Наша сеть партнеров Banwar
Для того, щоб розібрати замок запалювання AUDI або поміняти в ньому секретний механізм) личинку) потрібно виконати послідовність дій за інструкцією. Цю інструкцію ви без проблем зможете знайти на багатьох-багатьох сайтах в Інтернет мережі. На цьому я зараз зупинятися не буду.
Але в цій послідовності розбирання є один цікавий етап. А саме: для того, щоб вийняти секретний механізм з корпусу замку запалювання, потрібно просвердлити цей корпус в певному місці, і потім натиснути пружинку, яка і фіксує "бобишку" секретного механізму.
Де свердлити - на замку не написано. У мануалах до авто - теж. Але тема настільки стара і популярна, що я був впевнений знайти фотографію потрібного місця свердління з першого запиту в пошуковій системі.
Якого ж було моє здивування, коли при перегляді картинок пошукових систем, я не знайшов ЖОДНОЇ фотографії, де б точка свердління була вірно вказана !!! При цьому, просвердлені дірки не тільки були не в тому місці, але і розмір їх був просто жахливі. Навіщо їх свердлили п'ятіркою або шісткою? Щоб натискати пружинку великим пальцем ноги? Пусте ... пружинка слабка і легко натискається голкою.
Для того, щоб у читачів було на що орієнтуватися, викладаю точне розташування місця свердління замку запалювання AUDI 80 і 100:
Отвір виконувалося 1,5 міліметровим свердлом. Для завдання "просто натиснути" - більшого діаметру не потрібно, якщо спочатку отвір виконано в потрібному місці.
Зображення збільшуються при кліці.
Повторююсь, цей принцип розбирання використовується на замках запалювання АУДІ 80 і 100. Якщо загальний вигляд замку у вас такий же - дерзайте.
Навіщо їх свердлили п'ятіркою або шісткою?Щоб натискати пружинку великим пальцем ноги?