Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск в рампі інжекторного двигуна ваз 2115. Перевірка тиску в паливній рампі на автомобілях ваз і один від інжекторним двигуном. Як перевірити тиск паливного насоса? способи

  1. Частина 2 з 4: Заміна датчика паливної рампи
  2. Перевірка тиску в рампі - покрокова інструкція
  3. Частина 3 з 4: Перевірка на герметичність
  4. Частина 4 з 4: Тест-драйв автомобіля
  5. Скидання тиску з регулятором тиску палива
  6. Скидання тиску за допомогою з'єднувача паливного насоса
  7. Скидання тиску за допомогою запобіжника і реле паливного насоса
  8. Скидання тиску за допомогою випробувального порту
  9. Скидання тиску за допомогою з'єднувача паливного насоса

Наша сеть партнеров Banwar

Всім привіт))) гарна статейка вам і мені на замітку)

У статті буде описана методика перевірки, яка не потребує спеціальних пристосувань.

З інструменту потрібно:

1. Ми взяли звичайний газовий манометр зі шкалою до 1,0 МПа. Він має різьбове з'єднання і прекрасно накручується на кисневий шланг на 9 мм. Можна використовувати механічний для перевірки тиску в колесах. Вони, як правило, вставляються в паливні шланги на 8 мм.

Не намагайтеся запускати стартер більше п'яти разів, або батарея буде знижуватися по продуктивності.

  • Примітка.
  • Якщо датчик паливної рампи повністю провалився, двигун не запускається.

Крок 2: Вимкніть двигун і відкрийте кришку. Перевірте наявність проводів, які можуть бути пошкоджені або пошкоджені навколо датчика паливної рампи.

Частина 2 з 4: Заміна датчика паливної рампи

Зламані дроти можуть привести до того, що датчик не буде функціонувати. Набір для гайкового ключа з шестигранною гайкою Бічні кінцеві гайковерти Комплект швидкого від'єднання паливного шланга Непроникні для палива рукавички Вільна тканину Захисний одяг Тріскачка з метричними і стандартними гніздами Маленька викрутка з плоскими наконечниками Комплект крутного моменту Набір торцевих ключів Перевірені захисні окуляри Підлокітники для коліс. Крок 1: Виклик автомобіль на плоскій, твердої поверхні.


2. вкручувати його в шланг і затягуємо хомутом:


3. Відкручуємо пластиковий ковпачок з паливної рампи. Він повинен відкрутитися від руки, але якщо давно не чіпали, можуть знадобитися плоскогубці:


Переконайтеся, що трансмісія перебуває в парку або на 1-й передачі . Крок 2: Встановіть заряжатель батареї на 9 вольт в прикурювач. Це дозволить зберегти ваш комп'ютер в прямому ефірі і зберегти ваші налаштування в даний час в автомобілі. Якщо у вас немає 9-вольтової батареї, це нормально.

Крок 3: Відкрийте капот автомобіля, щоб відключити його. Зніміть кабель заземлення з негативною стійки акумулятора, відключивши живлення від системи запалювання і паливної системи. Крок 4: Зніміть кришку двигуна, там вона знаходиться зверху двигуна. Видаліть будь-які кронштейни, які можуть заважати датчику паливної рампи.

4. Якщо машину тільки що заглушили, то в рампі бензин під тиском. Спочатку рекомендується стравити тиск, натискаючи на золотник і підставивши ганчірку або пластикову «баклашку» з обрізаним шийкою. Стравлювати зручніше ковпачком від колеса. 5. Відкручуємо ковпачком ніпель. Він аналогічний ніпеля колеса:


Перевірка тиску в рампі - покрокова інструкція

Якщо ваш двигун має впуск на двигун, який поперечно встановлений або перекриває датчик паливної рампи, ви повинні видалити впускний отвір, перш ніж знімати датчик паливної рампи. Крок 5: Знайдіть шнековий клапан або випробувальний порт на паливній рампі. Одягніть захисні окуляри і захисний одяг.

Помістіть маленьку крапельницю під рейку і помістіть рушник над портом. Використовуючи невелику плоску викрутку, відкрийте клапан, натиснувши на клапан шрапа. Це призведе до скидання тиску в паливній рампі. Якщо у вас є випробувальний порт або клапан шрапшена, вам потрібно буде видалити подає паливний шланг на паливну шину. При цьому вам знадобиться крапельниця під шлангом подачі паливної рампи і комплект для швидкого від'єднання паливного шланга. Для видалення паливного шланга з паливної рампи використовуйте швидкороз'ємний інструмент належного паливного шланга. Це знизить тиск на паливну шину. . Крок 6: Зніміть джгут з датчика паливної рампи.

6. Одягаємо на різьбову частину шланг з манометром і затягуємо хомутом з'єднання:


7. Заводимо машину і насамперед переконуємося у відсутності підтікання бензину із з'єднань. Після дивимося на показання манометра. 8. Для паливних систем з «обратку» (на паливній рампі встановлений регулятор тиску, з якого йде трубка назад в бак) нормальним вважається тиск 2,7 атм (при перегазовке має підстрибувати до 3-х атмосфер). Однак тиск 2,5 атм теж допустимо. Якщо тиск менше, то паливна система несправна. Пульсація тиску (0,2 атм) свідчить про затурканості сітки грубої очистки (знаходиться в баку з паливним насосом).

Зніміть монтажне обладнання з датчика паливної рампи. Зняти датчик паливної рампи з паливної рампи. Крок 7: Очистіть паливну рейку тканиною без ворсу. Очистіть джгут проводів паливної рампи електричним очищувачем, щоб видалити залишки сміття.

Крок 8: Встановіть новий датчик паливної рампи на паливну рампу. Укрутіть жорсткий патрубок кріплення. Це закріпить датчик паливної рампи на паливній рампі. Крок 9: Підключіть джгут проводів датчика паливної рампи до датчика. Встановіть всі дужки, які потрібно видалити, щоб вимкнути старий датчик.


9. Далі перевіряємо регулятор тиску. Для перевірки від'єднуємо шланг, що йде від регулятора до впускного колектора. Тиск палива має збільшитися до 3,2 атм (при 2,7 початкових). До 3,0 атм теж допустимо. Якщо тиск не змінилося або змінилося не суттєво (0,1-0,2 атм), то потрібно перевірити паливний насос.

Крім того, встановіть прийом, якщо вам потрібно його видалити. Обов'язково використовуйте нові прокладки або кільця ущільнювачів для ущільнення всмоктування двигуна. Якщо вам потрібно було зняти паливну магістраль тиску на паливну шину, обов'язково підключіть шланг назад до паливної рампи. Крок 10: Встановіть кришку двигуна, клацнувши її на місці.

Частина 3 з 4: Перевірка на герметичність

Крок 1: Підключіть кабель заземлення до негативного стійці акумулятора. Зніміть 9-вольтів батарейну заставку з прикурювача. Крок 2: Затяните затиск акумулятора. Переконайтеся, що з'єднання хороше. Якщо у вас не було 9-вольтової батареї, вам доведеться скинути всі налаштування вашого автомобіля, наприклад, радіо, електричні сидіння і електричні дзеркала. Крок 3: Увімкніть запалювання. Прослухайте, як паливний насос активує і вимикає запалювання після припинення подачі паливного насоса.


10. Перевіряється максимальний тиск, що розвивається насосом. Для цього плоскогубцями пережимається зворотний паливопровід (йде від регулятора). Різні насоси показують різний тиск, але у нового повинно бути не менше 6 атм. Тиск в 5 атм свідчить про сильному зносі , Але ще послужить. При тиску менше 4,0 атм насос несправний або забитий трубопровід з фільтром тонкого очищення. Якщо паливний насос справний, а тиск в рампі падає після відновлення «обратки» менше 2,5 атм, і / або не змінюється при від'єднанні шланга регулятора, то несправний регулятор. Якщо при перетиснутій зворотної магістралі тиск піднявся незначно, а робота двигуна сильно погіршилася, то велика ймовірність пропуску форсунок.

Вам необхідно буде циклічно включати ключ запалювання і відключатися від 3 до 4 разів, щоб вся паливна рампа була заповнена паливом і перебувала під тиском. Крок 4: Використовуйте детектор горючого газу. Перевірте всі з'єднання на наявність витоків і понюхайте повітря для будь-яких запахів палива.

Частина 4 з 4: Тест-драйв автомобіля

Крок 5: Видаліть підлокітники. Крок 1: Привід автомобіля навколо блоку. Під час тесту прислухайтеся до того, щоб будь-які циліндри двигуна не стріляли правильно і не відчували вібрації. Крок 2: Слідкуйте за тире за рівень палива і за будь-яке світло двигуна.


11. Щоб виключити вплив форсунок, краще ще виміряти тиск на самій магістралі, що подає, від'єднавши її від рампи і вставивши в шланг з манометром. Якщо тиск піднявся до 5-6 атм, а з перетиснутій «обратку» воно значно менше, то пропускають форсунки. Потрібно знімати рампу і перевіряти стан кожної окремо. 12. Перевірити на затурканість трубопроводу можна наступним чином. Знімаємо заднє сидіння і відкручуємо люк. Бачимо під ним вузол бензонасоса. Якщо трубопровід на швидкоз'ємних з'єднаннях, то купуємо таке з'єднання в магазині (50 рублів).

Якщо ваш двигун загоряється після заміни датчика паливної рампи, тоді може бути подальша діагностика необхідного або можливого. Якщо у вас є які-небудь питання з приводу процесу, не забудьте швидко отримати корисні поради . Скидання тиску паливної системи на ваш автомобіль дуже важливий при роботі з паливним насосом, паливними форсунками, лініями і інших питань, пов'язаних з ними компонентами. Ця система, особливо на моделях з паливним інжектором, працює під високим тиском і залишається такою ж, навіть коли ви виключаєте двигун.


Ця система, особливо на моделях з паливним інжектором, працює під   високим тиском   і залишається такою ж, навіть коли ви виключаєте двигун

13. Якщо трубопровід встановлений на різьбових з'єднаннях, то доведеться купити трубку цілком і відрізати наконечник:


14. Підключаємо його до виходу насоса, а на інший кінець одягаємо шланг з манометром. Перевіряємо тиск ще раз. Якщо показання манометра збільшилися до нормальних 6 атм (після декількох накачек бензину поворотом ключа), то міняємо паливний фільтр тонкого очищення і продуваємо (або проливаємо всю систему).

15. Заміна паливного фільтра показана тут: заміна паливного фільтра на автомобілях Лада Пріора, Калина і Гранта. Єдиною відмінністю буде те, що після зняття фільтра направляємо шланг подачі палива в пластикову пляшку (краще прозору) і ключем включаємо запалювання (включається паливний насос і проливається паливо в пляшку). Оглядаємо стан палива в пляшці. Потім встановлюємо новий фільтр, знімаємо шланг з рампи і направляємо його в пляшку. Кілька разів включаємо запалювання і проливаємо бензин. Знову оглядаємо паливо в «баклашке». Якщо була виявлена ​​бруд після фільтра, то потрібно ще і промивка форсунок. Збираємо всю систему і вимірюємо показання тиску ще раз. Якщо свідчення не змінилися, то перевірте правильність перетискання «обратки» (можна спробувати підключити манометр до виходу з регулятора). Якщо це не допомогло, то, можливо, засмічення серйозне і потрібно продування повітрям під великим тиском. Незайвим буде перевірити весь трубопровід від бака на механічні пошкодження (вм'ятини, перегини).

Скидання тиску з регулятором тиску палива

Різні виробники автомобілів розробили кілька способів скидання тиску палива. Тут ми розглянемо п'ять найбільш поширених систем, щоб ви могли безпечно працювати на своєму власному автомобілі . Від'єднайте негативний кабель акумулятора за допомогою гайкового ключа. Це запобіжить поява іскор, які можуть стати причиною пожежі парів палива і палива.

Знайдіть регулятор тиску палива на паливній рампі. Рейок монтується вздовж верхньої частини двигуна. Переконайтеся, що регулятор працює у вакуумі. З вашої руки зніміть вакуумний шланг з верхньої частини регулятора тиску палива. Підключіть ручний вакуумний насос до верхньої частини регулятора тиску.

16. Паливні системи без «обратки» діагностуються практично так само. Головна відмінність в тому, що тут паливний регулятор розташований на корпусі насоса. Паливо йде від насоса на фільтр тонкого очищення, а потім йде до регулятора. Поруч з корпусом паливна трубка роздвоюється. Один наконечник йде до регулятора, а другий іде на паливну рампу.

Скидання тиску за допомогою з'єднувача паливного насоса

Деякі моделі автомобілів забезпечують дверцята доступу до паливного баку через пів під заднім сидінням або під обробкою в багажнику. Якщо у вашій моделі є вхідні двері над резервуаром, або зніміть заднє сидіння, потягнувши за собою фіксуючий ремінь на задній частині сидіння, і підійміть його, або зніміть облицювання на підлозі багажника.

Якщо з-під нього відкривається доступ до паливного насоса, переконайтеся, що транспортний засіб закріплено на підставках перед проскальзиваніем і розташуванням вузла паливного насоса. Запустіть двигун і пропустіть його, поки він не затихне. Потім вимкніть запалювання.

17. Головна відмінність в показаннях - нормальний тиск на рампі 3,8 атм. При перегазовке має підстрибувати до 4-х атмосфер. Якщо тиск менше, відразу перевіряємо насос. Підключаємо манометр до виходу насоса і дивимося тиск. Тиск так само має бути не менше 6 атм у нового.

18. Якщо тиск робочий, то перевіряємо затурканість паливного фільтра. Для цього відновлюємо паливну магістраль від насоса і підключаємося до трубки, що підходить до регулятора. Найпростіше це зробити, відрізавши старий наконечник від паливного фільтра, один кінець якого встановити в кліпсу, а на інший одягнути шланг з манометром. Якщо тиск ідентично тиску насоса, то фільтр чистий. Якщо видно значне падіння, то фільтр необхідно замінити.

Скидання тиску за допомогою запобіжника і реле паливного насоса

Знайдіть запобіжник паливного насоса під панеллю приладів або в моторному відсіку. Він зазвичай розташований на стороні водія транспортного засобу. У більшості випадків він позначається для зручності ідентифікації. У керівництві вашого власника ви дізнаєтеся, де знайти запобіжник паливного насоса.

Видаліть запобіжник рукою або двома плоскогубцями. Або видаліть реле паливного насоса рукою. Знайдіть інерційний вимикач навколо багажника, заднього відсіку або під панеллю приладів. При необхідності зверніться до керівництва вашого власника. Від'єднайте електричний роз'єм інерційного перемикача.

19. Далі перевіряємо прямого трубопроводу до рампи. Перекриваємо подачу палива до регулятора. Простіше зробити це, вставивши в швидкознімне з'єднання запаяний (закручений / зім'ятий) наконечник від фільтра. Якщо різниці і тут не буде, то міняємо регулятор. Якщо виявлені втрати, то перевіряємо всю магістраль - в ній можливі підтікання або смятость трубопроводу, можливо також пропускають форсунки.

Скидання тиску за допомогою випробувального порту

Запустіть двигун і дайте йому працювати, поки він не затихне. Від'єднайте негативний кабель акумулятора. Деякі моделі використовують цей клапан для випробувань. Цей клапан виглядає як повітряний клапан на велосипедних шинах. Оберніть одну або кілька ганчірок магазину навколо портового клапана, щоб зловити шприц палива, який вийде, коли ви скинете тиск в системі.

Натисніть на клапан за допомогою маленької викрутки, поки паливо не перестане заливати клапан. Замініть кришку клапана контрольного клапана. Перевірте Якщо вам потрібна допомога в пошуку деяких компонентів вашого автомобіля, проконсультуйтеся з керівництвом свого власника або з керівництвом по обслуговуванню автомобіля. Ви можете проконсультуватися з однією з найбільш публічних бібліотек або купити її в місцевому магазині автозапчастин. Закрити Завжди ослабляйте або видаляйте кришку паливного бака на своєму автомобілі, коли ви працюєте з паливним баком. Завжди відключайте негативний кабель акумулятора при роботі паливної системи автомобіля. Це зменшить наростання тиску в баку. . Його робота з'явилася в Техасі, Нью-Мексико і Майамі і на різних сайтах.

Фото і текст взято з ресурсу АВТОСЕРВИС онлайн

У статті буде описана методика перевірки, яка не потребує спеціальних пристосувань.

З інструменту потрібно:

  • Будь-механічний манометр з максимальним показанням від 6 до 10 атмосфер (0,6-1,0 МПа)
  • Паливний або кисневий шланг на 8 або 9 мм
  • Ковпачок, для відкручування ніпелів на колесі
  • два хомута
  • плоскогубці

1. Ми взяли звичайний газовий манометр зі шкалою до 1,0 МПа. Він має різьбове з'єднання і прекрасно накручується на кисневий шланг на 9 мм. Можна використовувати механічний для перевірки тиску в колесах. Вони, як правило, вставляються в паливні шланги на 8 мм.

Феррелл є сертифікованим фахівцем з автоматизації та контролю в Центрі передових технологій в Ель-Пасо, штат Техас. Погане тиск в паливній системі може привести до утруднення запуску вашого автомобіля, меншої потужності двигуна, ніж зазвичай, або навіть зупинки під час роботи автомобіля. Якщо у вас виникли будь-які з цих проблем, перевірте регулятор тиску палива, щоб визначити, чи є він джерелом проблеми. Якщо ваш автомобіль оснащений випробувальним портом паливної системи, ви можете виконати діагностику, не відвідуючи механіка.

2. вкручувати його в шланг і затягуємо хомутом:


3. Відкручуємо пластиковий ковпачок з паливної рампи. Він повинен відкрутитися від руки, але якщо давно не чіпали, можуть знадобитися плоскогубці:


4. Якщо машину тільки що заглушили, то в рампі бензин під тиском. Спочатку рекомендується стравити тиск, натискаючи на золотник і підставивши ганчірку або пластикову «баклашку» з обрізаним шийкою. Стравлювати зручніше ковпачком від колеса.

Вимкніть двигун, якщо автомобіль працює. Розмістіть пробний порт тиску палива на паливній рампі вашого автомобіля, якщо такий є, під капотом. Зверніться до керівництва власника вашого автомобіля для точного місця розташування. Зніміть ковпачок, прикріплений до випробувального отвору паливної системи, скручуючи ковпачок проти годинникової стрілки до повного ослаблення. Прикріпіть манометр подачі палива, загвинтивши кінець шланга за годинниковою стрілкою на випробувальний порт.

Запустіть двигун і зверніться до манометру, який вимірюється в фунтах на кв. Він повинен читати приблизно від 45 до 55 фунтів на квадратний дюйм в стандартній системі уприскування палива; якщо у вас є система упорскування дросельної заслінки, вона зазвичай повинна читати приблизно від 14 до 18 фунтів на квадратний дюйм. Проконсультуйтеся з керівництвом вашого власника, щоб перевірити правильне тиск палива для вашого автомобіля.

5. Відкручуємо ковпачком ніпель. Він аналогічний ніпеля колеса:


Він аналогічний ніпеля колеса:

6. Одягаємо на різьбову частину шланг з манометром і затягуємо хомутом з'єднання:


Одягаємо на різьбову частину шланг з манометром і затягуємо хомутом з'єднання:

7. Заводимо машину і насамперед переконуємося у відсутності підтікання бензину із з'єднань. Після дивимося на показання манометра.

8. Для паливних систем з «обратку» (на паливній рампі встановлений регулятор тиску, з якого йде трубка назад в бак) нормальним вважається тиск 2,7 атм (при перегазовке має підстрибувати до 3-х атмосфер). Однак тиск 2,5 атм теж допустимо. Якщо тиск менше, то паливна система несправна. Пульсація тиску (0,2 атм) свідчить про затурканості сітки грубої очистки (знаходиться в баку з паливним насосом).


9. Далі перевіряємо регулятор тиску. Для перевірки від'єднуємо шланг, що йде від регулятора до впускного колектора. Тиск палива має збільшитися до 3,2 атм (при 2,7 початкових). До 3,0 атм теж допустимо. Якщо тиск не змінилося або змінилося не суттєво (0,1-0,2 атм), то потрібно перевірити паливний насос.


10. Перевіряється максимальний тиск, що розвивається насосом. Для цього плоскогубцями пережимається зворотний паливопровід (йде від регулятора). Різні насоси показують різний тиск, але у нового повинно бути не менше 6 атм. Тиск в 5 атм свідчить про сильне зношування, але ще послужить. При тиску менше 4,0 атм насос несправний або забитий трубопровід з фільтром тонкого очищення. Якщо паливний насос справний, а тиск в рампі падає після відновлення «обратки» менше 2,5 атм, і / або не змінюється при від'єднанні шланга регулятора, то несправний регулятор. Якщо при перетиснутій зворотної магістралі тиск піднявся незначно, а робота двигуна сильно погіршилася, то велика ймовірність пропуску форсунок.


11. Щоб виключити вплив форсунок, краще ще виміряти тиск на самій магістралі, що подає, від'єднавши її від рампи і вставивши в шланг з манометром. Якщо тиск піднявся до 5-6 атм, а з перетиснутій «обратку» воно значно менше, то пропускають форсунки. Потрібно знімати рампу і перевіряти стан кожної окремо.

12. Перевірити на затурканість трубопроводу можна наступним чином. Знімаємо заднє сидіння і відкручуємо люк. Бачимо під ним вузол бензонасоса. Якщо трубопровід на швидкоз'ємних з'єднаннях, то купуємо таке з'єднання в магазині (50 рублів).


Якщо трубопровід на швидкоз'ємних з'єднаннях, то купуємо таке з'єднання в магазині (50 рублів)

13. Якщо трубопровід встановлений на різьбових з'єднаннях, то доведеться купити трубку цілком і відрізати наконечник:


Якщо трубопровід встановлений на різьбових з'єднаннях, то доведеться купити трубку цілком і відрізати наконечник:

14. Підключаємо його до виходу насоса, а на інший кінець одягаємо шланг з манометром. Перевіряємо тиск ще раз. Якщо показання манометра збільшилися до нормальних 6 атм (після декількох накачек бензину поворотом ключа), то міняємо паливний фільтр тонкого очищення і продуваємо (або проливаємо всю систему).

15. Заміна паливного фільтра показана тут:. Єдиною відмінністю буде те, що після зняття фільтра направляємо шланг подачі палива в пластикову пляшку (краще прозору) і ключем включаємо запалювання (включається паливний насос і проливається паливо в пляшку). Оглядаємо стан палива в пляшці. Потім встановлюємо новий фільтр, знімаємо шланг з рампи і направляємо його в пляшку. Кілька разів включаємо запалювання і проливаємо бензин. Знову оглядаємо паливо в «баклашке». Якщо була виявлена ​​бруд після фільтра, то потрібно ще і промивка форсунок. Збираємо всю систему і вимірюємо показання тиску ще раз. Якщо свідчення не змінилися, то перевірте правильність перетискання «обратки» (можна спробувати підключити манометр до виходу з регулятора). Якщо це не допомогло, то, можливо, засмічення серйозне і потрібно продування повітрям під великим тиском. Незайвим буде перевірити весь трубопровід від бака на механічні пошкодження (вм'ятини, перегини).

16. Паливні системи без «обратки» діагностуються практично так само. Головна відмінність в тому, що тут паливний регулятор розташований на корпусі насоса. Паливо йде від насоса на фільтр тонкого очищення, а потім йде до регулятора. Поруч з корпусом паливна трубка роздвоюється. Один наконечник йде до регулятора, а другий іде на паливну рампу.

Скидання тиску за допомогою з'єднувача паливного насоса

Деякі моделі автомобілів забезпечують дверцята доступу до паливного баку через пів під заднім сидінням або під обробкою в багажнику. Якщо у вашій моделі є вхідні двері над резервуаром, або зніміть заднє сидіння, потягнувши за собою фіксуючий ремінь на задній частині сидіння, і підійміть його, або зніміть облицювання на підлозі багажника.

Якщо з-під нього відкривається доступ до паливного насоса, переконайтеся, що транспортний засіб закріплено на підставках перед проскальзиваніем і розташуванням вузла паливного насоса. Запустіть двигун і пропустіть його, поки він не затихне. Потім вимкніть запалювання.

17. Головна відмінність в показаннях - нормальний тиск на рампі 3,8 атм. При перегазовке має підстрибувати до 4-х атмосфер. Якщо тиск менше, відразу перевіряємо насос. Підключаємо манометр до виходу насоса і дивимося тиск. Тиск так само має бути не менше 6 атм у нового.

18. Якщо тиск робочий, то перевіряємо затурканість паливного фільтра. Для цього відновлюємо паливну магістраль від насоса і підключаємося до трубки, що підходить до регулятора. Найпростіше це зробити, відрізавши старий наконечник від паливного фільтра, один кінець якого встановити в кліпсу, а на інший одягнути шланг з манометром. Якщо тиск ідентично тиску насоса, то фільтр чистий. Якщо видно значне падіння, то фільтр необхідно замінити.


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов