Наша сеть партнеров Banwar
варіаторная трансмісія - це зразок серед трансмісій по ефективності передачі крутного моменту, але у цього типу коробок передач є один нюанс, який багатьох подбешівает, а іноді просто стає небезпечним для життя, різке прискорення на автомобілі обладнаним варіатором неможливо, тут потрібні саме шестерні.
Дивіться також: Механічна коробка передач проти автоматичної
Подумали про цю справу в Тойота і вирішили, а чому б справді не поставити на свою CVT трансмісію першу передачу? Звичайну швидкість на валу з шестерінкою, яка б дала відповідний розгінний імпульс для автомобіля. Оскільки на низьких швидкостях або при початку руху приводний ремінь знаходиться в найбільш неефективною позиції, на якій крутний момент буде максимально високим, а передача буде неймовірно низькою. Це потрібно було обійти.
Сказано зроблено. Нова варіаторная трансмісія від Тойота тепер обзавелася першою передачею, точно такий же як на стандартній механічної або автоматичної трансмісії. Цей додатковий елемент став у CVT-трансмісії не тільки ефективним засобом, що допомагає розігнати автомобіль швидше, але і дозволив зменшити складність і підвищити надійність варіатора, що на перший погляд здається дивним. Начебто конструкція же ускладнилася, додався новий елемент, однак фахівці вважають, що такий симбіоз піде коробці передач тільки на користь.
Детально і дохідливо про систему варіатора від Тойота (включаємо субтитри і переклад, якщо необхідно):