Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ТОВ «РУСНОІНКОМ»

Наша сеть партнеров Banwar

Магнітна обробка вуглеводневого палива   ІНДУКЦІЙНИЙ КАТАЛІЗАТОР   Гopeніe 6eнзінов, дизельного палива, природного газу є ланцюгової хімічної реакцією окисного процесу взаємодії атомів кисню повітря з окремими вільними атомами, складовими вуглеводні і характеризують їх теплотворною здатністю Магнітна обробка вуглеводневого палива

ІНДУКЦІЙНИЙ КАТАЛІЗАТОР

Гopeніe 6eнзінов, дизельного палива, природного газу є ланцюгової хімічної реакцією окисного процесу взаємодії атомів кисню повітря з окремими вільними атомами, складовими вуглеводні і характеризують їх теплотворною здатністю.

Повнота і швидкість ланцюгової реакції горіння рідких вуглеводнів визначається кінетикою розщеплення системи спочатку на окремі молекули, а потім - розщеплення на окремі атоми. Процес розщеплення молекул до стану окремих атомів проходить через певні стадії, на кожній з яких витрачається енергія самого процесу горіння. Тому теплота згоряння рідких вуглеводнів нижче, ніж газоподібних, у яких відсутня необхідність попереднього етапу підготовки-розщеплення системи на окремі молекули.

Підготовчий етап розщеплення рідких вуглеводневих систем може полягати або в підігріві цієї системи, або впливі на неї різних фізичних полів, спрямованих на отримання додаткової енергії кожним з пов'язаних атомів вуглеводневої системи для підвищення їх енергії і забезпечення умов відриву від загальної вуглеводневого ланцюга. Одним з перспективних фізичних методів вирішення цього завдання є магнітне поле.

У зв'язку з цим нами проводилися дослідження впливу магнітного поля постійних магнітів Неодим-Залізо-Бор на рідкі вуглеводні системи з метою їх підготовки до процесу горіння, зниження їх температури спалаху і як результат, досягнення найбільшої повноти згоряння.

Відомо, що вплив магнітного поля на нафту впливає на депарафінізації і ряд інших технологічних процесів. Механізм такого впливу криється як в особливостях магнітних властивостей різних складових нафти і рідких вуглеводнів, так і в особливостях взаємодії магнітного поля з окремими атомами речовини.

Аналіз особливостей зміни питомої магнітної сприйнятливості в залежності від молекулярної маси і будови молекул вуглеводнів показує, що найбільш діамагнітними є легкі фракції складаються в основному з парафіно-нафтенових вуглеводнів, службовців сировиною для вироблення бензинів і дизельного палива. У міру переходу до гасових і масляним фракціям частка парафино-нафтенових вуглеводнів в них суттєво зменшується, а зміст ароматики підвищується, що викликає збільшення магнітної сприйнятливості відповідних фракцій. Магнітна сприйнятливість залишків нафти значно більше ніж у легких фракцій, що пов'язано зі збільшенням частки змісту парамагнітних компонентів у відповідних фракціях. Порівняння магнітної сприйнятливості вуглеводнів з їх молекулярною масою дає загальну картину характеру зміни величин і окреслено шляхи теоретичного обґрунтування механізму впливу магнітних полів на теплотворну здатність вуглеводнів з позиції теорії Я.Г. Дорфман. Поверхневий натяг обумовлено міжмолекулярними (міжатомними) взаємодіями, являє собою основну термодинамічну характеристику поверхневого шару рідин і є однією з найважливіших фізичних величин рідких середовищ, що впливають на багато їх фізико-хімічні властивості. Для повноти згоряння рідкі вуглеводні впорскують в камеру згоряння у вигляді розпиленого струменя, що складається з дрібних крапельок вуглеводневого палива, що є однією з підготовчих операцій для подальшого розщеплення цих крапельок на окремі молекули, а останніх на окремі атоми. На цей процес істотно впливає поверхневий натяг в цих рідинних системах. Риформинг бензинів різних марок магнітним полем проводився на діючий макет.

До і після омагнічування у зразків палив спостерігалася зміна коефіцієнта поверхневого натягу. Результати дослідження коефіцієнта поверхневого натягу представлені в таблиці (10х-3 Н / м)

Марка палива До омагнічування Після омагнічування Діапазон зміни Середнє значення Діапазон зміни Середнє значення АІ-95 25,7-26,8 26,28 24,0-24,4 24,24 АІ-92 26,0-29,2 27,9 24,3-25,0 24,62 АІ-80 30,0-32,8 31,26 27,8-28,9 28,38 АІ-76 32,2-34,0 32,94 29,5- 31,1 30,0

Коефіцієнт поверхневого натягу всіх випробуваних бензинів істотно знижувався після впливу магнітним полем. Відповідним чином це відбивається на зміні щільності, кінематичної в'язкості і як результат зниження температури спалаху на 5 градусів за Цельсієм. Для всіх зразків палив.

На малюнку 2 представлені залежності поверхневого натягу ряду вуглеводнів від температури.

0 20 40 60 80 (tC)

o = (49,77-0,0974T) lo hhtkhhh KpHBafl

a = (44,22-0,0961T) 10a

  1. Пентан (С5Н12), 2-ізопентану (з С5Н12), 3-Гексан (н-С6Н14), 4-Гептан (н-С7Н16), 5-Октан (н-С8Н18), 6-Изооктан (з-С8Н18)

Таким чином, вплив магнітного поля на рідкі вуглеводні палива призводить до зниження до зміни ряду фізико-хімічних параметрів, що еквівалентно їх попередньою підігріву, а також зниження температури їх спалаху, і отже підвищення теплотворної здатності палив.

Трохи історії і теорії

Основні молекулярні перетворення при збереженні атомарного складу рідкого палива (бензину)

Успіхи і невдачі розробників каталізаторів горіння палива цілком зрозумілі складністю процесів, що виникають в органічних речовинах при фізичних впливах на них.

Разом з тим відзначимо, що витоки цих підходів йдуть в історію. Ще в 40-х роках А. Г. Гуревич, вивчаючи випромінювання високомолекулярних сполук, виявив ефекти мимовільного зміни числа і стану радикалів під дією разового, відносно невеликого зовнішнього впливу, що породжує виникнення так званих зародкових систем. Він приходить до необхідності введення понять динамічного (на відміну від статичного) порядку в складних термодинамічних системах. Наявність такого порядку, як зазначав сам А. Г. Гуревич, не випливає безпосередньо з їх хімічної структури або станів рівноваги. Це суперечило усталеній в ті часи системі поглядів на процеси еволюції і впорядкування, тому більшість робіт не були навіть опубліковані і не залучили серйозної уваги фахівців.

Останнім часом у зв'язку з інтенсивною розробкою ідей самоорганізації (які навіть привели до формування нового наукового напряму, названого синергетикою), вдалося показати, що можливі мимовільні процеси не тільки з підвищенням, але і з пониженням ентропії, при якому енергетичний стан системи може підвищитися.

У певних випадках «динамічного хаосу» (в нашому випадку це переважно високомолекулярні сполуки) можливі процеси самоорганізації з деяким підвищенням енергії. Стабільність системи обов'язково при цьому знижується, але для відкритих систем (т. Е. Які обмінюються енергією з зовнішнім середовищем) може залишатися досить високою.

Найважливішою умовою самоорганізації є наявність «зародкових» центрів (центрів кристалізації, конденсації і т. П.).

В даний час на підставі ряду досліджень твердо встановлено, що при додаванні незначних кількостей різних нативних ферментів до розчинів простих амінокислот в останніх з'являються і необмежено розмножуються конденсати, що володіють деякою ферментативної активністю. Факти свідчать, що йде процес самовідтворення «затравки».

Аналогічні процеси виникнення метастабільних з досить довгим часом життя станів можуть виникати і в автомобільних маслах, бензині, дизельному паливі. «Зародкові центри» виходять під впливом на паливо спеціально підібраного слабкого електромагнітного або статичного магнітного поля. Під його впливом бензомасляная система автомобіля набуває каталітичні властивості. В результаті збільшується кількість вільних радикалів в паливо-повітряної суміші, що призводить до більш повному згорянню палива, збільшення міцності масляної плівки і як наслідок до зниження рівня шкідливих викидів окисів вуглецю та вуглеводнів.

Характерне рідке паливо для двигунів внутрішнього згоряння містить цілий ряд вуглеводневих органічних сполук, де середня кількість атомів вуглецю в молекулі становить 7-8, а водню - 10-11. При впливі електромагнітного імпульсу на молекули вдається отримати зародки з малим вмістом вуглецю і низькою молекулярною вагою, які мають більш високу теплотою згоряння (рис. 5). Таким чином, формально з'являється можливість економії палива при здійсненні однієї і тієї ж роботи, включаючи пристрій в паливний тракт (рис. 9).

Поява в паливній системі молекулярних комплексів з меншою кількістю атомів вуглецю призводить до того, що змінюється температура займання і характер його горіння. М'якша робота двигуна - з меншими ударними і динамічними навантаженнями, можливість його роботи з збільшеними кутами випередження запалювання підтверджують те, що компоненти палива спалахують при різній температурі з деякою затримкою за часом.

Експлуатація автомобільних двигунів з Індукційним Каталізатором дійсно підтвердила виникає «м'якість» роботи двигунів на різних видах палива (ДТ, А-80, 92, 95). При регулюванні холостого ходу рівень забруднення по вуглецю (СН) для автомобільних двигунів знижувався в кілька разів, причому найбільших ефектів вдавалося досягти для старих зношених двигунів. Застосування Індукційного каталізатора показало високу ефективність при обробці практично всіх вуглеводневих палив.

Порівняльні технічні характеристики рідкого вуглеводневого палива, обробленого Індукційним Каталізатором Характеристика палива Одиниця виміру Стандартне паливо Оброблене паливо з використанням Індукційного Каталізатора Стандартне дизельне паливо ГОСТ 1667-78 В'язкість кінематична мм 2 / с 5 3,11 Щільність г / см2 0,93 0,81 Температура спалаху ° с 88 70,2 Теплота згоряння нижча кДж / кг 42633 44520 Мазут Ф-5 ГОСТ 10585-75 В'язкість кінематична мм2 / с 5 3,3 Щільність г / см2 0,94 0,87 Температура спалаху ° с 80 72 Теплота згоряння нижча кДж / кг 41454 43710 Мазут марки М-100 В'язкість кінематична мм2 / с 5,5 4,3 Щільність г / см 2 0,97 0,91 Температура спалаху ° С 85 77,2 Теплота згоряння нижча кДж / кг 40240 42900

Результати випробувань Індукційного Каталізатора на різних видах двигунів внутрішнього згоряння. Характеристики роботи двигуна внутрішнього згоряння при використанні обробленого палива в порівнянні зі стандартним паливом Оброблене паливо з використанням Індукційного Каталізатора Експлуатаційні характеристика роботи двигуна внутрішнього згоряння Зниження витрати палива,% 5-20 Зменшення коефіцієнта надлишку повітря (),% 30 Зменшення кількості сажі відкладень,% 1000 збільшення потужності,% 10 збільшення ресурсу експлуатації,% 100 Вирівнювання динамічних навантажень по циліндрах,% 7 Зменшення динамічних навантажень в камері згоряння,% 10 Зменшення температури газів, що відходять (° С),% 3 Збільшення тиску масла в системі змащення двигуна,% 25 Екологічні показники роботи двигуна внутрішнього згоряння (характеристика газів, що відходять) Зменшення вмісту кисню (О2),% 300 Зменшення вмісту чадного газу (СО),% 600 Зменшення вмісту оксидів азоту (NOxx),% 25 Зменшення вмісту вуглеводнів (СН),% 400 Зменшення гучності роботи двигуна (дБ),% 15 Збільшення вмісту вуглекислого газу (СО 2),% 25

Дослідження показали економію палива і значне зменшення шкідливих викидів.

Найбільш великими забруднювачами навколишнього середовища, в тому числі і повітря, як відомо, є працюючі двигуни внутрішнього згоряння і котли, що використовують вуглеводневе паливо. У магнітному полі вуглеводні, які є діелектриками, поляризуються. Це властивість була використана вченими в роки другої світової війни для зменшення слідів відпрацьованих вихлопних газів бомбардувальників "Люфтваффе", щоб протиповітряна артилерія не могла їх виявити. При одному і тому ж кількості палива поліпшується не тільки склад вихлопних газів, в результаті чого відсутня шлейф газів, але літаки можуть перебувати в повітрі більш тривалий час. Після війни цей винахід потрапило до американців, які використовували його в освоєнні космосу, а починаючи з 1970-х років застосовували і в інших областях. На основі цього винаходу угорська фірма "Біонет" розробила прилад під назвою "Майстер Бернер", що в перекладі означає "майстерно спалює", який дозволив зменшити викиди продуктів згоряння в навколишнє середовище від двигунів внутрішнього згоряння і газових котлів, що працюють на вуглеводневому паливі.

До теперішнього часу магнітні технології не набули широкого застосування в нашій країні, тому в двигунах внутрішнього згоряння і в котлах, що працюють на розпорошувати рідкому паливі та газі, згоряння палива відбувається далеко не повністю. При цьому з вихлопної труби глушника видаляються в першу чергу два сильно отруйних навколишнє середовище речовини: оксид вуглецю (СО) і не згорілий вуглеводень.

При проведеному з метою охорони навколишнього середовища випробуванні на токсичність вимірюють саме ці два компоненти. Причиною неповного згоряння палива є погане змішування з повітрям. При уприскуванні пальне прагне з'єднатися в великі краплі (цей процес протікає аналогічним чином і в інжекторних і в дизельних двигунах). Горіння деякий час триває і у вихлопній трубі глушника. При цьому відбувається втрата корисної енергії двигуна і забруднення навколишнього середовища продуктами неповного згорання. Неповне згоряння супроводжується і утворенням сажі. При цьому відбувається більш інтенсивний знос поршня і стінок циліндра, крім того, сажа осідає в камері згоряння на клапанах, в канавках поршневих кілець і т. Д. Коефіцієнт корисної дії згорання знижується, сажа проникає в мастило, викликаючи його більш швидку відпрацювання. Двигун починає "є" масло, а палаюче масло в ще більшій мірі забруднює навколишнє середовище. Через неповного згоряння значна частина енергії в паливі не використовується. Даний прилад являє собою постійний магніт у вигляді призми з сильним магнітним полем з індукцією в центрі отвору (0.3-1.0 Тесла). І розміром 52x12x6 мм, розташованими на проти один одного. Магніти монтують на шланг паливопроводу якомога ближче до карбюратора, щоб паливо (їм може бути бензин, дизельне паливо, газ) проходило через це магнітне поле.

Регульоване педаллю акселератора кількість палива, що подається через шланг в камеру змішувача поляризується магнітним полем, т. Е. Знімається електростатична зарядженість молекул пального, яке при розпилюванні, розпадаючись на більш дрібні частинки крапельок, приймає мелкодисперсное стан, збільшуючи площу зіткнення молекул вуглеводневого палива з киснем повітря. Відбувається більш повне згоряння пального, при цьому, як показали наші дослідження, автомобілем "Жигулі" економиться паливо при проході 100 км шляху від 5 до 15% залежно від маршруту по місту або по трасі при одному і тому ж вигляді заправленого палива.

Випробування показали, що в результаті більш повного згоряння кількість викидів токсичних газів, що мають отруйну дію (СО і вуглеводнів), значно зменшується.

ЧАСТО ВИНИКАЮТЬ ПИТАННЯ.

1. Чи дійсно Індукційний Каталізатор змінює структуру паливної суміші?

Так. З'являються під дією магнітного поля зародкові центри стимулюють збільшення кількості вільних радикалів в паливо-повітряної суміші, що призводить до більш повному згорянню палива і, відповідно, до більшого виділення тепла.

2. Поліпшуються чи реально показники «якості» автомобіля?

Показники повинні покращитися за умови, що автомобіль старий і (або) використовуються неякісні паливно-мастильні матеріали без різного ґатунку якісних присадки, а в автомобілі раніше не використовувалися інші типи каталізаторів, що впливають на паливо і масла. У Росії це найбільше виявилося помітним для дизельних двигунів, так як традиційно якість дизельного палива на більшості російських автозаправок залишає бажати кращого.

За рахунок більш якісного згоряння палива і зменшення в'язкості масел, як правило, можлива реалізація ряду поліпшень, зазначених в інструкції до індукційних каталізатором:

Збільшення ресурсу бензинових і дизельних двигунів.

Продовження ресурсу і нормальної роботи моторів, що підлягають ремонту.

Виняток сухого запуску двигунів.

Зниження СО, СН, диму, вібрацій, шуму моторів. Збільшення потужності і економічності.

У велічену октанового числа бензину на 3-5 од.

Очищення від нагару свічок при наявності дефектів в двигуні. Поліпшення запуску взимку.

Близьке до істини твердження: «Індукційний Каталізатор за паливною ефективністю і довговічності еквівалентний більше 10 упаковок різних присадок, т. К. Ресурс його експлуатації складає більше 200 тис. Км пробігу автомобіля, а також покращує іскроутворення, займання і горіння палива особливо при застосуванні трьохелектродних свічок з відкритої іскрою, подовжує ресурс роботи свічок ... ».

3. Що буде, якщо поставити Індукційний Каталізатор на новий автомобіль?

Якщо ви користуєтеся неякісними паливно-мастильними матеріалами, ефект буде помітний. З огляду на що ПММ вироблені в РФ містять підвищений вміст сірки

а це призводить до закоксовке компресійних і маслоз'ємних кілець то застосування Індукційного Каталізатора дозволить Вам усунути подібні наслідки.

Індукційний Каталізатор дійсно поєднує в собі позитивні властивості хороших присадок до мастил, переможців тертя, властивості присадок, що виключають дим, добавок до палива, що збільшують їх октанове, цітановое число, а також препаратів, що розріджують паливо в зимовий період експлуатації. Схожі причини змушують для дизельних двигунів використовувати влітку так званий «літній» дизельне паливо, а взимку - «зимовий».

4. Перевірялась чи ефективність Індукційний Каталізатор експериментально? Які основні результати таких перевірок?

Звичайно, перевірялася, зокрема, на автомобілях ВАЗ -99, ВАЗ-06, Нива, Деу Нексія, Хундай Аксентію, Мерседес 350, Шкода Феліція, BMW-325 і т.д .. З аналізу отриманих результатів, фахівці прийшли до висновку, що вплив Індукційного Каталізатора на паливо порівняно з регулярним застосуванням спеціальних імпортних присадок.

В середньому витрата палива знижувався 7-19%. Найвищий відсоток поліпшення характеристик двигуна спостерігається у старих автомобілів, в яких використовується неякісне паливо.

Індукційний Каталізатор тестувався на побутових газових котлах: економія природного газу склала 15-22%.

1. Чи дійсно Індукційний Каталізатор змінює структуру паливної суміші?
2. Поліпшуються чи реально показники «якості» автомобіля?
3. Що буде, якщо поставити Індукційний Каталізатор на новий автомобіль?
4. Перевірялась чи ефективність Індукційний Каталізатор експериментально?
Які основні результати таких перевірок?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов