Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск в шинах електровелосипеда

Наша сеть партнеров Banwar

Кожен велосипедист знає, наскільки важливо підтримувати правильний рівень тиску в шинах, адже від цього показника залежить не тільки термін їх експлуатації, але у поведінку велосипеда при управлінні, і власне робочі характеристики велошіни Кожен велосипедист знає, наскільки важливо підтримувати правильний рівень тиску в шинах, адже від цього показника залежить не тільки термін їх експлуатації, але у поведінку велосипеда при управлінні, і власне робочі характеристики велошіни. Далеко не секрет, що правильний тиск шин дозволяє в значно мірою продовжити їх термін служби. Однак, як показує практика, в більшості випадків велосипедисти переміщаються на електровелосипед з недостатнім або ж, навпаки, надлишковим тиском в шинах.

Спущені шини і їх пробої - проблеми, з якими доводилося стикатися практично кожному велосипедисту, і причиною тому стає, як правило, неуважність і, власне, лінь власників електричних транспортних засобів. Адже, відомо, що регулярна перевірка і контроль тиску в шинах є важливою частиною обслуговування електровелосипеда. Правильний тиск велошіни дозволяє уникнути деформації покришки, зберегти параметри, що передбачаються виробником.

Ви ніколи не замислювалися над тим, чому шини електричного велосипеда так швидко втрачають форму, спускаючи повітря? Головна причина такого явища полягає в установці на електровелосипед мотор-колеса, акумуляторних батарей та іншої велосипедної електроніки, яка, надаючи електробайк додаткової ваги, збільшують навантаження на його шини. До того ж, переміщаючись на великій швидкості, велосипедисти, як правило, менше звертають увагу на всілякий дорожнє сміття, піддаючи таким чином шини свого електровелосипеда додатковим випробуванням. І ще, на електровелосипед велосипедист найімовірніше буде проїжджати щодня значно більші відстань, ніж раніше, коли їздив на звичайному велосипеді, і постійно крутив педалі. Отже, через свою більш частою і інтенсивної експлуатації, шини електровелосипеда вимагатимуть більш частого технічного обслуговування.

Спускання шин на електровелосипед може доставляти власнику цього транспортного засобу значно більше клопоту, ніж в разі виникнення аналогічної ситуації зі звичайним велосипедом, через більшої ваги електричного транспортного засобу Спускання шин на електровелосипед може доставляти власнику цього транспортного засобу значно більше клопоту, ніж в разі виникнення аналогічної ситуації зі звичайним велосипедом, через більшої ваги електричного транспортного засобу. Адже, що не кажи, а крутити педалі на більш масивному електровелосипед, зі спущеними "плоскими" шинами, буде складніше. Тому, для запобігання неприємних сюрпризів під час пересування на електричному велосипеді, і швидкого зносу велосипедних шин, ми рекомендуємо всім користувачам цих транспортних засобів приділяти належну увагу параметру рівня їх тиску, перевіряючи його в разі систематичної експлуатації щотижня, а при нечастому використанні - хоча б раз на місяць. Для того, щоб не забути про необхідність проведення подібної процедури, можна скористатися можливостями мобільного телефону, встановивши на ньому спеціальне нагадування про майбутній «подію», або ж зробивши в своєму щоденнику письмову замітку.

Пошук ідеального рівня тиску для свого електровелосипеда - важливе завдання будь-якого велосипедиста. У ситуації, якщо тиск в покришці буде занадто низьким, вона може прямо під час пересування зіскочити з обода або ж виприснуть герметик. При недостатньо накачаної Волошина значно погіршується зчеплення. Більш того, такі покатушки можуть закінчиться появою на поверхні велопопокришек тріщин і безповоротної їх псуванням. Занадто ж високий тиск робить покришку твердої практично як камінь, дозволяючи їй легше котиться, але погіршує її зчіпні властивості.

Занадто ж високий тиск робить покришку твердої практично як камінь, дозволяючи їй легше котиться, але погіршує її зчіпні властивості

Чим ближче показник тиску до норми, тим менше опір коченню шини. Навіть чутливість до проколів при більш високому тиску зменшується, роблячи шини менш сприйнятливою до механічних пошкоджень. Регулярно підкачувати велошіни до правильного тиску зможе витримати тисячі кілометрів практично не зноситься.

Правильно підібране тиск в шинах електровелосипеда поліпшить його керованість і розширить діапазон пробігу на одному заряді акумуляторних батарей. «М'які» ж шини з низьким тиском навпаки будуть створювати опір під час пересування, зменшуючи його пробіг від однієї підзарядки.

Можна назвати цілий ряд змінних параметрів, здатних в тій чи іншій мірі вплинути на рівень тиску в шинах, велика частина з них не підвладна зміни на користь людини, але на деякі можна все ж вплинути. Тому, постарайтеся взяти на озброєння ці змінні аспекти, беручи в руки насос з манометром і підбираючи для шин свого електровелосипеда ідеальний тиск.

Аспекти, які необхідно враховувати при пошуку ідеального тиску коліс електровелосипеда

1 1. Вага велосипедиста і електричних велосипедних комплектуючих. При різних рівнях ваговій завантаження на електровелосипед показник оптимального тиску шин буде відрізняться.

2. Обсяг Велопокришка.

3. Тип дорожнього покриття, по якому переважно доведеться переміщатися. Якщо кататися доведеться більше по нерівній, вибоїстій дорозі, то тиск бажано тримати вище.

4. Стиль катання. Цьому параметру потрібно, напевно, віддати першорядне значення, так як електровелосипедів, як правило, властивий досить швидкий спосіб переміщення, який в рядах звичайних велосипедів зустрічається не дуже то і часто. Звичайно при акуратному, спокійному стилі їзди, поєднується з володінням хорошою технікою управління з боку велосипедиста, високі показники тиску в шинах можуть виявитися ні до чого, але, як то кажуть: краще убезпечити.

5. Ширина велообода. При визначенні показника мінімально допустимого тиску важливо враховувати ширину обода. З моєї власної точки зору, широкий обід має більше переваг перед вузьким: він краще тримає покришку, створюючи можливість переміщення навіть на досить низькому тиску без ризику, що велосипедна покришка в процесі руху почне звиватися.

6. Типу корпусу Велопокришка. Більш гнучкими є покришки з великим числом ниток на дюйм (TPI). Безкамерний покришок, а також тим, що мають більш жорсткі боковини, буде необхідний більш низький рівень тиску, ніж у випадку з еластичними шинами при дотриманні того ж рівня продуктивності.

Хотілося б звернути увагу читача на те, що максимальним тиском в покришці є не те, при якому вона може лопнути, а то яке може послужити причиною псування обода. З огляду на, що з покришками певної марки можуть використовуватися обода різних виробників і, відповідно, різного рівня якості, з метою запобігання ризику руйнування обода в результаті перекачування велосипедної камери, показник максимального тиску в Велопокришка вказується виробником з запасом.

Виробник покришок завжди надає рекомендації щодо тиску, вказуючи їх діапазон на бічній стороні. Як правило, рекомендований тиск знаходиться в діапазоні від 35 до 60 psi (від 2.38 до 4,08 атмосфер). Колеса дорожнього велосипеда необхідно накачувати до 95-135 psi (6,46 - 9,18 атмосфер), а гірського - від 35 до 60 psi (від 2.38 до 4,08 атмосфер), так як через більш значного обсягу повітря і низького тиску, рівень втрати тиску в гірських велосипедах менше.

При катанні по бездоріжжю тиску шин повинно знаходитися в діапазоні від 35 до 48 psi (від 2.38 до 3,26 атмосфер). Такий рівень тиску забезпечує найбільш комфортне пересування і зчеплення шин з дорогою. При 50 - 60 psi (3,40 - 4,08 атмосфер) контактна пляма шини з поверхнею дороги зменшується. При їзді на надмірно перекачаних шинах по асфальтованій дорозі, вони дуже сильно піддаються стирання. Катання на недостатньо накачаних шинах 28 - 32 psi (1,9 - 2,17 атмосфер) також небезпечно - в такому випадку її легше буде пробити. Велика ймовірність пошкодження при цьому і велосипедного обода.

Перевіряти тиск велосипедних шин можна за тим же принципом, що і автомобільних, вимірюючи його за допомогою манометра. Це пристрій можна купити як окремо, так і в комплекті з велонасос. Якщо ж в потрібний момент під рукою у велосипедиста НЕ буде манометра, то відчути тиск в колесах можна просто пальцем, проте результати такого тактильного контакти можуть виявитися досить таки неточними, бо вже після однієї атмосфери велосипедної колесо стане досить тугим.

Дотримуючись елементарних правил і порад, велосипедист зможе їздити весь велосезон без пошкодження шин свого електровелосипеда . Регулярна перевірка тиску в шинах і розуміння того, який тиск в колесах є нормою, роблять можливим значно продовження терміну їх служби. Перевірка тиску в шинах повинна стати для власника електровелосипеда правилом, при чому виконуваних при будь-якому зручному випадку: після завершення зарядки акумуляторних батарей і підготовки до виїзду з дому, після проходження складних ділянок маршруту з великою кількістю ям та інших перешкод, в ситуації заміни колеса. Велосипедист, наступний наших рекомендацій, зможе зробити велопрогулянки більш комфортними і безпечними, як для себе, так і свого електровелосипеда.

Запам'ятайте, що не осколки скла є головними ворогами велосипедних шин, а недбале ставлення користувачів до їх обслуговування, і як наслідок - низький рівень в них тиску повітря!

Залежність рівня необхідного тиску при накачуванні шин гірського електровелосипеда з шириною покришок 2,0 - 2,1 дюйма від перевезеного на ньому вантажу

Вага перевозиться на електровелосипед

(велосипедиста + електрокомплектуючих)

Рівень тиску (psi)Тиск
(атмосфери) 77 40-43 2,72-2,93 91 42-45 2,86-3,06 105

45-48 3,06-3,27 118 47-50 3,2-3,4

Порада: для визначення тиску в велосипедних шинах використовуйте спеціальний насос з манометром.

Тиск в колесах електровелосипеда

Дюймаж покришкиМаксимальна величина тискуPSIKPaBAR

12 "x2,125 35 240 2,4 14" x2,125 35 240 2,4 16 "x2,125 35 240 2,4 18" x2,125 35 240 2,4 20 " x2,125 35 240 2,4 20 "x2,125 35 240 2,5 24" x2,125 35 240 2,5 24 "x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 26" x2, 125 35-65 250-450 2,5-4,5 26 "x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 26" x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 28 "x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5

12 x2,125 35 240 2,4 14 x2,125 35 240 2,4 16 x2,125 35 240 2,4 18 x2,125 35 240 2,4 20  x2,125 35 240 2,4 20 x2,125 35 240 2,5 24 x2,125 35 240 2,5 24 x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 26 x2, 125 35-65 250-450 2,5-4,5 26 x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 26 x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5 28 x2,125 35-65 250-450 2,5-4,5

Ви ніколи не замислювалися над тим, чому шини електричного велосипеда так швидко втрачають форму, спускаючи повітря?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов