Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ТНВД дизельного двигуна: пристрій, робота і схема паливного насоса високого і низького тиску

  1. призначення
  2. види ТНВД
  3. Ремонт і заміна
  4. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

3268 Переглядів

Сьогодні всі машини оснащені паливним насосом високого тиску. Він служить для того, щоб вчасно подати дизель в камеру згоряння в потрібний момент циклу. Існує кілька видів пристрою, що підкачує паливо. Насос високого тиску буває декількох видів.

призначення

Такий насос потрібно для того, щоб регулювати своєчасну подачу солярки в камеру згоряння дизельного двигуна, а ще - щоб визначити потрібний момент уприскування. Після того, як з'явилися акумуляторні системи упорскування, функцію визначення потрібного моменту уприскування стали виконувати форсунки, які управляються електронним блоком дизельного двигуна.

Щоб ТНВД подавав горючу суміш, потрібно насос низького тиску. Пристрій, підкачувати паливо низького тиску, встановлюється або на коробку помпи високого тиску, або поруч з ним. Паливний насос низького тиску (підкачує) здійснює перекачування палива до розподільника під високим тиском.

З'єднуються ТННД і ТНВД за допомогою спеціальних патрубків, в яких встановлені невеликі фільтри грубої очистки палива.

Насос низького і високого тиску (підкачує) може працювати в двох режимах. Перший режим - це підготовчий. У початковій фазі, поршень опускається і набирає паливо. На другій фазі клапан подачі солярки закривається, і поршень видавлює паливо прямо на ТНВД.

Пристрій помпи низького тиску складається з декількох частин:

  • кулачковий вал;
  • вал ротора;
  • диск розподілу;
  • з'єднувальна муфта;
  • приводная шестерня;
  • головний корпус - статор.

Пристрої, підкачувальні паливо низького тиску, бувають двох видів схем, кожен з яких має свої переваги і недоліки.

  • Перший тип - це механічний насос, що підкачує низького тиску. Принцип роботи цього виду заснований на тому, що колінчастий вал дизельного двигуна при обертанні натискає на спеціальний кулачок, натискання на який приводить в рух поршень високого тиску. Робота цього механізму повністю забезпечує мотор необхідною кількістю палива.
  • Існує ще один вид пристрою низького тиску, підкачувати паливо - це електричний елемент. Поява цього виду помп відбулося через те, що з часом в автомобілях стало з'являтися все більше електроніки. Тому механічний тип не створював потрібного високого тиску. Принцип роботи заснований на тому, що всередині насоса встановлений спеціальний двигун. Найчастіше такий вид ТННД встановлюється на дизельні двигуни.

види ТНВД

Існує три види ТНВД для дизельного двигуна, кожен з них має свої певні характеристики і якості.

Перший вид ТНВД - це рядний. На такому типі ТНВД, кількість плунжерних пар дорівнює кількості циліндрів двигуна. Плунжерні пари встановлюються в корпусі ТНВД там же, де проходять канали, по яких рухається дизель. У рух плунжерні пари наводяться за допомогою роботи кулачкового вала, його обертання безпосередньо залежить від колінчастого вала дизельного двигуна. Під час обороту валу двигуна кулачок штовхає плунжери і змушує його рухатися. Коли плунжер рухається вгору, закриваються отвори. Завдяки цьому утворюється тиск, через що відкривається нагнітач, і дизель потрапляє в потрібну форсунку. Кількість дизеля, яке буде потрапляти в форсунки можна регулювати механічним способом. Зробити це можна за допомогою обертання плунжера всередині втулки.

Існує ще один спосіб регулювання - це за допомогою спеціального блоку. На цьому виді ТНВД можна регулювати момент, коли паливо потрапляє в форсунки дизельного двигуна. Скориставшись відцентровою муфтою, можна вибрати момент вприскування палива механічним способом. Незаперечною перевагою рядного насоса вважається те, що його робота, навіть на дизелі низької якості, цілком можлива. Відбувається це тому, що змащується він моторним маслом. Такий тип сьогодні застосовується на дизельних моторах, призначених для важких навантажень.

На легкові машини з дизельним двигуном рядний насос перестали встановлювати вже в 2000 роках.

Другий тип ТНВД - це розподільний. Цей насос оснащений лише двома плунжерами, які працюють з усіма камерами згоряння. Перевага - то, що розподільний насос має менші габарити і вага. Другим плюсом вважається те, що такий тип розподіляє горючу суміш равномерней.

Однак є мінуси і у нього. Головним мінусом є те, що такий пристрій щодо недовговічне. Через те, що на потужних моторах швидко зношується розподільний і підкачує насос, його ставлять на дизельні двигуни для легкових автомобілів. Пристрій розподільної помпи високого тиску дозволяє під час роботи заливати дизель в простір, яке розташоване над плунжерами, а потім відправляти його в циліндри. Найголовнішу роботу, а саме подачу палива, пристрій здійснює за допомогою низького тиску. Низький тиск для подачі палива створює насос, який підкачує дизель. Змазування цього насоса проводиться дизелем, яке заливається автоматично в корпус.

Третій тип ДНВД для дизельного двигуна називається магістральним. Цей тип використовується на двигунах з автоматичним уприскуванням дизельного палива. Найчастіше така конструкція оснащується форсунками Common Rail . Магістральні насоси забезпечують досить високу силу щодо інших ТНВД.

Сила, яку створює цей паливний насос високого тиску, досягає 180МПА. Конструкція дозволяє встановлювати від одного до трьох плунжеров в цей пристрій.

Привід плунжеров, як і в інших пристроях, здійснюється за допомогою розподільного вала. Плунжери кріпляться до даного валу за допомогою жорстких пружин, які стискаються, внаслідок чого паливний плунжер рухається вниз і відправляє соляру в циліндри. Кількість кратної подачі палива коригується автоматично за допомогою клапана дозування палива, який відкривається в потрібний момент, і соляру надходить в циліндри. Насправді клапан тут грає роль виконавця, все Головне управління вузлами пристрою на себе бере електронний блок управління. На схемі з Інтернету можна розглянути, що сигнал з датчика йде на блок управління, а той в свою чергу встановлює клапан в потрібне положення.

Ремонт і заміна

Нерідко ТНВД приходить в непридатність, і його потрібно замінити. Виходячи з того, що він буває кількох видів, то і ремонт завжди різний. Механічний насос можна полагодити своїми силами. Головне, щоб полагодити його, потрібно знайти схему в Інтернеті.

Після того, як будуть проведені роботи по зняттю насоса, потрібно знайти несправну деталь і замінити її новою. Потім, скориставшись тією ж схемою, потрібно зібрати його назад і встановити на автомобіль. Якщо з механічним насосом все просто, то інші два самостійно полагодити вже можливо не вийде. Деякі автосервіси беруться за такий ремонт, який обходиться в копієчку. Нерідко зламані підкачувальні і розподільні паливні насоси просто викидають і купують нові.

Нерідко зламані підкачувальні і розподільні паливні насоси просто викидають і купують нові

резюме

Однією з важливих складових паливної системи автомобіля вважається ТНВД. Існує три види паливних насосів високого тиску, кожен з яких має свої особливості. Кожна помпа високого тиску має свої характеристики і встановлюється на двигун, розраховується на певні навантаження.

Всі насоси високого тиску оснащені підкачувати помпами низького тиску. Вони потрібні для того, щоб подавати дизель в ТНВД. Найчастіше ТНВД встановлюються на автомобілі з дизельними моторами. Незважаючи на те, що існує кілька видів помп для двигунів, всі вони мають однакову метою, і схема їх роботи практично не відрізняється.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов