Наша сеть партнеров Banwar
Дмитро Чабан випробував Toyota RAV4 Hybrid в різних стилях водіння і зазначив зміни в споживанні палива. Деякі з його спостережень виявилися дуже цікавими. Євген Сокур зріднився з гібридом і спробував перебудуватися під його особливості. Як виявилося, управління таким автомобілем помітно відрізняється від водіння звичайного авто. Крім того, були виявлені інші особливості RAV4 Hybrid. Антон Фортунатов і зовсім зайнявся автофетішізмом. Він охолоджував гібрид в морозильній камері до -30 ° С, заливав підкапотний простір водою, власноруч шукаючи можливі витоки напруги. Варто зауважити, що ці експерименти закінчилися для всіх благополучно - ні Антон, ні Toyota RAV4 Hybrid в ході тесту не постраждали.
Єдина думка
В іншому наше тріо зійшлося на думці, що RAV4 Hybrid оснащений досить жорсткою підвіскою, яка впевнено і без кренів тримає машину в поворотах. А гострий і інформативний кермо гарантує точну керованість.
За процесами роботи гібридної силової установки можна спостерігати на кольоровому центральному моніторі.
Функцію тахометра тут виконує індикатор роботи гібридної силової установки.
Висока посадка забезпечує відмінну оглядовість. Другий ряд машини - один з найбільш просторих в класі, так що можна спокійно брати на борт досить рослих пасажирів. Багажник дуже місткий і в похідному положенні заднього ряду не обмежений батареями, так як вони розташовані під диваном.
Навіть в початковій комплектації Drive Тoyota RAV4 Hybrid добре оснащена, в максимальній версії Passion є приємні доповнення (наприклад, обігрів рульового колеса, заднього дивана і навіть лобового скла і форсунок омивача). Шкіряний салон оснащений електрорегулюванням сидіння водія з пам'яттю, системою моніторингу сліпих зон, камерами кругового огляду і багатьом іншим.
Євген Сокур
Оглядач «Автоцентру», редактор рубрики «Автоспорт»
Для ефективної їзди на гібриді доведеться переглянути філософію водіння
Управління Toyota RAV4 Hybrid помітно відрізняється від водіння машин з традиційним силовим агрегатом. Щоб максимально використовувати його можливості, доведеться переглянути філософію водіння автомобіля. Це стосується не тільки поводження з педалями, а й планування маршруту руху. Наприклад, якщо до мети ведуть кілька доріг, для більш економічної їзди потрібно вибирати найбільш завантажений шлях з пробками і тягучками. На швидкісних проспектах Toyota RAV4 Hybrid в основному використовує бензин, тому ефекту економії практично немає. Інший момент - прогнозування руху. Слід враховувати, коли потрібно скинути газ, з якої точки почати гальмування, щоб максимально ефективно використовувати рекуперацію. Все це в підсумку складається в пазл, результатом якого стають вкрай низькі показники витрати палива. Toyota RAV4 Hybrid - цілком міський автомобіль. Тому якщо в планах далекі вояжі, краще звернути увагу, перш за все, на дизельну версію Toyota RAV4.
Антон Фортунатов
Журналіст «Першого автомобільного телеканалу»
Вперше я зіткнувся з гібридом в кінці літа, почавши знімати спеціальний проект Toyota RAV4 Hybrid. Такий автомобіль ще не можна було купити, тому я був білою вороною. Спочатку я не зовсім розумів, що це за автомобіль, - RAV4 Hybrid. Поїзд на електромобілях водія здивувати гібридом було складно. Через пару днів я зрозумів: ця машина - з настроєм і характером. Незабаром виникла ідея, як можна було б випробувати цей незвичайний автомобіль. У підсумку ми розвіяли чимало міфів про гібридних машинах, відчуваючи і тестуючи Toyota RAV4 Hybrid. Ми і заморожували Hybrid до -30 ° С, коли на вулиці було + 30 ° С, і торкалися до облитим водою елементів електроживлення під капотом - і в підсумку нічого не сталося ні з нами, ні з гібридом.
Дмитро Чабан
Редактор рубрики «Автополігон»
Нічого страшного в гібридах немає, а ось їздити на них дуже цікаво.
Моє практичне знайомство з Hybrid Sinergy Drive від Toyota відбулося в далекому 2006 році. І вже 10 років тому, поїздивши на такій машині і поспілкувавшись з власниками, я зрозумів, що гібридів не слід побоюватися. А ось їздити на них навіть цікаво. Цього разу вирушаю в дорогу на повнопривідної Toyota RAV4 Hybrid. Короткі поїздки по місту обходилися в 4,4-4,8 л. У вихідні дні по порожніх міських і приміських дорогах (не найефективніший цикл для гібрида) легко долаю звичний маршрут з витратою 6,1-6,3 л. При цьому їхати можна досить швидко. Зовсім не прагнучи заощадити на паливі, користуючись клімат-контролем і аудіосистемою, отримую максимальний добовий витрата палива - від 6,7 до 7,5 л на 100 км. Трохи більше обіцяних 5,7 л, але це - гідний показник для повнопривідного кросовера з 2,5-літровим бензиновим двигуном. Хоча максимальна ефективність, звичайно, досягається в тягнучках і пробках. На малій швидкості можна не поспішаючи повзти на одній тільки електротязі.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт+Просторий салон. - Геометрична прохідність поступається іншим версіями RAV4. Силовий агрегат і динаміка + В місті можна укладатися в витрата менше 6 л на 100 км пробігу. - На трасі гібридна установка практично не впливає на витрату палива. Фінанси і оснащення + Навіть в початковій версії гібрид повністю «упакований». - Вартість кілька висока на тлі турбодизельних і бензинових конкурентів.
Toyota RAV4 Hybrid EAWD
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4605/1845/1685 Колісна база, мм 2660 Кліренс, мм 187 Маса споряджена / повна, кг 1860/2270 Об'єм багажника, л 501/1633 Обсяг бака, л 56
Гібридна силова установка
Тип ДВС бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см, куб. 2494 Потужність, кВт (к.с.) 114 (155) Тип електродвигунів Синхронні, перем. струму з постійними магнітами Потужність пров. / задн., кВт 105/50 Макс. кр. мом., пер. / задн., Нм 270/139 Сумарна потужність, кВт (к.с.) / об / хв 145 (197) / 5700 Сумарний макс. кр. мом., Нм / об / хв 210 / 2000-2800
Акумуляторна батарея
Тип нікель-металгідридна Номінальна напруга, В 244,8 Номінальна ємність, А / ч 6,5
Трансмісія
Тип приводу авт. подеколи. повний КП планетарій. Е-CVT
Ходова частина
Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. Підсилювач електро 235/55 R18
експлуатаційні показники
Максимальна швидкість, км / год 180 Розгін 0-100 км / ч, з 8,4 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,6-5,7 Гарантія, років / км 3/100 000 Періодичність ТО, років / км 1/15 000 Вартість ТО, грн 1 693 Мін. вартість, грн * 918 692 Стоїмо. тест. авто, грн * 1. 070 040
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.