Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Toyota FJ Cruiser. Стиль, драйв і повний привід

Toyota FJ Cruiser. Стиль, драйв і повний привід

Наша сеть партнеров Banwar

Назвати FJ Cruiser машиною виключно для внутрішнього японського ринку не можна. Наприклад, наданий нам для тесту позашляховик свої перші кілометри намотував по дорогах Сполучених Штатів. Своєю появою «Еф-Джей» зобов'язаний саме американської історії легендарних Land Cruiser і намітилася в Штатах моді на новинки в стилі ретро. У 2003 році на автошоу в Детройті був показаний яскравий концепт, присвячений 50-річчю флагманського позашляховика від Toyota і названий на честь однієї з ранніх популярних моделей, Land Cruiser FJ40 Series . Ніхто не очікував, що незвичайний джип буде запущений в серію, але в 2006 році це сталося ...

Вимикайте голову!
Говорячи про зовнішність позашляховика, не потрібно спиратися на здоровий глузд. Чому ширина заходять далеко на крила передніх поворотников порівнянна з шириною решітки радіатора? Чому передні стійки даху встановлені майже вертикально, задні бічні двері відкриваються проти ходу руху, до того ж, на них відсутні зовнішні ручки, а дах завжди фарбується в інший колір, ніж весь кузов? Не потрібно забивати голову такими питаннями. Зовнішність - як і суть Toyota FJ Cruiser - це не розум, а емоції. Дуже позитивні, що дозволяють стати власником такого позашляховика людині будь-якого віку. Але він обов'язково повинен розуміти, що після покупки джипа увагу до його персони значно зросте. По крайней мере, в Росії точно.

Що в дизайні позашляховика в стилі ретро вселяє повагу з точки зору практичності, так це наявність пластикових накладок по всьому периметру кузова, що захищають лакофарбове покриття від дрібних камінчиків, що летять з дороги, і підкреслюють внедорожную суть Toyota FJ Cruiser. Радує наявність запасного колеса на п'ятій двері і штатних рейлінгов на даху. А ось той факт, що передній бампер не прилягає до крил, а відстає від них, звичайно, дасть заряд позитивних емоцій шанувальникам стилю ретро, ​​але прихильників чистоти від яскравої машини відштовхне.

Це цікаво Це цікаво! Toyota FJ Cruiser може фарбуватися в один з п'яти кольорів - чорний, темно-сірий, синій, бордовий або жовтий. Але в будь-якому випадку дах позашляховика залишається білою - таке рішення відносить нас до епохи, коли для того, щоб салон не нагрівався на сонці, верх автомобіля зазвичай фарбували в самі світловідбиваючі кольору. Єдиним винятком з правил є версія FJ Cruiser від TRD, цілком пофарбована в чорний колір.

Усередині більше, ніж зовні
«Еф-Джей» - це позашляховик. І за призначенням, і за родоводом. Але він вийшов більш компактною (а значить, і більш зручною для міста) моделлю, ніж повнорозмірні версії легендарного Land Cruiser FJ40. Тому від інтер'єру джипа простору і великого комфорту не чекаєш. А даремно. Усередині FJ Cruiser немає ніякої стилізації під старовину хоча б тому, що сучасні любителі позашляховиків будуть вернути ніс від салонів «пройдисвітів» півстолітньої давності. Мабуть, єдине, що нагадує про неабияку зовнішності автомобіля зсередини, - широка передня панель зі вставками під алюміній і в колір кузова, а також відносно невелика і завищена в порівнянні з багатьма іншими джипами лінія скління.

Зручно влаштуватися за цілком сучасним кермом FJ Cruiser допоможуть регулювання положення бублика і кута нахилу подушки сидіння водія. Органи управління позашляховика прості і інтуїтивно зрозумілі. Скажімо, кондиціонер управляється за допомогою класичних поворотних ручок, кнопок тут мінімум. Пасажири будуть приємно здивовані принципом відкривання задніх бокових дверей: відчинити їх можна тільки зсередини і після відмикання передніх (до слова, довших, ніж зазвичай) дверей. А поки що сидять на другому ряду FJ Cruiser обговорюватимуть оригінальність мислення інженерів Toyota, водієві доведеться закривати за ними двері - як пасажиру-початківцю зробити це самостійно, трохи не зрозуміло.

Так ми знайомі!
З технічної точки зору Toyota FJ Cruiser дає ще один привід для подиву. Автори джипа не стали винаходити велосипед і об'єднали авангардну зовнішність з уже відомим шасі, на якому побудовані Land Cruiser Prado серії «120» і HiLux Surf , Відомий на експортних ринках як Toyota 4Runner. Несучу раму (ось в чому секрет відсутності центральної стійки кузова!) Кілька вкоротили і покрили спеціальним складом на зразок пластика, що захищає основу конструкції від корозії. Підвіска «Еф-Джея» також запозичена у соплатформенних позашляховиків: пружинна, спереду - незалежна двохважеля, ззаду - двохважіль залежна (друга вісь являє собою класичний міст). Єдиний доступний для FJ Cruiser двигун - 1GR-FE, знайомий по Prado і Surf V6 об'ємом 4 літри і потужністю 239 к.с. (176 кВт), оснащений системою автоматичної зміни фаз газорозподілу.

А ось з варіантами трансмісії у позашляховика складніше. На американський ринок FJ Cruiser поставляється як в заднеприводном варіанті, так і в двох повнопривідних версіях. Автомобіль з 6-ступінчастою механічною КПП може бути тільки з постійним повним приводом, в якому центральний диференціал типу Torsen автоматично блокується при включенні зниженої передачі в роздавальній коробці. У той же час позашляховик з 5-ступінчастим «автоматом» (який дістався нам для тест-драйву) оснащується повним приводом, а при русі в режимі 2WD він задньопривідний. Словом, класика жанру. Але класика ця доповнена численними сучасними «фішками», наприклад, антипробуксовочною системою, датчики якої одночасно працюють на ABS, або включається електронікою блокуванням диференціалу заднього моста.

Це цікаво Це цікаво! Хоча Toyota FJ Cruiser розроблена в американській дизайн-студії Calty з Каліфорнії, все позашляховики випускаються виключно в Японії, на тому ж заводі Toyota, де виробляють важкі вантажівки, і вже звідти машини розходяться по самим різним частинам світу.

Не встигнеш придивитися ...
Напевно, читач вже здогадався про відмінні ходові якості Toyota FJ Cruiser як на дорозі, так і поза нею. 4-літровий бензиновий двигун, 5-ступінчаста АКПП, несуча рама поєднуються з досить скромними габаритами. Можна припустити, що ретроджіп буде не просто їхати, а «валити» або навіть «летіти». Так воно і є! Прискорюється FJ Cruiser просто на ура, дорогу тримає чудово. Стосується це і керованості в поворотах. Підвіска і величини кренів не викликають нарікань - машина плавно і майже непомітно «переступає» через дорожні нерівності, але при цьому м'якості ходу крен в поворотах не викликають ніякого дискомфорту. Ще один важливий плюс автомобіля - його гальма.

Мінуси? Ой, вибачте, знову верх взяли емоції! Опинившись за кермом «Еф-Джея», довго не можеш зорієнтуватися з оглядовістю. У широке і низьке лобове скло доводиться вдивлятися, а салонне дзеркало присутній тут більше для галочки - на задніх дверях закріплена запаска того ж розміру, що і інші колеса. Чи не радують і широкі стійки кузова позаду бічних дверей. А витягнуті вертикально зовнішні дзеркала (до слова, вони доповнені повторителями покажчиків повороту) хоча і непогано виручать при парковці, при зміні смуги допоможуть зовсім небагато. Хоча чи знайдеться людина, яка бажає при таких маневрах не пропустити FJ Cruiser?

Сказати, що на бездоріжжі «Еф-Джей» вразив - не сказати нічого. Незважаючи на зовнішність дорогої іграшки, автомобіль здатний на подолання вельми серйозних і часом недоступних іншим перешкод. Наявність дорожніх покришок складно назвати аргументом проти, адже навіть на них машина з тяговітим двигуном і «розумною» трансмісією із заниженою передачею і блокуваннями по бездоріжжю рухається досить впевнено. Те, що двигун є бензиновим, - це, звичайно, мінус, адже «крутити» його доводиться набагато більше, ніж дизельний, а це тягне за собою по-справжньому джиперский витрата палива.

Заради справедливості відзначимо, що «посадити» FJ Cruiser на мости все ж вдалося. Але для цього потрібен був схил сопки, засипаний щільним шаром злежалого снігу. Під задніми колесами виявилося більш 40 см снігу, під одним з передніх - понад 50 см, а під іншим - більш 60-ти. Вельми непогано для машини з відмінними динамічними характеристиками!

Оцінка в залік
Toyota FJ Cruiser в Сполучених Штатах вважається цілком доступним позашляховиком. Його вартість укупі з яскравою зовнішністю і практичністю робить автомобіль досить популярним на американському ринку. Чому цей позашляховик не поставляється в Росію офіційно? Напевно, ми звикли до іншого бачення джипів і нам потрібні більші і солідні позашляховики. Хоча навіщо узагальнювати? Цінителям оригінальних позашляховиків Toyota FJ Cruiser сподобається обов'язково!

Цінителям оригінальних позашляховиків Toyota FJ Cruiser сподобається обов'язково

Технічні характеристики Toyota FJ Cruiser
Двигун: V-подібний 6-циліндровий, 4000 куб.см, DOHC
Максимальна потужність: 239 к.с. (176 кВт) при 5200 об. / Хв.
Максимальний крутний момент: 278 Нм при 3700 об. / Хв.
Трансмісія: 5-ступінчаста АКПП
Привід: підключається повний
Колісна база: 2700 мм
Габарити кузова (довжина-ширина-висота): 4671х1894х1829 мм
Дорожній просвіт: 220 мм
Ємність паливного бака: 72 л

Знімки цього автомобіля в високій роздільній здатності можна переглянути в нашій галереї


Чому ширина заходять далеко на крила передніх поворотников порівнянна з шириною решітки радіатора?
Мінуси?
Чому цей позашляховик не поставляється в Росію офіційно?
Хоча навіщо узагальнювати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов