Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск масла в АКПП (автоматі). Яке воно і чим створюється?

  1. Пару слів, про пристрій АКПП
  2. Масляний насос
  3. Який тиск масла створюється всередині?
  4. Немає тиску масла в АКПП - основні причини

Наша сеть партнеров Banwar

Для того щоб автоматична коробка передач нормально функціонувала, в ній повинно створюватися правильний тиск масла. Адже по суті це запорука для нормальної роботи багатьох вузлів, починаючи від фрикційних, закінчуючи самою гідроплітой (гидроблоком). А ось яке воно, точніше його значення? Скільки атмосфер або правильніше буде сказати - «БАР» створюється в АКПП для того щоб вона нормально функціонувала? Сьогодні корисна і я впевнений пізнавальна стаття ...

Сьогодні корисна і я впевнений пізнавальна стаття


Це питання не частий, але його також задають мої читачі і глядачі мого каналу YOUTUBE, причому як я розумію ті, хто любить копирсатися в нутрощах трансмісій. Дійсно, а який тиск масло створюється всередині автомата, щоб скажімо, фрікціони стискалися? Так само це дуже корисна інформація для тих, хто хоче поставити додатковий радіатор охолодження , Адже потрібно врізатися в подачу масла і встановлювати спеціальні шланги, хомути і важливо розуміти - які купувати, щоб вони витримали тиск. Так що інформація корисна, і я постараюся її розкласти по поличках.

Пару слів, про пристрій АКПП

Перш ніж ми з вами почнемо говорити про тиск масла, потрібно зрозуміти - як працює автоматична гідротрансформаторним трансмісія.

Масло в ній є робочим тілом. Якщо хочете, то ця ATF рідина передає крутний момент від двигуна до трансмісії і далі до коліс. АЛЕ це на рівні гідротрансформатора, там тиск досить велика, проте це тиску майже не стикається з основною коробкою передач.

АЛЕ це на рівні гідротрансформатора, там тиск досить велика, проте це тиску майже не стикається з основною коробкою передач

Там тиск створюється спеціальним насосом, який качає масло і вже через гідроблок подає в потрібні канали, тим самим змушує замикатися або розмикатися фрикційні кільця, які в свою чергу контролюють планетарні шестерні - зупиняючи або відпускаючи їх. Загалом тиск масла в АКПП, дуже важливий процес, який практично на 90% контролює роботу всієї трансмісії. Якщо тиск всередині впаде, то коробка просто встане.

Якщо тиск всередині впаде, то коробка просто встане

Масляний насос

Як я вже написав зверху, всередині коробки є масляний насос, який якраз і нагнітає тиск масла в дрібні канали. Він то і створює тиск усередині, буває двох типів:

  • Працює від ланцюгового приводу, тобто на первинному валу знаходиться шестерня або зірочка, яка розкручує вал насоса, щоб він качав масло
  • Сам насос знаходиться за гидротрансформатором, тобто обертання передаються безпосередньо і також відбувається закачування ATF рідини

Працює від ланцюгового приводу, тобто на первинному валу знаходиться шестерня або зірочка, яка розкручує вал насоса, щоб він качав масло   Сам насос знаходиться за гидротрансформатором, тобто обертання передаються безпосередньо і також відбувається закачування ATF рідини

У будь-якому випадку потрібно врахувати без цього б насоса не було тиску масла взагалі! АКПП не працювало б. Бо не було б стиснення або разжатия фрикційних дисків, банально передачі б не переключалися.

Який тиск масла створюється всередині?

Власне зараз зрозуміли, що основне призначення насоса, стискати фрікціони, і перемикати передачі. Як не дивно великого значення тут не потрібно (звичайно, все відносно).

Тиск всередині АКПП знаходиться на рівні 2,5 - 4,5 атмосфер або БАР (стосовно рідини), рідко буває коли 4,6 - 5,0 БАР. Саме такий показник досить для стискання дисків. Звичайно ж точного значення немає, тому як конструкцій автомата зараз десятки (якщо не сотні) і кожен виробник використовує свою конструкцію

Звичайно ж точного значення немає, тому як конструкцій автомата зараз десятки (якщо не сотні) і кожен виробник використовує свою конструкцію

До речі раніше на старих машинах, часто на панелі стояли датчики тиску в АКПП, щоб водій міг контролювати цей параметр. Однак з часом його прибрали, тому що вважали це не потрібно інформацією (до речі, те ж саме відбулося і з датчиком масла двигуна).

Немає тиску масла в АКПП - основні причини

Власне причин тут не так вже й багато, хоча можна розділити на дві фази:

  • Слабке тиск, що виходить з нормальних меж. При цьому, швидше за все ваш автомат буде штовхати, штовхатися в загальному не їхати . Це викликано декількома причинами. По-перше, може забитися масляний фільтр, просто від великого пробігу його закупорило продуктами зносу (терміново міняти). По-друге, саме масло стало густим (або навпаки надто рідким), в загальному втратило властивості (також потрібна заміна). По-третє, вийшов з ладу соленоїд на гідроблоків. По-четверте, забився сам гідроблок (точніше його канали). Власне розбираємо коробку і шукаємо причину.
  • Немає тиску взагалі. Тут вже складніше. Це швидше за все масляний насос, він вийшов з ладу і не працює. Причина може бути кілька, якщо це ланцюговий привід порвався ланцюг, якщо немає то можливо зносилися втулки і його заклинило.

Причина може бути кілька, якщо це ланцюговий привід порвався ланцюг, якщо немає то можливо зносилися втулки і його заклинило

У будь-якому випадку коробку потрібно знімати і дивитися. Без цього нікуди. Звичайно ж, якщо ви правильно обслуговуєте автомат, то такі проблеми міг вас і не торкнутися. Хоча б правильно міняйте масло і фільтра, це вже великим плюсом буде, дивимося невелике відео по темі.

Власне ось така ось інформація, сподіваюся, вона вам допомогла, щиро ваш автоблог.

(9(9

голосів, середній: 4,22 з 5)

А ось яке воно, точніше його значення?
Скільки атмосфер або правильніше буде сказати - «БАР» створюється в АКПП для того щоб вона нормально функціонувала?
Який тиск масла створюється всередині?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов