Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тиск в шинах мотоцикла

Наша сеть партнеров Banwar

Тепер, коли ми знаємо про те   як керувати мотоциклом   ,   як гальмувати   і   розганятися   ми перейдемо до ще одного важливого аспекту керованості мотоцикла - тиску в шинах

Тепер, коли ми знаємо про те як керувати мотоциклом , як гальмувати і розганятися ми перейдемо до ще одного важливого аспекту керованості мотоцикла - тиску в шинах. На цей рахунок існує маса міфів і помилок, деякі з яких, почасти, створені виробниками мотоциклів.

На що впливає тиск в покришці

1. Контактна пляма, чим більше контактна пляма тим краще зчеплення мотоцикла з асфальтом
2. Робота підвіски, чим менше тиск в шині мотоцикла - тим менше вимог до підвіски
3. Керованість, чим вище тиск в покришці тим більше керований мотоцикл з урахуванням достатнього контактного плями і досить хорошої роботи підвіски

І знову ми не будемо заглиблюватися в теоретичний викладки, а розглянемо питання тиску в шинах з практичної точки зору

Тиск на холодну і гарячу

У покришці закачано повітря, з прогріванням гуми і диска повітря нагрівається, його обсяг збільшується і це призводить до підйому тиску в шині. Якщо взяти дві однакові шини, поставити на два однакових мотоцикла, закачати однаковий тиск в заднє і переднє колеса і дати мотоцикли двом різним пілотам, то після 20 хвилинної сесії у кожного пілота буде свій тиск в задній і передній шинах. Так, крім складу на температуру гуми сильно впливає манера водіння - наскільки людина добре відкривається, гальмує, швидко входить в повороти, любить нахиляти мотоцикл. Погодні умови, температура асфальту, склад гуми вносять свої корективи, тому важливим показником є ​​не тиск на холодну а тиск на гарячу, і цей тиск підбирається індивідуально.

перекаченние колесо

Якщо ви перекачали покришку на холодну - з її прогревом при русі в місті, тиск в ній в середньому зросте на 0.2-0.5 атмосфери. Якщо ви вже на холодну маєте високий тиск - то в міру руху в місті ви ще ще сильніше зменшите контактна пляма покришки з асфальтом. Чим менше контактна пляма - тим гірше зчеплення. Одного разу в жарку погоду ви можете відкритися як зазвичай - і ... зірвати заднє колесо або загальмувати в повороті так само як зазвичай - і зірвати переднє колесо. Перекаченние гума так само впливає на налаштування підвіски. Чим вище тиск в покришці - тим м'якше повинна бути підвіска. Таким чином, якщо у вашій покришці на холодну надлишок тиску - то з прогріванням покришки зменшується не тільки контактна пляма, але і погіршується робота підвіски, що, в сукупності, може призвести до несподіваних результатів. Якщо ви відчуваєте відчуття - ніби після тривалий їзди зчеплення шин мотоцикла з асфальтом погіршується - тепер ви знаєте чому так відбувається.

недокачаних колесо

Якщо тиск в покришці занадто маленьке, то навіть з після прогріву колеса ви будете почувати себе так, як ніби повністю розпустили підвіску - і зад і перед будуть амортизувати і розгойдувати мотоцикл, керованість мотоцикла знизиться. Ви будете відчувати брак поворотності, задня покришка буде пружинити під вами, розвантажуватися, втрачати зчеплення з асфальтом.

Коректно накочене колесо

Поводиться як трохи недокачаних протягом перших 3-5 хвилин їзди, потім невпевненість і розгойдування мотоцикла зупиняються і ви отримуєте покришку з оптимальним п'ятому контакту і оптимальними можливостями для амортизації.

Різниця в тиску шин на холодну

Заднє колесо прогрівається сильніше переднього, навіть в умовах міста. ми рекомендуємо в місті, накачувати перед на 0.1, 0.05 атмосфери більше ніж зад. Пам'ятайте - після прогріву, тиск в передній покришці і задньої повинні бути однаковими, а на холодну - відрізнятися на 0.1, 0.05 атмосфери (перед накачаний сильніше заду).

Як швидко підібрати тиск

Тиск в задній кришці, на гарячу не повинно перевищувати 2.2 АТМ. Рекомендоване тиск - 2 АТМ на гарячу. Після звичайного для себе пробігу - зупиніться - тут же, не даючи покришка охолонути - виміряйте тиск в задній кришці - якщо воно перевищує 2.2 АТМ - сдуйте його до 2.2 АТМ. Те ж саме зробіть з передом. Тепер при виїзді на холодну ви будете протягом 3-5 хвилин відчувати певний дискомфорт. Чи не відкривайтеся сильно, вже після 500 метрів ви відчуєте поліпшення а через 2-3 кілометри ви відчуєте як повернулися старі комфортабельні відчуття. В замін цьому невеликому дискомфорту ви отримаєте збільшення контактного плями, оптимальну роботу підвіски і в цілому значно більше впевненості на відкриттях і гальмуваннях.

врущій манометри

Більшість стрілочних манометрів вироблених в Китаї мають жахливу помилку. Вона може досягати 0.8 АТМ. Ми рекомендуємо завжди спиратися на точні свідчення манометра. Цифрові манометри, як правило, мають меншу похибку. Часто ви можете чути дивні рекомендації щодо тиску, майте на увазі, тиск по манометру вашого опонента може значно відрізнятися від дійсного або тиску, що показується вашим манометром.

Тиск на треку

2.2. АТМ це дуже багато для треку, зазвичай на гарячу тиск в гоночної гуми не перевищує 2 АТМ, а тиск в на холодну не перевищує 1.2 - 1.5 АТМ.

Налаштування підвіски

Це ще один аспект, який потрібно мати на увазі, але його практичне застосування залишиться за межами цієї статті - настройки підвіски безпосередньо залежать від покришки і тиску в них. Всі покришки відрізняються жорсткістю корду і підбір оптимального тиску в ній і відповідних налаштувань підвіски - питання взаємопов'язані. Тим ні менш, навіть покришки з самим м'яким кордом, такі як Pirelli не повинні перекачуватися понад 2.2 АТМ на гарячу, навіть якщо ви їздите з пасажиром.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов