Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск у шинах

  1. Чим вимірювати тиск в шинах?

Наша сеть партнеров Banwar

У цій статті розглянемо тему тиск в шинах

У цій статті розглянемо тему тиск в шинах. На що впливає тиск в шинах? Як часто перевіряти тиск в шинах? Чим вимірювати тиск в шинах? Азот в шинах - міф чи реальність?

Привіт, шановні читачі блогу.

Навесні водії починають міняти свої зимові шини на літні, а восени - навпаки. Зараз рідко, хто сам уміє перебортіровать шини на диски, все робиться на шиномонтажке, і це нормально. Ось тільки стежити за тиском в шинах повинні ви самі з періодичністю хоча б раз на два тижні. На жаль, я знаю деяких водіїв, які взагалі не стежать за тиском в шинах. Подкачивают або дивляться за тиском один раз від сезонної заміни до наступної заміни шин, хоча від тиску в шинах залежить безпека вашого автомобіля і її довговічність. Хоча про довговічність шин на наших розбитих дорогах можна особливо і не говорити.

За статистикою зниження тиску в шині на 20% призводить до збільшення витрати палива на 5%, а зношується шина на 30%.

За статистикою зниження тиску в шині на 20% призводить до збільшення витрати палива на 5%, а зношується шина на 30%

Важливіше для нас, як для водіїв - це безпека і комфортне керування своїм авто. При зниженні тиску нижче норми на 20% (наприклад, при нормі 2 кгс / см2 у вас в колесі всього 1.4 кгс / см2), ви відчуєте погіршення керованості (схильність до «відведенню» автомобіля, «нишпоренню»), вам буде не комфортно управляти своїм авто, доведеться його весь час ловити на дорозі. І хоча машина буде йти м'яко, вірогідний пробою боковини колеса в ямі (шина на звалище) або можна легко погнути диск. А ті, у кого немає підсилювача керма, будуть напружуватися крутити кермо, щоб розвернутися.

Правда, якщо ви постійно їздите на своєму авто, то ви просто звикаєте до цього і не будете звертати увагу. Небезпека низького тиску полягає в тому, що багато разів зростає ризик «разбортірованія» колеса при бічному навантаженні, що часто призводить до перевороту автомобіля. Авто перевертається в самій простій ситуації і майстерність і досвід тут не допоможе, так само не залежить від марки авто (але чим вище центр тяжіння, тим частіше переворот).

Я розмовляв з людьми, які перевертали свій авто абсолютно на рівному місці. Розповіді зводяться приблизно до того, що перед переворотом вони різко крутнув кермо, тут же удар і через мить вже лежать на даху. Відбувається це від того, що при різкому повороті керма (об'їзд перешкоди) шина стискається, і обід диска колеса стосується асфальту. Машина отримує додаткову жорстку точку опори, через яку перевертається силами інерції. Особисто я після розмов з власниками перевертнів, став контролювати тиск в шинах раз в два тижні і вранці, виїжджаючи, поглядаю на свої колеса, що не подспустілісь вони?

Високий тиск в шині створює не комфортну поїздку: машина їде, стрибаючи на кожній купині, як м'ячик (хто занижує свою підвіску, знає, про що я говорю, тому що постійно так стрибає і їде, як на возі). Небезпека перекаченние колеса в тому, що збільшується гальмівний шлях (за рахунок зниження площі контакту з дорожнім покриттям). Якщо ви звикли до свого авто і знаєте, що ось зараз воно зупиниться, то з перекаченние шинами ви будете неприємно здивовані, що зупиніться не там, де зупинялися раніше.

А для тих, хто любить ганяти дуже швидко по трасі, існує реальна небезпека того, що шина лопне, особливо якщо вона стара і не розрахована на високі швидкості (чим вище швидкість, тим вище нагрівання шини, а при підвищенні температури зростає тиск). Майте це на увазі.

Майте це на увазі

Так, з цим розібралися. Правильний тиск в шинах завжди вказує виробник автомобіля, так само він вказує розмірність шин. Але якщо ви вирішили поставити на свій авто шини іншої розмірності, то тоді підтримуйте тиск в шинах, яке рекомендує завод виробник ваших шин. Воно вказано на тій же самій табличці, що і розміри гуми .

Воно вказано на тій же самій табличці, що і   розміри гуми

Але не потрібно накачувати колесо до тиску, яке зазначено на бортовий стінці шини. Це максимально допустимий для даної шини тиск.

Чим вимірювати тиск в шинах?

Можна купити в будь-якому автомобільному магазині манометр і його різновиди. Найзручніший - це компактний цифровий манометр, але підійдуть і прості манометри.

На манометрах вказані одиниці тиску, в яких вимірює даний прилад. Найчастіше, це Паскалі (російське позначення - Па; міжнародне - Pa), атмосфери, в кгс / см2 або в барах. Ці одиниці виміру приблизно рівні (похибки допустимі для визначення тиску в шинах) 1 бар = 1 атм. = 1 кгс / см2. Беріть той, який вам більше зручний. Якщо у вас немає манометра, то пріметьте на своєму маршруті (де ви найчастіше їздите) шиномонтажку і заїжджайте туди хоча б раз на два тижні. Там будуть на шлангу висіти пістолет з монометром, яким ви самі або працівник шиномонтажу (у всіх по-різному) перевірите тиск в своїх шинах.

Вимірювати тиск необхідно в «холодних» шинах, тобто перед виїздом або після нетривалої поїздки. Якщо ви тільки що приїхали з траси або ганяли наввипередки, то така шина вважається «гарячої», а значить тиск в цьому момент може збільшуватися до 10%. Зачекайте годинку, а потім поміряйте тиск. Так само, якщо зібралися вести важкий вантаж на своїй машині, то тиск в шинах потрібно збільшити. Тільки потім після поїздки не забудьте спустити зайве повітря.

Тепер про питання, чи є сенс накачувати свої шини азотом чи ні? Я можу сказати наступне: якщо у вас гоночний автомобіль і ви виступаєте на гонках, де ціна перемоги вимірюється в частках секунди і де важливий кожен грам безпружинних мас (колеса), то накачуйте колеса азотом. У повсякденному житті вам це не знадобиться. Повітря, яким ми дихаємо і який нас оточує, складається на 78% з азоту. Газ, який закачують на шиномонтажі, містить 90% азоту.

Газ, який закачують на шиномонтажі, містить 90% азоту

Як бачите, різниця невелика, тим більше, де впевненість, що вам в шину закачали азот, без газоаналізатора не перевіриш. Навіть якщо вам накачають шини з балона, заправленого 99% азотом, то ви просто нічого не відчуєте в повсякденному житті. Буде більше користі, якщо ви будете постійно стежити за тиском в своїх шинах.

На сьогодні все. Наступний раз ви дізнаєтеся, чи варто писати в оголошеннях при продажу машини Прохання - перекупникам не турбувати.

Удачі на дорогах з перевіреним тиском в шинах!

Чим вимірювати тиск в шинах?
На що впливає тиск в шинах?
Як часто перевіряти тиск в шинах?
Чим вимірювати тиск в шинах?
Азот в шинах - міф чи реальність?
Особисто я після розмов з власниками перевертнів, став контролювати тиск в шинах раз в два тижні і вранці, виїжджаючи, поглядаю на свої колеса, що не подспустілісь вони?
Чим вимірювати тиск в шинах?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов