Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тестдрайв-порівняння Mitsubishi Outlander XL, Jeep Compass: Точки дотику

Наша сеть партнеров Banwar

Належать до славних «позашляховим» прізвищами герої цього тесту -   Jeep Compass   і   Mitsubishi   Outlander XL - аж ніяк не записні «пройдисвіти» Належать до славних «позашляховим» прізвищами герої цього тесту - Jeep Compass і Mitsubishi Outlander XL - аж ніяк не записні «пройдисвіти». Ці кросовери адресовані підкорювачам міських джунглів, лише зрідка покидають асфальт заради необтяжливою вилазки на природу.

Поява кросовера під маркою «Jeep» стало для багатьох справжнім сюрпризом.
Чи жарт - зарізати всіх священних «джиперских» корів, випустивши переднеприводную (в базі) машину з автоматично, «на вимогу» заднім мостом! Жах, хто розуміє. Хоча логіка виробників Compass в цілому зрозуміла: не вік же йти на поводу у фанатів «офф-роуда», не уявляють собі автомобіль без несучої рами, демультиплікатора і повного набору блокувань. Та й арабське нафтове терористам не зле б шпильку підпустити, пересадивши населення з ненажерливих громадин на що-небудь більш компактне і економічне. А якщо екологічно і політично несвідомий місцевий автолюбитель не побажає розлучатися з дорогим серцю пікапом, можна запропонувати перспективну новинку несподівано полюбив компактні позашляховики європейцям (не віддавати ж все на відкуп японських та корейських конкурентів).

Втім, у випадку з Compass азіатські суперники виступили в ролі партнерів американців: як і споріднений Dodge Caliber , Кросовер Jeep базується на новій платформі передньопривідною, розробленої спільно з «Mitsubishi Motors», і комплектується двигуном серії «World Engine», створеним в рамках спільного проекту «DaimlerChrysler», «Mitsubishi» і « Hyundai ». Глобалізація, однако!

До речі, таким же 2,4-літровим 170-сильним мотором оснащується і Mitsubishi Outlander XL (Ця модифікація з'явиться в Росії тільки восени, а поки кросовер доступний лише з 3-літровим 220-сильним V6 власної японської розробки).

Оцінювати зовнішність - заняття невдячне: про смаки, як відомо, не сперечаються. Скажу лише, що фамільна приналежність у вигляді наших героїв простежується безпомилково. Фірмова фальшрадиаторная решітка Outlander XL витримана в стилі «Гора Фудзі» (дизайнерське рішення, що вперше з'явилося на моделі Lancer в 2003 році, нині використовується на всіх європейських моделях компанії).

А «передок» «японця» виразно навіяний стрімкими обрисами концепту Pajero Evo 2 + 2 зразка 2002 року. Сім прорізів в облицюванні радіатора і характерні круглі фари - візитна картка Jeep. Анфас Compass дійсно нагадує Cherokee , І, на мій погляд, це найбільш виграшний для «малюка» ракурс. В цілому ж екстер'єр кросовера досить еклектичний. Віддаючи належне роботі дизайнерів, не можу не процитувати класика: «Народила цариця в ніч ...»

Чи не вражає уяву й інтер'єр. Брутальна панель з масивною, немов висіченим з похмурого сірого граніту центральною консоллю відверто дисонує з кволими, потворно дешевими на вигляд дверними ручками. Якість і фактура оздоблювальних матеріалів - без претензій на розкіш. Але це й не дивно: для творців «бюджетних» американських автомобілів економити на інтер'єрі в порядку речей. По частині дизайну клієнти не надто вибагливі - їм би підстаканників побільше. А ось той факт, що Compass практично копіює внутрішнє оздоблення братика Caliber, дійсно забавний.

На тлі «американця» салон Outlander XL радує стилістичною єдністю з екстер'єром і увагою до найдрібніших деталей. Модна «двоповерхова» передня панель, покрита приємним на вигляд і на дотик чорним пластиком, оброблена сріблястими вставками. «Металеві» елементи присутні і в обробці дверних підлокітників, рульового колеса, підстави центральної консолі. Загалом, створюючи новий Outlander, розмінюватися на дрібниці японці не стали - на відміну від попередника автомобіль виглядає майже розкішно.

Серйозних ергономічних претензій до учасників тесту немає. Нарікати їм можна лише на відсутність регулювання керма по вильоту, проте завдяки широким діапазонами налаштувань водійського крісла комфортно влаштуватися за "бубликом" зможе людина практично будь-якого зростання і комплекції. Ззаду теж не тісно. А можливість відкинути спинку сидіння дозволяє зробити комфортними навіть далекі поїздки. Хоча в Mitsubishi, зрозуміло, вільніше. І справа не тільки в більшій величині колісної бази - крісла другого ряду забезпечені поздовжньої регулюванням, так що навіть те, що вас рослим водієм завжди залишиться достатньо місця для пасажирських ніг. Хоча ємність багажного відсіку при цьому, природно, зменшиться (в залежності від положення задніх сидінь корисний об'єм може змінюватися більш ніж на 100 л).

Втім, власнику Outlander XL навряд чи прийде в голову скаржитися на брак місця в багажнику. Він і справді не малий (майже 1700 л при складених задніх сидіннях), а в порівнянні з Compass здається просто величезним. Заслуговують похвали простота трансформації салону (буквально в один дотик) і розділена на дві частини по горизонталі п'яті двері, що значно спрощує процес навантаження (аналогічне рішення використовується, наприклад, в конструкції BMW X5 ).

Вантажні можливості Compass скромніше. Головним чином за рахунок більш дрібного багажного відсіку, в підполі якого ховається повнорозмірне запасне колесо. Проте компактний Jeep непогано пристосований для перевезення великогабаритного багажу. Складені спинки заднього дивана утворюють ідеально рівну платформу, а при транспортуванні довгих предметів виручає трансформоване крісло переднього пасажира.

Як вже було сказано вище, версія Outlander з мотором «World Engine» і 6-діапазонним варіатором з'явиться у нас тільки восени. Але, судячи з динаміки Compass, цей силовий агрегат вельми і вельми непоганий. Особливою спритністю американський кросовер не відрізняється (але її, втім, і не чекаєш), зате тягне двигун рівно, запасу потужності цілком вистачає для впевненої їзди, а трансмісія вибирає передачі настільки осмислено, що втручатися в її роботу, переходячи на ручний режим управління, як -то і не хочеться.

За кермом Outlander, навпаки, тягне поганяти (мабуть, водієві якось передається стрімко-спортивний дух машини). І 220-сильний V6 з електронною системою управління фазами газорозподілу і висотою підйому клапанів MIVEC це дозволяє. До активної їзди в своєму розпорядженні і чудовий 6-ступінчастий "автомат", передачі в якому, зрозуміло, можна вибирати і вручну - погойдуванням селектора або за допомогою підрульових клавіш. Причому в мануальному режимі коробка чесно дозволяє розкручувати двигун по максимуму.

Виробники сучасних SUV прагнуть наділити їх керованістю спортивного купе, зберігши при цьому прийнятну плавність ходу і сякі-такі позашляхові можливості. І творцям нового Outlander це майже вдалося. У всякому разі, кузов кросовера став значно жорсткіше, а використання алюмінієвої даху дозволило знизити центр ваги. Підвіска в цілому залишилася колишньою (спереду - «McPherson», ззаду - багатоважільна конструкція), однак зазнала суттєвої модернізації. Зокрема, збільшено хід підвіски, розширена колія. Все це дозволило оптимізувати висоту центру крену кузова і поліпшити керованість і стійкість автомобіля. Рулится Outlander і справді непогано - відмінно тримає пряму, упевнено заходить в повороти. Хоча в інших випадках рульового управління безумовно не вистачає прозорості.

А ось за «бубликом» Compass дійсно відчуваєш себе як в звичайному хетчбеку. (Можливо, вся справа в специфічної посадці: опустивши крісло до упору, навіть дуже високий водій сидить за кермом абсолютно «по-легковому».) Та й управляється компактний кросовер хоч і без особливих вишукувань, але просто і зрозуміло. У всякому разі, нестачі зворотного зв'язку не відчувається. Налаштування підвіски вдало поєднують необхідну жорсткість з достатнім комфортом.

Що стосується можливостей наших героїв поза асфальтом, то вони, прямо скажемо, невеликі. Воно й зрозуміло: за великим рахунком, на бездоріжжі кросовер не сильно відрізняється від звичайного легковика. Звичайно, порівняно високий кліренс і енергоємна підвіска значно полегшують подолання вибоїстих проселков, а повний привід з можливістю розподілу тягового зусилля по осях дозволить при нагоді вибратися з грязьового або сніжного полону. Але якою б агресивною зовнішністю ні хизувалися кросовери, переоцінювати позашляховий потенціал такого роду автомобілів не варто. Про що, до речі, недвозначно попереджає інструкція з експлуатації ...

Залишається лише обумовити ціну питання. Що хочуть дилери за автомобілі, аналогічні які брали участь в тесті, ви дізнаєтеся, заглянувши в таблицю. Вартість же Jeep Compass в базовій версії становить $ 33 800, а за Mitsubishi Outlander XL доведеться викласти як мінімум $ 39 490.

КРАШ-ТЕСТ JEEP COMPASS

Jeep Compass брав участь у випробуваннях американської асоціації NHTSA. Результати оцінювалися за п'ятибальною шкалою. В результаті у фронтальному ударі (зі 100-відсотковим перекриттям на швидкості 56 км / ч) за безпеку водія і переднього пасажира кросовер отримав по 4 бали (ризик отримання серйозних травм - 11-20%). Бічний тест (зіткнення з 1368-кілограмовим бар'єром на швидкості 62 км / ч) був пройдений краще - по 5 балів на кожен ряд крісел (ризик отримання серйозних травм - 21-35%). Імовірність перекидання при цьому склала 18%, що відповідає оцінці 4 бали.

КРАШ-ТЕСТ MITSUBISHI OUTLANDER

Випробування Mitsubishi Outlander були проведені асоціацією EuroNCAP в лютому цього року. В результаті нове покоління моделі отримало 32 бали, що відповідає показнику 4 зірки. Якщо виконаний на «відмінно» бічний удар нарікань у експертів не викликав, то за фронтальний кросовер заробив тільки 12 балів з 16, чому значною мірою сприяла не зовсім «доброзичлива» для водія і переднього пасажира структура кокпіта. Захист дітей при цьому була оцінена в 35 балів, що становить 71% від максимального результату.

Примірка: JEEP COMPASS, MITSUBISHI OUTLANDER XL

Jeep Compass
+ Відмінна, майже «легкова» керованість, енергоємна підвіска, «просунутий» в сенсі аудіоопцій салон.
- Сумнівний дизайн, нікудишня для Jeep прохідність.

Дмитро ЗЛЕНКО, кореспондент "Мкмобиля»:

- Чоловік, по-справжньому брутальний, за мірками класу "паркетників", Compass - справжня віддушина серед багато в чому «іграшкових» одноплемінників. Вельми органічно в цю концепцію вписується і інтер'єр. Єдине зауваження: не зовсім «правильна» ергономіка - користуватися деякими кнопками, особливо електроприводами стекол, дуже незручно. Сподобався Jeep і на ходу, правда, в цій частині програми він від своїх конкурентів відрізняється мало.

Дар'я Зарецький, кореспондент "Мкмобиля»:

- Зовнішність цього Jeep, на мій погляд, занадто брутально - візуально «паркетник» повинен бути легше. Інтер'єр теж важкуватий, місткість сподобалася, але ергономіка при цьому далеко не ідеальна. З іншого боку, тут вельми затишно, навіть незважаючи на традиційно недорогий пластик, відповідну йому за якістю (але приємну на дотик) шкіру, нарочито грубі металеві вставки і місцями не зовсім презентабельного вигляду перемикачі.

Mitsubishi Outlander XL
+ Солідна зовнішність, зручний салон, многорежимная трансмісія.
- Висока ціна, відсутність вибору силового агрегату.

Дмитро ЗЛЕНКО, кореспондент "Мкмобиля»:

- «Класична» версія позашляховика свого часу мене не пройняла. Перші ж враження від спілкування з «великим» Outlander абсолютно протилежні. Це вже зовсім інший, «дорослий» кросовер, що володіє всіма необхідними якостями: стильний екстер'єр, не менше пристойний і по виконанню, і по наповненню салон, потужний мотор ... Ергономіка тут не без вад, проте відвертих ляпів в XL менше.

Дар'я Зарецький, кореспондент "Мкмобиля»:

- Футуристичний Outlander на відміну від опонента виглядає більш гармонійним і свіжим - саме таким, яким, на мій погляд, і повинен бути кросовер. Непоганий і інтер'єр, однак тут експресії набагато менше, через що загальне враження кілька згладжується, втім, на комфорт і ергономіку це абсолютно не впливає. Що характерно, не розчаровує XL і на дорозі, особливо це стосується динаміки і плавності ходу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов