Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Toyota Land Cruiser 100: кращий позашляховик для інвестицій

Наша сеть партнеров Banwar

У період кризи автомобіль може стати непоганим капіталовкладенням, але тільки якщо він не буде сильно втрачати в ціні з роками. Розглянемо покупку уживаного «Ленд Крузер» - легендарного позашляховика з високою ліквідністю

Розглянемо покупку уживаного «Ленд Крузер» - легендарного позашляховика з високою ліквідністю

«Африканські» і «арабські» версії (відрізняються двома бензобаками і додаткової запаскою на п'ятій двері) погано пристосовані для нашого клімату: у них найгірша антикорозійний захист, слабкіше стартер, акумулятор і більш примхлива система кондиціонування

Якщо вже вибирати об'єкт для вкладення фінансів, то марка Toyota в цьому випадку є однією з кращих серед рухомого майна. А будь-які «Ленд Крузер», будь то «Прадо», «сотки» або «семидесятки» мають прямо-таки магічною властивістю - вони практично не дешевшають! Так, наприклад, сотий Land Cruiser найперших років випуску дешевше 600 тисяч рублів практично неможливо знайти! У чому ж секрет японського «джіпостроенія»? По-перше, цей автомобіль як ніякий інший підходить під визначення «тойотовской надійності»: деякі продавці не соромляться ставити в оголошеннях «нескрученний» пробіг в 900 тис. Км! По-друге, тут є рама. А рамні автомобілі, як відомо, на вторинному ринку користуються набагато більшим попитом, бо щоб згнив цей важливий елемент, буде потрібно не один десяток років. Ну і по-третє, «крузаки» дарують вкрай цінні для російських покупців якості: непідробне відчуття захищеності, видатну прохідність, яка при цьому непогано поєднується з комфортною підвіскою. Більш того, у покупців є можливість вибору ще більш позашляхової комплектації: Land Cruiser 105, хоч відрізняється від «сотки» простішими комплектаціями, але зате замість незалежної підвіски має в своєму арсеналі нерозрізний передній міст з більш простими і надійними двигунами, а також орні задні двері. Багато джипери як і раніше вважають «стопятку» кращим експедиційним автомобілем, позмагатися з яким може хіба що Nissan Patrol.

ДВИГУНИ

Велика частина (близько 61%) сотих «крузер» оснащувалася бензиновими моторами V8 об'ємом 4,7 л (235 л. С.), Вдвічі менше (27%) «Тойот» з 4,2-літровим турбодизелем (204 л. С. ), і найменша частина (12%) - атмосферні дизельні мотори того ж об'єму (4,3 л, 12%). Останній - до неподобства невибагливий агрегат з індексом 1HZ дивовижно себе зарекомендував. Ще б! Адже він встановлювався ще на початку дев'яностих на легендарні Land Cruiser 70 і майже без змін перекочував на утилітарні 105-ки. Розповідати про нього толком і нічого: двигун спокійно ходить 500-800 тис. Км без будь-яких серйозних ремонтних робіт. А ось того ж обсягу більш потужний побратим вже трохи вередливими: турбодизель з чотирма клапанами на циліндр і безпосереднім уприскуванням більш вимогливий до якості ПММ, через що ТНВД може вийти з ладу при 150 000 км (що, власне, сучасним моторам і не снилося ) і при поломці підлягає заміні. Також турбодизель вимагає постійного регулювання клапанів раз в 40 тис. Км. І, мабуть, головне, що не можна забувати при техобслуговуванні обох дизельних моторів крім заміни масла, - міняти ремінь ГРМ раз в 120 тис. Км. Найпоширеніший бензиновий V8 хіба що прожорливее агрегатів на важкому паливі (середня витрата близько 20 літрів проти 15 на дизелі), але не менш надійний: двигун серії 2UZ вкрай довговічний і легко долає півмільйонний рубіж без капремонту.

Найпопулярніший мотор на LC 100 - бензиновий V8 (4,7 л, 235 л. С.). Агрегат при регулярному обслуговуванні легко долає півмільйонний рубіж

При занадто активному стилі водіння першими часто здаються гальмівні диски

Незважаючи на рамну конструкцію, навіть 105-я модель, що відрізняється повністю залежною бруківці підвіскою, вкрай комфортна в експлуатації

Кузов «сотки» відмінно зарекомендував себе в креш-тестах і непогано протистоїть корозії. Хоча поява іржі все ж можливо: найбільше цього схильні рамка вітрового скла і двері багажника

Трансмісія

Land Cruiser 100 має трансмісію з «фул-таймом», заниженою передачею і примусовим блокуванням міжосьового диференціала і опціональною заднього. Всі агрегати можна назвати безпроблемними: хіба що не зайвим на кожному ТО будуть шпріцовка хрестовин карданних валів та заміна мастила в маточинних підшипниках раз в 50 000 км. Приблизно через такий же пробіг через велику кількість реагентів на дорогах можливі випадки окислення механізмів включення міжосьовий блокування: якщо центр не «розпускається», потрібно їхати в сервіс. Що стосується коробок передач, то «механіка» ставилася тільки на 105-е «крузери» і при регулярній заміні масла (раз в 40-50 тис. Км) здатна піти на пенсію разом з мотором - одне зчеплення може прослужити більше 150-200 тис . км. Автомати, що з чотирма, що з п'ятьма ступенями, не менше витривалі.

КУЗОВ І ходова частина

За свою історію «крузер» зазнав два рестайлінгу. У 2002-му позашляховик отримав нові оптику, решітку радіатора, оптитронной приладову панель, роздільний клімат-контроль і бічні шторки безпеки. У 2005 році змін було менше, а саме значуще з них - поява 275-сильної бензинової версії, заснованої на моторі 4,7. Сам кузов у ​​«Тойоти» складно зустріти в відверто іржавому стані: корозійна стійкість на хорошому рівні. Хоча слабкі місця все ж є - це рамка лобового скла і нижня частина п'ятої двері. Якщо силові агрегати «Ленд Крузер» - еталони надійності, то підвіска тут просто неубіваємость, особливо у Land Cruiser 105. Найстрашніше, що може потривожити власника, - знос втулок стабілізаторів через 40 тисяч км. Приблизно до 150 тис. Км є певна ймовірність зносу амортизаторів і передніх кульових опор, які змінюються в зборі з важелями. Трохи пізніше може почати барахлити рульовий механізм з гідропідсилювачем, але той прекрасно ремонтується. Автомобілів з пневмопідвіскою краще уникати: вартість ремонту куди дорожче, а ресурс - значно менше. Але навіть при виході з ладу гідравлічних сфер залишається можливість перейти на звичайні амортизатори. При активній їзді потрібно бути готовим до швидкого зносу гальмівних дисків - маса позашляховика все-таки не на жарт.

При активній їзді потрібно бути готовим до швидкого зносу гальмівних дисків - маса позашляховика все-таки не на жарт

Третій ряд встановлювався опціонально

Третій ряд встановлювався опціонально

Інтер'єр, може, вже й виглядає старомодно, але якість матеріалів і шумоізоляція - на висоті

Інтер'єр, може, вже й виглядає старомодно, але якість матеріалів і шумоізоляція - на висоті

Більшість «крузер» оснащувалися АКП

плюси

Видатна надійність, відмінна прохідність, комфортна підвіска, просторий салон, висока ліквідність на вторинному ринку.

мінуси

Висока ціна, не найдешевше обслуговування.

ПРИМІРНА ВАРТІСТЬ ТЕХОБСЛУГОВУВАННЯ В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ НЕЗАЛЕЖНИХ СТО, р.

ОРИГІНАЛЬНІ З / Чнеоригінальні З / ЧРОБОТАСвічки запалювання (8 шт.)

6400 3200 1600 Помпа 10 500 7200 6200 Компресор кондиціонера 45 000 27 000 3700 Радіатор двигуна 27 000 9700 2500 Рульова рейка 50 500 25900 7000 Передні гальмівні диски / колодки (2 шт.) 14 000/3200 5200/2400 5000/800 Підшипник задньої маточини 5400 3200 3000 Кульова опора 5900 3000 1500 Амортизатор передній 9600 3800 2000 Передній нижній важіль 16 800 7000 2500 Капот 33 600 17 000 1500 Бампер 22 800 8400 2000 Крило 20 200 6500 2000 Передня фара 17 400 6000 600 Лобове скло 29 000 9000 4000

ВЕРДИКТ

Звичайно, будь-який автомобіль не вічний, в тому числі і «неубіваемий» Land Cruiser. Але при нормальному обслуговуванні ресурс здебільшого «тойотовськіх» агрегатів часто може вдвічі перевищувати такий у найближчих конкурентів. Варто додати до цього чудові ходові якості і значну прохідність, як ціноутворення і висока репутація позашляховика перестають здаватися необґрунтованими. 105-Й «крузер» і зовсім унікальний: порівнянного по комфорту і надійності мостового експедиційного автомобіля практично не знайти.

105-Й «крузер» і зовсім унікальний: порівнянного по комфорту і надійності мостового експедиційного автомобіля практично не знайти

У чому ж секрет японського «джіпостроенія»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов