Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Точкове зварювання для акумуляторів своїми руками: схема апарату і як зробити

  1. Особливості
  2. Переваги та недоліки точкового зварювання для акумуляторів
  3. Пристрій і принцип роботи
  4. етапи виготовлення
  5. Варіант апарату з автомобільного акумулятора
  6. Перевірка якості роботи саморобного апарату

Наша сеть партнеров Banwar

Точкове зварювання для акумуляторів своїми руками - процес нескладний і цілком реальний для виконання самостійно - своїми руками. Розберемося з його суттю і технологією виконання.

Нагрівання з'єднуються деталей - головний принцип контактного зварювання. Такого роду тепловий вплив щосили використовується в ремонтах акумуляторів. Ремонт можна проводити за допомогою спеціальних апаратів з магазину, а можна застосовувати апарат, зроблений своїми руками.

Особливості

Рельєфна контактне зварювання акумуляторів.

Найчастіше контактний спосіб застосовується для з'єднання клем на акумуляторах. Слід зазначити, що контактне зварювання для акумуляторів стає популярнішим і популярнішим.

Для апаратів, які будуть використовуватися в домашньому побуті, буде цілком достатньо скромних технічних характеристик: адже функція таких апаратів - кріплення клем, тобто маленьких металевих пластинок. Прийнятні параметри - струм в межах 400 - 1200 А і час дії імпульсу в межах 450 мілісекунд.

Переваги та недоліки точкового зварювання для акумуляторів

переваги:

  • відмінна «бюджетность» - низька собівартість апарату;
  • доступність ресурсів і витратних матеріалів, простота самого пристрою;
  • зрозумілість і доступність параметрів апарату;
  • можливість контролю і регулювання технічних параметрів;
  • низька споживана електрична енергія;
  • можливість з'єднувати тонколистовий матеріал.

недоліки:

  • не надто ефективний захист від зовнішніх впливів;
  • регулювання параметрів роботи апарату не можна назвати тонким і точним;
  • програш апарату за параметрами заводським варіантів.

Пристрій і принцип роботи

Креслення пристрою для зварювання акумуляторів.

Загалом пристрої апарату точкового зварювання акумуляторів своїми руками присутні дві частини: механічна і електрична. У механічної частини електроди проводять електрику, елементи для стиснення чинять тиск на заготовки. У заводських пристроях застосовується гідравліка, але в домашніх умовах всі дії чисто механічні.

В електричної частини головний елемент - зварювальний трансформатор, який пов'язаний з системою подачі електроенергії і переривачем первинної ланцюга. У цій частині можуть бути присутніми елементи складної електроніки, але це стосується лише заводських моделей, в саморобних апаратах такого немає.

Принцип дії апарату для точкового зварювання досить простий. Він заснований на дії теплової енергії. Ось як це відбувається: електричний струм подається на електроди, які перебувають в тісному контакті з металевими деталями.

В галузі освіти зварювального ядра в місці з'єднання електроди піддаються механічному впливу і щільно притискаються до зварюваних заготівлях. При надходженні струму деталі нагріваються і приварюються один до одного.

етапи виготовлення

Сварка акумуляторів своїми руками вимагає дотримання найважливіших правил: перш за все це ювелірна ретельність виконання кожного кроку.

Точкове зварювання для акумуляторів.

Етапи виробництва апарату наступні:

  1. Оновлення конструкції старого трансформатора за рахунок видалення вторинної обмотки. Видалення можна зробити за допомогою болгарки або звичайного молотка. Верхню частину обмотки найкраще спиляти, а частину, що залишилася обмотки можна просто виламати або вибити з корпусу трансформатора. Подальше склеювання частин сердечника - справа непроста, спочатку доведеться гарненько все очистити.
  2. Після ретельного очищення потрібно звільнити паз, в який слід намотати нову вторинну обмотку. Цю обмотку краще і простіше всього спорудити з зварювального кабелю великої товщини. Навіть чотири витка такої обмотки дають відмінний показник в 5 В. Якщо взяти це значення за основу, легко розрахувати всі необхідні умови. Чим довше зварювальний кабель, тим нижче продуктивність всієї конструкції апарату. Крім того, з довжиною кабелю знижується також і надійність агрегату.
  3. Тепер всю оновлену конструкцію зварювального трансформатора потрібно прикріпити до основи за допомогою саморізів. Якщо куточки прикручуються до трансформатора з двох протилежних сторін, то підстава кріпиться до нижнього бруска так, щоб цей брусок був віддалений від трансформатора на два сантиметри. Брусок також може бути встановлений у другій частині кліщів. В цьому випадку і прикручування, і інші маніпуляції будуть значно простіше. Брус стане грати роль важеля, за допомогою якого можна отримати додаткове стиснення поверхонь, що з'єднуються.
  4. Електроди потрібно закріпити в точності один навпроти одного, щоб спаяти разом. Якщо все зробити точно, в подальшому не буде відбуватися ніякого окислення.
  5. З'єднання спаяних електродів з проводами. Пайка в даному випадку недоцільна, так як така міра буде зайвою пересторогою. Якщо електроди припаяти, під час процесу зварювання доведеться часто видаляти напаяні частини і замість них припаювати нові.
  6. Дуже важливим є правильне розташування вимикача: потрібно, щоб він знаходився поруч з кліщами і з лівого боку корпусу апарату. Така локалізація пояснюється особливостями процесу зварювання. Перед нею заготовки стискаються один з одним самим щільним чином, після чого на секунду включається тумблер. Споювання відбувається внаслідок негайного імпульсу. Тумблер вимикається, так як якщо тримати апарат довго включеним, є ризик перепалювання деталі.

Варіант апарату з автомобільного акумулятора

Пристрій сварочніка для акумуляторів.

Це, мабуть, найшвидший спосіб конструювання агрегату для зварювання батарей, в якому немає необхідності спеціальної перемотування трансформатора. Це саморобна точкове зварювання для акумуляторів від автомобіля. Цей варіант міні зварювання відрізняється простотою комплектації і дуже зрозумілим принципом роботи.

Джерелом електричного струму в даному випадку є заряджений акумулятор від машини. Він повинен бути досить потужним, в іншому випадку він може розплавитися від значного нагрівання електродів. Для того, щоб приварити контакт з клем на батареї, досить ці клеми замкнути.

Два мідних електрода зафіксовані в електричної колодці. Електроди покриті по всій довжині ізоляцією. Для дотримання сталості відстані між ними кріпиться спеціальний з'єднувач.

Як тільки дроти від АКБ зафіксуються в клемнику колодки, зварювання від автомобільного акумулятора можна проводити.

Єдиний серйозний ризик при такій технології - прожиг пластини внаслідок високої напруги при її неповному контакті з поверхнею.

Хорошим рішенням по мінімізації цього ризику буде подточка електродів надфілем для максимально щільного контакту.

Перевірка якості роботи саморобного апарату

Ми вже писали вище, що параметри роботи саморобного апарату не можуть зрівнятися із заводськими аналогами, що цілком зрозуміло і прийнятно для домашніх робіт. Але даний факт зовсім не означає, що якість роботи і відповідність вимогам можна не перевіряти.

Технічний тест слід проводити з непотрібної деталлю. Спочатку процес контактного зварювання із акумулятора своїми руками можна здійснити на малій потужності. Якщо він пройшов нормально, другим тестом можна зробити пробну зварювання з максимальною потужністю.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов