Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ти просто Cosmo! Тест-драйв Mazda RX-5 1977 року

  1. зовні Е той автомобіль преміум-класу, що випускався з 1975 по 1981 роки, побудований на платформі...
  2. Залізо
  3. В русі
  4. Історія моделі

зовні

Наша сеть партнеров Banwar

Е той автомобіль преміум-класу, що випускався з 1975 по 1981 роки, побудований на платформі Mazda Luce для продажу в Японії і експорту в США. Дводверний красавчик - типовий для тієї епохи представник класу "gran turismo": з розкішним дизайном, потужний, комфортний, просторий. Саме наш екземпляр леворульний, експортний, випущений в 1977 році. Він був придбаний в США з пробігом 112 000 миль і ввезений в Росію.

Купе вважалося досить великим для своїх років, хоча сьогодні 4 475 сантиметрів довжини вже не здаються ознакою великого автомобіля. Дизайнерська «візитна картка моделі» - йде через весь кузов хромована лінія віконних молдингів, утворює такий собі «меандр», всередині якого знаходиться опускається скельце пасажирів заднього дивана.

Автомобіль в блакитному металік виглядає неймовірно дорого і стильно, притягує погляди і своїм первозданним виглядом всіляко натякає на нерозбещений потенціал далеких подорожей. Хоч зараз на «панамерікану» - розмінювати дні, милі та мотелі в трансконтинентальних пробігу!

Лихому і відв'язного вигляду машини необхідну дозу строгості і суворості надає солідна радіаторна решітка а-ля «китовий вус».

Сучасні компактні седани і хетчбеки B-класу бідненько і сумно виглядають на шинах розмірністю менше 15 дюймів. А ось на RX-5 штатні 14-дюймові колеса виглядають цілком гармонійно: немає відчуття, що в арці чогось не вистачає.

А ось на RX-5 штатні 14-дюймові колеса виглядають цілком гармонійно: немає відчуття, що в арці чогось не вистачає

Шильдик «Cosmo» на крилі - атрибут плутаною маздовской класифікації модельних рядів. Прийнято вважати, що ім'я RX-5 призначалося для японського ринку, а Cosmo - для експорту. Однак на нашому екземплярі представлені обидва варіанти назви моделі.

усередині

У салоні автомобіля переважають відтінки синього - велюр, вініл, килим. Це холодний колір, але «холод» не відчувається, навіть навпаки! Всередині RX-5 світло і буквально по-домашньому затишно.

Приборка оброблена імітацією деревини, а ось кермо, набалдашник рукоятки КПП і ручного гальма зроблені з натурального дерева.

Двері з Безрамковий стеклами оброблені вінілом. Кнопки електричних склопідйомників знаходяться на тунелі підлоги біля ручки КПП.

Для свого часу цей «гран турізмо» має чи не всі технічні досягнення в області комфорту, що заохочують відправитися в далеку подорож. Немає хіба що автоматичною КПП. Зате є гідропідсилювач керма, електричні склопідйомники, електричні регулювання дзеркал заднього виду, еластична обробка торпедо і ручка настройки яскравості підсвічування приладової панелі.

Праворуч від рульової колонки, біля замку запалювання, знаходиться блок управління кондиціонером у вигляді невеликого самостійного модуля, який представляє собою обертову ручку температури повітря, поєднану з вимикачем. Трохи вище і правіше над кондиционерной панелькой - чотирьохпозиційний джойстик регулювання правого дзеркала. Аналогічний для лівого дзеркала знаходиться зліва від керма.

Аналогічний для лівого дзеркала знаходиться зліва від керма

У кузовщиков в 70-е не було так розвинене комп'ютерне моделювання і не було в розпорядженні сучасних особливо міцних сталей, тому для додання кузову належної жорсткості горб карданного тунелю зроблений за нинішніми мірками величезним. Через це заднє сидіння вважати тримісним можна лише умовно. Зате колін пасажирів досить просторо - ззаду місця більше, ніж в Mazda 929 1976 року про яку ми нещодавно розповідали , Бо RX-5 - автомобіль класом вище. Для відкидання передніх сидінь з метою виходу з заднього є зручні ножні педальки.

Цікаво, що багажник автомобіля, що приховує під гумовим килимком запасне колесо, зовсім невеликий ... Справа в тому, що за спинкою заднього сидіння розташовується вертикально стоїть «плита» 62-літрового паливного бака, яка з'їдає добру третину трюму.

Залізо

Автомобіль прийшов в нашу країну зі Штатів в чудовому стані - свої 112 тисяч миль він явно пробіг по доглянутим дорогах, пробувши всю другу половину свого життя «машиною вихідного дня». Знадобилося лише нескладне ТО (рідини, масла, колодки), регулювання карбюратора і прочищення паливної системи.

Як і більшість Мазд тієї епохи, RX-5 оснащена приводом на задні колеса і простим нерозрізним заднім мостом. Незважаючи на американський реекспорт, автомобіль має нетипову для янкі ручну пятиступенчатую коробку передач. У плані вузлів і агрегатів найцікавіше в автомобілі - роторно-поршневий мотор, карбюраторний атмосферне 13B.

Цей 13B - напевно, самий масовий і надійний маздівський двигун Ванкеля; він випускався з початку 70-х по початок 2000-х. Це двосекційний мотор, тобто, у нього два ротора знаходяться на загальному валу. Як і всі «Ванкелем», він характерний значною віддачею (115 кінських сил і 166 Нм моменту) при досить скромному обсязі в 1,3 літра (2 х 654 куб. См.). Перші 13B, зрозуміло, були карбюраторними, але розвивалися аналогічно традиційним поршневим моторам, набуваючи спершу інжекторний уприскування, потім турбіну, а потім і подвійний послідовний наддув. Потужність 13B планомірно зростала від 100 кінських сил до майже трьох сотень. Такими двигунами оснащувалися, наприклад, Mazda RX-7 в період 1999-2002 років.

Як і всі старі «ротори», 13B має дуже зручну для обслуговування конфігурацію - це поздовжньо розташований під капотом «бочонок», що дає легкий доступ і до свічок, і до стартера, і до генератора, і до компресора кондиціонера, не кажучи вже про карбюратор , прикритий класичним дисковим корпусом повітряного фільтра. Шикарно розташований масляний фільтр - прямо зверху мотора, вертикально, що дозволяє не бруднити підкапотний простір патьоками масла при його заміні.

До речі, про свічках. Незважаючи на те, що двигун двороторний (читай - «двоциліндровий») свічок не дві, а чотири! Справа в тому, що камера згоряння такого мотора є вельми розтягнутий в довжину обсяг, і якщо підпалювати його в одній точці, виникає ризик неповного згоряння палива. З метою підвищити економічність і потужність, практикується установка парних свічок на одну камеру, які розташовані в кількох сантиметрах один від одного і запалюють суміш послідовно.

В русі

Незважаючи на спортивний зовнішній вигляд, великі і широкі передні сидіння бентежать водія олдскульний аморфністю замість очікуваного жорсткого хвата. На віражах в них, звичайно, доводиться неабияк напружувати спину, але наш «гран турізмо» все ж заточений для далеких і прямих магістралей. Зручно влаштуватися допомагає регулювання керма.

Зручно влаштуватися допомагає регулювання керма

Витягуємо "підсмоктування", повертаємо ключ, і «ротор», якому більше сорока років, легко запускається. Легке натискання на газ викликає гучний тріск - колишній американський власник встановив на машину прямоточний вихлоп з веселим «ковбойських» голосом. А оскільки цей тюнінг відноситься до духу тієї колишньої епохи і відмінно підходить до фанів стилю RX-5, новий російський власник вирішив його не видаляти.

Роторний мотор, позбавлений безлічі непотрібних йому «поршневих» деталей, дуже бадьоро розкручується і забезпечує відмінну динаміку автомобілю, чия вага складає 1 200 кіло. Під лихий тріск прямотока мотор весь час хочеться крутити від душі, і тому при наближенні до надмірних оборотам електронний сигналізатор починає неприємно пищати, вимагаючи переключитися вище.

Шумоізоляція як на теперішній час - так собі, і справа тут навіть не в гучному вихлопі. Підвіска комфортна, м'яка, автомобіль відмінно проходить і трамвайні рейки, і бруківку біля них. Гальма досить чіпкі, не такі мляві, як у Mazda 929 , Про яку ми нещодавно розповідали. Кермо, правда, зовсім невиразний - з трьома оборотами черв'ячного механізму з гідропідсилювачем він не дає практично ніякого зворотного зв'язку на швидкості. Загалом, як машина для подорожей RX-5 непогана і сьогодні.

Історія моделі

Як нерідко буває у японських автовиробників взагалі і у Mazda зокрема, історія моделі неабияк подзапутана. З 1967 по 1972 роки Мазда випускала спорткупе Mazda Cosmo Sport з виглядом, виразно натякає на дизайн моделей Porsche тієї ж епохи. Cosmo Sport знаменита тим, що стала першою Mazda з роторно-поршневим двигуном, однак будучи таким знаковим для марки, залишилася малосерійне. До нашої Mazda RX-5 той перший Cosmo Sport прямого відношення не має, а ось друге покоління Cosmo, що випускалося з 1975 до 1981 року і продавалося в Японії під ім'ям Cosmo (без приставки Sport), на експортних ринках як раз і іменувалося RX-5 . Згадуючи заплутаність маздовской системи класифікації моделей, можна відзначити, що наша RX-5 на деяких ринках іменувалася також Mazda 121, але в підсумку 121-я стала самостійною гілкою розвитку модельного дерева. Під індексом 121 з 1987 по 2003 роки випускали компактні седани і хетчбеки, в тому числі і перелицьовані моделі Ford Festiva і Fiesta.

Так чи інакше, перший Cosmo Sport і другий Cosmo / RX-5 були абсолютно різними автомобілями - від слова «зовсім». Іншими по концепції, за конструкцією, за габаритами. RX-5 вийшов великим купе преміум-класу з «американізованим» дизайном, побудованим на платформі Mazda Luce, і був досить багато оснащений для своїх років. З 1976 по 1978 рік RX-5 експортувався в основному в Америку, проте істотного успіху там не набув, так само як і в Європі. Але в Японії користувався неабиякою популярністю.

Mazda RX-5 '1976-80

Модель Cosmo продовжила розвиток в третьому поколінні в 1981 році. І це також були досить великі седани і купе на платформі Luce з характерними для 80-х «зубильні» обрисами і піднімаються фарами. У 1990 році з'явилося останнє, четверте покоління Cosmo, яке вийшло в рамках організованого компанією для внутрішнього ринку преміального суббренда Eunos - Eunos Cosmo. Автомобіль був представлений виключно в кузові купе і випускався до 1995 року.

Mazda Cosmo Hard Top '1981-83

Kolesa.ru дякують реставраційну студію WASABI Classics за допомогу в підготовці матеріалу

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов