Наша сеть партнеров Banwar
Андрій Волощенко
Зам. головного редактора. Водійський стаж - 10 років. Їздить на Nissan X-Trail 2.5
Я думав, що для мене Auris назавжди залишиться таким, яким він мені запам'ятався на першому показі: блискуче-сріблястий автомобіль під яскравим іспанським сонцем. Але в Києві наша зустріч була куди більш буденної. Небо в сірих хмарах, холод і ожеледь, і тойотовский хетчбек вже здається не таким яскравим, як при першій зустрічі. Але варто було лише день поїздити в машині, і емоції повернулися. Тепер вони народжені бездоганністю поведінки автомобіля. Особливо підкуповує підвіска. Вона тиха, енергоємна і досить комфортна. На нерівностях і вибоїнах немає і натяку на шум, стукіт або пробою! Та й при активній їзді вона не пасує. Немає сильних кренів, і траєкторію машина тримає впевнено, хоча ззаду напівзалежна конструкція з балкою крутіння. Збалансованість!
Дмитро Чабан
Тест-редактор. Водійський стаж - 11 років. Їздить на Toyota Celica GT Convertible
Зверніть увагу на салони гоночних машин кузовних і ралійних чемпіонатів - як високо стирчить з підлоги довгий важіль. Це щоб пілот міг миттєво переносити на нього руку з керма. У «Ауріс» важіль розташований на високому «містку» центральної консолі, і перемикати передачі роботизованою коробки в ручному режимі вдається легким швидким рухом кисті. Краса! Навіть про підрульові "пелюстки" забуваю. Тим більше що ось їх-то і доводиться намацувати. Задіюю ці перемикачі лише для того, щоб навіть в автоматичному режимі роботи КП примусово переходити на знижені ступені, пригальмовуючи двигуном. Через деякий час, якщо не смикати «пелюстки», КП знову прийме турботу про зміну ступенів на себе. Для прискорення досить різко втиснути педаль газу, і пришпорений кік-дауном машина спрямовується вперед. Втім, не дуже хвацько, так як мотор «затиснутий» на благо екології. Ще краще «робот» поводиться в спортивному режимі Еs. Реакції мотора на педаль газу стають гостріше, він охочіше використовує підвищені обороти і навіть трохи підкидає їх в момент інтенсивного гальмування. Але все властиві «роботам» недоліки присутні - при плавній їзді поштовхи і затримки доводиться компенсувати скиданням газу, при троганье в гору Auris відкочується назад. Хоча все це проявляється в меншій мірі, ніж у аналогічних коробок інших виробників. І нехай вартість «робота» в порівнянні з класичними «автоматами» менше, розміри компактніші, а витрата палива машини з такою трансмісією на рівні авто з «механікою» - я б з величезним задоволенням «клацав» передачі механічної КП Toyota Auris. Але «роботи» все впевненіше входять у наше життя, і в цьому аспекті мені з технічним прогресом поки не по дорозі.
Юрій Дацик
Зам. головного редактора. Водійський стаж - 17 років. Їздить на Skoda Octavia A5
Шукати недоліки в Toyota завжди складніше, ніж в моделях багатьох інших марок. Не виняток і Auris. Правда, її дизайн чи простакуватий, то чи незвичайний, та й не всі пропоновані кольори їй підходять. Якщо кому-то, як і мене, не дуже сподобається оформлення машини, нехай вибере інший колір - і проблема піде. Більше в Auris ніщо не бентежить. Особливо відзначу 1,6-літровий мотор з технологією Dual VVT-i. У парі з роботизованою механікою він чітко дотримується обіцянок, даних автовиробником: 8,3-8,5 л на кожну "сотню" в місті і 5,7-5,9 л / 100 км на трасі в економічному режимі руху. І це при 124 л. с. в «атмосферному» виконанні, чого немає ні в одного «цивільного» мотора аналогічного обсягу без наддуву. Конструктивна особливість двигуна зашифрована в абревіатурі VVT-i. Це не що інше, як електронна система зміни фаз газорозподілу, яка управляє не тільки розподілвалом впускних клапанів, а й випускних. Саме цей механізм, а точніше, закладена в його ЕБУ програма роботи забезпечує хорошу тяговитость у всьому діапазоні оборотів і економічність. Багато, вперше зіткнувшись з роботизованою «механікою» після класичної автоматичної КП, помітять ряд особливостей - там, де у «автомата» «паркінг», у «робота» - «задній хід». Ключ із замка запалювання можна виймати і при включеній передачі, хоча двигун запускається тільки в положенні «нейтраль». Буде потрібно звикнути і до пауз при перемиканні передач. Втім, все це властиво багатьом роботизованим трансмісіям.
Олександр Понирко
Водій-випробувач. Водійський стаж - 14 років. Їздить на Audi 80
Toyota завжди підкуповує якістю своїх продуктів. Auris - типовий представник марки. Добротна обробка салону і багата комплектація сприймаються як невід'ємні складові бренду. Передня панель виконана з твердого пластика, а «подіум», на якому встановлені ручка КП і гальмо стоянки, виглядає здорово, але він істотно з'їдає простір навколо водія. Масивні передні стійки перекривають важливий сектор огляду, хоча маленькі трикутні віконця у їх підстави зменшують «мертву» зону. Втім, це закономірна плата за вищу оцінку в краш-тестах EuroNCAP. В русі автомобіль зарекомендував себе найкращим чином. Рульове управління, обладнане електропідсилювачем, хоч і не з ідеальною, але хорошим зворотним зв'язком. Маневрування і швидкісне рулювання не викликають складнощів. Вдала настройка підвіски дозволяє комфортно долати нерівності міських вулиць і не «валитися» в швидких поворотах. «Гострі» гальма і грамотна робота ABS дають можливість впевнено зупиняти автомобіль на неоднорідному покритті і маневрувати. А ось плавний розгін не виходить з-за специфічної роботи трансмісії, властивої практично всім автомобілям з роботизованою КП. Така коробка в парі з тихим еластичним мотором - запорука високої економічності.