Наша сеть партнеров Banwar
Ауді Q7 - повнопривідний семимісний позашляховик, який продається на ринку більше 10 років. Купуючи старий преміальний автомобіль, Ви немов граєте в рулетку, в якій можна стати щасливчиком, і за час експлуатації робити тільки планове ТО, а можна поставити на кін усе, і після пари тисяч кілометрів пробігу починати вкладати шалені гроші в ремонт. Ауді Q7 виглядає дуже престижно і дорого, але через 5-6 років на вторинному ринку його продають за третину ціни. А ось що змушує власників розлучатися зі своїм автомобілем, і при цьому втрачати чималі гроші, зараз і спробуємо розібратися.
Трішки історії:
Дебют Ауді Q7 відбувся в 2006 році на міжнародному автосалоні в Лос-Анджелесі. Автомобіль виробляється в Словаччині і має загальну платформу з «Фольксваген Туарег» і «Порше Кайен». Q7 - повнорозмірний кросовер і є найбільшим в лінійці паркетників компанії Ауді . У 2009 році автомобіль пережив фейсліфтінг і з тих пір його екстер'єр не зазнавав змін. Тоді автомобіль отримав оновлену решітку радіатора, трохи збільшилися фари головного світла, також, на автомобіль був встановлений видозмінений капот з більш виразним рельєфом ліній. У передньому бампері з'явилися бічні секції, в яких встановлені покажчики поворотів. Профіль моделей, що випускалися до 2009 року і після, можна розрізнити по бічних дзеркалах, формі порогів дверей і дизайну колісних дисків. Рестайлинговая версія побудована на модернізованій платформі Фольксваген «PL71» з колісною базою 3.0 метра.
Кузов автомобіля якісно оброблений антикорозійними матеріалами, тому гнилі Ауді Q7 велика рідкість. А ось лакофарбове покриття має недолік, в місцях сколів і пошкоджень фарба, з часом, починає облазити великими шматками. Раз, в 3-4 роки, в дверних ручках відмовляє кнопка, змінюється вона тільки в зборі з ручкою. Буває, оптика втрачає герметичність і починає пітніти, також, досить часто виходять з ладу світлодіоди. Головна проблема передніх фар в тому, що через високу вартість їх часто крадуть (вартість нової фари близько 1000 у.о.). Акумулятор знаходиться під водійським сидінням і для його заміни краще звернеться в сервіс. Справа в тому, що навіть якщо Ви його замініть самі, Вам все одно доведеться їхати до дилера, щоб прописати його в блоці управління.
силові агрегати
Ауді Q7 оснащується бензиновими і дизельними моторам різної потужності - FSI 3.6 (280 к.с.), 4.2 (350 к.с.); TDI 3.0 (233, 240 к.с.), 4.2 (326 к.с.), 6.0 (500 к.с.); TFSI 3.0 (272, 333 к.с.). На вторинному ринку серед бензинових моторів найбільшого поширення набув двигун 4.2. Як показав досвід експлуатації, цей силовий агрегат вкрай рідко підносить неприємні сюрпризи своїм власникам. При покупці машини з пробігом більше 100000 км, послухайте, як працює холодний двигун, якщо Ви почуєте дзвінкі звуки або дизельний гуркіт, це означає, що прийшов час міняти ланцюг ГРМ (заміна ланцюга в середньому потрібно раз в 200000 км). Заміна ланцюга у дилера - задоволення не з дешевих, близько 3000 у.о., в гаражному СТО попросять в половину менше. Двигун об'ємом 3.6 вважається найбільш оптимальним, як по витраті палива, так і по надійності. Слабким місцем цього силового агрегату вважаються котушки запалювання (виходять з ладу кожні 70-80 тис. Км). Ланцюг ГРМ розтягується ближче до 200000 км пробігу. У Ауді Q7 4 ланцюга ГРМ, і щоб їх замінити, необхідно знімати двигун.
Велика частина дизельних моторів має проблеми з надійністю ТНВД, яка проявляється досить рано, на пробігу 80-120 тис. Км. Після виходу з ладу, паливний насос починає гнати стружку в паливну систему, в результаті, доводиться міняти всі її елементи і промивати бензобак. Для власників це ставало неприємним сюрпризом, так як весь ремонт в офіційному сервісі обходиться в 10000 у.о., в неофіційному можна вкладеться в 5000 у.о. Багато власників усували цей недолік по гарантії, перед покупкою обов'язково ознайомтеся із сервісною історією автомобіля. Самим безпроблемним серед дизелів зарекомендував себе двигун 4.2, за весь час експлуатації глобальних повторюваних проблем виявлено не було. Власники перших примірників Ауді Q5 з дизельними моторами відзначають проблеми з впускними колекторами, текти сальників і видавлювання масляного щупа. Двигуни TFSI, на жаль, не дуже надійні. До основних проблем додається підвищена витрата масла, який з'являється на автомобілях з пробігом в 50000 км і більше. Залежно від пробігу, додатковий витрата може складати від 0.5 літра до 1.5 л на 1000 км пробігу. Дилери запевняють, що на автомобілях випущених після 2014 року, проблема з підвищеною витратою масла була вирішена.
Якщо правильно обслуговувати і експлуатувати турбіну вона проживе до 200000 км, заміна обійдеться у 2000 у.е. Приблизно на 200-250 тис. Км виробляють свій ресурс паливні форсунки, за заміну кожної доведеться заплатити 200 у.о. Нерідко, власники стикаються зі збоями електронного блоку управління двигуном. Основною причиною виходу його з ладу служать погані контакти і волога, яка потрапляє в нього через пробку у верхній частині корпусу, яка призначена для вентиляції. Після 100000 км на багатьох автомобілях потрібна заміна стартера (200-400 у.о.), дана проблема більше актуальна для машин з дизельними силовими агрегатами. Перш ніж змінювати стартер, уважно перевірте проводку, так як вона дуже часто перегниває, в результаті, стартер може не працювати.
Трансмісія.
Силові агрегати до рестайлінгової Ауді Q7 поєднувалися з шестиступінчастою АКПП. Після рестайлінгу в 2010 всі автомобілі стали оснащуватися восьміступечатим автоматом. Як показав досвід експлуатації, трансмісія в цьому автомобілі досить надійна. Іноді можуть підтікати гумки ущільнювачів, через це відбувається замикання контактів. Дана неприємність проявляється поштовхами в коробці під час перемикань. Заміна електроджгутів з прокладками обійдеться в 300 у.о. і це копійки, в порівнянні з ремонтом коробки, тому зволікати з заміною електроджгутів не варто. Також, не варто затягувати з заміною запітнілого сальника, який знаходиться між коробкою і двигуном, якщо він почав пітніти його необхідно терміново замінити, щоб запобігти серйозні поломки трансмісії. На деяких екземплярах досить рано виходить з ладу гідроблок, його ремонт обходиться в 1000 у.о. Система повного приводу практично не підносить сюрпризів. Якщо попередній власник зловживав пробуксовками і їздою по бездоріжжю, то на пробігу 150-200 тис. Км буде потрібно ремонт роздавальної коробки.
салон
У салоні все дуже якісно, приємно і красиво, відчувається, що над дизайном працювали німецькі фахівці, а не звільнені хлопці з заводу Шкоди. А ось надійність електрообладнання викликає масу питань у власників. Так, наприклад, власники нарікають на некоректну роботу важеля регулювання дзеркал, клавіш регулювання музики, кнопки включення систем. Також, до недоліків можна віднести швидке стирання позначення на кнопках, що неприпустимо для автомобілів такого класу. Згодом, в салоні Ауді Q7 можуть з'являтися цвіркуни (в районі даху і багажника) і позбудеться від них дуже складно.
Ходові якості Ауді Q7 з пробігом.
Ауді Q7 може бути оснащена як пневмоподвеской, так і звичайної. Машини з пневмопідвіскою більш комфортні, але за цей комфорт доводиться дорого платити в прямому сенсі цього слова. Пневмопідвіска боїться зиму, сльота і реагенти, якими у нас щедро посипають дороги. Під впливом усіх цих факторів виходять з ладу клапани пневмостоек і компресора. Вартість заміни пневми у офіціалів дорівнює вартості хорошою легковика. Перші проблеми з такою підвіскою можуть початися на 50000 км. Щоб продовжити термін служби пневмопідвіски, просите майстрів прочищати її при кожному ТО.
Втулки і стійки стабілізаторів вважаються витратним матеріалом і живуть, в середньому, 30-50 тис. Км. На 50000 км починають постукувати рульові наконечники, трохи довше живуть ступичні підшипники - 60-80 тис. Км. Любителям об'їжджати пробки по бордюрах доводиться часто міняти шарові опори (змінюються в зборі з важелем). Розтяжки задньої підвіски беруть на себе більшу частину навантаження, змінювати їх доводиться досить часто - раз в 50-80 тис. Км. Деякі екземпляри страждають прихованої хворобою (швидкий знос кромки гуми передніх коліс), схід-розвалом або регулюванням пневмопідвіски, вилікувати цю хворобу не вдається. В іншому, підвіска досить міцна і має ресурс до 150000 км.
Рульова рейка починає стукати ближче до 100000 км пробігу, за нову дилери просять 1000 у.о., не оригінал можна знайти і за 500 у.о., але потрібно розуміти, що рядків її служби може бути в 2 рази менше. Можна також спробувати відновити рейку (близько 200 у.о.), але як довго вона проживе, сказати складно. Гальмівна система Ауді Q7 хворіє японської хворобою, яка в народі називається, як «Ватяна педаль», що негативно позначається на динаміці гальмування автомобіля, вага якого становить 2500 кг.
підсумок:
Незважаючи на те, що Ауді Q7 має цілий ряд недоліків, популярність цієї моделі на вторинному ринку дуже велика, причиною цього є те, що у конкурентів їх ще більше.
переваги:
- Повний привід.
- Їздові якості.
- Просторий салон.
- Якість збірки.
недоліки:
- Витрата палива не відповідає заявленому.
- Слабке лакофарбове покриття.
- Висока вартість ремонту у дилера.
- Скрипи в салоні.
АвтоАвеню