ж такими дрібницями, як дотримання авторських прав особливо не "заморочуються": спереду "Лексус", ззаду - "БМВ", ну і що?
У всякому разі, на трасі питання "чи встигну обігнати?
Так навіщо платити більше?
ДЕШЕВО І СЕРДИТО?
Але так чи дешевий китайський автомобіль?
И варто?
ВИПРАВЛЕНОМУ ВІРИТИ?
Китайці ж такими дрібницями, як дотримання авторських прав особливо не "заморочуються": спереду "Лексус", ззаду - "БМВ", ну і що?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов