Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ТО-6 за 27 тисяч, паливне голодування і 173 км / год на супермагистрали

  1. паливне голодування
  2. Подорож з Москви в Санкт-Петербург і назад
  3. Резюмуємо плюси і мінуси
  4. Хто там у конкурентів

Наша сеть партнеров Banwar

Редакційний Renault Kaptur останнім часом рідко балує нас інформаційними приводами. Початок осені він провів у відпустці - побував в Грузії і Вірменії, але цікавих розповідей від водіїв не привіз: «Все було добре, автомобіль не підвів». Потім наш кросовер знову впрягся в непросту редакційну роботу развозной «конячки» і за короткий час додав на одометрі ще кілька тисяч кілометрів у відрядженні по містах Південного федерального округу - Ростов, Шахти, Воронеж, Волгоград, Саратов, Астрахань, Прохолодний, П'ятигорськ з поверненням в Краснодар. І все це - з пристойним вантажем в салоні.

Ми постійно лаяли Каптур за його флегматичний характер і ледачу динаміку. Але ось що цікаво: навіть після завантаження майже на сотню кілограмів більше, ніж регламентує виробник, особливої ​​різниці в динаміці і швидкісних якостях ми не побачили. Повні вантажу багажник і салон позначилися тільки на посадці «корми»:

До речі, в попередньому пості наш друг Іван розповідав про пробої заднього лівого колеса казна-звідки потрапили на дорогу дюбелем. Лише через три тижні історія знайшла продовження. Черговим вранці в Краснодарі ми виявили Каптур з напівспущених заднім лівим колесом. Нашвидку підкачав його, поїхали на мийку, де і побачили «шоу мильних бульбашок»:

Спочатку подумали, що «вдало» зловили ще один дюбель. Однак швидко з'ясувалося, що повітря труїть з-під ... ремонтного «грибка». У шиномонтажі наше припущення підтвердили і «обрадували» тим, що в цей раз винен жорсткий металевий корд, який порвав накладену поверх «джгутики» з внутрішньої сторони покришки латочку. Там же, до речі, виявилася ще одна майже відвалилася латка. У підсумку вирішили, що ремонтувати це колесо недоцільно, а з урахуванням загального зносу передньої пари постановили - замінити два колеса на нові.

У підсумку вирішили, що ремонтувати це колесо недоцільно, а з урахуванням загального зносу передньої пари постановили - замінити два колеса на нові

Тут була друга латочка ...

Тут була друга латочка

Довелося знову скористатися «допомогою» докатки. На ній, до речі, Каптур виглядає як поранений з милицею

На шиномонтажі нас, до речі, знатно потролліть: у відповідь на думки вголос про те, де ж шукати шини корисних властивостей, майстер з посмішкою порадив - так шукайте на База_Дром_точка_Ру ...))

Тим часом підходив термін чергового ТО, покладеного при пробігу 90 000 км. Довелося перейматися питанням його проведення, не знаючи точного часу і місця, так як відрядження не була обмежена якимись жорсткими термінами. Зате ми заздалегідь знали, що в рамках цього ТО необхідно міняти ремінь ГРМ. Стали обдзвонювати офіційних дилерів в Воронежі, Саратові і Волгограді. І все б нічого, та тільки не в одному з них по телефону нас не попередили про необхідність заміни ременя. Кожен раз доводилося самим уточнювати цей аспект, після чого озвучувалася нова - природно, більш вагома - сума за всі роботи. В результаті, не маючи точного графіка руху, про всяк випадок записалися на ТО відразу в двох офіційних ДЦ - в Саратові і Волгограді. Однак через кілька годин - мабуть, після передачі менеджером інформації про записи, - нам передзвонив майстер з саратовського ДЦ і поцікавився - не розіграш чи це? Його явно збентежили співвідношення віку (трохи більше року) і пробігу (під 90 тисяч) нашого автомобіля.

В результаті ТО проходили в Волгограді. Туди ми приїхали напередодні ввечері - близько 19 годин. Відразу вирішили відігнати машину до дилера, що не обійшлося без чергових непорозумінь: в ДЦ в цей час готувалися до якоїсь планерці і заздалегідь брати машину не хотіли. Довелося вмовляти і пояснювати, що по суті адже все одно, коли вони приймуть у нас автомобіль для завтрашнього ТО: завтра з ранку або сьогодні ввечері. Слава богу, домовилися швидко: машину помили і відразу відігнали в зону технічного огляду.

В ДЦ, до слова, не стали заперечувати не тільки з приводу нашого бажання знаходження в техзоне, спостереження за роботами і їх фотографування, а й фотофіксації обладнання СТО.

За прайсу ТО повинно було «встати» нам в 39 тисяч з копійками. Однак в честь недавнього 25-річчя волгоградського ДЦ Renault нам зробили знижку на аналогічний відсоток, і в підсумку за все ми заплатили 27 595 рублів 35 копійок. Насправді навіть зі знижкою - чимало. Чи багато хто власники Каптур будуть проходити шосте за рахунком ТО (саме воно припадає на пробіг в 90 тисяч) у офіціалів з такими-то цінниками? І чи багато хто при цьому стануть міняти ремінь ГРМ, тим більше що про необхідність його заміни менеджери можуть і не повідомити?

Ну а тепер ми передаємо слово колезі, продюсеру і організатору наших моторшоу Ігорю Верхозіну.

Каптур з'являвся в моєму житті двічі, і обидва рази - як перший сніг восени: дивно і несподівано. Перший раз в кінці літа в Краснодарі, коли напередодні з'ясувалося, що мені треба забрати авто у попереднього тестера і через добу передати колезі Олексію Степанову. Так сталося швидкоплинне (буквально пара десятків км) знайомство. Другий раз справа була глибокої осені в П'ятигорську - так само несподівано з'ясувалося, що потрібно забрати кросовер в місті Прохолодному (100 км) і на наступний день перегнати в Москву (1600 км). У столиці кросовер був під моїм керівництвом два тижні, з урахуванням поїздки в Санкт-Петербург загальний пробіг вийшов без малого 4000 км. Хороша дистанція, щоб виважено оцінити всі плюси і мінуси авто.

паливне голодування

У Прохолодному зробили «обряд Чейндж»: віддав чорну Весту на АМТ (вона пішла на продаж з аукціону Drom.ru ), Отримав натомість Kaptur на «автоматі». Перше враження (після 15 000 км і чотирьох місяців на Весті) - високо сиджу, далеко дивлюся, сам як в танку. За великим рахунком Каптур можна віднести до тієї ж споживчої ніші, що і Весту - умовний «економ плюс», але тільки серед кросоверів. З одного боку, сучасний і повноцінний автомобіль, з іншого (при скільки-небудь глибокому зануренні) - згусток технологічних компромісів і бюджетних рішень. Древній двигун, архаїчний «автомат», дешевий (зазвичай я намагаюся вживати слово недорогий, але так буде точніше) пластик салону при яскравому дизайні і багатому оснащенні - все в ім'я того, щоб «бути як всі», але за менші гроші. Переплата в два рази в порівнянні з вестою тут йде «за кроссоверним» - дивлюся на багатьох зверху вниз, відчуваю себе великим і важливим, можу заїхати далеко і взяти з собою багато, а в місті на будь-який бордюр запригніте граючи.

Каптур створений для зовнішнього ефекту, це - «Duster в прикиді». Технологічна основа (платформа, двигун, трансмісія) одна, але якщо не занурюватися в тему глибоко, рядовим споживачем сприймається як машина рангом вище. Kaptur виглядає сучасно, навіть по-піжонськи, чисто зовні справляє враження респектабельного (на відміну від простакуватого Duster) автомобіля. Спробуємо вгадати ціну? Загадую півтора мільйона. І помиляюся на 300 000 - сьогодні за такою (добре укомплектований, в версії Style cо 143-сильним 2,0-літровим двигуном і повним приводом) дилери просять 1 194 990 руб. Власне, і нам півтора роки тому він обійшовся за ті ж гроші (але з нав'язаними опціями), отже, «прайсова» ціна підросла на 50 000 руб. Duster в порівнянної комплектації обійдеться на 200 000 дешевше. За теперішніх часів - нормальна плата за антураж і зовнішній ефект, адже найчастіше (візьмемо той же ринок смартфонів) люди готові переплачувати за «імідж» в рази.

Зносостійкість Kaptur - як у будь-якої породистої іномарки. На відміну від Вести, тут при «профспілковому» пробігу під 100 000 км нічого не бряжчить, не гримить, автомобіль не смикається при перемиканні передач і не «пускається навскач» на швидкості від 90 км / год. Взагалі нічого кримінального, за винятком нефіксірующегося підлокітника. Мінус в ергономіці в порівнянні з вестою - розташування екрана медіасистеми: у Вести він винесений вгору консолі, а тут знаходиться нижче - так, що доводиться дивитися вниз, відриваючи погляд від дороги. Втім, не принципово, штатна навігація без відображення пробок - минуле століття, набагато зручніше користуватися смартфонами, штучний інтелект яких підказує найкращий вибір шляху з урахуванням поточної дорожньої ситуації.

Втім, не принципово, штатна навігація без відображення пробок - минуле століття, набагато зручніше користуватися смартфонами, штучний інтелект яких підказує найкращий вибір шляху з урахуванням поточної дорожньої ситуації

Мультимедійна система повноцінна, Повноформатна, з інтуїтивно зрозумілим управлінням, але розташована досить низько, при користуванні навігацією потрібно відривати погляд від дороги

На наступний день стартуємо з П'ятигорська о 6:00, плануючи при хорошому розкладі доїхати до Москви «одним плечем». Вийшло: близько півночі фінішуємо в столиці. Відстань - 1600 км, середня швидкість близько 90 км / ч, втоми, болю в суглобах немає. Не погано!

М4 взагалі вважаю найбільшою швидкісною трасою в Росії, нехай і з нюансами. На ділянці Р-517 від П'ятигорська до зчленування з М-4 в районі станиці Павлівської в Краснодарському краї (380 км) гальмуєш на проїзді через Невинномиськ і Кропоткін (тут взагалі можна втрутитися надовго), за ним - «повільний» ділянку, забитий фурами. Динаміка у Каптур веселіше, ніж у Вести, але необхідна дистанція для обгону длинномеров якщо і менше, то ненабагато. Так що на завантажених «двухполоску» - знову як в засідці: подовгу верзеш на хвості, вичікуючи момент для вдалої «атаки» і проводжаючи заздрісним поглядом більш динамічні авто.

З'єднавшись в Краснодарському краї з М-4, далі дорога летить до самої Москви (1200 км), за винятком пробок на об'їзній Ростова-на-Дону (в районі Аксая) і затору (години на три) в селі Лосєве Воронезької області. Тут закінчується будівництво чергового платного ділянки М-4, а поки шикуються величезні пробки через організованого реверсивного руху. Не знаю, вийшло б це зробити на Весті, але тут вдалося відчути перевагу кросовера - об'їхали проблемну ділянку по мережі грунтових місцевих доріг, навіть не включаючи повний привід.

Паливна складова автомобіля зроблена безглуздо, і це напружує. Бак і без того невеликий, та ще через огидною інформативності системи на одній заправці вдавалося проїжджати в середньому 420 км (від 370 до 470). Для порівняння, на Весті, бувало, і по 1000 км на одній заправці проходили. По дорозі з П'ятигорська в Москву довелося заправитися чотири (!) Рази, при тому, що отримав авто заправленим (на Весті в такій ситуації обійшлися б одним, максимум двома «піт-стопами»).

«Паливний питання» реально «виносить мозок» водієві. Останній показник «залишкового пробігу» на панелі приладів - 60 км, після цього загоряються «нулі» (на моєму особистому Рапіді зворотний відлік йде до 5 км) і моментально тануть дві залишкові ризики запасу палива (нагадаю, що для коректності фіксації середньої витрати палива дромоводітелі повинні їздити «в нуль»). Паніка, адже траса - не місто, АЗС може не бути кілька десятків виснажливих кілометрів! Але навіть якщо «на нулях» після цього проїхав кілометрів 50, в бак входять якісь жалюгідні 45 літрів. Мої колеги, знайомі з підступним характером інженерів Renault, заправляли і більше 50 (рекорд - 52 літри, власне, стільки і значиться в технічних характеристиках). Нескладні розрахунки говорять: прилади показують повне паливне виснаження, коли в баку залишається 12 літрів, тобто майже чверть запасу!

Подорож з Москви в Санкт-Петербург і назад

У Москві довелося займатися особистими господарськими клопотами, в тому числі відправкою численних пожитків (три покоління людей!) В інший регіон. І тут Kaptur показав всю красу кузова «кросовер», легко захоплюючи десяток сумок-«шанхаек» упереміш з валізами часів середини XX століття.

Скрасила всю цю «битовуху» експрес-поїздка в Санкт-Петербург в дослідницьких цілях: захотілося подивитися, в якому стані знаходиться черговий «проект століття» - супермагістраль Москва - Санкт-Петербург (про яку пару років назад дуже багато говорилося, але якось останнім часом все стихло). Нагадаю, обіцяли, що нова швидкісна дорога з індексом М-11 на всьому протязі буде запущена до чемпіонату світу з футболу, тобто до початку літа-2018. Дозволена швидкість - 130 км / ч, на сайті Росавтодору заявляється, що розрахункова швидкість - 150 км / ч. Такими темпами між двома столицями можна буде проїхати за 5 годин, в два рази швидше, ніж зараз. Фантастика!

Мрії, мрії - де ваша солодкість? В реалі (як вдалося з'ясувати на практиці) нової магістралі М-11 немає і до літа наступного року не буде. Зараз діють два платних ділянки, введених ще три роки тому - так званий «Перший» від МКАД до Солнечногорска: 15-58 км, 450 руб. за 43 км (на зворотному шляху поїхали за безкоштовним дублеру через Химки, виявилося повільніше на 10 хв.). І «п'ятий» - обхід Вишнього Волочку в Тверській області (220 руб., 258-334 км). Пояснимо, що проект розділений на вісім пускових ділянок по місцях перетину з паралельної трасою М10, яка зараз активно реконструюється і після введення платної супермагистрали стане безкоштовним дублером. В результаті сьогодні в експлуатації 119 км з 669, тільки шоста частина майбутньої магістралі.

В результаті сьогодні в експлуатації 119 км з 669, тільки шоста частина майбутньої магістралі

Проїзд 43 км від МКАД до Солнечногорска обходиться в 450 руб. (10,5 руб. / Км). А 76 км в Тверській області - в 220 руб. (2,9 руб. / Км)

А що ж з іншими ділянками і коли магістраль запрацює на всьому протязі? Хизуватися чиновникам тут уже нічим, тому наявна інформація плутана і суперечлива, в ЗМІ багато гучних заяв і дилетантства, до реальної ситуації складно докопатися. Глава «Автодору» Сергій Кельба недавно скромно заявив про запуск в експлуатацію М-11 на всьому протязі в листопаді 2018 року (тобто до чемпіонату світу побудувати не встигнуть, це вже і не ховається). При цьому головний дорожник Росії трохи лукавить, так як по обходу Твері немає навіть проекту, за найоптимістичнішими прогнозами будівництво тут почнеться не раніше 2020 року. Для тих, хто хоче подивитися поточний стан справ на будівництві, відішлю до якісної ресурсу Платна автомагістраль М11 Москва - Санкт-Петербург: хроніка будівництва . Ми ж спробуємо розібратися, коли і які ділянки магістралі будуть запущені.

Друга ділянка, 58-149 км, обхід Солнечногорска і Клину в Московській області і до обходу Твері. Зараз найбільш напружений для проїзду ділянку: численні світлофори і пробки в містах Московської області. За деякими прогнозами, буде запущений в експлуатацію в середині травня 2018 року.

За деякими прогнозами, буде запущений в експлуатацію в середині травня 2018 року

Поки обхід Солнечногорска і клином не запущений, на цій ділянці постійні пробки

Третя ділянка, 149-208 км, обхід Твері. Майбутнє туманно. Немає проекту, не визначений підрядник. У доступному для огляду майбутньому тут буде використовуватися колишня магістраль М-10.

Четверта ділянка, 208-258 км, обхід Торжка в Тверській області. Анонсується відкриття до кінця 2017 року. Тарифи за проїзд вже озвучені.

Шостий ділянку, 334-543 км, обхід Бологого (Тверська обл.) І південь Новгородської області до підходу до Великого Новгорода. Самий затяжний ділянку - 209 км. Ступінь готовності висока, тарифи за проїзд визначені. Відкриття планується на початку літа 2018 року.

Сьомий (543-646) і восьмий (646-684 км) ділянки починаються від підходу до Великого Новгорода, включають обхід Тосно і закінчуються на Кільцевій автодорозі Санкт-Петербурга. Анонсується введення в дію до 30 червня 2018 року (вже під час чемпіонату світу), за іншими прогнозами - в листопаді наступного року.

Платні ділянки розкішні, але практично не мають інфраструктури (жодної АЗС, одне кафе і пара туалетів контейнерного типу на 120 км) і порожні.

Стара М-10 на багатьох ділянках досить швидкісна, на більшому протязі не так вже й завантажена, з розділовим бар'єром і двома-трьома смугами в кожному напрямку.

Але середня швидкість виходить низькою через проїзд нескінченних сіл і селищ з обмеженнями швидкісного режиму і навіть світлофорами, а також через затори перед реконструйованими ділянками. За межами Московської області тотальна депресія: різна, аж до 100 відсотків ступінь вимирання. Власне, про це ще Олександр Радищев 230 років тому писав.

У підсумку шлях з Москви (Східне Ізмайлово) до Санкт-Петербурга (Невський проспект) посів 11 годин (730 км), назад - 10,5 години. На моїй пам'яті це єдиний російський автомобільний маршрут, де поїзд набагато швидше (від 3,5 до 9 годин).

На абсолютно порожній і прямий магістралі М-11 в Тверській області вдалося розігнати Kaptur до максимальної швидкості - 173 км / ч по спідометру і 168 км / год по GPS. Знадобилося на це кілька хвилин - максимальні кілометри кросовер набирає з динамікою зростання промислового виробництва країн зі слабкою економікою: «розбігатися» зі 150 км / год до межі довелося добру хвилину. Правда, на таких швидкостях ніякого криміналу (звук, вібрації, тяга до відведенню з траси) автомобіль не виявив, але все ж верхня межа щодо комфортного руху для нього - 140 км / ч, не більше.

Резюмуємо плюси і мінуси

Резюмуючи сказане вище, а також в цілому підсумки тесту довжиною 4000 км, зробимо висновки про споживчі якості Renault Kaptur.

сподобалося:

- елегантний зовнішній вигляд, автомобіль виглядає дорожче своєї вартості;

- прекрасне для своєї ціни і сегмента в цілому оснащення: клімат-контроль, круїз-контроль, камера заднього виду, мультимедіа;

- комфортна підвіска і відмінна шумоізоляція;
- панель приладів - на любителя, але мені сподобалася: естетично, що не мигоче і зчитується легко;

- багажник хоч і простакуватий (з мінімумом новомодних ніш і відділень), але об'ємний;

- автоматичне замикання дверей (актуально, коли вибираєшся з повними сумками) і можливість дистанційного запуску двигуна.

Не сподобалося:

- досить посередні динамічні характеристики в версії 2,0 4АТ;
- «замислений» і грубуватий в роботі «автомат»;

- необхідність заправлятися кожні 400 кілометрів, відсутність достовірної інформації при запасі палива менше 12 літрів;

- серйозні (аж до небезпечних) заїдання «автомата» при перемиканні «назад-вперед»;
- в бардачок (на відміну від Вести) не ввійшов фотоапарат - для мене це принципово, камера завжди повинна бути під рукою;

- тісний задній ряд;

- так і не вдалося підключити телефон по bluetooth.

Хто там у конкурентів

З продажу за 11 місяців 2017 року Kaptur йде на 12-му місці - 27 746 проданих авто. Його найближчий конкурент Hyundai Creta пішов далеко вперед - п'яте місце в загальному рейтингу від 49 406 проданими автомобілями. В плюсах Creta (якщо говорити про порівнянної версії) - більш потужний (149,6 л. С.) Двигун і сучасний 6-ступінчастий "автомат", але ціна версії 2,0 АКП і з максимальним пакетом опцій буде на 150 тис. Руб . вище (вилка коливається від 1 229 900 руб. до 1 359 900 руб.). Попереду Каптур з продажу також соплатформенником Renault Duster (39 012 проданих машин за 11 місяців) і Lada XRAY - 29 583 авто. Так, обидва формально є однокласниками (компактні SUV), але ніяк не найближчими аналогами-конкурентами (внаслідок цінового відмінності і іншого позиціонування на ринку).

Юхим Незваний

Однак через кілька годин - мабуть, після передачі менеджером інформації про записи, - нам передзвонив майстер з саратовського ДЦ і поцікавився - не розіграш чи це?
Чи багато хто власники Каптур будуть проходити шосте за рахунком ТО (саме воно припадає на пробіг в 90 тисяч) у офіціалів з такими-то цінниками?
І чи багато хто при цьому стануть міняти ремінь ГРМ, тим більше що про необхідність його заміни менеджери можуть і не повідомити?
Спробуємо вгадати ціну?
Мрії, мрії - де ваша солодкість?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов