Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Toyota Prius

  1. Toyota Prius 2017 новому кузові: комплектації, ціни, фото і відео
  2. Екстер'єр
  3. Інтер'єр Toyota Prius 2017
  4. Комплектації і ціни Тойота Пріус 2017 новому кузові
  5. Технічні характеристики
  6. Основні конкуренти
  7. Фото Пріус (нова модель)
  8. 650 слів про найекономічнішою «Тойоті»
  9. 650
  10. 593
  11. 499
  12. 412
  13. 266
  14. 192
  15. 87

Наша сеть партнеров Banwar

У Росії в жовтні 2017 го року доступна лише версія зі слабким акумулятором, здатна проїхати на заряді акумулятора лише до 20-ти км. Вважаю, що купувати таку версію за 2112000-ч рублів немає ніякого сенсу.

Toyota Prius 2017 новому кузові: комплектації, ціни, фото і відео

Досить великою популярністю користується хетчбек під назвою Тойота Пріус 2017. Особливістю цього автомобіля можна назвати те, що він поставляється з гібридною установкою, яка дозволяє істотно знизити викиди в навколишнє середовище і витрати палива.

Попереднє покоління розійшлося тиражем більше 3 500 000 штук. Нове покоління обіцяє бути ще цікавішим. Базова комплектація коштує 2 112 000 рублей, і вона всього одна.

Чи варто звертати увагу на цю пропозицію з урахуванням відсутності будь-якого вибору серед моторів і трансмісій? Розглянемо особливості гібрида докладніше.

зміст:

  1. Екстер'єр
  2. Інтер'єр Toyota Prius 2017
  3. Комплектації і ціни Тойота Пріус 2017 новому кузові
  4. Технічні характеристики
  5. Основні конкуренти
  6. Фото Пріус (нова модель)
  7. Відео тест-драйв Toyota Prius 2017
  8. Відео з презентації авто

Екстер'єр

Японський автовиробник позиціонує розглянутий автомобіль, як машину майбутнього.

Саме тому екстер'єр повинен бути незвичайним і незабутнім. Відразу можна сказати, що привабливий автомобіль зовні чи ні - це справа смаку, але він точно буде виділятися в дорожньому потоці.

Особливості полягають в наведених нижче моментах:

  • Головна оптика має дуже складну конструкцію і форму, що нагадує роздвоєну стрілу. Конструкція має великі діоди і лінзи, як би розрізає недбало передню частину кузова на кілька частин.
  • Відразу кидається в очі, що решітки радіатора практично немає.
  • Передній бампер має невеликий повітрозабірник, він має досить складну форму, особливо біля протитуманних фар. Протитуманні фари нібито є продовженням головної оптики, мають складну форму і досить великі розміри. При виготовленні також використовувалася діодний технологія.
  • Дах похилий, не має гострих граней, за рахунок чого і став автомобіль трохи нижче. Це було зроблено для того, щоб істотно підвищити обтічність.
  • Задня частина автомобіля шокує не менше, ніж передня. Ліхтарі мають великі розміри, починаються практично на лінії розташування стекол і доходять до середини крила. Форма дещо нагадує ту, яка використовувалася при створенні головної оптики.
  • Кришка багажника має теж незвичайну форму: багато граней, гострі кути. Виконана вона в дещо іншому стилі, ніж весь автомобіль.

Виконана вона в дещо іншому стилі, ніж весь автомобіль

В цілому можна сказати, що Пріус виглядає досить привабливо, але для деяких подібний стиль аж надто переповнений неправильними формами і великими елементами. Тому однозначних відгуків про екстер'єр немає.

Інтер'єр Toyota Prius 2017

Яскравий, незвичайний зовні повинен бути приблизно такий і всередині.

Салон має такі особливості:

  • Дизайнери вирішили перенести всі важливі елементи в центр. Тому салон відразу кидається в очі.
  • Загалом витриманий стиль мінімалізму за винятком декількох моментів.
  • Кермо має дві спиці і нижню підтримку, а також два блоки управління основними функціями.
  • Яскраво виділена і кнопка запуску двигуна.
  • Щиток приладів представлений дисплеєм, який розташований рівно по центру консолі.
  • Під щитком приладів розташована виділена частина консолі: вгорі два воздуховода, нижче дисплей мультимедійної системи, далі великий блок управління різними функціями.
  • Нижче використовувалася окрема колірна гамма, один блок відведений для кліматичної системи. Відмітна особливість полягає в тому, що немає важеля перемикання передач через установки безступінчатого варіатора.
  • Якість пластика і інших матеріалів, що використовуються досить високо.

Якість пластика і інших матеріалів, що використовуються досить високо

В цілому все досить привабливо, але єдине, що може відбити бажання купувати цей автомобіль - розташування панелі приладів в центральній частині салону.

Водії, які раніше не керували Пріус, досить довго будуть звикати до того, де знаходиться основна інформація. Звичайно, можна використовувати функцію проекції на лобове скло.

Комплектації і ціни Тойота Пріус 2017 новому кузові

Як раніше було зазначено, автомобіль поставляється всього в одній комплектації. Тому при розгляді комплектацій і ціни Тойота Пріус 2017 приділимо увагу особливостям оснащення єдино доступною версії автомобіля:

1. Мотор гібридний, обсяг його становить 1,8 літрів, а потужність всього 98 л.с. Він бензиновий, обертання передається через безступінчатий варіатор. Суміщений двигун внутрішнього згоряння з 72-сильним електричним мотором.

Загалом крутний момент складе трохи більше 300 Нм, а точна цифра спільної потужності також не вказується.

Автовиробник вказує на те, що встановлюються силові агрегати були істотно перероблені, за рахунок чого підвищили ефективність гібрида на 10%.

Термічний показник ККД становить понад 40%, що трохи більше в порівнянні з попередньою моделлю.

На версії автомобіля, яка може підзаряджатися, встановлюють більш ємкі батареї, що забезпечують пробіг тільки на електромоторі на відстань трохи більше 50 км в залежності від манери водіння.

Весь крутний момент передається на передню вісь, максимальна швидкість пересування вказується на позначці 180 км / год.

Що стосується витрати палива, то в змішаному режимі вказується 3 літри на 100 км пройденого шляху.

2. За безпеку відповідає повний набір подушок безпеки і ESP, ABS. Також не варто забувати про датчики світла і дощу, тиску в шинах.

3. У салоні встановлюється дисплей мультимедійної системи, за навігацію відповідає ЕРА-ГЛОНАСС. Дисплей має розмір 7 дюймів, працює з фірмовою системою. На екран при включенні заднього ходу виводиться зображення зі встановленої камери. При цьому наноситься віртуальна розмітка, яка дозволяє підвищити точність парковки.

4. На гібриді встановлена ​​вся діодний оптика, яка має досить незвичайні форму і розміри. Подібним чином можна істотно підвищити ступінь освітленості дорожнього покриття і зробити автомобіль більш помітним на дорозі. З урахуванням особливостей її форми, тільки застосування диодной технології дозволило зробити таку складну конструкцію.

5. Нововведенням для цього автомобіля можна назвати проекційну систему, яка відображає основну інформацію на лобовому склі. Ця опція дозволяє істотно знизити навантаження на основний дисплей, так як, наприклад, проекція може відображати навігаційні карти з покажчиком.

6. Подумали і про тих, хто любить слухати музику в автомобілі. Для підвищення якості звучання встановили JBL, яка передбачає 10 динаміків.

На автомобіль встановлюються диски R15. Через особливості кузова більше поставити буде проблематично, так як відстані між колесом і аркою практично немає.

Тойота Пріус 2017 року новому кузові, ціна якого властива вельми престижного класу, має гарне оснащення і якість збірки в даній комплектації. Можливо, з часом на територію Росії почнуть поставляти цей автомобіль і в інших комплектаціях.

Технічні характеристики

В основу даного покоління гібрида лягла платформа Toyota New Global Architecture.

Її особливість полягає в більш низькому розташуванні центра ваги і підвищення показника жорсткості більш ніж на 60% за рахунок використання високоякісної сталі при виготовленні.

Змінили і підвіску: ззаду встановили подвійні поперечні важелі, раніше була напівзалежна балка. За рахунок ускладнення конструкції стійкість автомобіля на дорозі істотно підвищилася.

Розміри автомобіля наступні:

  • Довжина стала більше на 60 мм і склала 4 540 мм
  • Величина колісної бази залишилася незмінною, що говорить про те ж просторі в салоні.
  • Ширина збільшилася на 15 мм за рахунок більш складної форми кузова і склала 1 760 мм.
  • Висота стала менше на 20 мм і склала 1 470 мм.

Як і раніше, можна придбати звичайний варіант виконання і з можливістю здійснення зарядки встановлених батарей від побутової мережі
Як і раніше, можна придбати звичайний варіант виконання і з можливістю здійснення зарядки встановлених батарей від побутової мережі.

Розробники заявляють, що є ймовірність появи повнопривідної версії, яка буде володіти більшою стійкістю на дорозі.

Основні конкуренти

Якщо не розглядати гібридний силовий агрегат як основу для вибору, то конкурентами можна назвати наступні автомобілі:

  1. Opel Astra 2017 (повний огляд)
  2. Chevrolet Cruze
  3. Ford Focus
  4. Кіа Сід 2017
  5. Mazda 3 2017
  6. Citroen C4

При цьому вартість деяких істотно нижче розглянутого автомобіля.

Але варто враховувати, що Пріус поставляється в найдорожчій комплектації і вартість моделі підвищується за рахунок установки складної гібридної системи і батарей для електродвигуна.

Фото Пріус (нова модель)

Відео тест-драйву Toyota Prius 2017

Відео з презентації авто

Наводжу додаткову інформацію про нову версію Toyota Prius:

650 слів про найекономічнішою «Тойоті»

Юрій урюк, заступник головного редактора Авто Mail.Ru

4 квітня 2017

У Росії почалися продажі нової Toyota Prius. Причому наш гібрид відрізняється від японського. Але в який бік - кращий чи гірший?

650

На заставку цього тест-драйву так і проситься забавний ждунов з інтернетівського мема. Адже Prius четвертого покоління в кузові XW50 засвітили ще в наприкінці 2015 року в Японії, а з початку 16-го щосили продають в Європі і Америці.

Але російський офіс «Тойоти» не наважувався привезти до нас найпопулярніший в світі гібрид. Виходить, краще пізно, ніж ніколи?

YO-BI-SHIN - НЕ японське лайка, а «інженерна краса»
YO-BI-SHIN - НЕ японське лайка, а «інженерна краса». Так тойотовци назвали нову концепцію дизайну. Оригінально, але хитрих форм світлодіодні фари без омивача швидко затягує брудом

593

Очевидно, новий Prius НЕ порве ринок. Якщо вже хетчбек попереднього покоління при ціні в 1,6 мільйона не пробився планку навіть в тисячу проданих машин, то що говорити про свіжої моделі, за яку просять, ... 2 112 000 рублів!

До слова, це дорожче найкрутішою Camry в повному фарші з мотором V6 або початкового Land Cruiser Prado.


Prius - перша Toyota на платформі GA-C, різновиди модульної архітектури TNGA. За попередньої колісній базі (2700 мм) машина «розплющилася», ставши довше, ширше і нижче

Тому очікування «Тойоти» скромні - реалізовувати в рік близько сотні «Пріус». А поки гібрид замовили 15 осіб ... Проблема-то не тільки в захмарною ціною. Це раніше можна було тиснути на екологію, а зараз бензо-електричною силовою установкою хіпстера з техногіков не здивуєш.

Це раніше можна було тиснути на екологію, а зараз бензо-електричною силовою установкою хіпстера з техногіков не здивуєш

Гібридну начинку принципово переробляти не стали, але змін по техніці вистачає
Гібридну начинку принципово переробляти не стали, але змін по техніці вистачає. Наводите курсор на точки!

499

Повернути вау-ефект могла б версія Plug-In - підключається до розетки Prius Prime доступний, наприклад, в США. Але тойотовци порахували його занадто передовим для Росії.

Мовляв, повноцінної мережі зарядних станцій у нас як не було, так і немає, а політика компанії - пропонувати клієнтам тільки реально працюючі рішення.

Мовляв, повноцінної мережі зарядних станцій у нас як не було, так і немає, а політика компанії - пропонувати клієнтам тільки реально працюючі рішення

Світлий або темний інтер'єр
Світлий або темний інтер'єр? Колір шкіри і пластика вибирається безкоштовно. Гладкі панелі захистили від подряпин патентованої технологією, а ось зі слідами пальців на глянці поки боротися не навчилися

Можна, звичайно, вважати таке пафосне заяву порожній бравадою. Однак навіть нішевий Prius з свідомо скромними тиражами не просто викинули на поживу критикам, а дійсно адаптували під Росію.

Тому оцінимо його без знижок на статус модного гаджета, з позицій звичайного водія.


Сумарна потужність гібрида скоротилася зі 136 до 122 сил. Динаміка - єдина дисципліна, в якій новий Prius не перегравати старий. Гальма з рекуперацією вимагають звикання, шумоізоляція колісних арок - посилення

412

Раз Prius стОит, як найдорожча Camry, то і опцій в гібрид напхали під зав'язку.

Якщо у версії для японського ринку центр еклектичною передній панелі вінчає безглузда заглушка, то наша машина радує око мультімедійкой Toyota Touch 2 з семидюймовим екраном, Wi-Fi модулем, навігацією 3D з супутниковими картами, камерою заднього виду і крутий музикою JBL GreenEdge з десятком динаміків.

Хоча повністю сенсорне управління не всім сподобається.

А ось з «погодою» повний порядок. Вогкою навесні виявилися до речі додатковий Електроотопітелі салону і двозонний клімат-контроль, здатний розпізнавати кількість пасажирів.

І водієві приємно: бесьключевой доступ, датчики світла / дощу, проекційний дисплей, автомат перемикання з дальнього на ближнє світло роблять життя зручнішим. У «балії» між крісел - бездротова зарядка телефону.

Prius навіть на святе руку підняв - всі чотири стеклопод'емника у нього з автоматичним режимом!

Загалом, в конфігураторі надовго не заліпніте - доплатити просять лише за «металік», альтернативні диски і всякі аксесуари на кшталт накладок на пороги.

У гібридного «Пріуса» три основні режими роботи: Eco, Normal і Power
У гібридного «Пріуса» три основні режими роботи: Eco, Normal і Power. Зовсім недовго можна їхати тільки на електриці - в ідеалі, кажуть тойотовци, - до 20 км, хоча в характеристиках цей показник вважають за краще взагалі не афішувати

266

У російського «Пріуса» оригінальна ходова частина.

15-дюймові колеса з пухкими шинами, посилені пружини і інші амортизатори. Кліренс виріс майже до 15 см, а в русі немає і натяку на надмірну жорсткість, зазначену раніше у японської машини.

Одного разу навігатор повів нас по задвірках Казані, де асфальту на проїжджій частині залишилося менше, ніж ям.

Злякався б навіть «Дастер», але гібрид тортури витримав. Шльоп-шльоп по калюжах, тихо спрацювали підвіски, злегка гойднувся кузов - їдемо далі. Запас енергоємності солідний!


У обтічний кузов сідаєш, пригинаючись, але всередині зручно і дуже просторо. При всьому багатстві оснащення водійське крісло має механічні регулювання. Сервопривод - тільки у поперекового підпору

192

При цьому Prius з пакетом поганих доріг не став розмазень. В Японії ми ганяли по треку Fuji Speedway, а в Росії розчистили від снігу «Казань Ринг».

І гібрид начебто атипової середовищі знову зрадів: легко маневрував, приємно керувався, хоч і втратив колишню перчинку - тепер під скидання газу машина не так активно угвинчується у віраж.

Втім, для повсякденного автомобіля це навіть краще. Силоньок, правда, в обріз, який з трьох режимів їзди не вибери. Спочатку - бадьорий прискорення (10,6 с до «сотні»): думаєш, запас під педаллю є, а немає, облом, - продушені до статі ...

Так що гвалтувати бензиновий мотор сенсу немає, розумніше тримати його в секторі Eco імпровізованого «тахометра».

Так що гвалтувати бензиновий мотор сенсу немає, розумніше тримати його в секторі Eco імпровізованого «тахометра»

Тягова батарея переїхала, але багажник за формою все одно невисокий пенал з випирають колісними арками
Тягова батарея переїхала, але багажник за формою все одно невисокий пенал з випирають колісними арками. Зате під підлогою запаска і зручний органайзер

87

На гоночному кільці пройшли заїзди і на економічність. Кращий результат - 3,2 л / 100 км.

Але навіть якщо не перекручуватися з відключенням «грубки», музики, світла та інших обігрівом, Prius їсть бензин з явним небажанням.

Пройнявши по трасі і поштовхавшись в міському потоці, тестові машини приїхали до готелю з крутими цифрами 4-4,5 л / 100 км на дисплеї борт-компьютера.

Присутній на заході власник колишнього, третього «Пріуса» сказав, що у нього зазвичай виходить на літр більше. І в цьому, схоже, головна фішка нового гібрида - купити задорого, щоб їздити з комфортом і реально економити.

Фото / відео Toyota

Наводжу інформацію про Toyota Prius з Вікіпедії:

У грудні 2015 року новий Prius четвертого покоління почали продавати в Японії.

Крім базової моделі випускаються більшого розміру універсал Prius α / v / + і більш компактний хетчбек Aqua / Prius c, а також автомобіль Prius PHV (Plug-in Hybrid Vechicle) зі збільшеною акумуляторною батареєю, яку можна заряджати від зовнішньої електромережі.

З 2009 по 2015 роки автомобіль Prius продавався, а починаючи з 2017 року, знову продається в Росії.

Вважаю, що представляти інтерес для покупки може лише Prius PHV (Plug-in Hybrid Vechicle), та й то за умови наявності можливості регулярної підзарядки у власному гаражі або поряд з власним будинком.

У лютому 2017 роки з'явився оновлений Prius PHV, створений на базі моделі четвертого покоління, але з дещо іншим оформлення передньої і задньої частин.

Батарея збільшеної ємності дозволяла йому проїжджати в режимі електротяги до 68 кілометрів. Довести її заряд до 80% від максимуму від станції швидкої підзарядки можна було всього за 20 хвилин.

Час же повної зарядки від побутової електромережі становило від 2 до 14 годин, в залежності від напруги і допустимої сили струму. У Північній Америці цей же автомобіль продається під назвою Prius Prime.

Як не дивно, але з 2012-го по 2016-й рік продажі Prius PHV весь час падали - так що він не такий гарний, як здається на перший погляд.

Особливості гібридною силовою приводу такі:

Гібридний силовий привід (англ. Hybrid vehicle drivetrain) побудований таким чином, що дозволяє і бензиновому двигуну, і електромотора безпосередньо підключатися до провідних коліс автомобіля і взаємодіяти між собою.

При такій схемі кожен з моторів працює в режимі максимальної ефективності, за рахунок чого і забезпечується низька витрата палива і мала токсичність вихлопу двигуна внутрішнього згоряння.

Крім цього, в приводі є генератор, перетворювач електричного струму і акумуляторна батарея.

При рушанні і русі на малій швидкості, коли ефективність бензинового двигуна низька, автомобіль їде на електротязі за допомогою електромотора, розряджаючи батарею.

З ростом швидкості в роботу вступає двигун внутрішнього згоряння, який одночасно крутить провідні колеса і генератор, заряджаючи батарею.

При різкому натисканні на педаль газу в роботу вступають обидва двигуни, бензиновий і електричний, забезпечуючи інтенсивний розгін.

А при гальмуванні спільно зі звичайною гальмівною системою задіюється електромотор, що працює в режимі генератора: він створює додатковий гальмівний момент на колесах, одночасно заряджаючи батарею.

При зупинці, навіть короткочасної, все вимикається. Перехід від одного режиму роботи до іншого відбувається автоматично і практично не помітний.

Іноді бензиновий двигун працює на автомобілі, що стоїть, наприклад, якщо йому необхідно прогрітися або, якщо розряджена батарея і її треба зарядити.

Коли в баку мало бензину, то автомобіль не зрушить з місця, незважаючи на заряджену батарею, його необхідно заправити так, щоб згасла контрольна лампочка низького рівня палива.

При тривалому зберіганні акумуляторна батарея розряджається, тому автомобіль необхідно заводити, хоча б раз в кілька місяців.

Щоб досконально розібратися з особливостями Toyota Prius, доведеться відвідати салон Toyota і задати купу питань продавцям-консультантам, надавши їм можливість навішати локшини на мої вуха. Втім, я сподіваюся, що зможу відфільтрувати базар і витягти корисну інформацію.

У пошуку інформації про тяговому акумуляторі Toyota Prius заглянув на форум:

1. У нас вона називається ВВБ (високовольтна батарея), «тягова» батарея це трохи інше.
Чи не «грійте собі мізки» з приводу пошуку її несправностей, вона може ще 5 років прослужити вірою і правдою. Заміна що вийшли з ладу еле ментів коштує не так-то вже й дорого.

2. Думаю розібрати акумулятор, продзвонити кожну банку. Який вольтаж на кожній банці повинен бути? На парі був 15.21.15.19 Вольт

3. На американських Пріус батареї працюють довший період. У американців. У європи до 300 тис. Км і банки вмирають.

4. Номер батареї в зборі G951047060, ціна у владикові 85000 + доставка; якщо шукати окремо банки, то тільки б.у. з невідомим реальним пробігом, зазвичай ціна однієї банки б.у. 1800 руб.

Запрошую всех вісловлюватіся в коментарях. Критику та обмін досвідом схвалюю и вітаю. В особливо хороших Коментарі зберігаю посилання на агентство сайт учасника!

І НЕ забувай, будь ласка, натіскаті на кнопки СОЦІАЛЬНИХ мереж, Які розташовані під текстом кожної Сторінки сайту. І НЕ забувай, будь ласка, натіскаті на кнопки СОЦІАЛЬНИХ мереж, Які розташовані під текстом кожної Сторінки сайту продовження тут ...

Чи варто звертати увагу на цю пропозицію з урахуванням відсутності будь-якого вибору серед моторів і трансмісій?
Але в який бік - кращий чи гірший?
Виходить, краще пізно, ніж ніколи?
Світлий або темний інтер'єр?
Який вольтаж на кожній банці повинен бути?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов