Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Toyota Camry: Японська класика

  1. спадщина минулого
  2. важливе думку
  3. плюс 100
  4. Успіх? Не питання!
  5. тепер дев'ять
  6. резюме
  7. Силовий агрегат і динаміка
  8. Фінанси і оснащення
  9. Загальні дані
  10. двигун
  11. Трансмісія
  12. Ходова частина
  13. експлуатаційні показники

Наша сеть партнеров Banwar

Toyota Camry - друга найбільш продавана модель компанії в світі. На сьогодні кількість проданих Camry вже перевищило 15 мільйонів одиниць. Продовжити славу моделі має намір нове покоління, знайомство з яким відбулося у французькій Рив'єрі.

Продовжити славу моделі має намір нове покоління, знайомство з яким відбулося у французькій Рив'єрі

Перед нами Camry, нехай і зі значно зміненим, але пізнаваним дизайном. Гострі грані кузова Camry з'явилися багато в чому завдяки іншому підходу японських інженерів до аеродинаміки. Якщо раніше вони ставили перед собою мету максимально знизити лобове опір для цивільних машин, то тепер повітряні потоки змусили працювати. Кути аеродинамічних елементів бампера, форма корпусу зовнішніх дзеркал заднього виду і кожухи, що закривають елементи на днище, допомагають організувати потоки повітря і за рахунок цього підвищити стійкість машини на прямій. У той же час «навантажена» аеродинаміка нової Camry не позначилася згубно на коефіцієнті лобового опору. Цей показник Сх дорівнює 0,28 (проти 0,29 у попередниці).

спадщина минулого

Автомобіль створений на доопрацьованій платформі попередньої Camry. Тому розміри моделі практично не змінилися - вона стала довшою лише на 10 мм і на 5 мм ширше. А ось висота і колісна база залишилися колишніми, хоча простору для пасажирів заднього ряду стало більше - ширина салону на рівні стегон збільшена на 15 мм. Простір по довжині на рівні колін задніх пасажирів більше на 46 мм. Досягнуто це завдяки зміщенню на 7 мм вперед крісел переднього ряду і педалі акселератора і на 8 мм назад - гальорки, зменшення товщини спинок крісел на 31 мм. Та й рівень стелі ззаду тепер на 8 мм вище. Треба відзначити, що і в попередній Camry місця було хоч відбавляй. Починаючи з середньою комплектації Prestige, комфорту пасажирам заднього ряду додасть підлокітник, в якому розміщені кнопки включення обігріву заднього дивана, електрорегулювання його спинок, управління клімат-контролем і музичною системою, а також задній сонцезахисної шторкою. Хоча останній оснащена тільки 3,5-літрова Camry в максимальній комплектації Premium. У найбільш доступною комплектації Comfort з велюрової оббивкою салону тепер з'явився обігрів сидінь. Але якщо салон додав у розмірах, то багажник, навпаки, став на 29 літрів менше (506 л).

важливе думку

При створенні нового покоління Camry японці враховували побажання клієнтів, власників попередніх поколінь моделі. Але, от біда, глобально їм все подобалося. Тому сили направили на поліпшення деталей. Серед них - кнопка запуску двигуна. З'явилися підсвічування дверних ручок, вищезгаданий обігрів сидінь для версій з велюровим салоном. Доопрацьована ергономіка, тепер абсолютно всі кнопки в передній консолі розташовані на відстані витягнутої руки, а також більш зручно розміщений подрулевой перемикач склоочисника. Матеріали салону непогані, хоча і без шику. На щастя, з центральної консолі зникла жахлива пластикова зелена накладка, яка була в інтер'єрі попередньої Camry. Комбінація приладів змінена повністю. Є в приладах і нововведення - електронного вказівником поточної витрати палива додали стрілочний. Сенсу я в цьому не знайшов - хіба що показник середньої витрати палива завжди перед очима.

І в попередній Toyota Camry було дуже тихо, але при розробці новинки японці просунулися ще далі в цьому напрямку. Так, велику увагу було приділено шумоізоляції задніх колісних арок, дверей і моторного відсіку. А всередині вітрового скла між шарами є плівка, яка б знизила аеродинамічні шуми від набігаючого потоку повітря. Тому тепер в Toyota Camry так тихо, що навіть на автомагістралі при швидкості більше 100 км / ч пасажира чутно, навіть якщо він говорить пошепки.

Якість, довговічність і надійність - ось три складові всіх Camry.

плюс 100

Оновилася модель і в технічному плані, отримавши абсолютно новий 2,5-літровий мотор. Правда, новий він саме для європейської Camry, але не для деяких інших моделей Toyota. На зміну бензиновому двигуну об'ємом 2,4 літра (167 л. С.) І 5-ступінчастому «автомату» в новій Camry прийшов 2,5-літровий 180-сильний мотор, який тепер агрегатується тільки 6-ступінчастою АКП. Головною особливістю силового агрегату, крім більшої на 13 л. с. потужності, стало суттєве збільшення економічності. Так, за запевненнями представників компанії, нова Camry з мотором 2,5 л економічніше на 22%. А ось АКП - нова. Раніше саме нею оснащувалася 3,5-літрова версія. Але з рядним двигуном в Camry вона вперше і працює помітно швидше колишнього п'ятиступінчастого «автомата». Як заявили інженери Toyota, в порівнянні з попередньою трансмісією, швидкість перемикання передач вдалося збільшити майже в два рази. Можна, звичайно, користуватися і ручним режимом. Але я з трудом уявляю собі власника Camry, який буде їздити на віртуальній «ручці». Є в АКП ще одне невелика зміна - передавальне число головної пари тепер більш «довге». Завдяки цьому обороти мотора при однакових швидкостях в новій Camry менше, ніж в попередньому поколінні. Це відбилося на економічності моделі. У змішаному циклі з урахуванням пробок як в Монте-Карло, так і на його підступах тестова Camry 2.5 «з'їла» менше 10 літрів на "сотню" кілометрів пробігу.

З метою тієї ж економії підсилювач керма тепер електричний З метою тієї ж економії підсилювач керма тепер електричний. Інформативності, особливо в околонулевой зоні, йому це не додало. На пряме кермо «порожній», і необхідно постійно стежити за його станом, не відволікаючись від дороги.

А ось про збільшення жорсткості підвіски клієнти не говорили, це ініціатива японських інженерів. У порівнянні з попереднім поколінням Camry жорсткість амортизаторів збільшена на 20%. Чи не забагато? Але це пішло на користь «японці» - тепер в Camry не заколисує, немає і великих кренів у віражах. Вона стала більш збитої, але без шкоди комфорту. Лежачі поліцейські - ледь не єдині перешкоди, які ми зустріли на дорогах Монте-Карло - підвіска Camry і раніше не помічає.

Успіх? Не питання!

Звичайно, будь-яких революційних змін в новинці ми не виявили. Нова модель - глибока еволюція попередньої, але з іншим, більш суворим дизайном. Можна лаяти її за відсутність багатьох інновацій, але навіщо це Camry і тим більше її покупцям? Адже купуючи новинку, вони отримують те, що від неї очікують - комфорт, надійність і престиж. А це є і у нового покоління. Те, що покупці прийняли нову машину, підтверджують вже більше 1000 замовлень в Україні. До наміченої планки в 1500 нових авто, реалізованих до кінця року в нашій країні, цьому поколінню машини зовсім недалеко. Як і до позиції українського лідера продажів в E-класі. Що стосується вартості новинки, то за саму доступну Toyota Camry у стартовій комплектації Comfort доведеться викласти $ 33050. Така ціна цілком конкурентоспроможна.

тепер дев'ять

Зробила крок вперед нова Toyota Camry і в плані надійності Зробила крок вперед нова Toyota Camry і в плані надійності. Так, зміна платформи торкнулося і пасивну безпеку. Іншими стали передні лонжерони, а також підлогу кузова, завдяки чому енергія при фронтальному або бічному ударі перерозподіляється по кузову більш грамотно, тим самим знижуючи ризик деформації «клітки» салону і травм пасажирів. Тепер, починаючи з середньою комплектації Prestige, машини з мотором 2,5 літра і все 3,5-літрові версії моделі оснащені дев'ятьма подушками безпеки, серед яких є airbag для колін водія і бічні подушки для задніх пасажирів. У початковій комплектації Camry оснащена шістьма подушками (на фото). А ось що стосується електронних систем, наприклад, стабілізації курсової стійкості, що іменується в Toyota VSC, то вона встановлена ​​у всіх Camry незалежно від оснащення.

резюме

Кузов і комфорт

Незважаючи на фактично незмінними розміри, і без того немаленький салон нової Toyota Camry став ще просторіше. Шумоізоляція відмінна - можна розмовляти пошепки. Всі оновлення в машині - наслідок глибокої еволюції. Мало дійсно нових рішень.

Силовий агрегат і динаміка

Новий двигун, який отримав надбавку в потужності і моменті, що крутить, істотно економічніше попереднього. АКП працює помітно швидше старої коробки. Підвіска більш пружна, але в той же час машина залишилася дуже комфортабельною. Вибір силового агрегату невеликий. Покупець, крім 2,5-літрового бензинового мотора, може придбати версію з 3,5-літровим вартістю $ 52410. А ось вибору трансмісії немає. Чи не сподобалося «пусте» рульове управління.

Фінанси і оснащення

Базова версія непогано оснащена, є всі системи активної безпеки, двозонний клімат-контроль, музична система і обігрів сидінь.

Дорога 3,5-літрова версія пропонується лише в одній комплектації.

Toyota Camry

Загальні дані

Тип кузова

седан

Дверей / місць

4/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4815/1820/1480

База, мм

2775

Колія передн. / Задн., Мм

1575/1565

Кліренс, мм

160

Маса спорядж. / Повн., Кг

1510/2100

Обсяг багажника, л

506

Обсяг бака, л

70

двигун

Тип

бенз. з розпод. впр.

Роз. і к-ть цил. / кл. на цил.

R4 / 4

Обсяг, см куб.

2494

Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв

133 (180) / 6000

Макс. кр. мом., Нм / об / хв

231/4100

Трансмісія

тип приводу

передній

КП

6-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / диск.

Підвіска передня / задня

независ. / независ.

Підсилювач

електро

Шини

215/55 R17

експлуатаційні показники

Макс. швидкість, км / год

210

Розгін 0-100 км / ч, з

9.0

Расх. траса-місто, л / 100 км

5,9 / 11

Гарантія, років / км

3/100000

Періодичність ТО, км

15000

Вартість ТО, грн.

н. д.

Мін. вартість, грн. *

263 888

Стоїмо. тест. авто, грн.

318 102

* За курсом НБУ на 21.10.2011

Євген Сокур
фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи не забагато?
Успіх?
Можна лаяти її за відсутність багатьох інновацій, але навіщо це Camry і тим більше її покупцям?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов