Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тести шини, огляд гуми та покришок 2014

  1. Continental ContiPremiumContact 5
  2. Pirelli Cinturato P7
  3. Hankook Ventus Prime2
  4. Toyo Proxes CF2
  5. Michelin Primacy 3
  6. Goodyear Efficient Grip Performance
  7. Nokian Hakka Blue
  8. Yokohama C.drive 2
  9. Bridgestone Turanza T001
  10. Cooper Zeon CS6
  11. Matador MP 44 Elite 3
  12. Formula Energy
  13. Nordman SX
  14. Cordiant Sport 3
  15. Viatti Strada Asimmetrico
  16. Sava Intensa

Наша сеть партнеров Banwar

Для проведення чергової серії порівняльних тестів ми вибрали 16 примірників літніх шин найбільш популярною розмірності - 205/55 R16. До цього списку ми додали як дорогі шини "першої лінії", так і покришки "другої лінії" за доступною ціною. Метою нашого експерименту є не тільки визначення переможця в кожній групі, але і порівняння всіх шин в ідентичних умовах.

Так чи варто переплачувати гроші за популярну торгову марку?

Довго міркувати з приводу вибору машини для тестів не довелося. Як тільки на території Москви з'явився перший екземпляр нового покоління Skoda Octavia, було прийнято рішення взяти саме її. А чому б і ні - автомобіль прекрасно поводиться на треку, і далекі дороги для нього не проблематичні. А дорога дійсно була довгою: пунктом "А" була Москва, місцем прибуття - французьке місто Клермон-Феррана, батьківщина компанії Michelin. Відстань між містами становить три тисячі кілометрів, а це немало, враховуючи особливості маршруту.

Золоті ниви полів білоруських, сади яблуневі Польщі, швидкісні, і в той же час нудні автобани Німеччини, на яких наш піддослідний чеський кролик легко тримав 220 км / ч. Під час подорожі автомобіль був взутий в російські шини Viatti Strada Asimmetrico. Модель має індекс V, який допускає і все 240 кілометрів на годину.

Трек "мокрою" керованості має дві конфігурації - швидку і повільну. Під час проведення випробувальних заїздів ми використовували саме повільну конфігурацію. Довжина даного треку становить 2.3 км. Швидкість на поворотах могла падати до 30 км / ч. По дорозі зустрічаються ходові дуги, а після цього - пряма ділянка, де Октавія могла розігнатися до 140 км / год

Майже чотири дні пройшло, перш ніж ми змогли дістатися до місця проведення випробувань. З одного боку підйомника ми побачили кілька десятків шин "першої лінії". Сюди увійшли такі моделі, як: Michelin Primacy 3, Continental ContiPremiumContact 5, Cooper Zeon CS6, Bridgestone Turanza T001, Toyo Proxes CF2, Pirelli Cinturato P7, Nokian Hakka Blue, Goodyear EfficientGrip Performance, Yokohama С.drive 2 і Michelin Primacy 3. З протилежного боку розмістили шість представників "другої лінії": Viatti Strada Asimmetrico, Formula Energy, Cordiant Sport 3, Matador MP 44 Elite 3, Sava Intensa і Nordman SX.

Щоб провести випробування шин на опір акваплануванню, було прийнято рішення використовувати Ауді А4. За допомогою вимірювальної апаратури фіксується швидкість, коли в процесі розгону передні провідні колеса починають пробуксовувати (це пряме свідчення втрати нормального контакту з покриттям)

Варто відзначити, що великі шинні концерни сучасності можуть продавати свої товари під декількома брендами. Якщо бренд і назву компанії повністю збігаються, це означає, що покришка відноситься до розряду "першої лінії". Саме такі моделі втілюють в собі найбільш передові технології. До подібних брендам відносять Goodyear, Continental, Nokian, Pirelli і так далі. Ці ж компанії займаються виробництвом більш простих шин: Nordman, Formula, Sava, Matador. Таку продукцію прийнято відносити до "другої лінії". У цю категорію ми внесли шини російського виробництва Viatti і Cordiant. У більшості випадків цінова різниця відчувається досить добре - в деяких випадках вона може бути дворазової. У нашому ж випадку розмірність 205/55 R16 створює не настільки істотну різницю у вартості продукції. Покришки "першої лінії" можуть коштувати 3100-4400 рублів. Відзначимо, що ціни на шини "другої лінії" не перевищують позначку 3000 рублів. Примітно, що вартість цієї категорії покришок в минулому році була вище, але відставання попиту від пропозиції спровокувало скупчення непотрібних залишків. Ось чому зараз придбати таку продукцію набагато вигідніше, ніж раніше. А ось у випадку з імпортними шинами все не так однозначно. Нові поставки будуть коштувати набагато більше. Хоча б тому, що курс євро значно виріс.

Мокрий асфальт - найбільш непередбачуване покриття для будь-якої літньої шини. Саме з нього і почнемо - поїздимо по кільцевій трасі довжиною 2300 метрів і колу діаметром 200 метрів. У першому і другому випадку заїзди будуть засікати на час.

Перед стартом залікових заїздів на колі необхідно добре підготувати покриття. Для цього потрібно проїздити десять разів в кожну зі сторін, щоб зняти таким чином слизький наліт. Він з'являється за той час, поки зрошувальної системою ніхто не користується. Намотавши від сили десять кіл в одну сторону і розвернувшись для зміни напряму, друге коло став дуже страшним невдачею. Раптово пролунав невеликий вибух, з вихлопу повалило хмара густого білого диму, салон відразу ж став сховищем запаху горілого масла. Несподівано. Випробування закінчилися, так і не розпочавшись?

Поекспериментували. Включили двигун і дали попрацювати на холостих обертах. Працював, чесно кажучи, далеко не ідеально, але через хвилину все прийшло в норму. Дивно - навіть індикатор "Check Engine" не дав про себе знати. Рівень масла - на максимумі, емульсії немає. Як тільки повторили експеримент знову, стала зрозумілою причина такої поведінки двигуна. Виною тому - відлив масла. Коли транспортний засіб деякий час рухається з постійною бічній перевантаженням 0.7 g, відцентрова сила змушує масло доливати до задньої частини двигуна. Воно, відповідно, потрапляє в камеру згоряння. На щастя, пересуваючись в зворотному напрямку, подібних косяків не помітили. Ну що ж, доведеться їздити тільки проти годинникової стрілки.

Тест на гальмування на мокрому асфальті. Тут потрібно чітко дотримуватися заданої території, максимально близько до розмічальних конусів. Мінімальне відхилення в бік значно змінить коефіцієнт тертя, тому результати можуть виявитися неточними

Тест на перевірку керованості проводили без системи стабілізації. Октавія дозволяє відключити її шляхом видалення одного із запобіжників, які також відповідає і за АБС

Комплект за комплектом, ми визначили моделі, які зуміли показати кращі часи кола. Лідерами в цій гонах стали шини Continental, Pirelli і Toyo. Очікування щодо найбільш слизьких представників виправдали себе - "переможцями" стали Sava і Viatti.

Траса керованості теж показала схожу картину. Але в цьому випадку час кола є не єдиним показником. Тут ще й враховується зручність управління. Одні моделі дозволяють проїжджати трасу швидко і показувати пристойний час, але їх реакцію потрібно прораховувати опередітельнимі маневрами газом і кермом. Далеко не кожен водій зможе впоратися, не кажучи вже про новачків. І не потрібно зайвий раз розраховувати на систему стабілізації - правильна її робота також залежить від зчіпних властивостей гуми. І якщо одні покришки дозволяють системі працювати м'яко, інші змушують різко обсмикувати автомобіль, лякаючи тим самим не тільки пасажирів, але і водія.

Втім, щоб оцінити властивості шини більш точно, довелося їздити по трасі з повністю відключеною стабілізаційної системою. Найпростіше було їздити на шинах Goodyear і Continental, на них же вийшло проїхати трасу швидше за все. А ось шини Viatti і Sava при їзді по мокрому асфальту чимось нагадують їзду по льоду - все так же слизькі. Від лідерів ці шини відставали на десять секунд на кожному колі!

Поки мені доводилося намотувати кола по трасі, інші випробувачі вели підготовчі роботи по "прикочуванням" покриття на трасі гальмування. Асфальт тут теж мокрий, з міліметровим шаром води. Проводити випробування по гальмування можна лише після стабілізації результатів по Прикатка, а це - попередній десяток-другий заїздів по тій же трасі. На кожен комплект шин доводилося по 10-12 гальмувань.

Було б цікаво порівняти гальмівний шлях нашої піддослідної Октавії і пасажирського складу. На швидкості 100 км / год хороші шини зупинять автомобіль за менш ніж за сорок метрів

Фаворитом даного випробування стали все ті ж шини Continental. Аутсайдер також нас не здивував - шини Sava, крутяться зі швидкістю 80 км / год, збільшили гальмівний шлях на цілий десяток метрів!

Але їзда під час сильного дощу не обходиться без глибоких калюж, а вони - пряма загроза аквапланування. Покришка, потрапляючи на поверхню води, піднімається над покриттям асфальту і зводить керування автомобілем до мінімуму. Який здатністю чинити опір акваплануванню мають шини? На першому плані тут - малюнок протектора. Тут вкрай важлива кожна деталь, тому виробники підбирають найбільш оптимальні параметри ширини, розташування канавок, їх глибини і так далі. Під час проведення випробувань на досить мокрому треку, залитому семімілліметровим шаром води, ми зробили наступні висновок. Найбільш якісні дренажні властивості виявлені у шин Pirelli, Formula і Hankook. Шини Cooper почнуть вільне плавання швидше за всіх.

Тепер перейдемо до випробувань на сухому асфальті. Різниця між станом шин, які проходять звивисті траси і гальмують, відносно невелика. Проводячи гальмування на швидкості 100 км / год, розкид результатів став не більше, ніж чотири метри. Найбільш високий результат показали покришки від Continental.

Завершенням випробувань стали тести на плавність ходу і акустичні властивості. Кожен комплект тестували на невеликому маршруті спецдороги, де асфальт мав нерівні ділянки, стики, уступи, навіть каналізаційні люки. Своїм рівнем комфорту дуже порадували шини Goodyear , Continental і Toyo . Найбільш гучними і жорсткими шинами виявилися представники Nordman і Bridgestone.

Незважаючи на те, що тестування шин з кожним роком стає все більш і більш складною справою, особливо у випадку з дорогими моделями шин, на цей раз модель Continental ContiPremiumContact 5 стала беззаперечним лідером. Чудові зчіпні властивості на вологому і мокрому асфальті прекрасно поєднуються з найбільш високим комфортом!

Після проведення тестів на трасі "сухий керованості", дисплей показав автомобіль з червоними покришками. Це означає, що вони перегрілися. Ще б пак - після їзди зі ковзаннями гума нагрівається до 80-90 градусів, а тиск у внутрішньому просторі збільшується в середньому на 0.3-0.5 бару

Перевірка керованості проводиться на кільці довжиною 2.8 км з сухим асфальтом. По дорозі зустрічаються «шпильки» під другу передачу, а також присутні і ходові дуги, за якими Октавія рухається зі швидкістю 150 км / год. Максимальна швидкість на даній трасі - 180 км / ч.

Але є один нюанс, який насторожив після проведення заїздів по сухій трасі - це зносостійкість. Після проведення шести кіл плечова зона покришки покрилася невеликим шаром вироблення гуми. Таке не спостерігалося на інших моделях шин.

Побачивши явну перевагу ContiPremiumContact 5 над конкурентами, все одно довелося мучитися сумнівами. Дані шини компанія Continental надала безпосередньо нам в руки. Бути може, нам спеціально видали стійкіші шини? Якщо розглянути ситуацію з чисто теоретичної точки зору, таке цілком можливо. Щоб розвіяти або підтвердити цей міф, ми вирішили обзавестися таким же комплектом покришок, купивши їх в найближчому магазині. Порівняння цього комплекту з "переможним" показало абсолютну ідентичність результатів. Тепер ми можемо сміливо заявити: Continental ContiPremiumContact 5 - найкраща модель на даний момент.

Кожен випробувальний день не проводиться без участі цієї цистерни. Її використовують для хорошого зволоження асфальту перед тестовими заїздами. Тільки після планового об'їзду запускають зрошувальну систему - воду подають з одного боку, а з іншого вона потрапляє прямо в дренажну канаву

Що стосується інших учасників тесту, вийшла досить щільна група переслідувачів. Дані шини далеко не найвидатніші, але гідними їх можна назвати без сумніву. У числі групи: Hankook Ventus Prime2, Goodyear EfficientGrip Performance, Toyo Proxes CF2, Pirelli Cinturato P7 і Michelin Primacy 3. Всі ці шини в підсумковому рейтингу отримали майже ідентичне кількість балів.

Покришки "першої лінії"

Покришки "другої лінії"

Хочеться відзначити і шини Matador MP 44 Elite 3 - вони не тільки стали лідерами серед представників "другої лінії", але і зрівнялися за підсумковим кількістю пунктів з покришками від компаній Goodyear і Michelin. Не особливо відстали покришки Formula Energy - з доступних це також непоганий варіант.

Перевірку твердості гуми протектора фахівець виконує тільки після проходження декількох тестів - за шкалою Шору твердість гуми протектора необкатаному і абсолютно нових шин вище на три-чотири одиниці, а це багато

Трохи нерозумно називати цю дорогу поганий, порівнюючи її з вітчизняними. Проте, французи вважають її такою. Тут проводяться випробування впливу покришок на загальний комфорт

Без розчарувань, на жаль, справа не обійшлася - шини Cooper Zeon CS6 на цей раз показали себе з поганої сторони, особливо під час тестування на мокрому асфальті.

Що стосується аутсайдерів серед гуми "другої лінії", тут "відзначилися" Sava Intensa і Viatti Strada Asimmetrico.

При проходженні траси "мокрою" керованості вкрай важлива не тільки швидкість, але і наявність надійного управління. На одних шинах можливі плавні ковзання, які легко контролювати; на інших зустрічаються різкі зриви. Все це береться до уваги при складанні суб'єктивних оцінок

Continental ContiPremiumContact 5

Загальний результат: 9,6 балів

плюси:

  • хороші зчіпні властивості при їзді по мокрому асфальті;
  • високий рівень керованості на мокрому асфальті;
  • хороший комфорт.

мінуси:

  • Недостатній рівень зносостійкості при активному стилі їзди.

Continental ContiPremiumContact 5 отримує беззастережну перемогу у всіх тестах на вологому асфальті! Під час їзди по звивистій трасі модель показала ідеальний баланс між занесенням і знесенням. Ковзання прогнозоване, м'яке. Дощові шини? Не зовсім так: під час сильного дощу вони спливуть трохи раніше, ніж гума від Formula або Pirelli.

На сухому асфальті - мінімальна довжина гальмівного шляху і дуже хороші показники комфорту: Continental ContiPremiumContact 5 - це найбільш м'які і тихі шини, представлені в нашому тесті. Єдиний мінус - після шести кіл плечової сектор став зношеним швидше, ніж у інших конкурентів.

Найбільш оптимальні покришки для нормальної експлуатації. Для трек-днів рекомендується зупинити вибір на чомусь іншому.

Pirelli Cinturato P7

Загальний результат: 9.1 балів

плюси:

  • хороші зчіпні властивості на вологому асфальті;
  • високий рівень керованості на сухому асфальті;
  • оптимальний акустичний комфорт.

мінуси:

  • схильність до заметів на мокрому асфальті;
  • недостатньо хороша плавність ходу.

Модель Pirelli Cinturato P7 вже п'ятий рік бере участь у ринку, але другий результат в рейтингу став підтвердженням позитивних змін після модернізації. За показниками зчеплення на мокрому асфальті вони програють покришок Continental, але за рівнем аквапланування їм немає рівних. Траса мокрою керованості доводить, що спортивні характеристики Pirelli далеко не завжди доречні - зрив в ковзання трохи різкуватий, схильність до заносу також зайва. Зате під час проходження поворотів відчуваєш себе, як в поїзді. Шуму практично немає. Стики з дрібними швами покришки проходять добре, але якщо справа доходить до більших вибоїн, без віддачі в салоні не обійтися. Є відчуття високої "каркасної жорсткості".

Непоганий варіант для водіїв, що віддають перевагу активну їзду.

Hankook Ventus Prime2

Загальний результат: 8.95 балів

плюси:

  • хороші зчіпні властивості на вологому асфальті;
  • високий рівень керованості на сухому асфальті;
  • оптимальний акустичний комфорт.

мінуси:

  • Недостатній рівень надійності управління на вологому асфальті;
  • недостатня плавність ходу

В цьому році шини Hankook Ventus Prime2 схвалили для базової комплектації Мерседеса S-класу! Прогрес дійсно помітний. Модель Hankook Ventus Prime2 забезпечить дуже непогані зчіпні властивості на вологому асфальті, не піддаються аквапланування. Під час їзди по мокрій трасі відчувається різкувато - відчувається схожість з Pirelli, але як перші, так і інші шини дають можливість їздити "з вітерцем".

А ось на сухому асфальті - суцільне задоволення і висока швидкість. Реакцію на поворот керма можна чітко спрогнозувати навіть на швидкості 150 + км / ч. За рівнем комфорту Hankook Ventus Prime2 дорівнює Pirelli Cinturato P7. Шум при коченні також ідентичний, але відмінність полягає в тому, що у даного зразка трохи жорсткий відгук на невеликі нерівності. Великі - навпаки, проходяться трохи м'якше.

Все ще стривожились корейської приналежності шин Hankook? Ми вже не бентежимося. По крайней мере, річна модель Ventus Prime2 - хороший варіант для установки на автомобілі класу преміум. Що стосується зимових моделей, вони трохи відстають.

Toyo Proxes CF2

Загальний результат: 8.95 балів

плюси:

  • хороші зчіпні властивості на вологому асфальті;
  • оптимальний рівень комфорту;
  • відносно доступна вартість.

мінуси:

  • недостатній рівень надійності керування автомобілем на сухому асфальті.

Японський виробник шин Toyo на даний момент залишається для пересічного російського споживача "темною конячкою". Справа в тому, що виробник демонструє менший обсяг продажів, ніж його основні конкуренти - Bridgestone і Yokohama. Нові моделі виходять на ринок "без зайвого розголосу". Дуже навіть дарма! Шини Toyo Proxes CF2 - відмінний варіант! Від європейських лідерів на мокрій поверхні відстають по мінімуму, на трасі керованості - показники відмінні.

Тести на сухому асфальті показали впевнене гальмування, але траса керованості показала схильність до легкого запізнювання відгуку на повороти рульового колеса. При проходженні швидкісний дуги потрібні невеликі підрулення, а іноді - коригування заносу. Зате кочення - м'яке, тихе, відносно легке. Якщо брати до уваги коефіцієнт кочення, Toyo Proxes CF2 можна віднести в ТОП-3 за даним показником.

А ось що найважливіше - доступна ціна. Серед всіх моделей "першої лінії" Toyo Proxes CF2 - найдоступніші шини. Рекомендуємо.

Michelin Primacy 3

Загальний результат: 8.9 балів

плюси:

  • надійність управління на вологій поверхні;
  • керованість на сухій поверхні і оптимальні зчіпні властивості.

мінуси:

  • невисокі показники зчеплення на мокрому асфальті;
  • недостатній комфорт.

Модель Michelin Primacy 3 вперше була представлена ​​в минулому році. При гальмуванні на мокрому асфальті виявилося, що гальмівний шлях Michelin Primacy 3 на два з половиною метри більше, ніж у шин Континенталь. На трасі керованості трохи помітно відставання. При проходженні поворотів відчувається знос передньої осі, але що стосується задньої частини, тут немає навіть натяку. Відповідно, їздити на таких покришках зручно і при відключеній системі стабілізації.

Сухий асфальт показав, що Michelin Primacy 3 традиційно прекрасно себе веде. Як на трасі керованості, так і в секторі гальмування показники дуже навіть непогані. Кочення також непогане - за цим показником Michelin Primacy 3 перевершують хіба що шини від Goodyear. Трохи гірше йдуть справи з показником комфорту - шум є, і він ненав'язливий, але його інтенсивність вище, ніж у основних конкурентів.

Шкода, що оцінка довговічності шин - за рамками проведених випробувань, але ж ходимость - головний козир Michelin в цілому. Втім, навіть при таких справах ми сміливо рекомендуємо Michelin Primacy 3. Особливо це стосується жителів південних регіонів і любителів швидкої їзди. Але не забувайте про те, що захоплюватися їздою на мокрому асфальті не варто.

Goodyear Efficient Grip Performance

Загальний результат: 8.9 балів

плюси:

  • комфорт;
  • керованість на мокрому покритті;
  • мінімальний опір коченню.

мінуси:

  • незадовільні властивості на мокрому покритті;
  • середня якість керованості на сухому асфальті.

Покришки Goodyear вже традиційно показують хороші показники на мокрих ділянках. На цей раз не доводиться констатувати, що модель Efficient Grip Performance стала винятком. На трасі керованості відрив від лідера, компанії Continental, склав лише 0.3 секунди. І це - на трасі довжиною 2.3 км. На команди керма транспортний засіб реагує точно і м'яко. При гальмуванні з'являється трохи невпевненості - колеса блокуються занадто рано. При скиданні швидкості з позначки 80 км / год чеська Октавія зупинилася на п'ять метрів далі, ніж лідер тестів. Але ось на сухому покритті ситуація абсолютно протилежна. При гальмуванні все добре, але при входженні в поворот реакції від водія трохи "розмазуються".

Це тихі м'які шини, які ми рекомендуємо любителям комфортної, спокійно їзди.

Nokian Hakka Blue

Загальний результат: 8.2 балів

плюси:

  • надійне управління на сухому асфальті;
  • надійне управління на мокрому асфальті.

мінуси:

  • слабке опір аквапланування;
  • низькі показники плавності ходу;
  • зайвий шум.

Наші тести вже брали "чорні" і "зелені" моделі шин від Nokian - Hakka Black і Hakka Green. Скажімо прямо, результати видатними не назвеш. "Блакитні" шини не розвіяли сумнівів. Незважаючи на те, що виробник заявляє про нові технології (доопрацьований склад силики, поліровані канавки протектора), змагатися з лідерами ці шини не змогли. Хоча сподобалася поведінка авто на трасі керованості - автомобіль м'яко переводиться в ковзання, воно легко контролюється. Головне - намагатися не в'їжджати в глибокі калюжі, так як на них покришки Nokian Hakka Blue занадто рано "спливають".

На сухій поверхні відзначимо точну і швидку реакцію управління, але в процесі пересування створюється зайва тряска, супроводжувана шумом. Частково така поведінка пояснюється наявністю маркування Extra Load. Отже, Nokian Hakka Blue використовують більш жорстку каркасну конструкцію, так як розраховані на високі навантаження. "Мягких" варіантів немає - лінійка моделей Nokian Hakka Blue пропонує тільки маркування Extra Load.

Yokohama C.drive 2

Загальний результат: 8.05 балів

плюси:

  • високий рівень опірності акваплануванню.

мінуси:

  • незадовільна керованість на мокрій поверхні;
  • низька плавність руху.

Якщо в минулому компанія Yokohama поставляла свою продукцію з Філіппін або Японії, тепер деякі моделі випускаються на території Російської Федерації - на новому липецком заводі. Серед "вітчизняних" моделей - Yokohama C.drive 2.

У гальмуванні модель Yokohama C.drive 2 показала себе навіть краще, ніж покришки від компанії Goodyear! Однак звивиста траса вимагає більше зчіпних властивостей, яких недостатньо в моделі Yokohama C.drive 2. Отже, автомобіль частіше зривався в різкі затяжні ковзання і приїхав на сім секунд пізніше лідера. Дренажні властивості - на високому рівні, так як Yokohama C.drive 2 упевнено протистоїть аквапланування.

На сухому асфальті дана модель показує середні показники керованості і гальмування. Комфорт - навіть нижче середнього, так як на дрібних нерівностях кузов завжди отримував відчутних ударів. Почасти це пояснюється підвищеної вантажопідйомності. Трошки втішити потенційного покупця може те, що вічний суперник, компанія Bridgestone, випускає більш жорсткі шини.

Bridgestone Turanza T001

Загальні результати: 7.7 балів

плюси:

  • середньостатистичні зчіпні властивості на мокрій поверхні;

мінуси:

  • низька плавність;
  • високий рівень шуму;
  • відносно невелика надійність управління на мокрій поверхні.

Рівно рік тому модель Bridgestone Potenza S001 показала чудові результаті в класі UHP. Те ж саме не скажеш про більш масивною моделі Bridgestone Turanza T001. Основний букет проблем - на мокрій поверхні. Навіть при проходженні кола, де інші шини допускають невелике ковзання передньої осі, Bridgestone Turanza T001 зриває автомобіль в занос. Скорегувати його доводиться кермом. Траса керованості - суцільна загадка для автомобіліста - в будь-який момент може зірвати то передню, то задню вісь.

Поведінка на сухому асфальті також не вражає. При екстреному гальмуванні зі швидкості 100 км / год гальмівний шлях перевищив позначку 40 метрів, і це не дивлячись на те, що ТОП-5 нашого списку повністю вписується в 39 метрів.

Підвищений шум на шорсткому асфальті дійсно дратує. Надмірна жорсткість на нерівностях також відчувається, але її хоч можна пояснити підвищеним показником вантажопідйомності. І це при тому, що каркас Bridgestone Turanza T001 складається з двох шарів (основні конкуренти використовують одношаровий каркас). Залишається лише вірити в підвищену ударну міцність завдяки використанню двошарової конструкції.

Cooper Zeon CS6

Загальний результат: 7.10 балів

плюси:

  • середній показник комфорту.

мінуси:

  • низький показник опору кочення;
  • мінімальна керованість на сухому і мокрому асфальті;
  • мінімальні зчіпні властивості на сухому і мокрому асфальті.

американський бренд Cooper Tire and Rubber є членом ТОП-10 світових виробників шин для автомобілів, володіючи виробничою потужністю 45 млн. одиниць покришок в рік. Але для території Російської Федерації ця марка поки що в дивину. І модель Cooper Zeon CS6 не змусила пошкодувати про таку ситуацію на ринку. З подібними зчіпними властивостями на мокрій поверхні Cooper Zeon CS6 може сміливо конкурувати з моделями другої лінії, але ніяк не першою. Гальмування погане, ще перед нормальним входженням в поворот Cooper Zeon CS6 зриває автомобіль в ковзання. При пересуванні по трасі керованості потрібно відпускати педаль газу. Найбільше здивував тест на аквапланування - незважаючи на те, що протектор порізаний канавками, Cooper Zeon CS6 раніше більшості спливає на калюжах.

При їзді на сухому асфальті гальмування досить посереднє, на трасі керованості відчуваються проблеми зі стабільністю: практично завжди задня вісь йшла з занос, коли робити це вкрай небажано. Але за показниками комфорту і шумності модель показала середній результат.

Шини Cooper Zeon CS6 мають посередню якість; в Російській Федерації за них просять занадто багато грошей.

Matador MP 44 Elite 3

Загальний результат: 8.85 балів

плюси:

  • прекрасне опір аквапланування;
  • оптимальні зчіпні властивості і контроль на мокрому асфальті;
  • оптимальні зчіпні властивості і контроль на сухому асфальті.

мінуси:

  • відносно невисокий рівень комфорту

Щоб передбачити успіх шин від Matador , Не потрібно бути ворожкою, якщо згадати, що з початку 2009 року компанія була повністю викуплена концерном Continental. раніше дані покришки вироблялися на підприємстві "Матадор-Омскшина", Омськ. Тепер же компанія Continental займається виробництвом деяких моделей в Калузі. Інша ж частина поставляється зі Словаччини.

Гальмівні властивості на мокрому асфальті вивели Matador MP 44 Elite 3 в трійку лідерів в абсолютному заліку! Та й траса керованості для цієї моделі - не перешкода. Перехід в ковзання трошки різкуватий, але автомобіль все одно контролюємо. На сухій поверхні Matador MP 44 Elite 3 також працює прекрасно - чудові гальмівні якості, швидке входження в повороти без побоювання ковзань - автомобілем все одно можна однозначно керувати за допомогою керма і тяги. Плавність ходу і гучність - середні.

В цілому, Matador MP 44 Elite 3 демонструє дуже привабливе поєднання якості і ціни. Рекомендуємо!

Formula Energy

Загальний результат: 8.05 балів

плюси:

  • дуже хороший результат на опір акваплануванню.

мінуси:

  • непереконливі зчіпні властивості на мокрій поверхні.

Після придбання компанією Pirelli 2-х російських шинних заводів, з'явилася необхідність у створенні нового бренду, який випускав би продукцію "другої лінії". Продукція Formula випускається на інноваційному обладнанні на заводі у Воронежі. Тут же займаються виробництвом шин Pirelli.

Асиметрія протектора Formula Energy дозволяє конкурувати за рівнем зчеплення з продукцією Pirelli. На мокрій поверхні, де склад гумової суміші відіграє важливу роль, Formula відстає. Хоча в якості представника "другої лінії" модель поводиться дуже навіть непогано. Мчати на максимально допустимої швидкості заважає різкуватий зрив в ковзання, але під час "дріфту" автомобіль все одно керований.

На сухій поверхні показники середньостатистичні, а за рівнем акустичного комфорту і плавності пересування покришки Formula Energy краще набагато більш дорогих моделей Nokian і Bridgestone. Та й в "абсолюті" шини даної моделі розмістилися вище, ніж Bridgestone, розташовуючись на ідентичному з Yokohama місці.

Дебют вдалий, по-іншому і не скажеш.

Nordman SX

Загальний результат: 7.4 балів

плюси:

  • Високий рівень опірності акваплануванню.

мінуси:

  • середні властивості зчеплення на мокрому асфальті;
  • мінімальна керованість на мокрій поверхні;
  • мінімальний комфорт.

Якщо виробники проектують для своїх моделей нові малюнки протектора, їм потрібно обов'язково створити нові прес-форми. Компанія Nokian Tyres в даному випадку надходить більш раціонально, так як використовує старі прес-форми для шин попередніх поколінь. Модель Nordman SX має ідентичний з Nokian i3 протектор. Отже, це позначилося і на показниках зносу - вони ідентичні. До речі, зручна річ для водія - вони завжди в курсі залишкової глибини протектора, вимірюваної в міліметрах.

Головне достоїнство даної моделі - опір аквапланування. Ось що стосується зчіпних властивостей на мокрій поверхні, вони знаходяться на невисокому рівні. Особливо гостро поведінку автомобіля відчувається на треку мокрою керованості, де автомобіль різко зривається в занос. При гальмуванні далеко не завжди можна намацати грань блокування.

На сухому асфальті показники Nordman SX не вражають - останнє місце за показниками гальмівного шляху. Крім того, вони жорсткі і створюють багато шуму.

Cordiant Sport 3

Загальний результат: 7.35 балів

плюси:

  • опір аквапланування.

мінуси:

  • мінімальні зчіпні властивості на мокрій поверхні;
  • мінімальна керованість на мокрому асфальті;
  • гучний шум.

Нові зразки Cordiant сильно нагадують продукцію від Nokian. Не виключенням стала і модель Cordiant Sport 3, яка має багато спільного з протектором Nokian Hakka Blue. Тут навіть є індикатор зносу, але в більш простому вигляді.

На мокрому асфальті показники шин відносно невисокі - як при гальмуванні, так і при проходженні поворотів відчувається гостра необхідність в зчепленні. А його не так вже й багато. Зрив в ковзання різкуватий, а в разі допущення помилки дане ковзання розтягується дуже сильно. Але на дуже вологому треку аквапланування мінімальне.

Що стосується показників на сухому асфальті, зчіпні властивості в даному випадку знаходяться на середньому рівні, керованість НЕ проблематична. Але навіть незважаючи на спортивне назва, про реальний спорті мови і бути не може. Це - звичайні покришки бюджетного класу, до того ж - галасливі.

Viatti Strada Asimmetrico

Загальний результат: 6.8 балів

плюси:

  • доступна ціна

мінуси:

  • мінімальні зчіпні властивості на мокрому і сухому асфальті;
  • мінімальна керованість на сухій поверхні;
  • занадто сильне опір коченню;
  • гучність.

шини з красивим італійським ім'ям виробляють на території Ніжнекаменского шинного заводу. Літні шини Viatti Strada Asimmetrico, на відміну від зимової версії, проявили з поганої сторони. Гума на мокрому асфальті працює дуже погано - як в поздовжньому, так і в поперечному напрямку зчіпних властивостей занадто мало. На трасі керованості жоден поворот не обійшовся без ковзання.

На калюжах протектор, незважаючи на подібності з ContiPremiumContact першої серії, спливає дуже рано. На сухій поверхні зчіпні властивості низькі. Реакції на управління розмазані. Що стосується комфорту, а тим більше, економії палива, Viatti Strada Asimmetrico - одна з найбільш невигідних покришок.

Єдина перевага, яка не заперечив - ціна.

Sava Intensa

Загальний результат: 6.75 балів

плюси:

  • відчутний акустичний комфорт.

мінуси:

  • неймовірно низькі зчіпні властивості на мокрій поверхні;
  • дуже низький опір аквапланування;
  • недостатньо хороша керованість на сухому асфальті

Словенська виробник шин Sava з 2004 року повністю перейшов під керівництво компанії Goodyear. Знаючи про сильні сторони Goodyear не по-чуток, перед тестом покладалися великі надії на хорошу роботу моделі Sava Intensa в умовах мокрій поверхні.

Даремно. Властивості щеплення мінімальні - для повної зупинки зі швидкості 80 км / год автомобілю потрібно десять додаткових метрів! На трасі керованості - найслабший результат. Набрати хорошу швидкість не виходить, але добре, що ковзання починається плавно, а потім так само плавно повертається керованість.

Аквапланування, незважаючи на стрілоподібний малюнок, починається рано. Гальмівні властивості на сухому асфальті - посередні. При проходженні траси керованості було помічено постійний ухил задній осі в сторону. Зате при плавній їзді Sava Intensa дозволяє насолодитися тишею - хоч і модель не сама м'яка, але одна з найбільш тихих.

Так чи варто переплачувати гроші за популярну торгову марку?
Випробування закінчилися, так і не розпочавшись?
Який здатністю чинити опір акваплануванню мають шини?
Бути може, нам спеціально видали стійкіші шини?
Дощові шини?
Все ще стривожились корейської приналежності шин Hankook?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов